Skocz do zawartości

Resonance of Fate


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Heh, bardzo fajnei to wyglada, tylko mylicie pojecia.

 

KWestia poruszona w temcie o FF13 to byla implementacja zmiany wygladau postaci wzgledem noszonego armora. Tutaj nie ma nic takiego. To co jest tutaj pozwala jedynie na zmiane outfitu, co zreszta zdarza sie czesto w grach od Tri Ace.

 

Oczywiscie jest to swietna sprawa, bo mozna sie pobawic, niemniej jednak to zupelnie osobna kwestia.

 

Inny jest tez troche design postaci, mozna zaobserwowac ze ich ubior sklada sie z osobnych 'czesci'. Tors, nogi, buty etc. Ale nie powiem, fajnie by bylo dostac cos takiego w FF ;) Oby tylko nei skonczylo jako DLC lol...

 

Drugi filmik strasznie nudny, ale pierwszy rewelacja. Przy czym moja uwage bardziej przyciagnela swietnie wygladajaca customizacja broni niz ubioru postaci ;]

Edytowane przez Trzcina
Opublikowano

W sumie Trzcina masz rację ale wątpie by w FF13 była taka możliwość zmiany ubioru ,a co do broni w Resonance to też mi się spodobało , co do ubrań fajnie jak jednak jest jakiś wybiór a czy zbroje będą wogóle w tej grze tego nawet nie wiadomo chyba więc dobrze że są kolorowe ubrania hehe.

Opublikowano (edytowane)

Gra zapowiada się ciekawie, pomimo lekkiej mangowości postaci (w końcu to jRPG) design jest na tyle wyważony (nie cukierkowo infantylny ale też nie przesadnie mroczny), że mnie pociąga tym bardziej, że lubię steampunk. Jeśli gra będzie miała dobrą fabułę to kupię, bo dawno nie grałem w jRPG a to wygląda na coś świeżego. Mogliby tylko zostawić oryginalne ścieżki dialogowe i dodać same napisy, bo nie lubię angielskiego dubbingu ;)

Edytowane przez Antares
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No więc ja mam mieszanu uczucia po demie.System walki wydaje się fajny skoki i serie z broni jak w Matrixie ale jak za 3 razem przechodziłem demo na Normal level 2 cokolwiek to oznacza było to troche nudne:/ w demie żadnych spoilerów nie ma chyba że ktoś umie japoński ale i tak obczaimy tylko jedna szybka scene w demie a tak pozatym cały czas walki i jeden marny boss.Muzyka taka sobie jeśli chodzi o grafike to FF13 to to nie jest :)

Opublikowano

Pod startem masz tutorial chociaż z tego co widziałem to taki sobie. Później spróbuje go obbadac całego. Mi się podoba muzyka w menu głównym. Mam nadzieje, ze ta gra nie zawiedzie w tym aspekcie( ani w fabularnym).

Opublikowano

Po zagraniu w demo...

 

chwila ciszy...I WANT IT I WANT IT I WANT IT I WANT IT I WANT IT!!!! LIIIKEEE NAAAOOOOWWWW ....

 

Coś w tym stylu; bardzo mi przypadł system walki..przypomina mi się valkyrie profile i unikatowość tej gry, widać tri ace w końcu coś podobnego potrafiło stworzyć :)

Opublikowano

Strasznie mi się podoba system walki. Nie wiem czemu ale na easy nie można wykonywac zwykłych ataków tylko najpierw trzeba kwadratem biec i wtedy atakować. Teraz spróbuje Wam troche przetłumaczyć tutorial. Przytrzymujać X łądujecie broń(jedno okrążenie to jedno załadowanie) jak załądujecie to wystarczy jeszcze raz X wcisnąć by zaatakować.L1 i R1 możecie zmieniać postać która będzie wykonywała ruch. NA polu gdzie jest imie hp i lv jest taki niebisko-zielony pasek, on pokazuje ile możecie się ruszyc(takie ap). Damage jest podzielony na 2 rodzaje. Direct damage i scratch damage. Direct zabiera hp odrazu a scratch damage może się z czasem odnowić, ale jeśli zanim się odnowi dostaniecie directa to zabiera wiecej(czyli np dostałeś 50 scratcha i potem dostaniesz 10 directa to zabierze to łacznie 60 hp, tak jest pokazane w tutorialu) direct jest oznaczony czerwonym kolorem a scratch niebieskim. To jaki rodzaj damagu zadacie zależy też od broni. Directy zadają hand guny i granaty a scratche machine guny. L2 zmienia się broń u postaci a selectem naboje itp. kwadratem chyba wszyscy wiedzą co się robi, podobnie z resonance attack(to z trójkątem). Treaz hp przeciwników. Przeciwnik oprócz głównego hp ma też hp częśći. Widac np wokół bossa takie zielone paski energii. Atakując np z boku zadajemy damage właśnie tym bocznym częściom(z góry jest to randomowe). Mam nadzieje, że sie to przyda bo dzięki temu na normalu można używac jakiejś strategii(nawet trzeba). Jak coś jeszcze trzeba napisac to piszcie postaram się w maire możliwości napisać.

Opublikowano (edytowane)

Killabien, mam jedno pytanie. Kiedy wybieramy kierunek w którym ma się udać postać, to czasem linie między naszymi postaciami się przecinają. Widać wtedy świecący punkt na przecięciu linii. Nie zauważyłem jakieś znaczącej zmiany podczas takiej akcji. Czy daje to jakieś bonusy podczas walki? Z góry dziękuję.

Edytowane przez -Sora-

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...