sakiu 83 Opublikowano 30 lipca 2010 Opublikowano 30 lipca 2010 Jaki bug? bo ja nic o żadnym nie wiedziałem i na żadnego nie trafiłem =x daj w spoilerku to sobie odczytam ile miałem szczęścia >.> Cytuj
Kazuo 134 Opublikowano 30 lipca 2010 Opublikowano 30 lipca 2010 Chapter 8, sub-quest: Different Values. Jak być może pamiętasz, trzeba najpierw pogadać z gościem w Basilica, a następnie udać się do Freud Remnants w celu zdobycia Ancient Text. Problem polega na tym, że treasure box, w którym schowany jest ów przedmiot...w ogóle się u mnie nie pojawił. Lokację przeryłem bardzo dokładnie, kombinowałem na 1001 różnych sposobów, wczytywałem nawet save'a po kilka razy, ale nici z tego - po skrzynce cały czas ani śladu. Tak więc nie pozostało mi już nic innego jak zwyczajnie wczytać save'a sprzed kilku ładnych godzin. Piękna i wzruszająca opowieść, która skończyła się z padem wyrzuconym przez okno... Btw, czytałem trochę o tym bugu w necie i jak się okazało, nie tylko ja się tak pechowo naciąłem. Tak więc drogie dzieci - zapasowy save pod koniec siódmego chapa. Just in case. Cytuj
Strife 228 Opublikowano 1 sierpnia 2010 Opublikowano 1 sierpnia 2010 Nie słyszałem o tym bug'u, ale udało mi sie platynke zaliczyc bez żadnej zwiechy.(Na obu konsolach występuje ten bug? Ja mam wersje na chlebak.) Jak przejde Mass Effect'a 2, Magne Carte 2 i Cross Edge, to sobie wróce do Resonance'a, licze też że będzie druga część, poza murami Basel, byłoby miło. Cytuj
Kazuo 134 Opublikowano 1 sierpnia 2010 Opublikowano 1 sierpnia 2010 Nom, ja właśnie też gram na maszynce Sony. Pytanie - jak to w końcu jest z tym true ending? Jest w ogóle coś takiego i czy zdobycie go konieczne jest do zgarnięcia platyny? Cytuj
Strife 228 Opublikowano 1 sierpnia 2010 Opublikowano 1 sierpnia 2010 Platynke zdobędziesz po drugim przejsciu gry na normal, nie trzeba na hardzie, co do true ending to sam nie wiem, mam zamiar zaliczyc harda po przejsciu pozostałych gier. Na youtubie nie ma żadnego filmiku, tak wpisałem z ciekawosci, wiec jak ktos przejdzie z obecnych tutaj harda to niech napisze co i jak. Cytuj
Usagi 77 Opublikowano 9 sierpnia 2010 Opublikowano 9 sierpnia 2010 witam.gram w grę już tydz ok 50 h na liczniku postacie na 50 lv po dwie bronie mają , a ja nadal nie kumam jak te terminale łaczyć.czasem mi się uda aktywować terminal ale jak go połącze z innym np to mi pisze deactivated . stąd moja prośba mógłby ktoś mi łopatologicznie wytłumaczyć co i jak . Wiem że tutaj ten problem już był poruszany ale , nie kapuje dalej Odnośnie gry , jest konkretna . Po ToV dla mnie najlepszy jrpg na xO . Dobrze że urlop mam , dzięki czemu mam czas na granie w taką DUŻĄ grę Cytuj
Kazuo 134 Opublikowano 9 sierpnia 2010 Opublikowano 9 sierpnia 2010 Też właśnie grałem w RoF'a podczas urlopu. Gierka pękła w niecałe 60 godzin wliczając w to wszystkie wykonane sub-questy - fakt, nieco mało (sam tryb fabularny to max 15 h), ale bynajmniej nie żałuję tego czasu, bo choć względnie krótko, to bawiłem się przy niej rewelacyjnie. Dopracowany system, dynamiczne walki, zaskakująco nie-japoński design versus biedota fabularna i ubóstwo lokacji. Nomen omen, mojej opinii jest to najlepsze jRPG tej generacji konsol, a na pewno na PS3. 8+/10 Z terminalami Ci nie pomogę, bo sam się w nie nie bawiłem. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 9 sierpnia 2010 Opublikowano 9 sierpnia 2010 (edytowane) To jest tak: Najpierw trzeba postawić ten "kwadracik" gdzie możemy zregenerować nasze postacie i zapisać stan gry, później tym samym kolorem jaki ma ten kwadracik łączymy hexami z terminalem, jak to zrobimy to nad terminalem mamy pokazaną liczbę np. 10/40 a to oznacza, że należy połączyć na planszy 40 hexów określonego koloru by aktywować terminal, a my mamy ich połączonych 10, więc trzeba dorzucić na planszy kolejnych 30. jak już aktywujemy terminal to jego efekt będzie działał na tych hexach gdzie je położyliśmy (te kolorowe), jak chcemy by ten efekt działał w jakimś dungeonie to musimy te hexy podłączyć pod niego. Im więcej terminali podłączymy to tym więcej musimy mieć położonych hexów na planszy. Można to też ciągnąć między kolejnymi piętrami, ale wtedy tych kolorowych hexów trzeba połozyć od cholery bo chyba za każde dodatkowe piętro jest +100 hexów. Wtedy też na kazdym piętrze trzeba postawić save point, a hexy trzeba podciągać do wind. Edytowane 9 sierpnia 2010 przez donsterydo Cytuj
Usagi 77 Opublikowano 9 sierpnia 2010 Opublikowano 9 sierpnia 2010 donsterydo dziekówa za wyczerpująca odpowiedź,wszystko już jest dla mnie jasne ide walczyć bo Lyanne cos lv odstaje od reszty Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 9 sierpnia 2010 Opublikowano 9 sierpnia 2010 (edytowane) donsterydo dziekówa za wyczerpująca odpowiedź,wszystko już jest dla mnie jasne ide walczyć bo Lyanne cos lv odstaje od reszty Jak masz wysoki level jednej broni dla danej postaci to zmień jej broń na inną, np. z maszynówy na granaty to wtedy levele dla postaci będą wpadały co walkę wraz z kolejnymi levelami dla nowej broni. Pierwszy raz widzę coś takiego w grze, na początku myślałem, że to jakiś glitch ale jak widać tak ma być. Jak każdą z 3 broni będziesz miał np. na 20 lv to postać będzie miała level 60 Edytowane 9 sierpnia 2010 przez donsterydo Cytuj
Grabol 0 Opublikowano 9 sierpnia 2010 Opublikowano 9 sierpnia 2010 ja też mam pytanie a propos terminali! to nie klocek daje efekt tylko terminal na podłączonych do niego klockach, czy tak? czyli konkretny efekt jest przypisany do danego terminala i niezmienny? czy jest jakaś różnica w tym jakiego koloru klocki podłączymy do terminala, czy po prostu niektóre terminale do aktywacji potrzebują konkretnego koloru? Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 10 sierpnia 2010 Opublikowano 10 sierpnia 2010 To terminale dają efekt i efekt jest na stałe przypisany do danego termianala. Nie ma różnicy jakiego koloru będą hexy, oczywiście terminale będą liczyć hexy tylko tego samego koloru co podłączony do nich save point. Cytuj
Grabol 0 Opublikowano 10 sierpnia 2010 Opublikowano 10 sierpnia 2010 dzięki donsterydo, już się prawie zorientowałem w tym całym systemie! Cytuj
Usagi 77 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Opublikowano 14 sierpnia 2010 dobra...Jakaś taktyka na Langfreda gdzie walczy się z nim Zephyrem na początku rozdziału 11? bo mam Zefirka na 70 lv i ledwo co zdołałem go drasnąć Cytuj
Master_Plaster 4 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Cały myk polega na tym, żeby jak najszybciej zakończyć walkę, nim zostaną wykorzystane wszystkie punkty Hero Actions. W tym celu trzeba mieć porządnie dopakowane charge przy broni zadającej scratch damage i po prostu biegać pod odpowiednim kątem z jednego końca mostu na drugi, tak aby strzelać dziadowi w plery (inaczej robi unik), a na koniec przywalić granatem....tyle. Pewną pomoc mogą stanowić bramy uruchamiane specjalnym słiczem na ziemi, dzięki którym boss nie wykona na Tobie miażdżącego combosa "od tylca". Możesz też spróbować podpalić go koktajlem mołotowa, co by mu szybciej energia uciekała. Ja w sumie przy tej walce miałem zaledwie 35 lv. i spokojnie dałem sobie radę. Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Opublikowano 14 sierpnia 2010 przewiń do 5:10 i masz to w ruchu. Cytuj
Usagi 77 Opublikowano 15 sierpnia 2010 Opublikowano 15 sierpnia 2010 dzięki dzięki. padł jak mucha i obecnie jestem chyba w 13 albo 12 chapterze . Zapowiada się dłuższa przerwa od RoF gdyż powróciłem do Alana Wake , od jutra koniec urlopu więc na taką dużą grę nie będzie za dużo czasu Cytuj
Toshirou 0 Opublikowano 19 sierpnia 2010 Opublikowano 19 sierpnia 2010 Czy byłby ktoś tak miły i wytłumaczył mi od A do Z system walki w tej grze? Jak najskuteczniej i najszybciej pokonywać przeciwników? Pytania kieruję tutaj dlatego,że w grze nie ma żadnego tutorialu odnośnie systemu walki. Cytuj
Master_Plaster 4 Opublikowano 19 sierpnia 2010 Opublikowano 19 sierpnia 2010 Tutorial jest i to całkiem obszerny. Polecam obczaić arenę umiejscowioną zaraz przy Ebel City. Cytuj
Toshirou 0 Opublikowano 20 sierpnia 2010 Opublikowano 20 sierpnia 2010 Ten tutorial to o kant tyłka można rozbić. W ogóle nie jest wytłumaczone Tri-Attack. Cholera, szkoda, że system walki jest taki zagmatwany, bo postacie, muzyka i klimat bardzo mi odpowiadają :confused: Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 20 sierpnia 2010 Opublikowano 20 sierpnia 2010 Tri Attack tłumaczyłem ileś tam stron wcześniej Żeby przeprowadzić ten atak musisz mieć RESSONANCE POINTS, które nabijasz wykonując HERO ACTION przecinające linię między dwoma członkami twojej drużyny, czyli jak Leanne i Zephyr stoją powiedzmy z 20 metrów od siebie to Vash musi przeciąć linię, między nimi podczas jego hero action itd. Jak masz już troszkę RP to odpalasz tri attack i tyle robisz okrążeń ile RP nabiłeś przed rozpoczęciem całej akcji. Cytuj
Killabien 555 Opublikowano 20 sierpnia 2010 Opublikowano 20 sierpnia 2010 Ktoś może potwierdzić czy istnieje true ending? Bo na necie czytałem już wiele różnych opinii i jedno mówią, że nie ma, drudzy, że po 10 przejściach itp. Jak to w końcu jest? Cytuj
Master_Plaster 4 Opublikowano 20 sierpnia 2010 Opublikowano 20 sierpnia 2010 Gdyby był, to raczej już dawno temu pojawiłby się na jutubie. Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 26 sierpnia 2010 Opublikowano 26 sierpnia 2010 witam. napaliłem się na tą grę i czytałem że jest trudna...mam nadzieje że to prawda}:] nie oszukano mnie? Cytuj
Toshirou 0 Opublikowano 26 sierpnia 2010 Opublikowano 26 sierpnia 2010 Nie oszukano Cię, jest trudna. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.