Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 Dobra wybaczamy ci, ale wez zrob cos z tym "misiem" XD. Cytuj
Ozi 1 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 Jeśli chodzi o zadymę to broni używam "Kusari-gama", miejscówka to ogród i tam mam 6 wrogów na raz i zaczynam od Ninpo by wszyscy byli podpaleni i całą grupę jadę z max. naładowanego UT, a przy tej broni to lekka miazga jeśli chodzi o "zadymę", a animacja ani trochę się nie krztusi. A u mnie dokładnie w tym samym miejscu (zakładam że mówimy o drugiej misji w coopie) przy tych samych parametrach (dużo stworków na ekranie, UT Kusari-gama) animacja wyrażnie dostaje zadyszki. Nie żebym narzekał ale gra wyraźnie się krztusi. Dawno nie odpalałem NG2 na 360 ale mam wrażenie że gra wyglada ładniej niż na x-ie, może to też kwestia tego ze w miedzyczasie zmieniłem telewizor ale genralnie wrażenia estetyczne są po prostu bardziej soczyste. :] Nie pamiętam natomiast żeby wersja na 360 była tak "bajkowa" (w sensie że odcinaniu kończyn i zgonom towarzyszą jakieś kolorowe fajerwerki), o ile pamiętam w przypadku NG2 wszystko było po prostu krwiste i tyle. Ale jak mowie - dwano nie grałem, moge sie mylić. Nie przeszedłem jeszcze demka na MN ale jesli faktcznie jest jak piszecie - mniej ishurikenow - to bardzo mnie to cieszy. To co mieliśmy na x-ie to była porażka programistów a nie wysoki poziom trudności. Generalnie wrażenia z dema mocno pozytywne, mam nadzieje ze dopracowali online bo misje w coopie zapowiadają sie smakowicie. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 Tak faktycznie te fioletowe płyny nie pasują do tej gry, tylko motylków brakuje. Powinno być krwawo i hardcorowo, a ja, który pierwszy raz grałem w NG bez większego trudu przeszedłem demko Ryu na średnim poziomie. Cytuj
XM. 11 045 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 Mimo ,ze nie gralem w demo NGS2 to moge wypowiedziec sie na temat poziomu trudnosci po jego opisie i doswiadczeniu z demem NGS1 i fullem. Nie dziwota ,ze demo na MN jest łatwe skoro daja 4 potezne bronie na ostatnim poziomie upgrade'u i z masa zycia.To samo bylo w demie NGS1 gdzie dawali takie bronie na 3 lvl jak DS , palka czy katany z maxem zycia wiec co za problem bylo przejsc? Zobaczymy czy jak zaczniecie w pelnej wersji perwszy level z jedna bronia na MN i z odrobina energi nadal bedzie tak latwo Pozdro. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 Faktycznie tego nie pomyślałem o tym. No tak przecież demo ma przekonać jak największą ilość osób do kupna gry. Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 Info na temat zmian z forum gamefaqs: -Reduced blood and gore, limbs disappear into a purple mist effect (no decapitations in some regions, it will still be an OT, but a throat slit instead) -Font color change, everything that was red is now blue -Censored cutscenes, there's slicing but no dicing (lots of blood and gore taken out) -Cutscenes are now 30fps but have a boost in lighting and textures -Updated graphics, lighting, textures on Ryu and an added depth of field effect from Sigma1 -720p resoulution and 2X MSAA -Some levels are slightly tweaked as far as item placement/save placement -Crystal Skulls are now an item used in Muramasa's store -3 new characters are implemented into the story mode with one chapter each -2 new bosses and 1 returning boss from NG1 for these new characters -3 new bosses for Ryu to fight in story mode, some bosses are replaced or taken out altogether -Genshin now fires Ninpo and clashes weapons with Ryu -Fiend Ryu is back possibly in Story mode, for sure in co-op mode -ToVs are gone (unknown what is replaced for them). -Holding R1, Ryu now looks at where to go next -2 new weapons for Ryu. Enma Fang (a heavy sword) and a Hand Cannon (projectile) -Projectiles are unlimited (for the 3 girls anyway, Ryu is still in question. All are unlimited in co-op) -2 Projectiles can be equipped at once designated to R2 and "O" button (or the regular Shuriken + something like the bow) - L2 is aim and R2 is shoot (If secondary projectile like bow is equipped) -Projectile UTs are gone (from the Demo at least) -Weapon upgrades are limited to one per shop now -Life of the Thousand Gods are automatic upgrades as soon as you obtain them, they do not refill your health bar like NG2 (although this may be changed in the final version) -Overall difficulty has been "balanced" for this edition (more health, less enemy count and projectile spam) -Chapter Select is now available upon game completion -Weapon Master achievements in NG2 are now trophies obtained by killing 1000 enemies per weapon (Some trophies are the same as their 360 counterparts, some are different or replaced altogether. No trophies for completing chapters tho. Some secret trophies for bosses and difficulty completion.) -2 player co-op mode with 30 missions and 4 difficulties (offline co-op with 1 player and an Ai partner) -Returning costumes for Ryu: Falcon Fiend Legendary Black Falcon (default) Biometal (uncertain, but it is Fiend Ryu's default) -New to this edition: Ryuken Ashtar Joe Hayabusa (pre-order, possible DLC later on) -2 Female characters have 1 unlockable costume Rachel has 3 hairstyles to unlock, no costumes -Shake the controller and you shake the girl's boobs A co do tematu zwolnień - za bardzo się napinasz chłopaku (nie wiem o co chodzi z misiem bo wyedytowałeś posta). Są zwolnienia w demku (np na mentorze walcząc z żołnierzami msat przed buddą) i nie tylko ja je widzę (i to nie jakiś problem monitora czy co innego), NATOMIAST to nie zmienia faktu że gra jest i tak za(pipi)ista i ten szczegół niczego nie zmieni tym bardziej że wersja na x0 też zwalniała. Zresztą ewidentnie czuć że silnik gry był pisany pod xboxa (popatrz na loadingi). Mam obydwie wersje i oczywiście wersja na ps3 wygląda dużo lepiej TYLKO jeśli to lepiej ma przeszkadzać w grze bo będą zwolnienia (oby nie) to do dupy taki upgrade grafy. Co do pieca i Twego doświadczenia - sorry ale na piecu już dawno gry przestały być płynne. Dlatego od 12 lat gram na konsolach. Tyle ode mnie. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 Mimo ,ze nie gralem w demo NGS2 to moge wypowiedziec sie na temat poziomu trudnosci po jego opisie i doswiadczeniu z demem NGS1 i fullem.Nie dziwota ,ze demo na MN jest łatwe skoro daja 4 potezne bronie na ostatnim poziomie upgrade'u i z masa zycia.To samo bylo w demie NGS1 gdzie dawali takie bronie na 3 lvl jak DS , palka czy katany z maxem zycia wiec co za problem bylo przejsc? Zobaczymy czy jak zaczniecie w pelnej wersji perwszy level z jedna bronia na MN i z odrobina energi nadal bedzie tak latwo Pozdro. Będzie trudniej, ale nie jakoś bardzo, osobiście demko zaliczyłem na MN tylko DSem, bez używania ID i jakoś bardzo się nie napociłem. Fajnie że ET z DS teraz pozbawia przeciwnika jakieś kończyny, ISninja nie rzucają na "jana" shoryukenami........więc jest nieźle. Gra zwalnia ale nie aż tak jak NG2, ponoć gdy odpalamy grę w 1080p jest jakiś bug w demie i gra nie wyrabia, na 720p jest po prostu lepiej. 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 (edytowane) -Reduced blood and gore, limbs disappear into a purple mist effect (no decapitations in some regions, it will still be an OT, but a throat slit instead) Najlepiej niech w h.uj wywalą w ogóle jakąkolwiek krew i odcinanie kończyn, jeżeli jeszcze zamierzają pozbawić PAL'a dekapitacji. Przeciwnicy będą świecić różowymi motylkami, albo kolorową tęczą - co będzie znaczyć że są ranni. Edytowane 20 września 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
Wolak10 2 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 A co do tematu zwolnień - za bardzo się napinasz chłopaku (nie wiem o co chodzi z misiem bo wyedytowałeś posta). Są zwolnienia w demku (np na mentorze walcząc z żołnierzami msat przed buddą) i nie tylko ja je widzę (i to nie jakiś problem monitora czy co innego), NATOMIAST to nie zmienia faktu że gra jest i tak za(pipi)ista i ten szczegół niczego nie zmieni tym bardziej że wersja na x0 też zwalniała. Zresztą ewidentnie czuć że silnik gry był pisany pod xboxa (popatrz na loadingi). Mam obydwie wersje i oczywiście wersja na ps3 wygląda dużo lepiej TYLKO jeśli to lepiej ma przeszkadzać w grze bo będą zwolnienia (oby nie) to do dupy taki upgrade grafy. Co do pieca i Twego doświadczenia - sorry ale na piecu już dawno gry przestały być płynne. Dlatego od 12 lat gram na konsolach. Tyle ode mnie. Spoko spoko, ja się tak specjalnie nie napinam, ten typ tak ma no i granie w niepłynne gry na piecu sprawia, że wszystko co nie jest slideshow jest dla mnie płynne lol. Tak przycina w kilku miejscach i przyznaję, że nie miałem racji, ale mnie to nie rusza aż tak bardzo ; ) Zresztą takie drobiazgi nie mogą przysłonić takiej perły jaką bez wątpienia jest Ninja Gaiden. A jeszcze co do tematu gore to rozumiem, że łbów nie można było odciąć bo w Japonii to wycięte czy jaki (pipi), ale czekam na amerykańskie demko i jak się dowiem że w EU będzie tak samo jak w JP albo, że zamiast tej mgły będą kwiatki leciały, a na ekran wskoczy hipis z tabliczką "nie dla twoich oczu" to strzelę w pysk tego producenta. Tak się zastanawiałem ile ma wspólnego zredukowanie brutalności z faktem, że Itagakiego już nie ma w TN... Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 (edytowane) Bez kitu, liczę też że takich loadingów nie będzie w finalnym pełniaku, bo mam świra na ich punkcie O_O. A jeszcze co do tematu gore to rozumiem, że łbów nie można było odciąć bo w Japonii to wycięte czy jaki (pipi), ale czekam na amerykańskie demko i jak się dowiem że w EU będzie tak samo jak w JP albo, że zamiast tej mgły będą kwiatki leciały, a na ekran wskoczy hipis z tabliczką "nie dla twoich oczu" to strzelę w pysk tego producenta Sigma 2 ma ogólnie być MNIEJ brutalna niż NG II (i tu akurat region nie ma znaczenia) - pierwsza Sigma w PAL'u miała usuniętą opcje odcinania głów ludziom, widać znowu się to powtórzy. Edytowane 20 września 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 dlatego podziekuje - akurat cala ta rzez dawala mase funu - mam caly czas cicha nadzieje ze jednak poziom brutalnosci zostanie utrzymany Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 Widze, ze potrzebne jest tu male sprostowanie: NGII na Xa NIE chodzi na silniku Sigmy. Itagaki w zyciu nie uzylby silnika "ninja dog" Hayashiego. Silnik uzyty w NGII to nomen omen zmodifikowana wersja silnika DoA. Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 21 września 2009 Opublikowano 21 września 2009 (edytowane) -Reduced blood and gore, limbs disappear into a purple mist effect (no decapitations in some regions, it will still be an OT, but a throat slit instead) Najlepiej niech w h.uj wywalą w ogóle jakąkolwiek krew i odcinanie kończyn, jeżeli jeszcze zamierzają pozbawić PAL'a dekapitacji. Przeciwnicy będą świecić różowymi motylkami, albo kolorową tęczą - co będzie znaczyć że są ranni. O dobrze, że zwróciłeś uwagę, będzie trzeba zamówić wersję US na ebay Akurat krwi mi nie brakuje, bo już na xboxie się napatrzyłem, ale NG bez dekapitacji to nie NG Edytowane 21 września 2009 przez Komandos Cytuj
estel 806 Opublikowano 21 września 2009 Opublikowano 21 września 2009 Kiedy będzie jakieś oficjalne stanowisko? Bo ja mam preordera w UK i teraz nie wiem czy anulować. Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 21 września 2009 Opublikowano 21 września 2009 Jak już mieli by coś ciąć to chyba najpierw wersję US? tam wszystko tną o_O co nie zmienia faktu, że news pesymistyczny.... Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 21 września 2009 Opublikowano 21 września 2009 (edytowane) jeśli chodzi o ninja gaiden jako serię to akurat europa miała zawsze pecha z cenzurą :> Edytowane 21 września 2009 przez mozi Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 21 września 2009 Opublikowano 21 września 2009 Jak już mieli by coś ciąć to chyba najpierw wersję US? tam wszystko tną o_O co nie zmienia faktu, że news pesymistyczny.... Na wiki czytałem, że właśnie tylko wersja US nie będzie ocenzurowana, w Jap i Pal ma nie być dekapitacji. Ta samo było zresztą z pierwszą Sigmą. Najlepiej jeszcze poczekać na demo w pal to się wszystko wyjaśni. Cytuj
estel 806 Opublikowano 21 września 2009 Opublikowano 21 września 2009 Powiem wam, że w sumie mam to gdzieś czy będzie poderżnięcie gardła, czy obcięcie głowy. Krwi i tak jak na lekarstwo. Mi osobiście podejście "mniej przemocy" zupełnie nie przeszkadza. Ba, nawet się trochę cieszę, bo łatwiej będzie ogarnąć co się dzieje na ekranie Dlatego nie kasuję preordera, biorę z UK, i "niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba". O. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 21 września 2009 Opublikowano 21 września 2009 (edytowane) Chorzy psychicznie jesteście. ; D Brak krwi i latających członków odbierze Wam radość z gry? Ja tam nie mam nic przeciwko krwi i głowom, ale nie będę się bił z Tecmo o gore. Edytowane 21 września 2009 przez MajorZero64 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 21 września 2009 Opublikowano 21 września 2009 No nikt sie nie chce bic, w tym rzecz - ale jezeli juz mam ogladac pande rzygajaca teczowym wymiotem to podziekuje ;p. Obadalem system sequela Ninja Gaiden, i swtierdzam ze gore gra w nim istosny element (ubijanie rannych ma tu istotne znaczenie wzgledem jedynki i to widac i czuc), istotny o tyle iz czuje jakbym gral w produkt o mocno zubozone elementy gameplay'o - wizualne (cos do tej pory spotykane tylko w portach starych gier na PC za czasow past genow !). Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 21 września 2009 Opublikowano 21 września 2009 Chorzy psychicznie jesteście. ; D Brak krwi i latających członków odbierze Wam radość z gry? Ja tam nie mam nic przeciwko krwi i głowom, ale nie będę się bił z Tecmo o gore. tak odbierze przyjemnosc bo prawda jest taka ze fabula w tej grze jest mega debilna, muzyka taka sobie, grafa moze byc a caly fun byl imo wlasnie w tej siece, mnostwo combosow (chociaz pozniej i tak sie uzywalo tylko niektorych) i cudowne rozbadzganie czlonkow klanu pajaka:) jesli to ma byc okrojone to imo nie ma sensu brac tej gry - bo jak bede chcial sobie pobawic sie w walke bez krwi i rzezi to odpale sobie takiego batmana ktory nie dosc ze ma swietna fabule, muzyke to i walka daje w chooj radosci (a krwi tam nie uswiadczysz przeciez) Cytuj
estel 806 Opublikowano 21 września 2009 Opublikowano 21 września 2009 Litości. Porównywanie Sigmy do Batmana... Burn the heretic. Kill the mutant. Purge the unclean. Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 21 września 2009 Opublikowano 21 września 2009 Chorzy psychicznie jesteście. ; D Brak krwi i latających członków odbierze Wam radość z gry? Ja tam nie mam nic przeciwko krwi i głowom, ale nie będę się bił z Tecmo o gore. Ale to jest właśnie gra o krwi i latających członkach Skoro stonowali mocno to pierwsze, to niech zostawią chociaż drugie, bo jak tak dalej pójdzie to NGS3 (o ile wyjdzie coś takiego) będzie przypominać bardziej Vive Pinate niż slashera dla dorosłych Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 21 września 2009 Opublikowano 21 września 2009 Litości. Porównywanie Sigmy do Batmana... Burn the heretic. Kill the mutant. Purge the unclean. No nie? Batmana znizac do poziomu Sigmy. Naprawde zal. Cytuj
estel 806 Opublikowano 21 września 2009 Opublikowano 21 września 2009 Nie wiem czy Batman zaniża poziom, czy Sigma. Wiem natomiast, że żeby porównywać dwie zupełnie inne gry do siebie, to trzeba mieć nieźle zaniżoną inteligencję. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.