Skocz do zawartości

Ninja Gaiden Sigma 2


raVen20

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Demo obadane. Sieka sie calkiem milo choc strasznie wkurza mnie screen tearing (fajtlapom sie nawet silnika nie chcialo updatowac) oraz kamera, ktora potrafi byc gorszym przeciwnikiem niz wszystkie ninjasy razem wziete :P Mieli ja niby naprawic, nie? Bardzo podoba mi sie ten tryb co-op (szkoda jedynie, ze w demie jest offline). Ogolnie wrazenia pozytywne ale brak wiekszych wodotryskow.

Opublikowano (edytowane)

Ściany są bardzo ważne, dość często z nich korzystam, DS ma prze.j.e.ba.ny atak z niej ^_^ Co do screen tearingu, to u mnie jest prawie nie widoczny, rzadko kiedy da osobie znać, jak miałem grę odpaloną w 1080p dość mocno zwalniała, dałem na 720p i jest dużo lepiej z tym.

 

(fajtlapom sie nawet silnika nie chcialo updatowac)

 

 

LOL, ten silniki jest UPowany do granic możliwości......gra chodzi w pełnym 720p.

 

Nowy wywiad z Hayashim na GT

http://www.gametrailers.com/video/yosuke-hayashi-ninja-gaiden/56221

 

Grafika PS3 VS X360

 

http://www.gameswire.net/comparisons/ninja-gaiden-sigma-2-playstation-3-vs-xbox-360-comparison_26.html

 

Na PS3 jest oczywiście dużo lepiej.

Edytowane przez Soul
Opublikowano (edytowane)

Swoją drogą jakoś nie widzę grania w copie z konsolą bo gra jak cipa. ładuje np UT na elizabeth :mellow: wtf? Na mn to będzie jakaś żeźń. I jeszcze jedno - partnerowi energia odnawia się ileś tam razy. Za chyba 5 razem game over. Za każdym razem mniej energii.

Edytowane przez mozi
Opublikowano

Ja tylko króciutko, bo nie ma sensu się powtarzać po innych. Nie zauważyłem jakiegokolwiek spadku klatek animacji nie licząc Ninpo Ayane xD, więc nie wiem za bardzo o co biega niektórym, a skoro czegoś nie odczuwam to temat dla mnie nie istnieje. Nie rozumiem fenomenu ściętej głowy, a właściwie jego braku, bo mogę odciąć obie nogi, obie ręce i ciało w pół rozciąć że zostanie tylko sama dupa lol, ale głowy za cholerę się nie utnie co mi się bardzo nie podoba, bo przecież odcinanie kończyć miało być takie same tylko, że z mniejszą ilością krwi itd. Potworom łeb odpada przy muśnięciu, ale jakoś to przeżyję, bo gameplay i intensywność akcji to jedna wielka miazga i nie mogę się doczekać mojej paczki xD. Tryb coop to perełka którą będę długo masterował z moim przyjacielem, a poziom konsoli to żenada straszna, ale mało mnie to obchodzi(karma ratio 98% player - 2%partner xD).

Opublikowano

No nie wiem, mi sie wydaje, ze fajnie by sie gralo. Zreszta konsoli nie mam podlaczonej do sieci, a nawet jakbym mial to wole pograc z kumplem przy jednym TV i miec wieksza radoche niz z jakims dzieciakiem lub innym ''geniuszem'' pada...

Opublikowano

Nie no spoko, kazdy podchodzi inaczej do tego aspektu rozrywki w danym tytule. Wazne, ze port z tego co piszecie wyszedl dosc dobrze, wiec w przyszlosci warto bedzie sie zaopatrzyc w ta pozycje. Choc przyznac, musze, ze debilizm fabuly i kiczowatosc niektorych rzeczy troszke mnie odpycha od niej...

Opublikowano

Ja tylko króciutko, bo nie ma sensu się powtarzać po innych. Nie zauważyłem jakiegokolwiek spadku klatek animacji nie licząc Ninpo Ayane xD, więc nie wiem za bardzo o co biega niektórym, ... ciach

 

O to chodzi że są spadki i tyle. Grafika jest lepsza niz w wersji na x'a ale w demku (oby tylko w demku) są zwolnienia i tyle. Pewnie coś za coś. U Ciebie nie ma? Może za mały mayhem robisz :>

Opublikowano (edytowane)

Ja tylko króciutko, bo nie ma sensu się powtarzać po innych. Nie zauważyłem jakiegokolwiek spadku klatek animacji nie licząc Ninpo Ayane xD, więc nie wiem za bardzo o co biega niektórym, ... ciach

 

O to chodzi że są spadki i tyle. Grafika jest lepsza niz w wersji na x'a ale w demku (oby tylko w demku) są zwolnienia i tyle. Pewnie coś za coś. U Ciebie nie ma? Może za mały mayhem robisz :>

 

Spadki animacji możesz odczuwać jeśli posiadasz ekran lub monitor z niską częstotliwością odświeżania lub specyficznymi rozdzielczościami,bo np. mój kolega gra na monitorze Samsung 22' 1680x1050 i odczuwa min. problemy z "rozrywaniem ekranu" ale broń boże spadku animacji o których kilka osób tutaj opowiada, ja powtarzam po raz kolejny że NIE MA jakichkolwiek spadków animacji(nie licząc kawałka cut-scenki i ninpo w przypadku Ayane) i nie muszę obniżać rozdziałki do 720p by chodziło płynnie. Jest 1080p i mega płynne 60 klatek, więc sorry ale "o to chodzi, że spadki są i tyle" to brzmi dla mnie jak reklama, która mi sugeruje że używając obecnej pasty mam żółte zęby. Jestem bardzo wyczulony na punkcie animacji ponieważ PieC to jedna z moim platform do grania jak i mojego kolegi, nawet rozmawiałem z nim na ten temat i jak mu opowiedziałem o kilku opiniach z forum to doszliśmy do tego, że winą jest tylko i wyłącznie ekran/monitor. Na PS3 płynna animacji nie jest za częsta, w RE5 widać było gołym okiem jak animacja spadała czasem nawet poniżej 25 klatek, w niby super płynnym Super Stardust HD też czasami przy naprawdę miażdżącej zadymie potrafił przyciąć ładnie, ale tutaj płynność jest na poziomie masełka, więc to nie jest mój problem że "komuś tam coś tnie" skoro ja mam oczy i widzę swoje, a ktoś mi tutaj sugeruje że "źle widzę" ? Jeśli chodzi o zadymę to broni używam "Kusari-gama", miejscówka to ogród i tam mam 6 wrogów na raz i zaczynam od Ninpo by wszyscy byli podpaleni i całą grupę jadę z max. naładowanego UT, a przy tej broni to lekka miazga jeśli chodzi o "zadymę", a animacja ani trochę się nie krztusi. Nie wydaje mi się także, że powiedzenie coś za coś tutaj pasuje, bo to by było "ładna grafika, ale z dropami" lub "uber płynna bez dropów", a powiedzmy sobie szczerze że gra jakoś specjalnie nie miażdży w tej kwestii nawet w porównaniu do pierwszej Sigmy, ale na pewno jest przyjemnie, ładnie i strasznie płynnie. Wiesz najlepiej jakbyś nagrał swój gameplay oczywiście kamerą nagrywającą w 60 klatkach, bo inaczej to nie ma sensu i byś mi zaznaczył, gdzie tam rzekomo ci klatki spadają. Życzę miłego dnia ^^

PS. Maly edit i usuniecia "misia"

Edytowane przez Wolak10
Opublikowano (edytowane)

Hmmm z tego co wiem jest pełne 720, a nie FullHD, a te zwolnienia w żadnym wypadku to nie wina TV tylko silnika.

 

Mi animacja zwalniała przy Ayane kiedy wokół było mnóstwo fajerwerków.

Edytowane przez MajorZero64
Opublikowano

Zwolnienia wystepuja z roznych powodow, i tak - to moze byc wina gry, nic jej nie usprawiedliwa tutaj.

Osobiscie jednakze zadnych znaczacych spadkow nie mialem, a napier*** jak w h** trzaslo bo demko n00bowskie jest i szmaty pierzemy jak chcemy.

 

Ku*** ta gra POWINNA byc bardziej brutalna.

Opublikowano (edytowane)

Ostatnie moje zdanie brzmiało jakbym negował to, że koledze animacja przycina ale broń boże tak nie jest, bo skoro mówi że animacja przycina to tak jest, a jakie są tego przyczyny i czemu ja np. tego nie odczuwam to już inna sprawa i pewnie ta wina leży po stronie gry, ale też różne ekrany mają różne akcje i jak u mnie problemów z "rozrywaniem" nie ma tak u kumpla to o zgrozo widoczne ostro. Nie wiem jak to jest z tą rozdziałką, może to jest upscalling, ale u mnie odpala się w 1080p i wygląda to bardzo zacnie. Ayane odpala fajerwerki i animacja znika xD. Gra jest ewidentnie za mało brutalna i głupie gadki, że się koncentrują na akcji, a nie na brutalności można se między bajki włożyć. Widzieliście jaki gra ma rating co nie ?(17+ xD) AKCJA + GORE = Oh tak, AKCJA - GORE= E czegoś tu brakuje ?

 

PS. Ten mój tekst o nagrywaniu gameplayu i zaznaczaniu spadków animacji proszę taktować z przymrużeniem oka, bo to bardziej moja zgryźliwość przemawia w tym zdaniu i ukryte chamstwo XD.

Edytowane przez Wolak10

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...