Opublikowano 18 stycznia 201213 l Ależ jestem w(pipi)iony :confused: z drugiej strony prawie wcale zaskoczony. Już w grudniu jak nie dali drugiego design and technology video można było wyczuć nadchodzącą obsuwę. Niepotrzebnie tylko ostatnio stare Max-y zaliczałem hajpując się na Trójkę w marcu... No i najgorsze - GTAV to już chyba oficjalnie [*] jeżeli chodzi o 2012 :confused: Chociaż świetne, że dzisiaj nowy gameplay i to jeszcze o broniach. Od razu przypomniał mi się gameplay series z RDR "Weapons & Death" heh. I akurat parę dni temu dali wywiad właśnie o broniach i screeny. Edytowane 18 stycznia 201213 l przez SłupekPL
Opublikowano 18 stycznia 201213 l kurde wlasnie poogladalem stary gameplay series i chyba jest jedna rzecz ktora srednio wypada - dzwięki strzałów podczas bullet time, normalnie karabiny brzmią za(pipi)iscie podczas strzelania w zwolnionym tempie , ale w MP3 ich dzwięk nie jest taki jak powinien (z tego co sie dopatrzyłem) zobacie jak powinno brzmieć strzelanie podczas bullet time (spowolnienie zaczyna sie ok 2:13) http://www.youtube.com/watch?v=RMrbaYozP_s&feature=channel_video_title a tutaj okolo 2:00 jak mocarna armata , strzelająca względnie wolno Edytowane 18 stycznia 201213 l przez Yano
Opublikowano 18 stycznia 201213 l Wyciekł gameplay: http://slumz.boxden....railer-1688566/ Oglądać szybko bo usuwają. Edit: No według mnie filmik urywa jaja i wszystko co możliwe. Ale to kapitalnie wygląda, animacja to cudo (jak Max się rusza brak słów) do tego na pierwszym gameplayu grafika nie zrobiła na mnie wrażenie. A tutaj :o:O:O, pięknie to wygląda aż nie chce mi się wierzyć, że to z konsoli. Feeling ze strzelania wydaję się zaje.bisty, może w końcu coś przebije RDR. No i ta muzyczka - basy, bębny masakra Jeszcze większy w(pipi), że przesunęli Max-a ;/ Edytowane 18 stycznia 201213 l przez SłupekPL
Opublikowano 18 stycznia 201213 l Gameplayowo bosko, klimatycznie jednak gorzej, przydałby się jakiś fabularny trailer/ filmik prezentujący scenariusz itd.
Opublikowano 18 stycznia 201213 l W ogóle wygląda na to, że będą podobne finishery jak w RDR. 3 razy obejrzane - coś niesamowitego. Jak broń się zachowuje, jak mega miodnie wygląda strzelanie. W ogóle mimika twarzy Maxa też daje radę jak nic. Edytowane 18 stycznia 201213 l przez SłupekPL
Opublikowano 18 stycznia 201213 l Na początku Max Payne 3 mnie nie interesował. Po obejrzeniu tego filmiku... Dobrze, że mam kod na zniżkę w muve.pl Edytowane 18 stycznia 201213 l przez SzczurekPB
Opublikowano 18 stycznia 201213 l Na początku Max Payne 3 mnie nie interesował. Po obejrzeniu tego filmiku... Dobrze, że mam kod na zniżkę w muve.pl Ja tez. DAWAC MAXA!!
Opublikowano 18 stycznia 201213 l Wygląda to bardzo dobrze i brakuje chyba tylko odrywanych kończyn np przy strzałach z bliska w bark jakimś mocniejszym kalibrem. Bardzo fajny patent, że Payne po rzucie na glebę, może się jeszcze obracać i ściągać kolejnych oprychów. Oprawa też daje radę, wystarczy spojrzeć na fragment gdzie łysy Max w oczojebnej koszuli biega po faweli. Widać tam masę detali.
Opublikowano 18 stycznia 201213 l Jest moc!!! Jedyne czego nie znamy to fabuła ale tak jak już pisał Kre3k - Rockstar nigdy w tym elemencie nie dał ciała.
Opublikowano 18 stycznia 201213 l filmik ogolnie świetny ale zastanawia mnie cos czego tu nie pokazali. pokazali ze przy trafieniu w kamizelke leca "iskry" a nie krew, co sugeruje ze bedzie to realne i fajne ale nie pokazali co sie dzieje po trafieniu w rece albo nogi. fajnie by bylo jak by po trafieniu w nogi gosc sie przewracał ale po chwili oszołomienia nadal podejmował walke i coś robił a po trafieniu w ręce upuszczał by bron, ale gdyby mial jeszcze jedną ręke zdrową to powinien wyjmowac pistolet i działać glownie chodzi mi o kwestie tego żeby strzały w ręce i nogi nie zabijały odrazu wroga tylko zmieniały jego zachowanie Edytowane 18 stycznia 201213 l przez Yano
Opublikowano 18 stycznia 201213 l Motyw z utratą równowagi przez noszenie ciężkich broni ryje czaszkę. Do tego dual wielding: pistoletu i np. shotguna :o A już co kompletnie mi się podoba chociaż dla niektórych może być to pierdoła ;p To to, że będziemy grać w różnych strojach/ubraniach i wygląd Max-a będzie się zmieniał. Payne w beżowym bodajże gajerku wymiata ;] PS. Podobno R* zmienia nazwę gry na "Maj Payne 3" ;p
Opublikowano 18 stycznia 201213 l Rockstar chyba lubi maj, bo zawsze w tym okresie wypuszczają gry. A filmik fajny;)
Opublikowano 18 stycznia 201213 l Do tego dual wielding: pistoletu i np. shotguna :o ciekwe jak zrobia przeładowanie tego, bo w koncu obżyn ma tylko 2 nabije i powinien o wiele częściej przeładowywać niż pistolet i ogolnie przeładowywanie jedną ręką bywa trudne i druga sprawa - ciekawe czy bedzie mozna strzelac do 2 celów na raz, jedną ręką w lewo druga w prawo (chociaz to juz by raczej wymagało auto aima bo 2 celownikow jednoczesnie raczej sie nie poprowadzi
Opublikowano 18 stycznia 201213 l No to chyba raczej nie przejdzie. Trza byłoby operować dwoma analogami jednocześnie, a przy większych zadymach to może nieco rozpraszać uwagę. Chyba, że dać takie coś w slow-motion, to wtedy jeszcze jakoś to przejdzie. Edytowane 18 stycznia 201213 l przez NEMESIS US
Opublikowano 18 stycznia 201213 l warto przejść pierwszą i drugą część? Buahaha, to tak jakbyś spytał "Czy warto uprawiać sex?"
Opublikowano 18 stycznia 201213 l warto przejść pierwszą i drugą część? Bullet time,fabuła,klimat noir,miejscówki,graj,a nie pytaj!
Opublikowano 18 stycznia 201213 l filmik ogolnie świetny ale zastanawia mnie cos czego tu nie pokazali. pokazali ze przy trafieniu w kamizelke leca "iskry" a nie krew, co sugeruje ze bedzie to realne i fajne ale nie pokazali co sie dzieje po trafieniu w rece albo nogi. fajnie by bylo jak by po trafieniu w nogi gosc sie przewracał ale po chwili oszołomienia nadal podejmował walke i coś robił a po trafieniu w ręce upuszczał by bron, ale gdyby mial jeszcze jedną ręke zdrową to powinien wyjmowac pistolet i działać glownie chodzi mi o kwestie tego żeby strzały w ręce i nogi nie zabijały odrazu wroga tylko zmieniały jego zachowanie Poprzedni-pierwszy gameplay tam jest kilka razy pokazane to o czym piszesz. O tym jak Max strzela w nogi i ścina przeciwników. Jak strzela w rękę i wybija broń przeciwnikowi, jak strzela w bark etc. Nawet jest pokazane-powiedziane, że przeciwnicy będa odpowiednio reagować na obrażenie. Koleś zostaje postrzelony w nogę, chowa się za biurkiem i bodajże wzywa pomoc. Ponadto nawet finishery będą zależeć od danej broni, miejsca trafienia i otoczenia. Na jednym z wywiadów widziałem gameplay, w którym Max strzela ze zwykłego pistoletu. Z jakiś 3-4 metrów i typowi pół pyska "odpada" ;p. Wygląda to obłędnie. Fajnie jak w jakimś kolejnym video przedstawią dokładniej SI. Edytowane 18 stycznia 201213 l przez SłupekPL
Opublikowano 18 stycznia 201213 l 1 i 2 są mistrzowskie. Powiem jednak przewrotnie, że np dla mnie lepiej zapewne bym odebrał trójkę jak bym nie grał w MP 1 i 2. Po prostu te gry miały zbyt genialny klimat oraz design i postawiły mega wysoko poprzeczkę, aby przy całej swej za.(pipi)istości słoneczne Rio wraz z łysym Maksiem mogło się z nimi równać. Dla MP3 wyjdzie korzystniej jak nie będziemy go oceniać przez pryzmat klimatu i designu dwóch pierwszych część (no chyba, że będzie miła niespodzianka, czyli 2/3 gry to będą retrospeckję w NY w klimatach noir). Jednak żeby nie było na MP3 czekam z wywieszonym jęzorem!
Opublikowano 18 stycznia 201213 l zobaczyłem kilka filmików i kupiłem na allegro jedynkę W trójkę chcę zagrac od pierwszych informacji, poprzednie częsci jakoś mnie nie interesowały do teraz.
Opublikowano 18 stycznia 201213 l A ponarzekam bo jedna rzecz strasznie mi się nie spodobała.Co to za celownik dla broni długiej??? Ja chcę samą kropkę jak RDR. Koniec narzekań, zamawiam i czekam na maj. Ciekawe ile będzie gnatów, liczę po cichu na coś w stylu m249
Opublikowano 18 stycznia 201213 l W MP2 było można wybierać celownik, było kilka rodzajów. Może w Trójce też tak będzie, na poprzednim filmiku była kropka. Dobrze, że nie ma KRZYŻA na pół ekranu jak w Mafii 2 ;p Btw tutaj masz spis na razie "pokazanych, ujawnionych broni": http://www.imfdb.org/wiki/Max_Payne_3 Kółko z broniami prawie jak w RDR: Podobno Max automatycznie wyrzuca broń jak skończy się amunicja. Jeszcze jedno z tego co czytałem to ma być auto aim, na niższych poziomach albo jako opcja. Edytowane 18 stycznia 201213 l przez SłupekPL
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.