Yabollek007 314 Opublikowano 21 czerwca 2012 Opublikowano 21 czerwca 2012 (edytowane) Przeszedlem gre juz 2 razy (normal i hard) - zamierzam przejsc jeszcze na hardcore i oldschool. Powiem wam ze przejscie na hardzie bylo latwiejsze niz na normalu. Serio. Na normalu mialem troche problemow w niektorych momentach na hardzie juz nie (ofc zdarzalo mi sie powtarzac jakis segment, ale zajmowalo mi to mniej czasu niz na normalu). Ofc jest to kwestia tego ze juz znalem gre i lepiej umialem w to grac. Jak dla mnie to najlepszy shooter ever. Naprawde. Nie wyszlo NIC lepszego - co najwyzej sa gierki ktore moznaby bylo postawic na rowni z MP3 ale to i tak tylko dlatego bo nie da sie ich bezposrednio porownac ze wzgledu na zbyt duze roznice (np. MP3 vs Bioshock). Za(pipi)iscie ze R* pokusil sie o takiego "oldschoola" i nie walnal autoregeneracji zycia. Jest to rowniez chyba pierwszy TPS jakiego widzialem gdzie cover system nie dominuje rozgrywki - tak trzeba sie chowac, trzeba korzystac ale mimo tego trzeba tez zachowac dynamike rozgrywki (wystarczy sobie porownac MP3 do girsow ktore przy nim sa jak beton). A bullet time - ofc cudo. Jak dla mnie jedyna wada tej gry to ze sie konczy (troche mala jest tez roznorodnosc lokacji). Szkoda tylko ze MP3 nie sprzedal sie w jakiejs mega ilosci egzemplarzy - to by dalo dla R* impuls aby wypuscic czesc 4 (albo przynajmniej jakiegos innego shootera tego typu). Ciesze sie ze kupilem gre nowa a nie uzywke bo tego typu produkcje naprawde trzeba wspierac. A do singla jeszcze dochodzi przeza(pipi)iste multi - co prawda troche nekaja je problemy techniczne ale i tak jest wypas. edit W szczegolnosci polecam ten tryb z Maxem (nie pamietam jak sie nazywa) - jak zabijemy gracza ktory jest Maxem to sami sie nim stajemy co daje nam dodatkowe perki. Mozna wtedy odwalac akcje takie jak w singlu - np. wbijamy sie we wrogich graczy i podczas bullet time zabijamy 4 za jednym zamachem Single jak single ale odwalic taka akcje w multi to dopiero jest za(pipi)iste. Edytowane 21 czerwca 2012 przez Yabollek007 Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 21 czerwca 2012 Opublikowano 21 czerwca 2012 Z wad to ja bym bez problemu wytknął last man standing. Fajnie, że mamy jeszcze szansę odkuć się w krytycznym momencie, ale jest on niedopracowany. Strzelam typowi w rękę, czy nogę, a ten ginie od jednej kuli. Chuj z tym, że nieraz potrafią przyjąć na klatę cały magazynek i dalej stoją. Poza tym Max ma czasem problemy z obróceniem się - zwłaszcza przy długiej broni - do postaci która go postrzeliła, kilka razy miałem tak, że gość jest gdzieś za ścianą, czy innym filarem i w ogóle nie było możliwości trafienia celu. Oczywiście gra się w to fajnie, ale jest co szlifować w kolejnej części. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 21 czerwca 2012 Opublikowano 21 czerwca 2012 (edytowane) To z ginieciem od jednej kuli to akurat jest celowo tak zrobione - w tym trybie mamy po prostu boosta do DMG (99% przeciwnikow pada od jednej kuli, jedynie koksy z minigunami nie padaja tak). W sumie to jak dla mnie wada jest troche za maly poziom trudnosci - last man standing troche sie do tego przyczynia (tyle ze jakby jego nie bylo to z kolei gra bylaby niezle przegieta - np. nie wiem jak przejde na tym oldschoolu etap na lotnisku kiedy tamten typol napieprza do nas z granatnika Najlepszym rozwiazaniem co do last man standing to by bylo, jakby jego uzycie bylo jakos ograniczone (np. 1-2 razy na checkpoint). Jesli chodzi o twoj zarzut co do obracania sie to nie za bardzo wiem ocb bo nic takiego nie doswiadczylem. edit: Jak dla mnie oldschool to powinna byc dodatkowa opcja do rozgrywki a nie dodatkowy poziom trudnosci - zeby mozna bylo sobie wybrac np. - easy / easy oldschool - normal / normal oldschool itd. Edytowane 21 czerwca 2012 przez Yabollek007 Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 21 czerwca 2012 Opublikowano 21 czerwca 2012 LMS jest ograniczony do ilości painkillerów, jak nie masz żadnego to od razu zgon. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 21 czerwca 2012 Opublikowano 21 czerwca 2012 Wiem, ale co mi po takim ograniczeniu jak mam duzo painkillerow - po prostu jest za latwo. A jakby byl limit dodatkowy to moglym miec 100 painkillerow, ale jakbym nie zdazyl uzyc jednego a przekroczylbym limit to i tak bym padl. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 21 czerwca 2012 Opublikowano 21 czerwca 2012 (edytowane) Za przejście gry na OldSchool'u dostaje się od razu trofeum za HardCore? nie! to osobny poziom - osobne trofeum. Wiem, ale co mi po takim ograniczeniu jak mam duzo painkillerow - po prostu jest za latwo. A jakby byl limit dodatkowy to moglym miec 100 painkillerow, ale jakbym nie zdazyl uzyc jednego a przekroczylbym limit to i tak bym padl. to zapraszam do wzięcia udziału w trybie HC, gdzie przejście, za jednym posiedzeniem nie jest już taka gadka-szmatka. w tedy juz tak nie będziesz narzekał na ich nadmiar(PK), tylko sie do nich uśmiechał Edytowane 21 czerwca 2012 przez 4 mE Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 21 czerwca 2012 Opublikowano 21 czerwca 2012 (edytowane) Tyle ze przejscie bez zgonow to juz jest w ogole kolejny poziom hardkoru - ja tutaj mowie o trudnosci zwyklej rozgrywki. Przeciez nawet jak ktos jest za(pipi)isty to moze po prostu mu sie noga w pewnym momencie posliznac, a wtedy jest koniec. Az chyba sobie przejde MP1 i MP2 - w dwojke duzo nie gralem, ale z tego co pamietam jedynka jest naprawde ciezka (duzo trudniejsza od MP3). MP3 to za malo - potrzeba dokladki Edytowane 21 czerwca 2012 przez Yabollek007 Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 22 czerwca 2012 Opublikowano 22 czerwca 2012 Tyle ze przejscie bez zgonow to juz jest w ogole kolejny poziom hardkoru - ja tutaj mowie o trudnosci zwyklej rozgrywki. Przeciez nawet jak ktos jest za(pipi)isty to moze po prostu mu sie noga w pewnym momencie posliznac, a wtedy jest koniec. Mało tego... prosty przykład. Przechodziłem nowojorską minutę (oczywiście zwykłą), chapter po chapterze itd. Pach, chapter 12 Panama ; raz zginąłem, drugi raz - trzecia próba doszedłem prawie do samego końca etapu. To już była sama końcówka i (pipi)a zaciąłem się na murku. To znaczy inaczej, to był jakby bug po prostu utknąłem w takim miejscu z którego Max nie mógł się wydostać (wdrapać). Padłem, skończyło się na restarcie levelu i od nowa. Tylko od nowa etapu, natomiast od razu pomyślałem, że jakby to była HC nowojorska minuta to w tym momencie wyskoczyłbym przez okno wraz z konsolą heh. Dlatego te trophy jest takie pojebane; już nie mówię o jakimś zawieszeniu konsoli czy braku prądu przez minutę (w 14 chapterze!!!). PS. Czemu posty o trophy są kasowane? Przecież nie ma tematu MP3 trophy to gdzie niby mam pisać... Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 22 czerwca 2012 Opublikowano 22 czerwca 2012 PS. Czemu posty o trophy są kasowane? Przecież nie ma tematu MP3 trophy to gdzie niby mam pisać... Są kasowane bo jest osobny dział Trofea, a jak sam zauważyłeś że nie ma tematu to trzeba założyć odpowiedni. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 22 czerwca 2012 Opublikowano 22 czerwca 2012 Bez przesady, jedno pytanie o trophy w temacie gry to nie jest jakiś wielki spam. Nikt tu nie pisał o hodowli rybek. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 22 czerwca 2012 Opublikowano 22 czerwca 2012 to ja wczoraj miałem przycięcie przy 16/17CH(1x). gdzie aktualnie mecze sie, bo etap jest dość trudny - dziś będę dalej attakowal! objawy: czas mi stanął na 1:22, tak jak przy filmikach, interakcji, a ja mogłem normalnie isc dalej.. Juupi z tym, ze juz wiedziałem, iż coś jest nie tak i czekał mnie będzie pechowy REstart dziś kończę i zabieram sie za HC NYM mam nadzieje jeszcze na weekend fabula zakończona to i NYM musi wpaść! Old Scool :o > Hardcore heh.. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 22 czerwca 2012 Opublikowano 22 czerwca 2012 (edytowane) No Oldschool daje o wieleeeeeeeeeeeee bardziej popalić niż Hardcore. Nie wyobrażam sobie co będzie później...brak LMS - koszmar. Cholera, dobrze by było jakbyś przeszedł HC NYM miałbym motywacje do zaliczenia Edytowane 22 czerwca 2012 przez SłupekPL Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 22 czerwca 2012 Opublikowano 22 czerwca 2012 szczerze! jeśli zaliczyłeś Fabularny watek na HC, a nie z Gliczowałeś go(nie oskarżam - nic z tych rzeczy) i nie sprawił ci praktycznie żadnego problemu, tak jak napisałeś na poprzedniej stronie to tutaj, co najwyżej powinieneś mieć male problemy te problemy, jak mi sie wydaje to nic innego jak tylko dobry start by zaoszczędzić, jak najwięcej sekund, by moc przystopować gre na późniejszym etapie - tam juz nie można mówić o pospiechu. ja tak własnie zagram Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 22 czerwca 2012 Opublikowano 22 czerwca 2012 Ale teraz to ja się zakręciłem ;p Piszesz o oldschoolu, że nie powinien sprawić problemu czy HC NYM? Nic nie glitchowałem, nawet nie wiem, że jest jakiś glitch na hc o.O W porównaniu do harda, praktycznie zero problemów. Ok tylko w dwóch momentach zaciąłem się na co najmniej 10 prób. A jeszcze mnie rozpraszało zbieranie znajdziek ;] Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 22 czerwca 2012 Opublikowano 22 czerwca 2012 No właśnie, co to za glitch? Cytuj
Loko_PL 49 Opublikowano 22 czerwca 2012 Opublikowano 22 czerwca 2012 (edytowane) Nie wiem czy działa na pewno ale trzeba to zrobić tak. Hey..Don't waste your time playing Hardcore difficulty You can stack Old School with Hardcore difficulty -Play on Old School difficulty -At last chapter wait for the auto save at last check point. -Quit game via XMB then copy Max Payne 3 save from Save Data Utility to your USB -Continue story mode and change difficulty to Hardcore in setting. -Payne In The Ass will pop -Quit game via XMB again copy Max Payne 3 save from USB to PS3 -Now just continue Old School play through -Maximum Payne Edytowane 22 czerwca 2012 przez Loko_PL Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 22 czerwca 2012 Opublikowano 22 czerwca 2012 (edytowane) Ale teraz to ja się zakręciłem ;p Piszesz o oldschoolu, że nie powinien sprawić problemu czy HC NYM? Nic nie glitchowałem, nawet nie wiem, że jest jakiś glitch na hc o.O pisałem o fabularnym HC, o Old School'u nic nie wspominałem tak, tylko zażartowałem sobie Hardcore którego się obawiałem nie sprawił praktycznie żadnego problemu.(...) Paradoksalnie hc poszedł mi łatwiej i szybciej niż hardzik. do tej wypowiedzi sie odnosiłem. No właśnie, co to za glitch? ten glitch jest/był juz dawno opublikowany na PS3 Forum Polska(13/06/12). o czym wiedziałem :ph34r:, ale nie informowałem, bo nie popieram edit na razie HC NYM(IV.Ch-6min ) Edytowane 23 czerwca 2012 przez 4 mE Cytuj
Czimeq 43 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 Ale co jest trudnego w hardkorze? W porównaniu do oldskula to banał IMO. Zresztą sam OldSchool też nie jest taki ciężki, trzeba tylko "odwyknąć" od świadomości, że mamy jeszcze szansę po śmiertelnym trafieniu nas. Najwięcej problemów miałem tylko na lotnisku - granatnik reszta poszła gładko. Więc moim zdaniem wykorzystanie tego błędu dla mnie in plus, bo nie musiałem czwarty raz oglądać wszystkich cut-scenek (ale jeśli napisy pl wyjdą zanim odsprzedam grę to na pewno przejdę sobie na HC). A przy HC NYM są save'y, czy trzeba to zaliczyć na "jednym przebiegu"? btw naprawdę sprawdzcie sobie grindsy (trzeba odpalić grę będąc wcześniej online/offline) - Rockstar zrobiło w ciula graczy odciętych od sieci. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 (edytowane) odp. była/jest na poprzedniej stronie!!! Natomiast co do HC, oczywiście są chaptery tak jak w zwykłej NY minucie. Tyle, że w HC masz od razu chapter po chapterze i jeżeli przegrasz (obojętnie gdzie i w którym chapterze) to nie zaczynasz od początku chaptera tylko od początku GRY... POWODZENIA Pochrzaniło Rockstar... edit.. 2 moja probe z NYM HC zaczynam w niedziele popołudniu - f**k. Edytowane 24 czerwca 2012 przez 4 mE Cytuj
Czimeq 43 Opublikowano 26 czerwca 2012 Opublikowano 26 czerwca 2012 (edytowane) NYM skończone W sumie nie było tak trudno, leciałem "na pałę", bez planu, bez rozpiski przeciwników/painkillerów i problemy miałem tylko (TYLKO xD) w III i XIII chapterze w III co chwila spadałem pod koniec na sam dół przy skokach z bullet time (nie pamiętam jak się nazywają ) - tam gdzie idziemy po snajpera, to samo miałem w stoczni, ale tam pofarciło mi się 3 razy i wpadałem do wody akurat jak przeciwnicy byli daleko i mnie nie dobijali <uff> a przedostatni rozdział - posterunek - to przegięcie: w 3/4 levelu niemal zawsze czas mi się kończył i musiałem wspomóc się YT. jak rozwalimy ten opancerzony pojazd, to po prawej leży granatnik, używając go dodaje nam mnóstwo czasu (nawet ponad minutę!) za eksplozje pojazdów i masowe śmierci gliniarzy, ale jest jedno ale - jak nas trafią i mamy LSM to są małe szanse na odratowanie się (granat leci dłużej + zanim wybuchnie...) Ogólnie często ginąłem gdy panikowałem, że czas się skończy (i to też najczęściej śmierci typu "spadł na dół" etc), ale jeśli w trybie HC zebrany czas przechodzi dalej to będzie jakieś ułatwienie (jeśli nie to odpuszczam raczej). Czas na HC NYM Edytowane 26 czerwca 2012 przez Czimeq Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 26 czerwca 2012 Opublikowano 26 czerwca 2012 (edytowane) Pojawił się patch 1.03 i dodał trofea z nadchodzącego dodatku. Brzmią trochę przegięcie, ale można z nich wywnioskować, że dadzą mapkę Imperial Palace. Zajebiście, mój ulubiony level z singla. PS. Napisów PL oczywiście nadal brak. PS2. Zmniejszyli ilość potrzebnych killi do odblokowania hc playlisty. Teraz potrzeba tylko 1000, beka. Edytowane 26 czerwca 2012 przez SłupekPL Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 26 czerwca 2012 Opublikowano 26 czerwca 2012 Ciekawe czy pojawi się kiedyś patch tłumaczący portugalskie napisy, bo to jest dopiero bełkot, z którego poza "filho de puta" trudno cokolwiek zrozumieć. xD ;] Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 26 czerwca 2012 Opublikowano 26 czerwca 2012 Nie będzie, bo Ty masz ich nie rozumieć, tak samo jak nie rozumie ich Max. Ot taka zagrywka wczuwy w bohatera. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 26 czerwca 2012 Opublikowano 26 czerwca 2012 (edytowane) Tak i to jest świetne za pierwszym razem kiedy nie masz pojęcia co mówią, co się dzieje tak jak Max. Natomiast uważam, że jak się przejdzie raz grę to powinna być opcja, żeby było tłumaczone to co mówią po portugalsku. Na zasadzie włącz/wyłącz, przeszedłem grę 4 razy a nadal nie znam niektórych momentów/zdań. A właśnie wczoraj miałem "śmiechową sytuację", gram i coś tam mówią po portugalsku. A jeden wyraz utkwił mi w głowie, bo ciągle go powtarzają; no to wbijam na google tłumacz. Wpisuję (porra) a ten wyraz to sperma 8) , anyłej ja tak robiłem - pauzowałem i sprawdzałem co znaczy dane słówko. PS. Do tych co czają się na nowe trofea z dodatku radzę już pakować M4 Edytowane 26 czerwca 2012 przez SłupekPL Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 26 czerwca 2012 Opublikowano 26 czerwca 2012 Dokładnie, miałem właśnie to co Słupek napisać. Po przejściu gry jako opcja do oblikowania napisy po angielsku. A PL wersja kpina, myślałem właśnie że czekają jak R* patch wrzuci, ale hooja. Jeszcze wyjdzie tak, że z tego zrezygnują... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.