Słupek 2 146 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 (edytowane) Na plus za to są teksty jakie Maksiu rzuca tu i tam np: podczas zbierania painkillerów, ogólnie dialogi i "złote myśli" w tej grze rządzą na całej linii (ale to w sumie wizytówka R*), jestem tym tak samo zachwycony jak fabuła która co chwila ma takie twisty, że gacie przez głowę można ściągać. Dialogi i komentarze Maxa są tak kapitalne, że jak Max coś "palnie" to czasami biorę pause. Żeby sobie na spokojnie przetrawić czy on na serio to powiedział ;] No ale co dialogi w Maxach zawsze były kapitalne, R* słynie z dialogów więc tu było pewne, że będzie tylko lepiej. Btw a Passos jako postać również mega daje radę a i tekstem też walnie, że idzie się pośmiać hehe. A propos poprzednich części, MP3 ma, w moim odczuciu, zupełnie inny klimat niż poprzedniczki, co nie znaczy że gorszy. Nie jest to już takie bardzo noir i nawet nie chodzi o miejsce akcji tylko o taki ogólny klimat historii. Dalej jest dość mrocznie, pokazywana jest zła stron człowieka i to jak życie potrafi skopać dupę ale jest inaczej. Może to kwestia braku komiksowych przerywników i większej ilości światła? Nie wiem ale sama opowieść na pewno nie należy do wesołych i płytkich opowiastek. Generalnie jest moc, a nie spodziewałem się tego. To ja od siebie dodam, że to co wszyscy się "obawiali" przed premierą czyli zmiana klimaty, słoneczne Sau Pualo, łysy Max ETC. Haha to teraz jak dla mnie, IMOooooo etapy w SP czy inne w "czasach normalnych' biją na łeb retrospekcje w new Jersey. Seriooo ale te "stare etapy" jakoś nie urywają mi jaj, oczywiście nie mówię, że są złe (broń Boże). Ale etapy stadion, dyskoteka, biuro czy (pipi)a favele to mistrzostwo. A jak bodajże w 8 czy 9 chapterze wjeżdża UFE odpowiednik BOPE to kisiel w majtach ;] Rozwalił mnie nawet taki szczegół jak egzekucja na typie workiem foliwym normalnie ELITARNI xD Edytowane 21 maja 2012 przez SłupekPL Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 To ja od siebie dodam, że to co wszyscy się "obawiali" przed premierą czyli zmiana klimaty, słoneczne Sau Pualo, łysy Max ETC. Haha to teraz jak dla mnie, IMOooooo etapy w SP czy inne w "czasach normalnych' biją na łeb retrospekcje w new Jersey. Seriooo ale te "stare etapy" jakoś nie urywają mi jaj, oczywiście nie mówię, że są złe (broń Boże). Ale etapy stadion, dyskoteka, biuro czy (pipi)a favele to mistrzostwo. A jak bodajże w 8 czy 9 chapterze wjeżdża UFE odpowiednik BOPE to kisiel w majtach ;] Rozwalił mnie nawet taki szczegół jak egzekucja na typie workiem foliwym normalnie ELITARNI xD A ja mam właśnie inaczej, to te stare bardziej mi się podobają. A dlaczego to pisałem już wcześniej. ;] Oczywiście nie twierdzę, że nowe są słabe, a chapter 7 gdzie Max na początku chodzi po faweli szukając jakiegoś tropu, dookoła pełno syfu i margines społeczny, który tylko czeka by skroić jakiegoś frajera, który znalazł się w nieodpowiednim miejscu (co zresztą samego Payne'a spotyka ) to najfajniejszy chyba moment w grze, Ta miejscówka wygląda rewelacyjnie i w końcu graficy mogli poszaleć maksymalnie. Skojarzyło mi się to z samy początkiem RE5, gdzie też kawałek przechadzaliśmy się bez broni, a murzyni podejrzliwie zerkali na tubylców. ;] Świetny był też biurowiec, zwłaszcza w dalszym etapie gdy płonął, a dookoła latało pełno niedopalonych śmieci. Potem jeszcze podłoga się zapadała. 1 Cytuj
Słupek 2 146 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 O ja pierdziele haha, dokładnie miałem takie samo skojarzenie z 7 chapterem haha. Gram i sam do siebie mówię - o RE5 początek, kapitalne uczucie "nieprzyjaznej ziemi". No i równiez uważam, że to jeden z lepszych momentów. Do tego niezła muza tam leci i te panienki Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 Nie jesteście sami, miałem tak samo. Bardzo lubię takie chwile ciszy w grach. Ten etap o którym mówicie bardzo mi się podobał, zwłaszcza wizyta w klubie z paniami Jakaś aktualizacja się pojawiła do Maxa, czyżby polska języka? Cytuj
zalef88 53 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 No faktycznie jest łatka 1.02 (59 MB) ale napisów pl nie ma. Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 Może te łatki naprawiają problem z trofeami - np. ludzie mają problem z Something Wicked This Way Comes - nie chce w ogóle niektórym wpadać. Cytuj
Kris77 434 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 Mi łatka naprawiła "nie manie dźwięku" na początku rozdziału IV - scena w barze. Panopki sobie gadały, napisy były, muzyka grała ale dialogów nie było słychać. Nieme kino miałem. Po patchu wszystko było w porządku. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 6 chapter na hardzie. Panowie, ja tej gry na dwóch ostatnich poziomach trudności po prostu nie widzę. Rockstarsi już na stadionie przegięli w jednym momencie, a co się dzieje w V... Cytuj
winner 183 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 Też wam w ogóle nie działa multi w MP3? Jak próbuję wejść do trybu wieloosobowego to mi wyskakuje info, że mam zablokowane granie online ze względu na kontrolę rodzicielską (lol), a po wybraniu sklepu PSS z poziomu gry piszą, że serwery R* są teraz wyłączone czasowo. Pobrałem dodatek i patch, ale multi nie działa. To samo ze stroną Social Clubu Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 Oj tam oj tam - ja jestem w VIII i jak na razie się świetnie bawię na hardzie Właściwie to się nie mogę doczekać tego "wyzwania" Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 6 chapter na hardzie. Panowie, ja tej gry na dwóch ostatnich poziomach trudności po prostu nie widzę. Rockstarsi już na stadionie przegięli w jednym momencie, a co się dzieje w V... O który moment chodzi? Gdy musimy osłaniać Passosa? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 Tez uwazam ze hard jest trudny, ale tak jak ostatnio ze Słupkiem gadałem, jest trudny ale w uczciwy sposob. Nie tak naciagniety jak w CoDach, ze przeciwnikom wyostrza sie wzrok i nawalaja granatami, tylko tutaj oczywiscie strzelaja celnie, ale nie w przegiety sposob i czasem jakos rzuca granat, natomiast tutaj kazda kula moze zadecydowac o smierci i w zaleznosci gdzie trafi, to roznie Max moze oberwac. Kilka razy mialem tak, ze mam pelne zdrowie, wysciubilem lba na sekunde i dosalem headshota, koniec. Zdrowie sie regeneruje ale prawie tak jakby w ogole sie nie regenerowalo i to samo bullettime. Slimaczy sie tak, ze sie na niego nie czeka, tylko kombinuje dalej. Trzeba grac z glowa i to jest swietne. Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 @Voytec - ale to co opisujesz to norma czy hard? Na hardzie zdrowie w ogóle się nie regeneruje (chyba że zbyt dużo razy zginiesz). A Bullet Time regeneruje się tylko jak: - kogoś zabijesz - strzelają do Ciebie xD Też nie wiem czy tak jest na Normal - ale jak jesteś w Bullet Time i kogoś zabijasz to się pasek nie regeneruje na bieżąco tylko cały czas schodzi. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 O hardzie pisze, o hardzie. A mialem wrazenie, ze to zdrowie jednak jakos tam minimalnie sie regeneruje. A z bulletem jest tak jak piszesz, ale wolno to leci Cytuj
Janush 224 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 O hardzie pisze, o hardzie. A mialem wrazenie, ze to zdrowie jednak jakos tam minimalnie sie regeneruje. A z bulletem jest tak jak piszesz, ale wolno to leci Regeneruje się, ale tylko częściowo (jakoś 1/4). Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 Kurde - ja właśnie sprawdzam i ani drgnie - regeneruje się tylko w jednym przypadku - jak dostanę że prawie cała postać jest czerwona - wtedy słychać bicie serca i schodzi poniżej głowy... Cytuj
Texz 670 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 (edytowane) O który moment chodzi? Gdy musimy osłaniać Passosa? Gdy Passos ma nas osłaniać. Nie wiem czy to jakiś bug ale na trybuny wkracza ok. 12 uzbrojonych po zęby gości, a ten zamiast strzelać czeka w oknie. Śmieszna też sprawa z Passosem gdy MY go osłaniamy. Panikuje, ucieka bez broni... a po naszej interwencji leży jej na podłodze mnóstwo. Podobnych baboli jest dość dużo jak przeskakiwanie przez bramę w następnym chapterze, zamkniętą na łańcuch, który bez problemu można przestrzelić. Edytowane 21 maja 2012 przez Texz Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 O który moment chodzi? Gdy musimy osłaniać Passosa? Gdy Passos ma nas osłaniać. Nie wiem czy to jakiś bug ale na trybuny wkracza ok. 12 uzbrojonych po zęby gości, a ten zamiast strzelać czeka w oknie. Śmieszna też sprawa z Passosem gdy MY go osłaniamy. Panikuje, ucieka bez broni... a po naszej interwencji leży jej na podłodze mnóstwo. Podobnych baboli jest dość dużo jak przeskakiwanie przez bramę w następnym chapterze, zamkniętą na łańcuch, który bez problemu można przestrzelić. No ten motyw, który opisałeś z pozostawioną bronią też mnie śmieszył. No ale wtedy całe te zadanie z osłanianiem trzeba by przemodelować. On sam siebie osłania z przodu, a my czyścimy jego plecy. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 Coś czuję, że koncept na papierze ładnie wyglądał, ale w realizacji nikt nie przewidział, że automaty będą się walać po ziemi. No i dziękuję R* za możliwość masowej eksterminacji tych ped*łów 2 Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 Mozna odblokowac 2 inne facjaty Payne'a zeby grac nimi w singlu czy to tylko taki smaczek do multiplayera? Cytuj
Słupek 2 146 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 W score attack można grać Maxem z Jedynki. Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 dużo jest części które rozgrywaja sie w usa ?,jestem dopiero w 5 rozdziale ;/,kurde szkoda że twórcy nie ulokowali jednak Maxa w Ny naprawde klimat sie wylewał mi.Grając mam jeszcze nieodparte wrażenie że gram w jakąś misję z Gta nie wiem dlaczego ;/ Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 dużo jest części które rozgrywaja sie w usa ?,jestem dopiero w 5 rozdziale ;/,kurde szkoda że twórcy nie ulokowali jednak Maxa w Ny naprawde klimat sie wylewał mi.Grając mam jeszcze nieodparte wrażenie że gram w jakąś misję z Gta nie wiem dlaczego ;/ Klimat to jest dopiero jak Max zagłębia się w slamsy Brazylii 1 Cytuj
adam16505 5 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 (edytowane) Ja akurat jestem bardzo zadowolony z faktu że R* zmienił lokacje (za dużo już NY, przynajmniej dla mnie) Slumsy Brazylii wymiatają Edytowane 21 maja 2012 przez adam16505 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.