Gość Orzeszek87 Opublikowano 14 czerwca 2010 Opublikowano 14 czerwca 2010 http://www.ppe.pl/news-1373-Fallout_New_Vegas_odatowane.html w skrócie: data premiery 19 października 2010 w usa reszta świata 22 października 2010 i wywiad z panem od dźwięku. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 14 czerwca 2010 Opublikowano 14 czerwca 2010 (edytowane) Zrobiliśmy kilka zmian w stosunku do naszego podejścia do muzyki w tej grze. Chcemy by muzyka płyneła swobodnie i tworzyła atmosferę dla gracza. Muzyka w tej grze jest przypisana do lokacji i reaguje na Twoje stosunki z ludzmi zamieszkującymi daną lokacje. Ożesz (pipi)a powrót do korzeni! Każda większa lokacja ma swój niepowtarzalny utwór muzyczny. Znowu będziemy klimatyczne miejscówki kojarzyć z konkretną przygnębiająca muzyką. Tak właśnie było w przypadku Necropolis >>LINK<<, The Glow >>LINK<< czy New Reno >>LINK<<. Jednym słowem: BOMBA! Edytowane 14 czerwca 2010 przez Gooral Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 15 czerwca 2010 Opublikowano 15 czerwca 2010 (edytowane) Po ostatnich marnych trailer'ach czas na garść rzeczowych informacji napawających optymizmem -> click! Najważniejsze zmiany: 1. Modyfikacja perk'ów (nareszcie będzie dylemat "co tu wybrać", co pozytywnie wpłynie na różnorodność w kreacji postaci) 2. Traiat'y wracają! - nic dodać, nic ująć 3. Towarzysze - zapomnijcie o tych bezpłciowych nudziarzach z F3. 4. Bobbleheads - niesławne łebki powracają, ale nie wpływają na S.P.E.C.I.A.L.'a 5. GRĘ BĘDZIE MOŻNA UKOŃCZYĆ BEZ ZABIJANIA KOGOKOLWIEK (poza samoobroną) Edytowane 15 czerwca 2010 przez stoodio Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 15 czerwca 2010 Opublikowano 15 czerwca 2010 WOW! KOlejne punkty na mojej liście potrzebnych zmian zostały zrealizowane. Traity, kto by pomyślał, że Obsidian dostanie zgodę na powrót do tego świetnego elementu. Każdy punkt to dobra wiadomość ale mnie najbardziej cieszą punkty 2 i 4 a 5 daje nadzieję na świetnego FALLOUTA. Bo to przecież w oryginałach można było zaprojektować postać tak aby być niezwykle inteligentnym, mistrzem perswazji wzbudzającym u każdego miłe reakcje. Jeszcze raz - świetne wieści Stoodio Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 a kiedy coś tam coś tam pokarzą na e3? czy juz pokazali? Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 Jeszcze jakby ktoś objaśnił pkt nr 2 , byłoby fajnie Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 Łukaszu proszę: http://crpg.iml.pl/fallout/traits-cechy/149a http://gamevideos.1up.com/video/id/29981 "Five Words: From. My. Cold. Death. Hands." Hehe ----------- Wrażenia kilku portali: http://fallout.wikia.com/wiki/User_blog:Ausir/More_New_Vegas_E3_gameplay_footage_and_previews Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 powiem tak jak by inny silnik dali to ta gra by 9/10 z palcem w (pipi)e dostała. jaka animacja jak npc wchodzą po wzniesieniach :confused:. ogólnie pozytywnie. mnie akurat zabawa w kasynie średnio bawi. Cytuj
piecia997 39 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 Gameplay z Gamevideos - mocarny. Na 1UP jest jeszcze jeden, też niezły. Klimat Nowego Vegas żywcem wyjęty z New Reno, sporo fajnych pomysłów (gambling; Krypta zarośnięta roślinami, bo w środku otworzył się GECK; ulepszanie broni w ciekawy sposób, jak minigun z przyspieszaczem obrotów, strzelający incendiary grenade'ami ;p). Największy must-have jak dla mnie w tym roku, kolejne kilkaset godzin wyjęte z życiorysu. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 (edytowane) A daj linka do gameplay'a w 1UP. Bo jak ja klikam na stronie 1UP na new vegas stage video demo to przenosi mnie do gameplay'u z gamevideos. Szukałem tego właściwego na 1UP ale nie znalazłem. gameply z G4TV: http://www.youtube.com/watch?v=VUEwvqERddU&feature=player_embedded&hd=1 Muszę se zamówić taką koszulkę NCR jaką ma Sawyer. 2:41 pokazał Plasma Castera czyli legendarnego Winchestera P94. To jest oryginalny karabin plazmowy z F1 i F2. Apropo ciekawych lokacji, które z miłą chęcia ujrzałbym w FNV. Jedna z nich zwie się Burham Springs. Jej podsekcje do kopalnie BS i toksyczne jaskinie BS. Lokacja ciekawa ale najbrdziej zaje.biste są bestie czające się w jaskiniach. Gehenna i Molech to autorskie projekty JE Sawyera. Genialne w swojej obrzydliwości istoty. Wiedząc, że każda lokacja ma unikatową ścieżkę muzyczną, BS byłoby IMO wyjątkowym miejscem do zwiedzenia. O BURHAM SPRINGS Edytowane 16 czerwca 2010 przez Gooral Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 http://fallout.wikia.com/wiki/Twin_Mothers ta lokacja jest fajna, sporo zwiedzania, krypta 29, no i moze by watek Harolda tam mozna pociągnąć. :potter: Cytuj
Les777 124 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 W końcu zacząłem pogrywać w jedynkę (dorwałem za 9,90 to musiałem w końcu w to pograć) i tak se myślę, że zamiast bobbleheadów do zwiększania specjala, mogliby dać właśnie jakieś płatne operacje czy cóś. Fajnie, że dodali LMG. W końcu jest coś pomiędzy karabinkiem, a minigunem. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 (edytowane) Oj tak. Te chirurgiczne zwiększenie Siły czy percepcji to był hit jedynki. Dojście do siedziby BOS, załtwienie dla nich sprawy The Glow i wejście do bunkra dawało wiele profitów. MIędzy innymi podarunek w postaci T-51B (Jeśli wykonaliśmy zadanie w The Hub) oraz możliwość operacyjnego zwiększenia kilku atrybutów SPECIAL za pokaźną opłatą oczywiście. Fallout 1 to była piękna gra. Apropo MLG - ten ciężki karabin ma wymagania siły ustawione na 8. Ciekawe jakie wymagania będzie miał Minigun. Pewnie z 10. Edytowane 17 czerwca 2010 przez Gooral Cytuj
Spuczan 74 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 A ja się kurcze łudzę, że z tych gównianych klocków można zbudować coś fallout'owego... Dobrze wiemy jak to się skończy. 5. GRĘ BĘDZIE MOŻNA UKOŃCZYĆ BEZ ZABIJANIA KOGOKOLWIEK (poza samoobroną) Ale nikt z tego nie skorzysta. Jak dla mnie marna to wiadomość. powiem tak jak by inny silnik dali to ta gra by 9/10 z palcem w (pipi)e dostała. jaka animacja jak npc wchodzą po wzniesieniach :confused:. ogólnie pozytywnie. mnie akurat zabawa w kasynie średnio bawi. Właśnie o to tu chodzi. Mamy do czynienia z firmą która ma tylko jedną foremkę. Cały czas wciska różne rzeczy do tej foremki ale koniec końców zawsze wychodzi to samo. Oblivion w Fallout'owym świecie. Dajcie zrobić tą grę komuś innemu Bethesda. Niech nowy team napisze nowy silnik i zrobi w końcu fajnego Fallout'a. Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 (edytowane) ad1) gra nie bedzie Ci sie podobała to nie kupisz. proste ad2) jeżeli gra sie na dobrego kowboja to ta opcja się przyda ad3) poczytaj parę stron wcześnie. fallout 3 sprzedał się w takiej formie w ogromnej ilości to fnv chca sprzedac tez w tej samej formie i wziać więcej $$ za mniej roboty proste? life is life na naa na nana (pipi) co jest? było wszytsko ladnie z cytatami zrobilo się tak dziwnie:blink: Edytowane 18 czerwca 2010 przez Orzeszek87 Cytuj
Les777 124 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 (edytowane) 5. GRĘ BĘDZIE MOŻNA UKOŃCZYĆ BEZ ZABIJANIA KOGOKOLWIEK (poza samoobroną) Ale nikt z tego nie skorzysta. Jak dla mnie marna to wiadomość. Dodałbym jeszcze, że tej samoobrony będzie najwięcej, no bo niby jak przejść po pustkowiach nie walcząc. Ja nie mam nic przeciwko walce. Ba! Uważam ją za kluczowy element takiej gry, ale takie naciągane gadki mnie lekko wkurzają. Edytowane 18 czerwca 2010 przez Les777 Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 25 czerwca 2010 Opublikowano 25 czerwca 2010 (edytowane) Polecam wszystkim lekturę kącika RPG z najnowszego numeru PE - po optymistycznych doniesieniach z poprzedniego Extreme'a, Zax tym razem przedstawia swoje obawy odnośnie premiery najnowszej odsłony Fallout'a (trudno się z nim przy tym nie zgodzić) Edytowane 25 czerwca 2010 przez stoodio Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 6 lipca 2010 Opublikowano 6 lipca 2010 (edytowane) Najświeższe info z australijskiego PC PowerPlay: New Wild Wasteland trait, which unlocks wackier variants of existing content. From a design and technical point of view, it made sense not to continue the story of the Lone Wanderer. New Vegas is a fortress. Sidequests may be more rewarding than the main quest. Critical path is only 20% of the main game. (1) Epic moments, like Liberty Primes trip through DC, will litter the critical path. Unique dialog for low intelligence characters. (2) Survival skill, for cooking at a campfire. Certain drinks will dehydrate you in hardcore mode. Some areas may have vegetation. Converting a mod to work with the new tool kit will require some work, but is relatively simple. This is the Fallout game that Chris Avellone and Josh Sawyer wanted to make. (3) Pozwoliłem sobie pogrubić najciekawsze info ^_^ Ad. 1 Gra będzie ogromna, wspaniała informacja pod warunkiem, że FNV nie zacznie zwyczajnie nudzić jak F3... Ad. 2 Coś co dodaje każdej grze fabularnej głębi, urozmaica ją pod kątem rozgrywki (szczególnie dialogi - vide Arcanum oraz Fallout). A zresztą zobaczcie sami: Ad. 3 Napawa optymizmem, jeśli to nie jest zwykła propaganda... Edytowane 6 lipca 2010 przez stoodio Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 6 lipca 2010 Opublikowano 6 lipca 2010 Low Intelligence dialogue lines to jest ale za(pipi)isty pomysł. Lałem jak dziecko z tekstów Sulika: Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 6 lipca 2010 Opublikowano 6 lipca 2010 i pomyslec ze tyle przejsc a ani razu nie zagralem glupkiem dluzej:) trzeba to nadrobic! Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 8 lipca 2010 Opublikowano 8 lipca 2010 (edytowane) Słów kilka o cechach jakie znajdą się w FNV: http://fallout.wikia.com/wiki/User_blog:Ausir/Kamikaze_trait_returning_in_Fallout:_New_Vegas Edytowane 8 lipca 2010 przez Gooral Cytuj
Les777 124 Opublikowano 9 lipca 2010 Opublikowano 9 lipca 2010 Bardzo bym sobie życzył tego, by nie wrzucili do gry jakichś lokacji-zapychaczy w stylu tunelów metra. DC było fajne, ale tunele zniechęcały od zwiedzania. Marzeniem byłoby, gdyby w końcu stworzyli ten tak zwany "one cell world", ale to wiadomo, że jeszcze nie teraz. Może w następnej części albo w nowym TESie. Ehh... Cytuj
Canaris 304 Opublikowano 9 lipca 2010 Opublikowano 9 lipca 2010 Z FNV sprawa jest prosta : zawartośc crapu w grze bedzie proporcjonalna do wkładu Bethslopworks w proces tworzenia gry. Jestem sceptykiem , przewiduje takie samo gó,wno jakim był F3 z podkręconą grafiką i paroma zmianami. Mam nadzieje ze sie myle . 2 Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 9 lipca 2010 Opublikowano 9 lipca 2010 widze ze nie jestem osamotniony w mych pogladach! +1 Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 23 lipca 2010 Opublikowano 23 lipca 2010 (edytowane) Fallout New Vegas na konsolach tylko po angielsku, na pecetach z polskimi napisami. KLIK Ja ściągam grę z Anglii. Nie dam chu.jom zarobić ani grosza. Już pokazali ile są warci przy F3. A na przyszłośc modle się by Sre(pipi)a miała poważne problemy finansowe które doprowadzą do nie przedłużenia umów z Activision i Bethesdą (czy Zeni Max a ch.uj wie z kim oni podpisują umowy jeśli chodzi o gry Bethy i teraz też ID). Dzięki temu może kolejny Fallout oraz GTA będą w końcu po polsku na konsolach. Oczywiście tak po polsku jak się należy czyli bez półrocznych opóźnień (bo Betha nie chciała zaakceptować spoelszczenia, które już zaakceptowała przy wersji PC ), z kompatybilnymi patchami na konsole, z polonizowanymi na bieżąco DLC, które będa działać z wersją PL śpiewająco oraz bez szopek w stylu "boimy się linczu jak przy pełnej PLce więc kolejną grę wydamy na konsolach w abgielskiej wersji i powinno być si". Edytowane 23 lipca 2010 przez Gooral Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.