Gooral 9 Opublikowano 12 maja 2010 Opublikowano 12 maja 2010 Nie dawaj zarobić Srenedze. Ta firma jest skończona, więc traktuj ją z należytą pogardą. Chciałbym żeby splajtowała wtedy Bethesda i Activision musiałyby podpisać umowy z CDP a to oznaczałoby porządne traktowanie polskich wydań. FNV wprowadzi znane patetnty z Fallouta 1 i 2 do mechaniki Fallouta 3 i to jest niezwykle obiecujące. Oprócz pewniaków czyli świetnego wątku głównego, wiarygodnych postaci, dialogów z tzw. "jajem", ścisłego trzymania się kanonu uniwersum oraz poprawnych reakcji świata na poczynania gracza mamy tu niespodzianki jak zaimplementowanie (a raczej powrót tych ważnych elementów) progu obrażeń, wymagań broni co do odpowiednio dużej siły, wpływu wartości inteligencji na jakość i ilość dialogów czy wreszcie naprawienie poziomu trudności poprzez zaimplementowanie trybu hardcore. Jest o czym rozmawiać ale o zmianach przeze mnie przytoczonych mogą dyskutować jedynie osoby znające dwie pierwsze części. Ci którzy wielbią F3 (I dlatego oczekują kolejnej części nowożytnego Fallouta) nie znając poprzedników nie skumają nic a nic jak bardzo obcięto mechanikę erpegową trójki w porównaniu z jedynka i dwójką więc kolejne wieści które my możemy analizować dla reszty są pustymi sloganami. Szkoda, że obecnie wśród konsolowców jest tak mało ludzi pamiętających Fallouty z lat 90. Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 12 maja 2010 Opublikowano 12 maja 2010 mam nadzieje ,że to co piszą twórcy nie bedzie pustym gadaniem. i będzie godny następca fallouta 1&2 . Jedyne co chce by wersje konsolowe i pc wyszły w jednym momencie z f3 była obsuwa, wk*rwialem sie ze kumple kończyli fallouta 3 na pc a ja jeszcze nawet nie odpaliłem =/ Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 14 maja 2010 Opublikowano 14 maja 2010 (edytowane) Okładka: LINK W komentach jest jeden wpis mówiący, że gra powstawała 3 lata. To chyba jeden z devów ale nic nie jest pewne. Ja zakładam, że to prawda. Edytowane 14 maja 2010 przez Gooral Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 14 maja 2010 Opublikowano 14 maja 2010 Fallout 3 bardzo mi się podobał, Vegas zapowiada się jeszcze lepiej no i nowy tryb trudności - wreszcie coś dla mnie. :smile: Co do okładki to nawet fajna. Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 15 maja 2010 Opublikowano 15 maja 2010 Okładka: LINK W komentach jest jeden wpis mówiący, że gra powstawała 3 lata. To chyba jeden z devów ale nic nie jest pewne. Ja zakładam, że to prawda. też tak mysle silnik ten sam dodali nowe teksturki zmienili mechanikę taśmówka jak simsy. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 15 maja 2010 Opublikowano 15 maja 2010 (edytowane) Ale mi chodziło bardziej o to, że gra nie była robiona półtora roku jak przebąkiwano na forach. A jak wiesz lub nie 1,5 roku to bardzo mało by wysmazyć coś dobrego zarówno technicznie, designersko jak i fabularnie. News o 3 latach developingu sprawia, że można być spokojniejszym o końcową jakość najważniejszych elementów czyli fabuły głównej, questów pobocznych oraz zbalansowania poziomu trudności. O kwestii technicznej m. in. stosunku nowych modeli postaci, budynków, elementów podłoża, fauny i flory się nie będę wypowiadał bo to wyjdzie dopiero jak gra trafi na półki sklepowe. Oczywiście chciałbym aby dźwięki wystrzałów i przeładowania broni, kroków, modele budynków, supermutantów czy ludzi były inne niż w F3 ale pewnie wszystkich jednakowych elementów Obsidian nie był wstanie zastąpić. Edytowane 15 maja 2010 przez Gooral Cytuj
orion50 632 Opublikowano 15 maja 2010 Opublikowano 15 maja 2010 Okładka jest na prawdę kozacka, klimatyczna. Microsoft mógłby coś zrobić z pudełkami, bo przy tych od PS3 wyglądają po prostu paściarsko Obsidian wysmarzy nam hita Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 15 maja 2010 Opublikowano 15 maja 2010 Trzy nowe screeny: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20100515101554/fallout/images/4/47/FNV_screenshot_NCR_vs_Mutant.jpg http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100515101553/fallout/images/7/74/FNV_screenshot_Primm.jpg http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20100515101552/fallout/images/7/74/FNV_screenshot_Dinky_mutant.jpg Na pierwszym z nich widać powrót do korzeni czyli wygląd Super Mutanta prawie jak z Falloutów 1 i 2 (Chodzi mi przede wszystkim o szarozielony kolor skóry, tak charakterystyczny dla metaludzi z zachodniego wybrzeża produkowanych w Bazie Mariposa oraz te przedziwne gumowe podtrzymywacze górnej wargi). Oto przykład: >>>LINK<<< - przedostatnia mordka gościa zwanego Lou oraz po środku stawki widoczny jest Harry. EDYTA: Aha i gra nadal wygląda OHYDNIE. Przede wszystkim dlatego, że zredukowano kontrast tekstur podłoża i obiektów przez co wydaje się, że ogólna ich jakość jest niższa. Jednym słowem bieda. Niech coś z tym też zrobią, doceniam prace nad tak ważnymi elementami jak modele mutantów, broni znanych z prawdziwych Falloutów ale kurna oprawa też się liczy. Nic poniżej poziomu F3 "nie zniesę". EDYTA2: Poniżej mała ciekawostka dla znawców tematu. Znalazłem w odmętach sieci zbiór broni z Fallouta 2 (które tak kochaliśmy uzywać przechodząc dwójkę ) jako fanowski mod do pecetowego Fallouta 3. Teraz widzicie ilu broni Bethesda nie zrobiła lub przedziwnie pozmieniała wygląd niektórych by to były "ich pukawki". Je.bane ciecie z Howardem na czele. http://www.fallout3nexus.com/downloads/images/2307-1-1233613499.jpg 1 Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 16 maja 2010 Opublikowano 16 maja 2010 ech... bozar co tą bronią się robiło cudo strzelało nabojami od snajperki. co do grafy jak dla mnie może być i ta z fallouta 3 byle by naprawili największe babole z 3-ki. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 16 maja 2010 Opublikowano 16 maja 2010 Cudo strzelało nabojami od snajperki... serią. Przyznać trzeba, że designerzy Bozara popłynęli ostro ale fun z jego używania był niesamowity. Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 16 maja 2010 Opublikowano 16 maja 2010 tja. szczególnie jak dało się bozarka Marcusowi trzeba było uważać żeby nie dostać serią w plecy (pół gry chowałem się za jego plecami ) Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 16 maja 2010 Opublikowano 16 maja 2010 Marcusa mi przypomniałeś. Ten to był ale asior Cytuj
piecia997 39 Opublikowano 16 maja 2010 Opublikowano 16 maja 2010 Cóż, obrazki średnie, ale przecież każda gra Obsidianu jest zacofana technicznie... nadrabiając to designem / scenariuszem / klimatem. Jak tylko dostanę grę w swoje ręcę, odpalę Very Hard + hardcore mode i jazda, zwiedzać Pustkowia, czując się jak w prawdziwym survivalu A co do Bozara - w F2 on był w Toxic Caves, w NCR u strażników... i gdzieś jeszcze? Bo pamiętam że chyba go kupić się dało po jakimś queście. Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 16 maja 2010 Opublikowano 16 maja 2010 cudów na ty silniku nie zrobią. trzeba bedzie poczekac na jakiegoś fallouta 4 żeby była rewolucja. do zmiany silnika moze przymusi ich przyszła generacja konsol. jak za dwa lata ma byc nowy klocek to akurat styknie w czasie. co do tematu Bozara ja swoje ukradłem z ncr ,jak zresztą wszystko inne zdobywało się przez "drapanie po pleckach" Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 16 maja 2010 Opublikowano 16 maja 2010 (edytowane) Piecia - albo hardcore mode albo wybór zwykłych poziomów trudności Będziesz miała do wyboru normal mode czyli "very easy, easy, normal, hard, very hard" lub hardcore mode. co do tematu Bozara ja swoje ukradłem z ncr ,jak zresztą wszystko inne zdobywało się przez "drapanie po pleckach" Ja w F2 grałem najczęściej jako spec od handlu. Zamiast brania do tagowanych/głównych um. kradzieży zawsze mi bardziej pasowało combo wysoka charyzma (więcej towarzyszy) plus wysoki handel (niskie ceny w sklepach i brak potrzeby okradania by się dorobić). Ach to zbalansowanie erpegowej mechaniki w falloutach - cudo. Ach to zbalansowanie erpegowej mechaniki w STARYCH falloutach - cudo. FIXED Edytowane 16 maja 2010 przez Gooral Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 16 maja 2010 Opublikowano 16 maja 2010 nie chodzi tu tylko o kradzieże kapsli, combo odbezpieczony granat/dynamit z zapalnikiem czasowym plus czyjaś kieszeń kilka razy ratowało dupę. tak samo kradzież amunicji uzbrojonemu gosciowi = nie ma czym delikwent strzelać, juz nie wspomnę o możliwości kradzieży towaru z zamkniętego sejfu (f2 ) zgadzam się z ostatnim zdaniem. w f2 można było robić cuda ze skillami. ech... Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 16 maja 2010 Opublikowano 16 maja 2010 Wszystko da się obejść. Strzelać w łapy gościowi to straci możliwość wycelowania we mnie przez uszkodzone kończyny, kradzież fantów z sejfu to zwykłe bogacenie się, które u postaci z wysokim barterem uskuteczniało się przez sprzedawanie byle karabinu za 1500 baksów zamiast za 350$ i kupowaniu stimpaka za 50$ zamiast za 400$. Różny dobór głównych skilli sprawiał, że każde przejście gry było gameplayowo inne. Jak napisaleś- istne cuda można było dzięki temu wyprawiać. Inaczej się grało przy Melee, Steal, Repair + Energy Weapons na 12 lvl a inaczej przy Small Weapons, Barter, Lockpick + Big Guns na 12lvl. Dużo by o tym gadać, książkę mógłbym napisać o możliwościach systemu SPECIAL z F1 i F2. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 18 maja 2010 Opublikowano 18 maja 2010 (edytowane) CZY FNV SPROSTA OCZEKIWANIOM GRACZY? Edytowane 18 maja 2010 przez Gooral Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 18 maja 2010 Opublikowano 18 maja 2010 tak jak myślałem. będzie kalka fallouta 3, nie zdziwię się jak nie naprawią podstawowych błędów. jak zwykle obiecują jedno robią drugie. mam nadzieje że to się zmieni. grę i tak kupię, ale naprawde wkurza mnie coś takiego. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 18 maja 2010 Opublikowano 18 maja 2010 (edytowane) Wymień to co uważasz za błędy proszę bo nie każdy ma taką samą listę rzeczy, które uważa za wady F3. Edytowane 18 maja 2010 przez Gooral Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 18 maja 2010 Opublikowano 18 maja 2010 (edytowane) do naprawy: system special (charyzma nie miala wplywu na rozgrywke poza windowaniem 2 umiejetnosci które i tak można rozwinąc na 100% z charyzmą na 1) dialogi (kilka mozliwych odpowiedzi do wybrania nie wazne co sie wybierze ten sam skutek). "magiczne przedmioty" dające kopa do statystyk postaci, perki co lvl (no i przegięte perki Pośpiech kostuchy). no i moje bolączki, co mnie irytowało (subiektywne drugoplanowe):za mało fallouta w falloutcie (supermuntant behemot? wtf? gdzie mozliwosc celowania w jaja? 15 metrowy robot?) biedne lokacje IMO, lockpick na 100% ma otwierac kazdy zamek a nie pieprzyc sie w mini grę (NIENAWIDZĘ MINIGIEREK) tyle narazie do głowy przychodzi. FNV miał byc powrotem do korzeni, na dzień dzisiejszy wprowadzenie gekonów, pomalowanie supermutantów na szaro zielony i nadal biedne lokacje to za mało. dla mnie:whistling: Edytowane 18 maja 2010 przez Orzeszek87 Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 18 maja 2010 Opublikowano 18 maja 2010 (edytowane) Uwaga oświadczenie - ten Pan powyżej to swój człowiek A na serio Orzechu nie wiesz czy nie usunęli wad o których mówisz bo brakuje informacji o tych elementach. Również chciałbym aby perki były conajwyżej na parzystych poziomach oraz aby nie było magicznych itemów dodających do każdego atrybutu i umiejętności 10%. minigierki mogą być ale ustawianie ram 25%, 50%, 75% i 100% dla hakowania kompów i zamków to największa głupota jaką Bethesda wymyśliła. Cieklawe jest to, że Beth w trzecim Elder Scrollsie (Morrowind) miała lockpick działający tak samo jak w starych Falloutach (marna szansa na otwarcie wysokopoziomowego zamka przy um. na 20 i natychmiastowe otwarcie przy um. na 100. Mając te 20% lockpicka zawsze można było próbować podejśc do takiego zamka - i to jest piękne). Dopiero w Oblivionie wprowadzili tą pożalsięboże innowację, którą perfidnie skopiowali sobie do F3. Po E3 będziemy wiedzieli o wiele więcej. Bethesda zawsze uwalnia info o swoich grach na tak dużych imprezach więc nie inaczej będzie ze sponsorowanym produktem, który tworzą ludzie z Obsidian. Poczekamy, zobaczymy. Nie wyciągajmy pochopnych wniosków bo ja, na przykład, nadal mam nadzieję na świetnego FALLOUTA. Edytowane 18 maja 2010 przez Gooral Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 18 maja 2010 Opublikowano 18 maja 2010 (edytowane) też bym chciał zagrać w godnego następce fallouta. tyle że wole podejść pesymistycznie do wszytskiego, bo jak wiadomo pesymista to po prostu dobrze poinformowany optymista, poza tym jak juz dostane grę to rozczarować się moge tylko pozytywnie (a miało byc tak źle) btw pamiętam ze jak przed ukazaniem się f3 byl podobnym event dla prasy i krótko po nim na you tubie wskoczyly 3 filmiki z gameplayu (tam dojscie do megatony, megatonę, tenpenny tower i wysadzenie megatony) moze na dniach cos takiego wrzucą. narazie wszystko co wyszukuje po nazwie fnv gameplay to rick roll'ed "never give up" <_< Edytowane 18 maja 2010 przez Orzeszek87 Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 18 maja 2010 Opublikowano 18 maja 2010 jestem po filmie "Droga" a przedemna "Księga Eliego" - tak na szybko już to kiedyś mówilem ale w poprzedniczkach czuć było ten brud, zniszczenie (wiem ze łatwiej to było osiągnąć bo w rzucie IZO jednak troche bardziej pracowała wyobraźnia że tak to ujme) w trójce wogóle tego nie czułem. Szczerze polecam Droge bo dla fanów falloutów to świetny suplement (mimo że tam nie było wojny nuklearnej) Cytuj
Les777 124 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 Liczyłem na to, że wraz ze zmianą lokalizacji, zmieni się też styl lokacji, ale z tego co wyczytałem w nowym extrimie, wielkich zmian nie będzie. Jak znów przyjdzie oglądać te szarobure skały i kikuty drzew, to się chyba potnę. Skoro Vegas, to może chociaż pustynia będzie, ale na Odyna, w jakiejś żywszej kolorystyce. No i flora też jakaś bogatsza by się przydała. W końcu to 200 lat po wojnie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.