Opublikowano 7 czerwca 201014 l @Les Będzie tak jak mówisz czyli gość w PA będzie niewrażliwy na ataki pałkami, młotami nożami, czy nabojami ze słabych pukawek jak podstawowe SMG (Błagam o lepsze wersje takie jak H&K G11), pistolety małego kalibru itp. Ataki tych słabych broni będą zadawać obrażenia tylko w przypadku wejścia criticala. Ale będą to znikome ubytki w zdrowiu naszego herosa (1-5%). Ten mechanizm nazywa się "Damage Treshold" czyli próg obrażeń różny dla każdego pancerza. PS: Właśnie się zastanawiałem co miałeś na myśli pisząc "redukcja kwotowa" EDYTA: To jest jeden z przykładów absurdalnych rozwiązań "klimatycznego" F3. W tej grze mając na sobie PA może cię zabić kretoszczur jeśli wystarczająco długo będzie cię atakował. W FNV takie idiotyczne sytuacje nie będą miały miejsca. Edytowane 8 czerwca 201014 l przez Gooral
Opublikowano 7 czerwca 201014 l No właśnie o to chodziło, że pancerz pierw redukuje obrażenia o konkretną liczbę punktów, a potem dopiero procentowo. Jak tak będzie, to fajnie.
Opublikowano 7 czerwca 201014 l Dokładnie Les. Poniżej co nieco na ten temat: http://fallout.wikia.com/wiki/Damage_Resistance Powyższy link pokazuje jak bardzo ten współczynnik w F3 został uproszczony. W oryginalnych Falloutach to jak dużo i czy w ogóle przeciwnik zada obrażenia zależało od aż trzech współczynników: klasy pancerza, progu obrażeń pancerza i odporności na obrażenia. Twócy Fallouta 3 uznali, że takie komplikowanie sobie życia jest nie na miejscu więc brutalnie uprościli ten system zostawiając jedynie odpornośc na obrażenia. Dzięki tej nietrafionej decyzji byle szczur jest wstanie zabić postać na 30 poziomie w najmocniejszym Power Armorze Edytowane 8 czerwca 201014 l przez Gooral
Opublikowano 7 czerwca 201014 l clcik! Manipulacja faktami i spekulacje - i już mamy bardziej pozytywny obraz New Vegas I człowiek dalej się łudzi... ^_^ Powyższy link pokazuje jak bardzo ten współczynnik w F3 został uproszczony. Żeby tylko on... Co do slawka72 - oj nieładne zachowanie, żeby nie powiedzieć trolling Siejesz ferment pisząc bzdety o rzucie izometrycznym, turach i przecudownym VATS'ie - totalny bełkot. Fakty są takie - Twoja przygoda z Fallout'em zaczęła się od F3, którego ja skończony-fanboj-poprzednich-części-który-Twoim-zdaniem-krytykuje-cudownego-F3-za-brak-tur-oraz-widok-FPP, ukończyłem w 100%. Ty polizałeś raptem dwójkę czy jedynkę, zatem nie mamy za bardzo o czym gadać... Jedno jest pewne (jakkolwiek kuriozalnie by to nie brzmiało) - nie wiesz co to znaczy FALLOUT i raczej nigdy się nie dowiesz... a szkoda. Edytowane 7 czerwca 201014 l przez stoodio
Opublikowano 7 czerwca 201014 l Zapowiedź rzeczowa, trochę manipulacji faktami ale reszta rzeczy zawartych w tym tekście jest zgodna z prawdą. Autor raczej zna poprzednie części w stopniu dobrym i widać w jego słowach tęśknotę za porządnie zrobionym Falloutem. Edytowane 7 czerwca 201014 l przez Gooral
Opublikowano 7 czerwca 201014 l Nie kwestionuję tego - jeno przyznaję, że znów pozytywnie się nastroiłem A ta wizja poszydzenia z F3 - to by było coś Choć w obecnej postaci NV byśmy mieli do czynienia z najzwyklejszą hipokryzją
Opublikowano 9 czerwca 201014 l miesiac temu można było przez facebooka zadawać pytania na temat FNV z panem Josh Sawyer oto podsumowanie na forum. http://forums.bethso...-fan-interview/ ogólnie nie widzę nic porażającego. Edytowane 9 czerwca 201014 l przez Orzeszek87
Opublikowano 9 czerwca 201014 l Pierwsze pytanie jest fajne. Ale odpowiedź nie napawa optymizmem bo skoro nie wszyscy z zespołu byli zadowoleni z ustawienia perków co dwa poziomy to jeszcze może się zdarzyć, że wrócą do systemu z F3. EDYTA: Prawda jest taka, że perk co drugi poziom przy obecnym ich kształcie natchnąć musi duże zmiany. Oprócz ustawienia tego w edytorze należy jeszcze wykonać ogrom pracy związany z balansem samych perków. W F3 były one mocne, dostępne od poszczególnych poziomów i wymagań SPECIALA. W rozwiązaniu proponowanym przez Sawyera większość z istniejących perków musi byc przemodelowana tak aby gracz poczuł, że wybierając mniej perków ma jednocześnie do wyboru porządne ulepszenia dzięki którym można ukierunkowac postać. Przykład? Perk Intense Training w F3 już był przegięty bo aż dziesięciopoziomowy. W FNW w takim kształcie go po prostu nie widzę. Ten perk to autorski projekt Bethesdy zastępujący cechę GIfted dodającą w oryginałach po 1 pkt do każdego atrybutu ale jednocześnie odejmującego 10% każdego skilla i zabierającego 5pkt umiejętności co level. Ciekawe jest to, że Bethesda w poprzednich swoich tytułach stosowała cechy. Mówię tu o Morrowindzie i Oblivionie a te traity (cechy) są ukryte pod nazwą "Znaki Zodiaku". Element, który przywłaszczyli sobie od Falloutów wywalili jednocześnie z robionego przez siebie Fallouta 3. Jakie to wymowne. Edytowane 9 czerwca 201014 l przez Gooral
Opublikowano 10 czerwca 201014 l http://konsolowisko.pl/?t=news&id=6383 Podoba mi się to w jaki sposób pisze Pan Smoliński. Dobry koleś. Znawca, a to najważniejsze przy pisaniu o Falloutach. A co do słów Urquharta - wielki twórca gier RPG, legenda Fallouta człowiek tak samo ważny jak Avellone i obecnie Sawyer będący głównym projektantem FNV.
Opublikowano 11 czerwca 201014 l nikt nie napisał więc ja napisze przy złożeniu preordera na fallout new vegas w usa dadzą kodzik do ściągnięcia jednego "rodzaju" dedykowanego ekwipunku zależnie od sklepu w którym złożyliśmy zamówienie. http://fallout.beths...reorder-fnv.php zestaw krypty 13 chyba najfajniejszy wg mnie (czyli odwiedziny krypty 13 w fnv już mało prawdopodobne) Edytowane 11 czerwca 201014 l przez Orzeszek87
Opublikowano 11 czerwca 201014 l No no. Widać, że dodali trucizny, zestawy naprawcze (może nie będzie trzeba nosić zapasowych sztuk broni do naprawy), no i super stimpacki i torby lekarskie. Ciekawe jak wypadną dzidy.
Opublikowano 11 czerwca 201014 l No faktycznie fajne. Dodali zestawy naprawcze, powrócą super stimpaki. Dobre rozwiązania. I to czy będziemy wstanie w pełni naprawić ekwipunek nadal powinno być zależne od um. naprawa. Ale ponadto ten skill powinien mieć inne zastosowania. Przykładowo powinny być w grze umieszczone maszyny, które naprawimy tylko w przypadku wyskokiej wartości tego skilla. Kto pamięta naprawę pompy wodnej w Fallout 1 czy generatora na końcu Toxic Caves w Falloucie 2 ten wie o czym mówię. Edytowane 11 czerwca 201014 l przez Gooral
Opublikowano 12 czerwca 201014 l E3 Trailer Zaje.bisty początek a w środku warte odnotowania kilka rzeczy. Celowanie z muszki jest świetne. Dobrze, że to zaimplmentowali. Animacja chodu postaci w trybie TPP jest taka samo gó.wniana jak w F3 czyli nie zrobili z trybem TPP dosłownie nic. Nie wprowadzili centrowania widoku postaci gdy mamy schowaną broń, zapewne też nie ma swobodnego obracania kamery o 360 stopni (Jak w Mass Effectach, Fable czy Kotorach) wokół postaci w trybie bez broni oraz sztywnego zawieszenia kamery na jednym ramieniu w trybie wyciągniętej broni. Widać również kilka starych (Z oryginalnych Falloutów)-nowych pukawek i kilka przemodelowanych z F3 (ja zauważyłem plasma rifle i laser rifle). Ale cała reszta pachnie F3 na kilometr. Dobrze, że fabuła nie powiązana oraz, że dialogi są made by Obsidian (Oglądałem filmik z Alpha Protocol z jednej misji - świetne dialogi, aż się chciało gadać dalej z tym gościem) a to oznacza ciekawe postaci, dobry humor i interesujące linie dialogowe. EDYTA: No i są świetne minigierki. A raczej świetnie, że są minigierki Bo czy są fajne to się przekonamy jak zagramy. Edytowane 13 czerwca 201014 l przez Gooral
Opublikowano 12 czerwca 201014 l mogli by to sprzedać jako nowy wiekszy dodatek do fallouta 3 za powiedzmy 20$ poszli na łatwiznę dając kilka pukawek i nowe teksty joł
Opublikowano 12 czerwca 201014 l Też bym to podobnie podsumował: Wreszcie porządny dodatek do Obliviona z gunami.
Opublikowano 12 czerwca 201014 l mogli by to sprzedać jako nowy wiekszy dodatek do fallouta 3 za powiedzmy 20$ poszli na łatwiznę dając kilka pukawek i nowe teksty joł Ale to jest gra z tak samo dużym terenem jak F3, z nowym wątkiem głownym, zadaniami pobocznymi i jedyny wspólny akcent to ta sama mechanika systemu walki, HUD, oraz animację postaci z F3. Nie można tego nazwać dodatkiem. Edytowane 12 czerwca 201014 l przez Gooral
Opublikowano 12 czerwca 201014 l Moją opinię o nowym trailerze znajdziecie tu. Nie można tego także nazwać zupełnie nową grą... Nie ukrywam, że wyjątkowo irytują mnie te ostatnie trailer'y i nie jestem zadowolony z prezentowanego tam FNV, jednakowoż podświadomie trzymam kciuki za tę grę - wolę się pozytywnie zaskoczyć niż kolejny raz tak potwornie zawieść...
Opublikowano 12 czerwca 201014 l Stoodio z trailerów nigdy przenigdy się nie dowiesz niczego o fabule. Taka natura trailerów aby przyciągnąć wzrok na chwilę popatrzeć na akcję i na nic więcej. Od pokazywania fabuły są gameplay'e a na te się z pewnością doczekamy. Osobiście pragnę potwierdzenia ze strony Obsidianu, że jednak zostają przy systemie 1 perk na 2 poziomy. Jest to jeden z elementów, które mi najbardziej przeszkadzały w mechanice F3. Ponadto chcę zobaczyć w tych 5 nadchodzących gameplay'ach początek gry z egzekucją naszej postaci oraz wątki fabularne Goodsprings i kawałek New Vegas. I chociaż jedengo Rangera NCR w tym wyje.bistym hełmie widzianym w obydwu trailerach Aha i przyzwyczajcie się do tego, że w Fallouta musimy grać w FPP bo w TPP wygląda to wszystko T.R.A.G.I.C.Z.N.I.E. To Assassins Creed 2 też nie można nazwać zupełnie nową grą? A Gears of War 2? To też jest bardziej dodatek do pierwszej części czy jednak zasługuje na miano DWÓJKI lub NOWEJ GRY?
Opublikowano 12 czerwca 201014 l Nie zgadzam się Gooral - oglądałeś ten trailer? Jednym zdaniem: "Isaac, we're all gonna burn for what we did to you", zagwarantowano nam za(pipi)isty zwrot akcji! Gwarancję dobrej historii! W survival horrorze! Zgodzę się, że te pieprzone nieudaczniki nie potrafią tego zrobić, bo według Bethesdy lepiej jest postawić na widowiskowość w postaci Granade Machine Gun'a czy psa z mordą węża! W grze, która się jawi jako RPG! Piece of shit... <_< PS Jedyny dobry trailer to był Debut Trailer. Po pierwsze postawiono na intrygę, a po drugie poprzez nie ukazywanie gameplay'u przemilczano fakt, że pod kątem rozgrywki (eksploracja, walka) mamy to samo co w "dziele" Bethesdy...
Opublikowano 12 czerwca 201014 l Chłopy podziwiam Was naprawde że dalej śledzicie wątek kontynuowany przez Bethe.. Dziś odpaliłem kolejny raz F2 "na pięć minut" i pomjając graficzne kwestie (dla wielu nie do przeskoczenia) to patrząc co nam serwują i co zaserwowali w postaci F3 zastanwiam sie jak chcemy przełknąć te popłuczyny.. Czy ktoś wierzy że dialogi, świat bedzie taki jak w Falloutach, patrząc na te nowe trailery widze że nic sie nie zmienia w stosunku do F3.. Ilu z Nas gra w F3 i powtarza tą gre tak jak 1ke czy 2jke? Chciałbym zobaczyć w końcu coś z dialogami, jakąś ciekawą postać w stylu Marcusa, miejscówke w stylu Sierra Army Depot, pokazanie przejścia questa na inny sposób niż "wejście na pełnej k***ie" Jak na razie widze gre budzącą skojarzenia z Cepelią a nie z Falloutem. PS. śledzicie moze cos na temat Afterfall
Opublikowano 12 czerwca 201014 l Nie można tego także nazwać zupełnie nową grą... Ja bym to porównał do Starcraft: Brood War, czyli tak jak wcześniej napisałem porządny (dodałbym: samodzielny) dodatek. W końcu też czwórki nie dali w nazwie.
Opublikowano 12 czerwca 201014 l Tę grę mogą uratować świetne dialogi. Jak Obsidian da dupy to po prostu będzie strzelanka w post apokaliptycznym klimacie.
Opublikowano 13 czerwca 201014 l a i przyzwyczajcie się do tego, że w Fallouta musimy grać w FPP bo w TPP wygląda to wszystko T.R.A.G.I.C.Z.N.I.E. Niestety... pozostaje nam pogodzić się z faktem, że kolejny raz będziemy zmuszeni przemierzać wasteland w trybie FPP, such a pity... :confused: Jeszcze odnośnie fauny - jak już pisałem wężo-psy mi nie pasują, kolejne muchy są zbędne (już te z 3ki były wystarczająco irytujące i popierdółkowate) występ ścierwa z 00:59 przemilczę... bawół to taki Brahmin tyle, że już nie bezbronny - całkiem, całkiem, no i wielki powrót - 01:43 dorodny okaz Mantis'a zgładzony Plasm'a Pistol'em A ja się kurcze łudzę, że z tych gównianych klocków można zbudować coś fallout'owego... Edytowane 13 czerwca 201014 l przez stoodio
Opublikowano 13 czerwca 201014 l Dodanie przez Bethę zmutowanych much mięsnych to dobre rozwinięcie bestiariusza Falloutów. Ale takie popierdółkowate stwory insekty mają sens istnienia tylko wtedy jak atakują chmarami czyli np. 10-15 osobników. Pojedyńcze muchy to lekki suchar i sama Betha to zauważyła dodając większe zgrupowania tego wroga w jednym z patchów do F3. Oczywiście jak zwykle nie naprawiła tego błędu do konca bo zmiast dać chmarę dali grupy w liczbie... trzech. Co do animacji ruchu postaci - nie łudź się. W środku trailera jest pokazane jak drewnianym chodem może się "poszczycić" nasza postać (i nie tylko nasza bo każda inna tak samo będzie się poruszała). Edytowane 13 czerwca 201014 l przez Gooral
Opublikowano 13 czerwca 201014 l to jest właśnie siła forum. jak sobie czytam co po niektóre wypowiedzi to zdaje sobie sprawy ile rzeczy moje oko pomineło :potter: btw tak sobie oglądam ten trailer i tak sobie myśle... jeżeli krypta 21 jest pod new vegas i teoretycznie została opuszczona to ciekawe czy zrobili z niej kasyno cos w rodzaju restauracji tematycznej na gameplayu widzimy kasyno i nie mozna wywnioskować czy to krypta ale pomysł byłby fajny. takie moje gdybanie
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.