Shakeawake 5 Opublikowano 7 kwietnia 2009 Opublikowano 7 kwietnia 2009 SH: Shattered Memories także na PS2. Silent Hill: Shattered Memories nie będzie zremasterowaną kopią jedynki. Mimo że oś fabularna nie powinna ulec drastycznym zmianom, zmodyfikowane zostaną dialogi, a i plan wydarzeń nie pozostanie obojętny wobec odważnych poczynań developerów. Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 7 kwietnia 2009 Opublikowano 7 kwietnia 2009 Mam pewne obawy, ale zobaczymy. Najważniejsza jest atmosfera grozy, zaszczucia i strach - jeśli tego nie będzie po raz kolejny (po SH4, SH:O i częściowo SH:H) to ja dziękuję panom z Climax soczystym kopem w dupsko. Cytuj
ds 29 Opublikowano 7 kwietnia 2009 Opublikowano 7 kwietnia 2009 faaajnie, silent hill to moja ulubiona seria (na czele z mgs) i jak juz ogolnie nie gram to w silenta zawsze chetnie zatocze (sh: origins to ostatnia i jedyna gra jaka przeszedlem od dluzszego czasu;p) Cytuj
Re 6 Opublikowano 8 kwietnia 2009 Opublikowano 8 kwietnia 2009 Hehehe a ja się pożegnałem z serią po 2. I przeszedłem na wyznanie Forbidden Sirena:) Hehehe. -3 miała za bardzo rzeźnicki klimat i fabuła nie do końca taka klimatyczna i wciągająca - 4 pomysł miała fajny, ale utopiła go w dziadowym gameplayu i dziwnych rozwiązaniach, które ją pogrzebały. - Homecoming wygląda ja obsran.y port z PS2. Dlatego szkoda mi na razie kasy na takiego paszteta na next geny. - Origins stawiam obok 1 i 2 tylko za krótki. Remake jedynki? Hmmm nie wiem czy chce odgrzewanego kotleta w nowej oprawie. Mam fajne wspomnienia z grania w jedynkę i nie mam potrzeby tego zmieniać Jak dla mnie puki co króluje Forbidden Siren w w trzech odsłonach Wole taki klimat gdzie trzeba pomyśleć i kombinować jak nie dać się stworom np. grając nauczycielką, którą trzeba uciec ze szkoły i jeszcze musi na dodatek opiekować się dzieckiem, czy grać niewidomym, którego prowadzi pies, niż biegać jak w Silentach i Residentach i czynić rzeźnie z shotgunu, czy karabinu:) W Silencie, a tym bardziej Residencie jest tak, że wchodzimy do pomieszczenia i(pipi)y na to czy jest tam stwór czy nie, bo i tak go rozwalimy, bo mamy mase broni w inwentarzu i jest spokój:) W Forbiddenie już nie bardzo, bo raz, że Shibito nie da się zabić, tylko uśpić na niedługi czas, a nawet grając żołnierzem z karabinem, trzeba uważać, bo inni też mogą mieć broń WNIOSEK??? Chciałbym, żeby seria Silent Hill poszła w strone forbidden siren, czyli z bezmyślnej młócki czymkolwiek napotykanych stworów, żeby trzeba było kombinować, żeby były stwory silniejsze od bohatera i trzeba było je sprytnie obejść. Poziom zagadek od części pierwszej też nie grzeszy trudnością No i żeby przeciwnik nie tylko był atakującym workiem ziemniaków który na nas napiera, ale żeby także myślał, a przynajmniej sprawiał takie wrażenie. Wtedy biorę Silenta w ciemno. Cytuj
Finch 1 Opublikowano 8 kwietnia 2009 Opublikowano 8 kwietnia 2009 No cóż, przyznam się, że do nadrobienia mam całą serię Silent'ów W takim razie czy warto było by zaopatrzyć się w jedynkę na PSOne? Czy lepiej poczekać na ten remake? Chociaż tutaj jest pewne ryzyko Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 8 kwietnia 2009 Opublikowano 8 kwietnia 2009 No cóż, przyznam się, że do nadrobienia mam całą serię Silent'ów W takim razie czy warto było by zaopatrzyć się w jedynkę na PSOne? Czy lepiej poczekać na ten remake? Chociaż tutaj jest pewne ryzyko Ja bym ci proponował jedynkę od Team Silent, bo to co robi Climax i DH z tą serią to jakieś nieporozumienie. A jedyneczka na PSone była genialna i żaden remke jej do pięt nie dorośnie (tym bardziej, że pochodzi on od nieudolnego developera). Zresztą już na skanach widać, że klimat się gdzieś ulotnił i bohater nie ten sam więc ja proponowałbym ci orginał (jeśli masz ps3 to z psstore można sciągnąć). Cytuj
Re 6 Opublikowano 8 kwietnia 2009 Opublikowano 8 kwietnia 2009 PO za tym w SH orginalnym mimo, że stara grafika to ona wlaśnie buduje nieziemski klimat. Przyznam się bez bicia, że w pierwszego Silent Hilla zagrałem dopiero w bodajże 2004 roku i urzekł mnie bardzo i jest najlepszy ze wszystkich, mimo, iż wcześniej grałem SH2. Bierz w ciemno:) Cytuj
Burgund 0 Opublikowano 8 kwietnia 2009 Opublikowano 8 kwietnia 2009 Jedyną rzeczą do poprawki w jedynce są te drętwe do bólu dialogi. Odświeżona (ale nie przemodelowana) graficzka na silniku SH3 też by była mile widziana. Reszta bez zmian. Jeśli remake będzie taki, to kupuję w ciemno. Cytuj
White 23 Opublikowano 8 kwietnia 2009 Opublikowano 8 kwietnia 2009 Ciekawe jak będzie ze ścieżką dźwiękową. Nie wiem jak było w 1., ale tej z 2. chyba nic nie dorówna. Cytuj
Finch 1 Opublikowano 9 kwietnia 2009 Opublikowano 9 kwietnia 2009 W kwestii "wersja pierwsza" vs remake rozwialiście moje wątpliwości - dzięki PS3 niestety nie posiadam, więc nici ze ściągania, ale na PS2 spokojnie w to pyknę. Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 9 kwietnia 2009 Opublikowano 9 kwietnia 2009 Jedyną rzeczą do poprawki w jedynce są te drętwe do bólu dialogi. Odświeżona (ale nie przemodelowana) graficzka na silniku SH3 też by była mile widziana. Reszta bez zmian. Jeśli remake będzie taki, to kupuję w ciemno. Dokładnie. Najbardziej cieszy mnie to, że zniknie (oby...) doczytywanie kolejnych sampli z dialogami, co kompletnie rozwalało mi klimat w pierwowzorze. "Have you seen a little girl?" <loading> "blebleble" <loading> "blablabla"... Cytuj
Burgund 0 Opublikowano 10 kwietnia 2009 Opublikowano 10 kwietnia 2009 (edytowane) wywiad z twórcami dot. nowego Silent Hill'a: http://uk.wii.ign.com/articles/971/971316p1.html Edytowane 10 kwietnia 2009 przez Burgund Cytuj
Gość kufir Opublikowano 10 kwietnia 2009 Opublikowano 10 kwietnia 2009 Ten screen : http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/...329817_640w.jpg BARDZO przypomina mi grę Max Payne. Identyczna grafika i ujęcie do których przyzwyczaił nas Max. Świetna zapowiedź, czekam na więcej informacji Cytuj
Xargon 0 Opublikowano 10 kwietnia 2009 Opublikowano 10 kwietnia 2009 W homecoming nie grałem ale Origins pod względem fabuły (no comment) jak i rozgrywki (Bohater łapiący zadyszkę po przebiegnięciu 15 metrów ? Łamiące się po 3 uderzeniach łomy i kieszonkowe szafki ?) było dość kiepskie. Ciekawi mnie ta gra, redaktor IGN był zachwycony, więc może nie być źle. Co prawda to wersja na Wii ale PS2 nie powinno bardzo odstawać. Cytuj
ds 29 Opublikowano 10 kwietnia 2009 Opublikowano 10 kwietnia 2009 e no jezdzil ciagle ciezarowka to nic dziwnego, ze lapal zadyszke:D ja tam nie chce zadnej inteligencji potworow, one chca zabic a nie przeżyć, to są rządne krwi, chore wymysly a nie spece od strategii na polu walki, chowajace sie za przewroconymi stolami navy seals wannabe, to ta ich prymitywnosc i determinacja jest przerazajaca;) Cytuj
White 23 Opublikowano 11 kwietnia 2009 Opublikowano 11 kwietnia 2009 Ja w ogóle chce jak najmniej potworów. Niech pojawiają się rzadko, ale będą naprawdę przerażające. O. Cytuj
Sunderland 2 Opublikowano 11 kwietnia 2009 Opublikowano 11 kwietnia 2009 Jako człowiek wychowany na tej serii, nie do końca uśmiecha mi się to, co ostatnio dzieje się z tą marką. Wieści o nowym SH1 przyjąłem z entuzjazmem do czasu jak zapoznałem się ze wstępnymi screenami i infosami krążącymi w necie. Cybill z dekoltem po prostu potwierdza pewne moje obawy. Tutaj podaję link gdzie jest kilka nowości. http://www.silenthillmemories.net/main/main_en.htm Niby parę pomysłów jest, ale takie kwiatki jak potwory działające zespołowo po prostu mnie wkurzają. Może niech jeszcze k.u.r.w.a zastawiają na nas na ulicach pułapki. Mam wrażenie jakby nowa ekipa po prostu nie miała pojęcia o co w tym całym Silent Hill tak naprawdę chodzi. Cytuj
White 23 Opublikowano 12 kwietnia 2009 Opublikowano 12 kwietnia 2009 (edytowane) WTF ? "take pictures of the environment to reveal new details: take a picture of a swingset with no one around it, look at the pic to see your daughter sitting on the swing" To jest niezłe. Natomiast fragment o współpracujących ze sobą potworach też nie nastraja mnie optymistycznie. Edytowane 12 kwietnia 2009 przez White Cytuj
ds 29 Opublikowano 12 kwietnia 2009 Opublikowano 12 kwietnia 2009 wykrakałem! jeszcze niech uciekają jak zostanie im mało HP albo proszą o litość (chociaż jakby 'dzieciaki' ze szkoly to mowily to mogloby solidnie zadzialac:D) Cytuj
Sunderland 2 Opublikowano 13 kwietnia 2009 Opublikowano 13 kwietnia 2009 To całe robienie fotek mi też nie podchodzi bo pierwszy SH był dla mnie zawsze cyfrową wizualizacją klimatów epoki horrorów (lata 70-80 XXw). Stephen King, John Carpenter, sielskie mieściny noi niski budżet sprawiający, że filmy nadrabiały atmosferą a nie efektami. Coś czuję, że ta produkcja tego mi nie zapoda. Zamiast bawić się w jakiś głupoty czy nie lepiej by było oddać Graczom nieco bardziej otwarty świat z miejscówkami, z których część można pominąć, a inne zaliczać w niekoniecznie ustalonej z góry kolejności (co of coz miałoby wpływa na pokazane w nich cut scenki). Niby zapowiadany tytuł ma mieć tą swobodę, ale narazie wolę włożyć to między bajki. Czuję, że ta ich "swoboda" sama z siebie bić będzie jakimś szablonem. Obym był pesymistą. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 14 kwietnia 2009 Opublikowano 14 kwietnia 2009 Ten screen z telefonem też generalnie mnie troszkę zniesmaczył, poczekamy zobaczymy. Cytuj
Dante 450 Opublikowano 14 kwietnia 2009 Opublikowano 14 kwietnia 2009 Jako alternatywne uniwersum jakoś przyjmę nowego SH (początek nowej serii?) Całkiem ciekawie może wyjść dostosowanie potworów do naszych odpowiedzi w teście psychologicznym. Najważniejsze jest to, że PS2 nie wyląduje w szafie i mimo już starczego wieku dostarczy tytuł z wyższej półki. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 24 kwietnia 2009 Opublikowano 24 kwietnia 2009 Zapowiedź - http://konsolowisko.pl/item.php?id=20 Brzmi całkiem zachęcająco, SH od dawna był znacząco zmieniany, i widać że te ustępstwa nie są zatrzymywane. Nowym SH na pewno się zainteresuję, jestem ciekaw tylko jak stosunkowo będzie prezentowała się wersja PS2 względem Wii ??. Cytuj
beavisbathol 1 Opublikowano 18 lipca 2009 Opublikowano 18 lipca 2009 Pomysł z komórą przypomina mi trochę grę Real: Another Edition. Jeśli rzeczywiście ma działać podobnie, to będzie co najmniej ciekawie. Nawet przychodzi mi pomysł z użyciem EyeToy jako naszej komóry. Dla szczegółów: W Real używa się prawdziwego aparatu komórkowego w wersji na PS2 będziemy mieli wirtualny telefon. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.