Skocz do zawartości

Silent Hill: Shattered Memories


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ciekawe info na temat tego ze wszystko ma zalezec od naszych poczynań, ciekawe ile bedzie mozliwych ścieżek i czy przypadkiem rpzez to gra nie skroci sie masakrycznie np do 2-3 godizn na jedno podejscie... jesli ścieżek/sakonczen bedzie duzo i beda znaczne roznice to moze byc nawet ciekawy patent, krotka gra ale kazde przejscie jest zupelnie inne

 

 

mam wielką nadzieje ze nie bedzie systemu "uzbrojenia" z orgins - strasznie mnie wkurzalo to ze prawie kazda broń rozpadala sie po 3 ciosach i tak naprawde gra sprowadzala sie do szukania sprzętu..

Opublikowano

@Yano muszę Cie zawieść - czytałem, że w tym nowym SH podobno nie ma być wcale walki (!!), cała trudność ma polegać tylko i wyłącznie na skradaniu i ucieczce przed wrogami. Dla mnie to trochę dziwne, lecz jeżeli uda im się to dobrze dopracować i dobiorą fajne gadżety to być może wyjdzie z tego całkiem niebanalny kawałek skradanki.

Opublikowano

silent hill + mgs?!

 

hmmm ostanio akurat gralem w tenchu wiec jestem w skradankowych klimatach ;D ale to rzeczywiscie bardzo dziwna nowina, ciekawe jak to rozwiąrza, tzn czy jesli sie bedizmy źle skradac i ktos nas zobaczy to odrazu zgon?

w sumie to nawet ma troche sensu ze byle ludzik nie ma szans z potworami , ale w porownaniu z poprzednimi częściami to bedzie niezły szok :D

w sumie nawet mnie to nie martwi, bardziej bym sie zmartwil gdyby znowu byly bronie rozpadajace sie po 3 ciosach :P

oby tylko jakos ciekawie to roziwązali :D

to moze jeszcze bardziej spotegowac strach bo bedzimy sie bac kazdego przecinika a nie tylko podbiegac i strzelać na luzaku ;p

Opublikowano (edytowane)

Dla mnie mógłby to być i nawet SH z PSX'a, ale takim sequelem Origins'a bym nie pogardził.

 

Byleby nie wyszła kupa, ale o to bym się nie martwił bo Konami totalnego crap'a ze swojej stajni raczej nie wypuści ^^

 

 

PS: sorry, sorry, sorry :F Dzisiaj miałem ciężki dzień ^^

Edytowane przez winner
Opublikowano

ja sie nastawiam dosyc pozytywnie :D zazwyczaj w silent hill walka byla najgorszym elementem wiec jesli serio nie bedzie walki tylko cos innego fajnego zamiast tego to moze byc ciekawie :D

 

Opublikowano

pojawił sie wywiad na temat gry

http://www.gametrailers.com/player/47985.html

co prawda gadaja o wersji na wii wiec niektorych rzeczy zapenwe nie uswiadczymy (np machania latarką za pomoca wiilota), ale zawsze czegos tam sie mozna dowiedziec :P

np tego ze zamiast walki maja byc jakies "momenty" w ktorych uciekamy przed potworem, pewnie QTE albo jakies mini-mini-gierki , brzmi dziwnei , ale moze ebdzie ok

  • 7 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

na analogu ;]

 

swoja droga dobra gra [opinia po kilkudziesieciu minutach zabawy]. sterowanie dobrze dostosowane do psp, grafika jak w poprzedniej czesci, latarka daje rade, muzyka oczywiscie tez... ;] nic tylko grac.

Opublikowano

Hmm mile zaskoczył mnie początek i możliwości sterowania głową bohatera podczas scenek... A'la MGS :D

Sterowanie jest przyjemne, grafika i muzyka prezentują się dobrze... Ale klimat jest nieziemski. Naprawdę można mieć pos***a w majtach

podczas gry wieczorem! Grać, tylko i wyłcząnie GRAĆ! Co prawda narazie zabawiłem się z grą tylko przez kilka minut ale mam zamiar w dzisiejszą noc

ją przejści!

Opublikowano
  W dniu 20.01.2010 o 14:17, Sogi napisał(a):

Hmm mile zaskoczył mnie początek i możliwości sterowania głową bohatera podczas scenek... A'la MGS :D

Sterowanie jest przyjemne, grafika i muzyka prezentują się dobrze... Ale klimat jest nieziemski. Naprawdę można mieć pos***a w majtach

podczas gry wieczorem! Grać, tylko i wyłcząnie GRAĆ! Co prawda narazie zabawiłem się z grą tylko przez kilka minut ale mam zamiar w dzisiejszą noc

ją przejści!

 

A gdzie kupiles gre jezeli mozna wiedziec?

Opublikowano

Gre przyslal mi wujek ze stanow, wlaczylem sobie narazie tylko poczatek i jest za(pipi)isty wrecz klimat, pelne gacie rzeczywiscie mozna miec, az sie boje grac.

Opublikowano
  W dniu 20.01.2010 o 21:44, Ofeck napisał(a):

Gre przyslal mi wujek ze stanow, wlaczylem sobie narazie tylko poczatek i jest za(pipi)isty wrecz klimat, pelne gacie rzeczywiscie mozna miec, az sie boje grac.

 

Pozazdroscic czekam na ta gre z wywieszonym jezykiem. Do tej pory zlewlem sillenta, zawsze przegrywal u mnie walke z residentem i system walki byl jakis taki kiepski. W tej czesci natomiast podobno go zabraknie i bedzie tylko eksploracja z zagadkami no i uciekaniem przed napastnikami, i to jest dla mnie strzal w 10 tak powinny wygladc horrory wiec napweno sie zaopatrze niestety premiera u nas podobno dopiero w marcu.jezeli bedziesz chcial sprzedac swoj egzeplarz jestem chetny :rolleyes:

Opublikowano (edytowane)

mam bardzo mieszane uczucia, zastanawiam sie czy jest sens grać na psp czy nie lepiej sprobowac na ps2 (wiekszy ekran, i pewnie grafa podobna do wii a nie pogoroszona na potrzeby psp)

 

fajnie że nie ma typowych dla serii loadingów miedzy pomieszczeniami, ale to owocuje spadkami (a anwet rpzesojami) animacji w roznych momentach, zwłaszcza własnie przy przechodzniu przez drzwi

 

ucieczka zamiast walki jest ciekawym pomysłem, ale jakoś jego realizacja odbiega troche od tego czego bym chciał... zamiast uczucia "o cholera o cholera! jestem zszczuty! musze uciec!!" i strachu z tym zwiazanego mialem uczucie "o (pipi) nie widze gdzie biegne" :P a co za tym idzie niejednokronie krećiłem sie w kółko biegajac 2-3 razy po tych samych lokacjach, wiec zamiast strachu pojawiala sie irytacja

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Po czesci zgadzam sie z Yano.. pograłem troche i spotkałem się dwa razy z 'uciekaniem' i za kazdym razem okolica zasnuwała się lodem co zwiastowoło ze teraz jest ten fragment w ktorym trzeba biec, znalezc wyjscie i nie dać sie zabić. Spoko, tylko teraz jak chodze normalnie po lokacjach to jestem niemal pewny ze nic mi do gardła z szafy nie wyskoczy, bo przeciez nie jestem w 'lodowym trybie uciekania'. Wiec trohce lipa imo, bo zniknął ten element gdzie nigdy nei moglibysmy byc pewni czy jestesmy sami w pomieszczeniu.

Opublikowano (edytowane)

pare screenow własnej roboty na prosbe dark_slida

 

snap041.png

snap040h.png

snap039.png

snap042.png

 

 

ogolnie gra jest chyba łatwiejsza (prostacka) niz porpzednie - np klucze mozna znalesc 3 metry od drzwi które otwierają ...

 

 

a co do grafy - z jednej strony jest niezła jak na psp, ale z drugiej niektore elemnty wygladaja tragicznie,a na zbliżeniach kamery cienie są masakrycznie kanciasta ("ząbki" jak u tyranozaura)

Edytowane przez Yano
Opublikowano

btw jali ktoś ma ps2 to chyba jadnak polecił bym wersje na ps2, co prawda nie sprawdzalem jej, ale na psp jednak trudno sie bać przy tak malym ekraniku i zgrzytach graficznych (niektore przemioty i te nieszczęsne cienie) podejzewam ze wersja na ps2 ma grafe jak na wii , czyli calkiem niezła (chociaz tekstury chyba byly lepsze w silent hill 2 ;p)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...