BoroBoro 161 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 o co kaman z tymi crews w social club moze ktos to ogarnie i zrobimy jakas ekipa z forum ? Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 Już ktoś to ogarnął http://www.psxextreme.info/topic/99797-max-payne-3-multiplayer/ Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 Video recka gdyby ktos był zainteresowany 9/10 Seria Max Payne zyskała sławę ponieważ posiadała: wciągającą fabułę, mroczny klimat oraz widowiskowe strzelaniny. Nic więc dziwnego, że zapowiedzieć trzeciej części spotkała się ze sporym entuzjazmem fanów gry. Jednak po publikacji pierwszych informacji oraz screenów zaczęły pojawiać się pytania: czy to na pewno ten sam Max Payne? Odpowiedź brzmi: i tak i nie… Cytuj
Freeze182 10 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 Seria Max Payne zyskała sławę ponieważ posiadała: wciągającą fabułę, mroczny klimat oraz widowiskowe strzelaniny. Max Payne w tamtych czasach zyskał sławe tylko i wyłącznie dla tego ze twórcy jako pierwsi zaimplementowali (wymyślili) do gry Bullet-Time. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 Nie tylko - seria zasłynęła komiksowym prowadzeniem wątku fabularnego i "swoim klimatem". Gdyby seria polegała tylko na bullet timi'e to wielu już ziewałoby przy MP2. Poza tym to były strzelanki z bardzo solidnie wyrzeźbionym gameplayem (ba do dzisiaj są), efekty ognia z luf broni, lecące na podłoge łuski, ślady po kulach na ścianach, ogółem grafika ! W skrócie seria była wyznacznikiem gry akcji z jajami. 1 Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 21 maja 2012 Opublikowano 21 maja 2012 no raczej pamietam jak w szkole jaralismy sie grafika i mimika twarzy i jak kule przeszywaja ciala do tego doszlo dobra fabula, swietny patent z komiksowymi przerywnikami oraz akcja pierwszej ligi Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 A na tvgry narzekają na poziom trudności w MP3. Wymienili jako wady: - słabo widoczni przeciwnicy (najlepiej jakby się świecili i była nad nimi strzałka z napisem "strzelaj tutaj") - do niektórych akcji trzeba podchodzić kilka razy i rozpracowywać co zrobiliśmy źle - liczy się skill w strzelaniu -_- Cytuj
MaZZeo 14 245 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 Niestety większość recenzentów światowych to inwalidzi i mięczaki, którzy przechodzą każdą produkcję na easy i z auto aimem, a najlepiej jakby gra sama się przechodziła. 1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 Kurde, Max jest idealnym przykladem na to jak nieudolni sa recenzenci. Dla mnie duza zaleta tej gry jest jej poziom trudnosci. Cytuj
koso 114 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 Kurde, Max jest idealnym przykladem na to jak nieudolni sa recenzenci. Dla mnie duza zaleta tej gry jest jej poziom trudnosci. True. Pamiętam, że dokładnie tak samo grało się w jedynkę - powtarzanie sekwencji co rusz i próba lepszego podejścia do zbirów. Teraz jest wręcz łatwiej dzięki cover systemowi. Hard nie jest specjalnie przegięty, jestem ciekaw co czeka na kolejnych dwóch poziomach trudności. Cytuj
aux 3 810 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 Słusznie mówicie. Panowie z TVGry ośmieszyli się strasznie. Owszem, z początku gra wydaje się trudna bo się ginie i trzeba powtarzać fragmenty. A potem przychodzi olśnienie - chwila moment, to nie Max Payne 3 jest trudny, to inne gry są zbyt proste, a niektórzy recenzenci powinni zmienić hobby. Cytuj
Daffy 10 642 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 niestety takie czasy nastały i już nigdy to się nie zmieni. Teraz w większości przypadków pisanie solucji do jakiejś gry do portalu/gazety ogranicza się do wrzucenia w google translator faqa z gamefaqs.com. Kiedyś gdy przepływ informacji nie był tak szybki recenzent musiał własnoręcznie kończyć gry szukając sekretów by taką solucję napisać (złote czasy SS i solucji do gier przygodówkowych z amigi typu monkey island, flight of amazon queen, simon the sorcerer itp) Cytuj
SlimShady 3 441 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 Czy jest jakas mozliwosc oprocz usuwania save'ow zeby przy ponownym przejsciu Payne'a zalaczylo sie kozackie intro,bo nie wiem czy to nie jest jednorazowo do obejrzenia Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 Ja w koncu jestem zadowolony, ze TPS wymaga ode mnie czegos wiecej niz tylko szarzowania do przodu i popychania fabuly. Tutaj nie ma czegos takiego ze wybiegne na srodek i rozwale wszystkich na jednym zyciu. A jak schowam sie za zaslona to najprawdopodobniej po chwili bede musial sie ruszyc bo ta albo legnie w gruzach, albo wykurza mnie z niej od lewiej tudziez prawej strony. Na samym poczatku wielokrotnie powtarzalem jeden checkpoint i dreczylem sie pytaniami co sie ze mna dzieje, jak nie moge przejsc dalej na samym poczatku to co bedzie dalej, ale w koncu przyzwyczailem sie do sterowania i teraz mimo trudniejszych przeciwnikow jak np UFE juz idzie zdecydowanie lepiej. I fabula ktora tez byla przez wielu wytykana jako blad naprawde mi sie podoba i ma takie twisty, ktorych w ogole sie nie spodziewalem. A ja lubie byc zaskakiwanym i pytac o co chodzi Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 w multi jest do odblokowania postać Maxa na stałe ? Cytuj
kubanczyk 40 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 Zazdroszcze wam ze gracie,wypowiadacie sie w samych superlatywach o nowym Maxie,a ja jeszcze sie wstrzymam i poczekam na spolszczenie bo niechce niczego przeoczyć i zrozumiec wszystkie kwestie do końca.Chociaż strasznie korci by wpuścić płytke do czarnuli Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 To sie nazywa silna wola, bo ja za cholere bym nie wytrzymal. Co do spolszczenia jestem go po prostu ciekaw, ale nie warunkowalem od niego zagrania w gre, a znajomosc angielskiego jest potrzebna, ale nie na takim poziomie jak w LA Noire. Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 macie fotkę zrobiłem na zachętę tym co nie grali ;] 5 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 Na jakim odpuscie dorwales taka klamke? Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 to jest M9 KJW gazówka 170 zł dałem Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 A te czopki doodbytowe w szklance? :blum1: Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 (edytowane) Te kapsułki to mi wyglądają na magnez - właśnie takie biorę Edytowane 22 maja 2012 przez SzczurekPB Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 (edytowane) swoja przygode z Max'em (moj 1x), zaczelem wczoraj o polnocy i jestem holernie zadowolony z poziomu, jaki wybrałem na start(hard), bo naprawdę giera trzyma poziom zawstydzając juz na wstepie inne tego typu shootery(CoD'a, SEV2). jeszcze dwa dni temu platynowalem Sniper Elite V2, a nawet na najtrudniejszym poziomie tego nie doswiadczylem, co tutaj na hard'zie. do tego swietnie wciagajaca fabula - mniam mechanika strzelania trzyma wysoki poziom - a zmiana kamer z lewej na prawa, czy 2 gnaty to po prostu poezja(tego mi zawsze brakowalo w shooter'ach), nie wspominajac o rewelacyjnym Bullet Time - rewelka aha... co zrobic, gdy skonczy mi sie magazynek(jest walka wręcz)? Edytowane 22 maja 2012 przez 4 mE Cytuj
vip77 250 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 Tak, można walczyć wręcz, choć sam praktycznie tego rodzaju ataku nie używam, preferuję jednak ołów :-) nie miałem też problemu żeby brakło mi naboi ale ja gram na normal btw. dobrze że sobie sam podkreśliłes "holernie" bo trochę kluje w oczy :-P Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 W co Wy ostatnio gracie, że tak piejecie o tym poziomie trudności? Zrobiłem harda w 2 wieczory i najgorsze było ostatnie starcie. Najgorsze oznacza u mnie około 10 powtórek, także nie jest to wściekłość i rozpacz podobna do tej gdy gra się w NGS2 lub CoD:WaW. Ginie się w tej grze zazwyczaj przez ślamazarność ruchów Maxa - schowanie się za murkiem zajmuje mu masę czasu. Fizyka gry jest tak realistyczna, że czasem wnerwia bo idzie zablokować się na jakimś krześle czy stole i jest po ptakach. To samo tyczy się zbierania po shootdoge, wybuchu czy odbiciu sie od ściany BTW - gra jest prostacka do bólu a wciąga jak bagno i nie pozwala na wyłączenie konsoli. Trzeba się chyba nazywać R* by ze strzelanki TPP zrobić tak za(pipi)iaszczą grę. Pytanko: czy jak zrobie Old School to wpadnie mi trofa za Hardcore difficulty? 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.