Skocz do zawartości

Max Payne 3 PS3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ależ jestem w(pipi)iony :confused: z drugiej strony prawie wcale zaskoczony.

 

Już w grudniu jak nie dali drugiego design and technology video można było wyczuć nadchodzącą obsuwę. Niepotrzebnie tylko ostatnio stare Max-y zaliczałem hajpując się na Trójkę w marcu... No i najgorsze - GTAV to już chyba oficjalnie [*] jeżeli chodzi o 2012 :confused:

 

Chociaż świetne, że dzisiaj nowy gameplay i to jeszcze o broniach. Od razu przypomniał mi się gameplay series z RDR "Weapons & Death" heh.

I akurat parę dni temu dali wywiad właśnie o broniach i screeny.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano (edytowane)

kurde wlasnie poogladalem stary gameplay series i chyba jest jedna rzecz ktora srednio wypada - dzwięki strzałów podczas bullet time,

 

normalnie karabiny brzmią za(pipi)iscie podczas strzelania w zwolnionym tempie , ale w MP3 ich dzwięk nie jest taki jak powinien (z tego co sie dopatrzyłem)

 

zobacie jak powinno brzmieć strzelanie podczas bullet time (spowolnienie zaczyna sie ok 2:13)

http://www.youtube.com/watch?v=RMrbaYozP_s&feature=channel_video_title

 

 

a tutaj okolo 2:00

 

jak mocarna armata , strzelająca względnie wolno

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

Wyciekł gameplay:

 

http://slumz.boxden....railer-1688566/

 

Oglądać szybko bo usuwają.

 

Edit:

 

No według mnie filmik urywa jaja i wszystko co możliwe. Ale to kapitalnie wygląda, animacja to cudo (jak Max się rusza brak słów) do tego na pierwszym gameplayu grafika nie zrobiła na mnie wrażenie. A tutaj :o:O:O, pięknie to wygląda aż nie chce mi się wierzyć, że to z konsoli.

 

Feeling ze strzelania wydaję się zaje.bisty, może w końcu coś przebije RDR. No i ta muzyczka - basy, bębny masakra :wub:

Jeszcze większy w(pipi), że przesunęli Max-a ;/

Edytowane przez SłupekPL
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

W ogóle wygląda na to, że będą podobne finishery jak w RDR.

 

3 razy obejrzane - coś niesamowitego. Jak broń się zachowuje, jak mega miodnie wygląda strzelanie.

W ogóle mimika twarzy Maxa też daje radę jak nic.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Wygląda to bardzo dobrze i brakuje chyba tylko odrywanych kończyn np przy strzałach z bliska w bark jakimś mocniejszym kalibrem. Bardzo fajny patent, że Payne po rzucie na glebę, może się jeszcze obracać i ściągać kolejnych oprychów. Oprawa też daje radę, wystarczy spojrzeć na fragment gdzie łysy Max w oczojebnej koszuli biega po faweli. Widać tam masę detali.

Opublikowano (edytowane)

filmik ogolnie świetny

 

ale zastanawia mnie cos czego tu nie pokazali. pokazali ze przy trafieniu w kamizelke leca "iskry" a nie krew, co sugeruje ze bedzie to realne i fajne

ale nie pokazali co sie dzieje po trafieniu w rece albo nogi. fajnie by bylo jak by po trafieniu w nogi gosc sie przewracał ale po chwili oszołomienia nadal podejmował walke i coś robił

a po trafieniu w ręce upuszczał by bron, ale gdyby mial jeszcze jedną ręke zdrową to powinien wyjmowac pistolet i działać

 

glownie chodzi mi o kwestie tego żeby strzały w ręce i nogi nie zabijały odrazu wroga tylko zmieniały jego zachowanie

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Motyw z utratą równowagi przez noszenie ciężkich broni ryje czaszkę.

Do tego dual wielding: pistoletu i np. shotguna :o

 

A już co kompletnie mi się podoba chociaż dla niektórych może być to pierdoła ;p To to, że będziemy grać w różnych strojach/ubraniach i wygląd Max-a będzie się zmieniał. Payne w beżowym bodajże gajerku wymiata ;]

 

PS. Podobno R* zmienia nazwę gry na "Maj Payne 3" ;p

Opublikowano

Do tego dual wielding: pistoletu i np. shotguna :o

ciekwe jak zrobia przeładowanie tego, bo w koncu obżyn ma tylko 2 nabije i powinien o wiele częściej przeładowywać niż pistolet

i ogolnie przeładowywanie jedną ręką bywa trudne ;)

 

i druga sprawa - ciekawe czy bedzie mozna strzelac do 2 celów na raz, jedną ręką w lewo druga w prawo (chociaz to juz by raczej wymagało auto aima bo 2 celownikow jednoczesnie raczej sie nie poprowadzi

Opublikowano (edytowane)

No to chyba raczej nie przejdzie. Trza byłoby operować dwoma analogami jednocześnie, a przy większych zadymach to może nieco rozpraszać uwagę.

 

Chyba, że dać takie coś w slow-motion, to wtedy jeszcze jakoś to przejdzie.

Edytowane przez NEMESIS US
Opublikowano (edytowane)

filmik ogolnie świetny

 

ale zastanawia mnie cos czego tu nie pokazali. pokazali ze przy trafieniu w kamizelke leca "iskry" a nie krew, co sugeruje ze bedzie to realne i fajne

ale nie pokazali co sie dzieje po trafieniu w rece albo nogi. fajnie by bylo jak by po trafieniu w nogi gosc sie przewracał ale po chwili oszołomienia nadal podejmował walke i coś robił

a po trafieniu w ręce upuszczał by bron, ale gdyby mial jeszcze jedną ręke zdrową to powinien wyjmowac pistolet i działać

 

glownie chodzi mi o kwestie tego żeby strzały w ręce i nogi nie zabijały odrazu wroga tylko zmieniały jego zachowanie

 

Poprzedni-pierwszy gameplay tam jest kilka razy pokazane to o czym piszesz.

 

O tym jak Max strzela w nogi i ścina przeciwników. Jak strzela w rękę i wybija broń przeciwnikowi, jak strzela w bark etc. Nawet jest pokazane-powiedziane, że przeciwnicy będa odpowiednio reagować na obrażenie. Koleś zostaje postrzelony w nogę, chowa się za biurkiem i bodajże wzywa pomoc. Ponadto nawet finishery będą zależeć od danej broni, miejsca trafienia i otoczenia.

 

Na jednym z wywiadów widziałem gameplay, w którym Max strzela ze zwykłego pistoletu. Z jakiś 3-4 metrów i typowi pół pyska "odpada" ;p. Wygląda to obłędnie.

 

Fajnie jak w jakimś kolejnym video przedstawią dokładniej SI.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

1 i 2 są mistrzowskie. Powiem jednak przewrotnie, że np dla mnie lepiej zapewne bym odebrał trójkę jak bym nie grał w MP 1 i 2.

 

Po prostu te gry miały zbyt genialny klimat oraz design i postawiły mega wysoko poprzeczkę, aby przy całej swej za.(pipi)istości słoneczne Rio wraz z łysym Maksiem mogło się z nimi równać. Dla MP3 wyjdzie korzystniej jak nie będziemy go oceniać przez pryzmat klimatu i designu dwóch pierwszych część (no chyba, że będzie miła niespodzianka, czyli 2/3 gry to będą retrospeckję w NY w klimatach noir).

 

Jednak żeby nie było na MP3 czekam z wywieszonym jęzorem!

Opublikowano

zobaczyłem kilka filmików i kupiłem na allegro jedynkę ;)

 

W trójkę chcę zagrac od pierwszych informacji, poprzednie częsci jakoś mnie nie interesowały do teraz.

Opublikowano

A ponarzekam bo jedna rzecz strasznie mi się nie spodobała.Co to za celownik dla broni długiej??? Ja chcę samą kropkę jak RDR.

Koniec narzekań, zamawiam i czekam na maj.

Ciekawe ile będzie gnatów, liczę po cichu na coś w stylu m249 :P

Opublikowano (edytowane)

W MP2 było można wybierać celownik, było kilka rodzajów. Może w Trójce też tak będzie, na poprzednim filmiku była kropka.

Dobrze, że nie ma KRZYŻA na pół ekranu jak w Mafii 2 ;p

 

Btw tutaj masz spis na razie "pokazanych, ujawnionych broni":

 

http://www.imfdb.org/wiki/Max_Payne_3

 

Kółko z broniami prawie jak w RDR:

 

newsthumb.png

 

Podobno Max automatycznie wyrzuca broń jak skończy się amunicja. Jeszcze jedno z tego co czytałem to ma być auto aim, na niższych poziomach albo jako opcja.

Edytowane przez SłupekPL
  • Plusik 4

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...