Słupek 2 183 Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 (edytowane) Bardzo dobry trailer, klimat owszem się zmienił, ale czy na gorsze to się oceni po obadaniu samej gry. Teraz pozostaje się martwić o sam gameplay, bo nie oszukujmy się, Rockstar dobrych strzelanin robić nie umie... W RDR było kozackie i miodne strzelanie oczywiście imo. Choć faktycznie w starszych GTA tych z Ps2 ten element nie był najlepszy. Anyłej wczoraj kupiłem Antylogie MP (pierwsza kupiona gra na pc od xxxxxxxxxx czasu ;p). Miałem sobie przejść w ramach przypomnienia w okolicach lutego/marca ale zaczynam zaraz po Deus Ex ;p Edytowane 14 września 2011 przez SłupekPL Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 RDR może i tak, ale LAN, GTA4, a w szczególności GTA z poprzedniej generacji - czyli VC, 3 i SA już nie bardzo. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 Ale teraz jest obecna generacja i mogę powiedzieć, że w RDR system strzelania bije na głowę wszystkie jakie miałem przyjemność testować (nawet U2). Słupek, chyba też sobie przejdę pierwsze Max'y Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 Nie wiem jak w LA Noire ale w RDR i GTA IV strzelało się super. Nie wiem o czym gadasz w ogóle. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 No w RDR strzelanie nie było takie idealne. Przy dead eye i strzelbie gdy oznaczyło się przeciwników po różnych stronach widać było, że Marston nie nadąża w nich mierzyć, a oni już padają. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 Nie chodzi o tego typu ficzery, tylko o ogólną mechanikę strzelania, która była świetna. Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 Mam wrażenie że będziemy tu mieli coś a'la Uncharted. Filmowe akcje slow mo urywające dupe oraz świetna fabuła i postacie. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 (edytowane) Ale teraz jest obecna generacja i mogę powiedzieć, że w RDR system strzelania bije na głowę wszystkie jakie miałem przyjemność testować (nawet U2). Bo akurat w Uncharted ten element - strzelanie jest średnio - kiepski (jest plastikowo). Ale true również uważam, że RDR rządzi pod tym względem (i Girsy). W GTAIV też nie było tak źle, było dobrze (głównie przez fizykę). @Kre3k L.A. Noire nie licz. Edytowane 14 września 2011 przez SłupekPL Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 Teraz czekamy na pierwszy gameplay. Mam nadzieję, że będą Gameplay Series Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 Teraz czekamy na pierwszy gameplay. Mam nadzieję, że będą Gameplay Series Wątpię, tutaj nie ma za bardzo czego pokazywać i tłumaczyć, to nie jest złożony sandbox pokroju RDR. Choć gameplaye na pewno kiedyś tam się pojawią. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 (edytowane) A mylisz się ;p GS to bardzo częste pytanie. I Rockstar pisał, że biorą je pod uwagę ale standardowo nie wiadomo jeszcze. Do L.A. Noire też wyszły tylko 3. A przecież w Maxie będą się "chwalić" multi to już np. jeden czy nawet dwa. A kolejny mogliby standardowy wypuścić jak sprawdzają się nowości (cover system). Edytowane 14 września 2011 przez SłupekPL Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 Niech pokażą chociaż jak się prezentuje sama rozgrywka, jeden filmik wystarczy. Cover system, bullet time, usprawniona euphoria, jest wiele rzeczy niewiadomych. Cytuj
Gość Orson Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 muzyczny motyw przewodni z MP jest zaje.bisty, sami powiedzcie Cytuj
Kalel 3 634 Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 Kupili mnie. Tyle w temacie. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 Maksiu is back Bardzo solidny trailer. O jakość tej gry nie martwię się w ogóle. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 14 września 2011 Opublikowano 14 września 2011 Muzyka "Maksiowa" na początku i końcu jak zwykle urywa dupę reszta już niestety bez szału na tym trailerze, choć całość pewno będzie mocna w kocu to R* Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 cale szczescie ze jest motyw muzyczny z poprzednich czesci jak by nie bylo caly czas go slucham na ipodzie co to trailera to jest okej myslalem ze bedzie gorzej choc dalej nie moge przekonac sie do lysego maxa i mam lekkie obawy co do fabuly, ze zrobi sie z tego normalna gra akcji, ktora mogla by ukazac sie pod innym tytulem teraz trzeba tylko wyczekiwac konkretnego gameplayu Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 22 września 2011 Opublikowano 22 września 2011 http://www.grasz.org/newsy/trzy-nowe-screeny-z-gry-max-payne-,1,1,7248 Trzy nowe screeny Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 23 września 2011 Opublikowano 23 września 2011 (edytowane) A tutaj rozszerzona wersja trailera to znaczy z informacjami: http://www.rockstarg...e-3-traile.html Plus obszerny wywiad z Barrera dla Gamespotu (Remedy konsultantem można się dowiedzieć): http://www.gamespot....anda/index.html Haha tak jak pisałem-obstawiałem; przecież pierwszy screen to "NY and Snow". Czyli jednak szykuje się jakiś powrót, epizod/y: "It would seem at least some of the game takes place in New York." Edytowane 23 września 2011 przez SłupekPL Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 2 października 2011 Opublikowano 2 października 2011 Trzy nowe screeny: Przy okazji potwierdzone; będzie nocna misja/nocne misje w Sao Paulo. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 2 października 2011 Opublikowano 2 października 2011 (edytowane) Pierwszy screen całkiem fajny, czuć klimat poprzednich odsłon. Reszta już taka sobie, a łysy Max to imo padaka. Edytowane 2 października 2011 przez Paliodor Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 2 października 2011 Opublikowano 2 października 2011 Że jest łysy i zaniedbany to akurat nie przeszkadza, przynajmniej da się odczuć, że to wrak człowieka, który stracił wszystko. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 2 października 2011 Opublikowano 2 października 2011 Że jest łysy i zaniedbany to akurat nie przeszkadza, przynajmniej da się odczuć, że to wrak człowieka, który stracił wszystko. No ale niestety duża cześć hejterów uważa, że skoro Payne się ogolił to Rockstar wywalił w pizdu również mroczny i ciężki klimat, a najważniejsze postaci będą śmiać się od ucha do ucha. Tiaaa...... Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 2 października 2011 Opublikowano 2 października 2011 (edytowane) To może trochę ja wyjaśnię bo łysy Max i wbrew pozorom również moim MP3 może mieć nie mniej "gęsty" klimat niż poprzedniczki. Wiadomo kwestia gustu ale co naprawdę fajne (według mnie) to to, że podobno "łysy Max". Nie jest zrobiony tylko po to żeby fajnie/niefajnie wyglądał. Ostatni-najnowszy wywiad z Rockstar wyjaśnia trochę odnośnie łysego MP, ciekawostek, gameplayu i fabuły Trójki. A także raczej oprócz wcześniejszego screenu znowu nie zostawia złudzeń, że będzie misja czy tam epizod w NY. Lepiej dam w spoiler bo może nie każdy chce o tym wiedzieć, czytać. Sprawa wygląda tak "ogolenie się Maxa" które widać na trailerze ma się pojawić w kluczowym momencie gry. Podobno ma być to "symboliczna scena", kiedy Max czuje, że sytuacja jest beznadziejna i wymyka mu się spod kontroli. Uznaje, że potrzebne są drastyczne działania (można gdybać, że postanawia coś zrobić, stawia wszystko na jedną kartą coś w tym stylu) i wtedy właśnie goli się. To naprawdę może być ciekawe, lubię taką symbolikę - przemianę głównego bohatera, zwrot akcji. Zresztą Rockstar obiecuje, że w nadchodzących miesiącach powie więcej na ten temat (pokaże?). Kolejne ciekawostki; jak zapewne każdy zauważył czy to na trailerze czy to na screenach. Max wygląda co rusz inaczej a to dlatego, że gra będzie się działa na przestrzeni kilku dni włącznie z flasbackami kilka miesięcy wstecz. Będziemy rzucani po różnych miejscówkach, występach i jak to pisze Rockstar "będziemy doświadczać różnych stanów umysłu Maxa". Nice. Mamy widzieć "różne strony Maxa" również i pod względem ubioru czy wyglądu. To tyle o fabule a odnośnie gameplayu, mechaniki. Pojawią się nowe funkcje i możliwości w Bullet Time, ujawnione zostaną w nadchodzących miesiącach. Każda kula-pocisk jest osobno modelowana (nie mam pojęcia co to oznacza). Tak samo jak system obrażeń dla każdego przeciwnika z osobna. Dzięki RAGE i Euphorii Rockstar udało się uzyskać naturalne ruchy, balans ciężaru, zachowań etc. Max ma reagować dynamicznie na świat, sytuacje oraz warunki go otaczające (od razu skojarzyło mi się to z Uncharted 3 to samo mówi ND). Podobno gracz ma niesamowitą kontrolę nad Maxem (podczas ruchu, celowania etc.). Bronie są odwzorowane jak najdokładniej włącznie ze wszystkimi szczegółami; kule, łuski, przeładowywanie i tak dalej. I na koniec jeszcze jeden nowy screen: Edytowane 2 października 2011 przez SłupekPL 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.