Skocz do zawartości

Najtrudniejsze Trofea i Platyny i Komplety


Gość Kyo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli chodzi o czasochłonność też można się kłócić, bo najbardziej czasochłonne rzeczy robią się same - 40 lvl w a-spec za pomocą bolidu red bulla na owalu, a endurance wystarczy zrobić w b-spec. Owszem, w sumie zajmuje to masę czasu, ale nie trzeba mieć przy tym nawet pada w ręce. Robienie endurance w a-spec uważam za głupotę i nie szanowanie własnego czasu, a argument, że po patchu można sejwować więc jest łatwo, kompletnie do mnie nie trafia.

Opublikowano

Jakby Polyphony Digital nie zlitowało się nad graczami i nie wysłuchało ich próśb i nie wprowadziło tej opcji do wyścigów 24H to byś miał inne zdanie, a tak jest jak jest. Wyścigi 24 godzinne jako ostatnie zaliczały się do Gold Standard, i do levelu 40, więc jakby nie było to trzeba je zaliczyć. 

Opublikowano

Sory, ale tak głupio próbujesz usprawiedliwiać ten swój platynowy pucharek, że się odechciewa czytać. Jeżeli da się dać pauze podczas wyścigu to co to za problem to zrobić? No chyba, że się nie da, ale może zostaje wyjście do XMB i możliwy "freeze" (nie wiem). Poza tym, czy ten wyścig jest trudny? Bo jeżeli jego jedyna trudność to to, że trzeba spędzić z nim pełen czas, to jest sztuczne wydłużenie platyny, a nie trudny pucharek.

Opublikowano

Tak btw to wyszło coś w ostatnim czasie z niezwykle hardkorowym kompletem pucharków? Bo zawsze się powtarza Wipeout, GT5, Vanquish, Ninja Gaiden i jakieś hardkorowe bijatyki, a o nowych grach zbytnio się nie wspomina.

 

Słyszałem że Injustice jest niezwykle trudne, nowy Batman również (głównie przez multi). Większość gier nowych to trofea na jedno kopyto, przejdź grę na hard (gdzie hard jest tylko z nazwy), znajdź co do znalezienia, zabij 20 wrogów każdym rodzajem krzesła itp.

Opublikowano

Czy wyszło ostatnio coś trudnego to nie wiem, ale możesz spróbować wbić komplety w Super Stardust HD i Dead Nation, które wg mnie posiadają wymagające pucharki (DN solo, bo w coop jest o wiele łatwiej).

Opublikowano

nie, nie chcę nic wbijać, tak z ciekawości pytam :) bo zaskakująco mało gier z trudnymi platynami ostatnio wychodzi, twórcy już chyba wolą coś prostego dać, żeby nie odstraszyć kupujących od zakupu, aniżeli pokusić się o rzucenie graczom wyzwania

Opublikowano

Tak btw to wyszło coś w ostatnim czasie z niezwykle hardkorowym kompletem pucharków? Bo zawsze się powtarza Wipeout, GT5, Vanquish, Ninja Gaiden i jakieś hardkorowe bijatyki, a o nowych grach zbytnio się nie wspomina.

 

Słyszałem że Injustice jest niezwykle trudne, nowy Batman również (głównie przez multi). Większość gier nowych to trofea na jedno kopyto, przejdź grę na hard (gdzie hard jest tylko z nazwy), znajdź co do znalezienia, zabij 20 wrogów każdym rodzajem krzesła itp.

Nowy Batman nie jest trudny tylko niemożliwy z uwagi na brak ludzi do grania w multiplayer :P

Opublikowano (edytowane)

W Dead Nation platyna akurat nie jest taka trudna. Chociaż widze, że niektóre rzeczy to faktycznie kwestie indywidualne, bo wg. niektórych w DN jest bardzo trudna.. a dla mnie to taka średnia w kwestii trofeów.

Z drugiej strony np. MotorStorm RC ma niby niezbyt trudną platynę.. a ja ją odpuściłem przez jak dla mnie na maksa randomową klase najszybszych samochodzików. Dla mnie to był absurd prawie jak z Vettelem w GT5.

 

Co do wyścigów 24h w GT5 to przeżywanie tego save'a jest jakimś nieporozumieniem. Niby w czym to ułatwiło całość? Wyścig sam w sobie jest tak samo prosty. Jedyne "ułatwienie" jest takie, że znacznie zmniejszamy ryzyko uśmiercenia konsoli (szczególnie tyczy się to "fatów". Jesli pominiemy tę kwestię, to przed patchem równie dobrze mogliśmy włączyć pauzę, i tez nie trzeba było siedzieć 24h przy konsoli.

Uproszczeniem jako takim nie nazwałbym też dodanie ustawień czułości na padzie... (w odniesieniu do Vettela), bo przed patchem było to po prostu niegrywalne (masakryczny lag przy skręcaniu) i działało na zasadzie 80% fuksa - 20% umiejętności. Po patchu to już tylko 50% fuksa i 50% umiejętności (na padzie).

Edytowane przez Emet
Opublikowano (edytowane)

No tak.. biorąc własnie to pod uwagę, że do platyny przed czy po patchu wystarczy zaliczyć 24h w b-spec, tym bardziej jedyna różnica to to, że nie musimy męczyć konsoli bez przerwy przez 24h. Ja i tak nie jeździłem sam tych 24h, zrobiłem tylko w b-spec.

 

W GT4 swego czasu przejechałem fragment sam, a resztę zrobiła konsola (tam można było zmieniać a-spec i b-spec w trakcie wyścigu), ale tam można było przyspieszyć jeszcze czas 3x (niestety i tak trzeba było seidzieć przy konsoli, bo po zjeździe do boksów za każdym razem trzeba było znowu ręcznie włączać przyspieszenie czasu). Przy jednym z dwóch (chyba) wyścigów 24 w GT4 (na przysp wychodziło w sumie ok 9h na wyścig) na 15 minut przed końcem wyłączyli prąd. Ale był w(pipi) :angry:

Edytowane przez Emet
Opublikowano

No a kto o tym widział kiedy robił platynę w GT5 w 2011 roku i wpadła w końcu w styczniu.

 

Kto wiedział nawet czytając fora na GTPlanet że polyphony wprowadzi takie ułatwienia. Nie było wtedy mowy o sejvach i zmianach w fizyce i modelu jazdy. 

I tak siedziało się nocami grało, platyna wpadła, uśmiech na mordzie + 1 do fejmu gratulacje członków partii i obywateli na forach internetowych, szacunek uznanie i wieczna pamięć :) 

 

Wtedy to było wszystko nowe świeże były tylko pytania i nie było odpowiedzi czy trzeba wyścigi 24 dystansowe jechać i czy zaliczy się te z B-Spec, tak więc graliśmy i sami odpowiadaliśmy na swoje pytania.

 

Dziś wspominam nadal ten puchar jako najbardziej wyczerpujący i dlatego na nowym profilu wiedząc że zrobię też platynę w GT6 chciałem mieć obok świecący pucharek w GT5. Ale żeby robić to drugi raz nawet po patchach już zwyczajnie mi się nie chciało. Dlatego użyłem save i wgrałem sobie na nowy profil. Po co nowy profil bo na starym nie mogłem porobić 100% w takich graj jak WRC i WRC 2 i kilku innych gdzie serwery zamknięto i powstał na nim zbyt duży nie porządek :D 

 

Nawet jak ktoś zrobił to w ciągu roku czy dwóch to super, mi się już drugi raz nie chciało. Wybaczcie.  :empathy:  

 

Liczyłem też na to że platyna w GT6 będzie tak samo hard-corowa, i co ??  :verymad: 

 

Teraz to tylko Dark Souls wydają się trudne do zrobienia z racji mechaniki i konieczności siedzenia ale jak ktoś lubi to zrobi. 

Opublikowano (edytowane)

 

Ten trailer mi rozwalił mózg :P

Nom raczej ;) ale nie widziales ostatniego Bossa lol

 

 

I polecam jeszcze Yaiba Ninja Gaiden Z , nie typowy NG wiec luzz ale Hell Mode jest calkiem wymagajacy jedno czyste uderzenie i giniesz , jest jeszcze Acrade Mode ktory jest naprawde dobry i przypomina stare dobre NG ze snesa.

Edytowane przez TakeshiX
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Wczoraj zrobiłem 100% w KZ3. Z dodatkowymi trofkami trudno nie było, wypadało tylko przysiąść porządnie a same się zrobiły bez boostowania. Zresztą, żeby boostować w tej grze to trzeba albo mieć nasrane albo spieszyć się bo coś tam, czyli i tak na jedno wychodzi. Ostatnią trofką było potrójne zabójstwo w Stahl Arms. Opis wprowadził mnie w błąd bo myslałem, że trzeba utłuc trzech gości naraz a tutaj walnąłem snajperem trzy kille od razu po sobie i się udało :)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Najtrudniejszych w ogole jesli nie boostujesz. Ludzie nie graja we wszystkie tryby gry tylko w team deathmatch. Co za tym idzie trofka za zrobienie wszystkich wyzwan online jest kosmicznie trudna. Niektore wyzwania nie mylic z trofkami, sa ekstremalnie ciezki boludzie nie graja w sposob w jaki zakladali tworcy ze grac beda, czaisz?

Edytowane przez Plugawy
  • Plusik 1
Opublikowano

Dokładnie. Zdobycie miliona lumów, to jakaś przesada. Przeszedłem cała grę na 100%, wszystkie czasówki na maksa, a miałem jakoś ~170000 lumów. Po prostu jest to strasznie czasochłonna platyna

Opublikowano

Ja jestem w trakcie. Z mojego punktu widzenia wyzwania sa najtrudniejsze z 2 powodow.

1 trzeba uzyskac ponad 1500 punktow by dostac promocje na 11 level czaderskosci. punkty dostajemy za puchary (braz 1, srebro 5, zloto 10, platyna 50), jak do tej gory mam tylko kilka zlotych.

2. Trzeba zdobyc platynowy dzban w jakimkolwiek wyzwaniu. Do mnie jak narazie przemawiaja tylko dystansowki. 1000000 lumow powinno wpasc przy okazji.

Opublikowano

Nikt nie wspomniał jeszcze chyba o Max Payne'ie 3 i NY Minute Hardcore. Przejście całej gry za jednym podejściem bez straty życia wymaga pełnej koncentracji przez dobre kilka godzin, gdzie jeden głupi błąd albo zawieszenie konsoli może zniwelować kilka dobrych godzin wysiłku.

Opublikowano

Nikt nie wspomniał jeszcze chyba o Max Payne'ie 3 i NY Minute Hardcore. Przejście całej gry za jednym podejściem bez straty życia wymaga pełnej koncentracji przez dobre kilka godzin, gdzie jeden głupi błąd albo zawieszenie konsoli może zniwelować kilka dobrych godzin wysiłku.

nie bylo latwo to prawda, ale MP3 mam juz za soba. Rayman mi teraz w glowie siedzi.

P.S

O wiele trudniej jest rywalizowac z innym graczem, anizeli z komputerem imo. Ten zawsze mozna oszukac ;-)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...