Skocz do zawartości

E3 2009


MaiorZero

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 630
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość el becetol
Opublikowano

Podbijam pytanie, najlepiej w HD, w calosci a nie w kawalkach jak na GT. Z gory dzieki.

Opublikowano

Mnie zabrakło na chwilę tchu gdy pokazali Final Fantasy XIV, ale odzyskałem możliwość oddychania gdy przeczytałem słowo ,,Online''. Gdy na scenę wszedł Hideo Kojima nie mogłem przestać się śmiać. Nawet nie wiem czemu ;) . Konferencja bardzo mi się podobała, najbardziej AC2 oraz nowy Pad.

Opublikowano

kontroler zaiebisty

God of War 3 troche mnie rozczarował, tak naprawde nic zaskakującego nie pokazali

może tylko walka bedzie ciekawiej wygladała, a poza tym siada

przy AC2 i Uncharded2 :]]]

Opublikowano
wow... czemu wiec nie poprowadzisz nas wodzu i skonstruujesz softu i sprzetu w trimiga?

 

Bo najpierw musi byc sensowne zastosowanie. Potem warto to robic. Poza tym jakbys rozumial co napisalem to nie pisalbys o sprzecie bo sprzet juz jest (PS3 badz X0). Kwestia tylko wykorzystania istniejacych rozwiazan i dostosowania ich.

 

Rozpoznawanie mowy czy twarzy to kwestia algorytmow, ktore juz istnieja od bardzo dawna tyle ze trzeba kupic na nie licencje jak nie chce sie samemu kola odkrywac.

Zaloze sie tez ze sa juz ich wersje na procesory obu konsol. Kwestia tylko sensu i checi ich kupienia.

 

Ja szczerze mowiac poza grami RPG czy strategiami nie widze sensu zastosowania rozpoznawania mowy(zreszta UBI juz przeciez to wykorzystal w Endwarze). Na dodatek te dwa rodzaje gier nie sa najsilniejsza strona konsol poki co.

Rozpoznawanie twarzy? Hmmm po co? To taki sam uzyteczny gadzet jak remote play w PSP-PS3. Mozna kumplom zaszpanowac, a potem co?

 

Rozmowy z chlopcem? Wieksze wrazenie na mnie robi Eye Pet i wiecej w tym sensu widze.

 

Jak dla mnie cala ta zabawa MS to byla proba pokazania ze X0 wciaz technologicznie ma jakas przyszlosc przed soba... Pewnie ma... No i pewnie ktos to kupi...

Gość donsterydo
Opublikowano

Śmiali się z Wii, Natala, a teraz co drugi mówi, że dildo jest zaj.ebiste, mnie tylko to rozwala :-)

 

Tak mi wpadło do głowy, że nie trzeba znać angielskiego, wystarczy, żeby zrobili opcję wprowadzania własnych komend, to chyba nie powinno być trudne do realizacji. Mówisz "Daaaaj kamieeeeenia" i przeładowuje magazynek :-p

 

Ciekawe co tam Sony i MS z tego upichcą i za jakie pieniądze, najważniejsze, żeby tylko na tym nie ucierpiały inne projekty.

 

PS. Jak sobie pomyślę o tym co mówili ci od Natala, że dla niektórych kontroler jest barierą to sobie przypominam jak ojciec chciał ze mną zagrać w Tenkaichi Budokai 3 i jak zachodził w głowę jak to jest, że tu ruszy gałką i ludek jakiś tam ruch robi i jak się w tym połapać, heh.

Opublikowano
Jakby tak miala wygladac historia ludzkosci, to chyba nadal bylibysmy gdzies przed wynalezieniem koła...

 

Tylko ze nikt Ci nie zamontuje spryskiwacza do reflektorow w bolidzie F1. Na dodatek fakt, ze bolid F1 tego nie potrzebuje nie oznacza, ze ktos go nie wynajdzie do samochodu, ktory reflektory nie dosc ze posiada to jeszcze ich potrzebuje na co dzien.

 

Te gadzety maja zastosowanie, niekoniecznie jednak w grach czy rozwiazaniach zabawowych dzisiaj.

 

Kolo wynalezli bo potrzebowali ale czy piate wmontowalil do wozu kiedy juz je znali?

 

Zobacz na gierki wlasnie na Eye. Sa naprawde fajne. Tyle ze kto tak naprawde w nie gra? A wierz mi robia wrazenie. Naprawde, maly pokaz co to moze robi wrazenie na zielonych ludziach niemozebne. Tylko co z tego, jak wlaczam te gierki dla dzieci, ktore konsole widza pierwszy raz w zyciu i dla nich kontroler jest zbyt skomplikowanym narzedziem (gdzies do 4 lat - potem juz z gory). A inni poza zachwytem nudza sie po 5 minutach.

Opublikowano

OMG nie pojmiesz, ze tu nie chodzi o gry do Eye... tu chodzi bardziej o zastapienie cialem tego co prezentuje Wii. Tu nie chodzi o karmienie rybek w akwarium, prowadzenie pileczki itd. Wykrywanie pelnych ruchow w 3D, to troche wyzsza szkola jazdy niz 2D. Jezeli program odczytuje moje ruchy jak cwicze z trenerem joge, to na cholere mi podstawka podrobka wagi.

 

I mozesz sie smiac, ale moja mam nie przyjdzie z pracy i nie odpali ani PS3 lub Xboksa, bo to dla niej wyzsza szkola jazdy. Natomiast Wii wlaczy bez problemu. Dziwne. Co nie?

 

Caly Project Natal to wprost wyjscie do casuali, co jest zreszta zapowiedziane na poczatku prezentacji.

 

Idac twoim tokiem myslenia mozna w ogole zanegowac kretynizm istnienia wii czy tilta w sixaxis. Idac twoim tokiem myslenia mozna zanegowac potrzebe posiadania gier, przegladarki, muzyki w telefonie komorkowym przeciez on sluzy do dzwonienia.

 

A spryskiwacz do reflektorow w F1 to akurat durny przyklad, bo w wypadku bolida chodzi o uzyskanie szybkosci, a nie funkcjonalnosci...

 

Do tego dochodzą w końcu ambitne projekty jak np. Milo, czy chociażby przeniesienie takiego sterowania do innych gier. RTS? Jak najbardziej... EndWar czy RUSE... RPG... wskaz palcem postac, nastepnie powiedz jaki cios ma wykonac... wszelkie gry sportowe... itd.itd.

 

A to wszystko za pomocą swojego ciała...

 

Teraz jeszcze wyobraź sobie dodanie do tego 3D... zakładasz okulary... wprost przed tobą jest karabin... chwytasz go w powietrzu i masz najbardziej realistyczne FPP jakie mogłoby powstać.

 

Po raz kolejny podkreślę... wszystko zależy jak to wyjdzie w praniu.

Opublikowano

Wszyscy są dobrzy i ciągną w swoją stronę... Poczekajmy jak te projekty wejdą w życie i pojawi się na nich jakiś sensowny software. Do mnie bardziej przemawia pałka Sony ze względu na możliwość wykorzystania jej w grach z prawdziwego zdarzenia. MS celuje w casual i to widać, nie mówię, że Sony nie. Nie wydaje mi się jednak by Natal pozwalał na skupienie się na graczach core. Na razie oba projekty są w fazie testów więc nie potrzebnie się gorączkujecie i wywołujecie kolejne wojenki.

Opublikowano
Do tego dochodzą w końcu ambitne projekty jak np. Milo, czy chociażby przeniesienie takiego sterowania do innych gier. RTS? Jak najbardziej... EndWar czy RUSE... RPG... wskaz palcem postac, nastepnie powiedz jaki cios ma wykonac... wszelkie gry sportowe... itd.itd.

 

A to wszystko za pomocą swojego ciała...

 

Teraz jeszcze wyobraź sobie dodanie do tego 3D... zakładasz okulary... wprost przed tobą jest karabin... chwytasz go w powietrzu i masz najbardziej realistyczne FPP jakie mogłoby powstać.

 

Tony Hawk nie jest wyrocznią, ale on narzekał na małą precyzyjność tego Netala. Pałka z tego co widziałem jest bardzo precyzyjna i to właśnie ona bardziej nadaje się do gier RTS. Nie wiem czy Milo jest ambitne, według mnie to wyreżyserowana ściema. Ile to już razy Peter mówił o niesamowitych rzeczach.

Opublikowano
Po raz kolejny podkreślę... wszystko zależy jak to wyjdzie w praniu.

 

Tu sie zgadzamy.

 

Tyle ze to co pokazano to zadna rewolucja, moze jej zapowiedz w takim wymiarze jak sobie wyobrazasz.

Natomiast trzeba niestety sceptycznie do tego podejsc bo zastosowania sa ograniczone do mozliwosci obecnego sprzetu i nosnika. Nie wyobrazam sobie sensu walki w gre o takiej komplikacji jaka tu opisujesz (rozpoznawane i wyswietlane 3d) i w miedzyczasie zonglowanie DVDkami. Nie bez powodu poki co tego typu zabawy to glownie po(pipi)ki.

 

Koszt wdrozenia takiej technologii w potezna produkcje jest nie do oszacowania. A sukces moze nie nadejsc, bo czy wii casual ma tak wysokie oczekiwania od gier, ktore ma wspomoc taka technologia? A inny typ gracza napewno tego oczekuje? A jesli tak to jak wysokie ma wymagania by je spelnic?

 

A gracz jak ja (tez casual) oczekuje tego najwyzej wlasnie od Ruse czy Endwar czy ewentualnie RPGow, bo jednak umownosc rozgrywki powoduje ze wciaz pad to pad.

Nie bez powodu te wszystkie helmy, okulary i rekawice to bezuzyteczne gadzety a maja juz z 10 lat...

 

Uuu, Zeratul, nie zapędzaj się - 3D to na razie pokazało Sony, nie MS. :P

 

BTW. Odnośnie 3D, ostatnio czytałem wypowiedzi ludzi którzy sporo wiedzą o technologii wyświetlania obrazu i okazuje się że tylko garstka telewizorów HD byłaby w stanie obsłużyć takie coś na zasadzie zaprezentowanej przez Sony. Nie bardzo jest więc na co liczyć, bo barierą nie są konsole, tylko tv.

 

 

Grigori wystarczy headtracing (czy eyetracing) i masz gre 3d. Naprawde nie potrzebujesz telewizora 3d by grac w 3d.

 

popatrz na to:

 

 

 

notabene z cyklu - rozpoznawanie twarzy. Sony te technologie ma od lat. W nowych nawet tanich malpach fotograficznych masz opcje ze automatycznie aparat ludziom zmienia twarze na usmiechniete...

Opublikowano
Uuu, Zeratul, nie zapędzaj się - 3D to na razie pokazało Sony, nie MS. :P

 

BTW. Odnośnie 3D, ostatnio czytałem wypowiedzi ludzi którzy sporo wiedzą o technologii wyświetlania obrazu i okazuje się że tylko garstka telewizorów HD byłaby w stanie obsłużyć takie coś na zasadzie zaprezentowanej przez Sony. Nie bardzo jest więc na co liczyć, bo barierą nie są konsole, tylko tv.

nie mam wiedzy na temat 3D... ale musze przyznac, ze po paru seansach w kinach filmow w 3D... bylbym zmasakrowany gdyby to wyszlo w postaci gry. Zawsze wydawalo mi sie, ze tu chodzi tylko o specjalne przygotowanie obrazu... i nie ma znaczenia na czym sie to bedzie wyswietlac. Trzeba sie temu przyjzec blizej ^^

Opublikowano (edytowane)
BTW. Odnośnie 3D, ostatnio czytałem wypowiedzi ludzi którzy sporo wiedzą o technologii wyświetlania obrazu i okazuje się że tylko garstka telewizorów HD byłaby w stanie obsłużyć takie coś na zasadzie zaprezentowanej przez Sony. Nie bardzo jest więc na co liczyć, bo barierą nie są konsole, tylko tv.

A ja oglądałem filmik z targów (niestety nie mogę odnaleźć) na którym mówili coś dokładnie odwrotnego, że nie potrzebny jest żaden specjalny TV tylko zwykły HD jakie mamy w domach.

 

PS: W ogóle to do tej pory się zastanawiam, czy w tych okularach od Sony, w czasie loadingów w KZ obraz nie byłby trójwymiarowy, czy to nie jest przypadkiem taki ficzer na przyszłość.

Edytowane przez Incognitos
Opublikowano (edytowane)

Square- Enix zabronił kręcenia kamerą, stąd mamy do czynienia wyłącznie z live blogiem m.in. na gamespocie. Na razie tylko o FF XIV mowa, choć tak na prawdę mało konkretów ( z tego znamy SE:P )

 

Jeez, zaszczytne miano najgorszej konferencji na E3 przypada Square-Enix.. godzina gadania o FF XIV ( nic konkretnego dalej nie wiemy). Zupełne zero informacji o FFXIII, FF Versus XIII, DX IX, DX X, Nier, FM:Evolved, trzech grach z serii KH... Przestają mnie dziwić commenty, że wcześniej wyjdzie XIV niż XIII:D

Edytowane przez Ryudo
Opublikowano

To nie była konferencja S-E tylko FFXIV Q&A i nikt nigdy nie mówił, że to będzie coś więcej. W zeszłym roku było to samo, tylko na temat FF XIII na X0.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...