Dahaka 1 851 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Oczywiście mówiłem o sobie, a "znawcy" to właśnie takie osoby, które piszą o czymś, o czym nie mają pojęcia, jak ja pare postów wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Kilka pierwszych relacji z obcowania z FNV na QuakeCon: LINK Prace nad DLC do Fallouta New Vegas już trwają: LINK W przypadku dodatków do takiej gry jak spadkobierca oryginalnych Falloutów liczę na odwiedziny w starych odnowionych lokacjach. Mam na myśli Vault City, Gecko, San Francisco lub nawet samo NCR w połączeniu z wypadem do legendarnej Krypty 13, w której Fallout się zaczął. Takie coś byłoby interesujące dla nowych fanów uniwersum znających grę od trójki jak i dla starych wyg (takich jak ja), którzy wiedzę o tym uniwersum mają w małym paznokciu. Jason Bergman na temat utworów muzycznych w FNV: LINK Muzyka Zura, znana fanom F3 doskonale, zostanie zmiksowana w niektórych miejscach z oryginalnymi, zremasterowanymi utworami Marka Morgana z F1 i 2. Kto nie zna twórczości MM niech zajrzy pod ten LINK. W zakładce Music polecam utwór numer 3. Absolutna wizytówka gier z serii Fallout. Cytuj Odnośnik do komentarza
milekp 78 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Nie wiem, czy coś z tego wyjdzie ale gdyby ktoś chciał poprzeć petycję by Cenega pokusiła się o wydanie także polskiej wersji językowej - to tutaj jest link Cytuj Odnośnik do komentarza
qb3k 946 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Wyjdzie z tego tyle co z Kontrakcji przy "Nie przerabiam, nie kradnę" :potter: Cytuj Odnośnik do komentarza
milekp 78 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Nie twierdzę, że coś wyjdzie ale jak to się mówi - "kropla drąży skałę". I lepiej chyba coś zrobić niż nic. Niech wiedzą, że ja tej gry bez polonizacji nie kupię - chociaż faktycznie jak ma wyjść takie gów.no, gdzie nie będą chodzić DLC, to niech lepiej sobie darują. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek87 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 chwilka. oco chozzi? chcecie polskie napisy czyli tak zwaną kinówke? w FNV Polsce bedzie nie tłumaczony? btw i tak tej grze należy sie bojkot za to że a) cenega leci w kule ( ja sciagne gre z zagranicy nie dam im zarobic) b)to fallout 3,5 (gra na upartego mogła byc dlc) c) teraz ta polonizacja. ale mimo to kupie gierke a cenedze życze rychłego bankructwa i moze niech to jakis ubisoft w Polsce wykupi. Cytuj Odnośnik do komentarza
milekp 78 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 chwilka. oco chozzi? chcecie polskie napisy czyli tak zwaną kinówke? Chcemy cokolwiek co będzie w języku urzędowym jaki obowiązuje w tym kraju. Nie wiem dlaczego żaden dystrybutor nie pozwala sobie na wydawanie filmów, wyłącznie w języku angielskim. Wydawcom gier w tym kraju w dup.ach się poprzewracało. Tak prowadzić dystrybucję (otrzymuję angielską wersję, dodaję ewentualnie po polsku okładkę i sprzedaję największym sieciom sprzedaży) to średniorozgarnięty sześciolatek by potrafił. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mefi23 15 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 (edytowane) Dobrze prawisz . Osobiście nie przeszkadza mi brak napisów, aczkolwiek logicznie rzecz biorąc żyjemy w państwie w którym obowiązuje język polski, dlatego też należałoby umieścić w grze polskie napisy. Edytowane 22 Sierpnia 2010 przez Mefi23 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 b)to fallout 3,5 (gra na upartego mogła byc dlc) Ten sam HUD, animacje postaci, VATS i widok FPP nie świadczą o tym, że może byc nazwana większym DLC lub Falloutem 3,5. Ogromna ilość nowego kontentu, w tej grze sprawiają, że nigdy nie pomyślałbym o niej jako o dużym samodzielnym dodatku. Zobaczysz zresztą po premierze, że kolejne info na The Vault nie kłamało i jest to nie tylko pełnoprawna gra ale i pełnoprawny seguel oryginalnych Falloutów. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mikes 65 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Nie no ale HUDa moze jeszcze zmienią bo to jednak trochę nie na miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Ja bym chciał zmiany HUDa na bardziej falloutowy (wiecie jakieś fajne wykończenia, lampy po bokach itp) ale jeśli będzie taki sam jak w F3 to też spoko. Przecież jest wiele serii mających cały czas prawie takiego samego HUda i nikt się za bardzo nie bulwersuje. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mefi23 15 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 (edytowane) Z nowym HUD-em, czy ze starym, to i tak inna gierka w porównaniu z F3. Nie poruszając innych aspektów. Edytowane 22 Sierpnia 2010 przez Mefi23 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 "Ausir" Dembowski - spojrzenie na Fallouta New vegas cześć druga: LINK najlepsza zapowiedź FNV jaką czytałem. Jest w niej tyle rzeczowych informacji, że aż można ujrzeć oczami wyobraźni jak ta gra się naprawdę prezentuje. A le nic w tym dziwnego skoro zapowiedź napisał mianiak Falloutów. Koleś wiedzący na co należy zwrócić uwagę przy próbie oceny nowego fallouta. G4 preview Cytuj Odnośnik do komentarza
ksztyrix 6 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Wciąż nie widzę zabawnych opisów itemów, ale wygląda na to że nawet winiaka można zmodyfikować. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opisów itemów nie będzie. A juz zabawnych tym bardziej. Taka to dla ciebie wada? Cytuj Odnośnik do komentarza
ksztyrix 6 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Nie ale trochę szkoda. Kto pamięta Fallout 1&2 ten wie o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 (edytowane) Wiadomo, że tak. Ale widocznie mieli za mało czasu lub olali świadomie ten malutki element, który umilał graczom (w tym mnie) czas. Pamiętam jak grając w jedynkę bardzo podobał mi się opis Winchestera P94. To dzięki niemu ta broń była czymś więcej niż tylko obrazkiem w HUDzie oraz zbitkiem pikseli wydalającym z siebie zieloną strugę rozgrzanej plazmy zmierzającej ku przeciwnikom Edytowane 24 Sierpnia 2010 przez Gooral Cytuj Odnośnik do komentarza
stoodio 2 074 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Tja... to już na 100% mogę sobie wybić z głowy grę w trybie tpp, nadzieja umiera ostatnia... Tak czy siak, nie mogę się doczekać - jeszcze "tylko" dwa miesiące ^_^ Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) Sawyer omawia sprawę pancerza i obrażeń: >>LINK<< Stoodio dopiero teraz spraciłeś resztki nadziei na grywalny tryb TPP? Ja ci przeciez mówiłem po pierwszym gameplay trailerze, że nie ma co się łudzić i czeka nas granie w FPP. Edytowane 25 Sierpnia 2010 przez Gooral Cytuj Odnośnik do komentarza
stoodio 2 074 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Oj wiem, łudziłem się jak głupi, bo w moim przypadku gra w (dobrym) TPP znacznie wpłynęłaby na pozytywny odbiór "nowoczesnego" Fallout'a... Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) Czytałeś o armorze i damage'u? Wywalili Damage Resistance z najnowszego builtu czyli wychodzi na to, że jedynym współczynnikiem pancerza będzie próg obrażeń. Trochę dziwne choć z epwnością to lepsze rozwiązanie niż jedynie procentowy Damage Resistance (Jak w F3). Ponadto ludzie Sawyera przywrócili przedział obrażeń dla broni. Dla nierozumiejących OCB od teraz Plasma Rifle nie będzie miała koło DAM liczby "50" tylko zasięg możliwych do zadania obrażeń np. "30-65". Coraz lepiej wygląda system zadawania i pochłaniania obrażeń w FNV. Im bliżej do rozwiązań z oryginalnych Falloutów tym bliżej ideałowi. Rzekłem A to widzieli? ktos sobie zrobił replikę karabinu plazmowego tego adroida A3-21 z F3: >>LINK<< Mały kozak!!! Edytowane 25 Sierpnia 2010 przez Gooral Cytuj Odnośnik do komentarza
stoodio 2 074 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Czytałeś o armorze i damage'u? Nie, nie czytałem i szczerze powiedziawszy na tę chwilę g... uzik mnie to obchodzi - mam zakaz na wszelkie info związane z FNV Gra już zamówiona, gdy tylko dojdzie mam zamiar się nią delektować i na własną rękę wszystko odkrywać A to widzieli? ktos sobie zrobił replikę karabinu plazmowego tego adroida A3-21 z F3: >>LINK<< Mały kozak!!! Maja ludzie talent... i pasję Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 (edytowane) Ale po co sobie robisz takie embargo na informacje zupełnie nie dotyczące fabuły gry? Chyba warto sobie wyrobić opinię o tym jak działa ulepszony system z F3, prawda? A w FNV ulepszone zostalo praktycznie wszystko jeśli chodzi o zadawanie i unikanie obrażeń. O fabule i tak nic nie mówią, więc przeczytaj info z kilku linków powyżej. Edytowane 26 Sierpnia 2010 przez Gooral Cytuj Odnośnik do komentarza
stoodio 2 074 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 (edytowane) Po prostu chcę sam zobaczyć zmiany w gameplay'u, nie czytawszy o nich wcześniej. W dobie tak szybkiego przepływu informacji, za dużo "gry" wypływa przed samą premierą (jutjuby i inne). Nie życzę sobie tego w przypadku NV Grę i tak kupiłem, także mnie ani nie przekonają ani nie zniechęcą - chcę wszystko sprawdzić na własnej skórze Edytowane 27 Sierpnia 2010 przez stoodio 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 (edytowane) Powróci prawdziwy wygląd Advanced Power Armora. Oto on: http://fallout.wikia.com/wiki/Advanced_power_armor_(Fallout:_New_Vegas) Porównanie z wersją F2: i z wersją F3... Edytowane 27 Sierpnia 2010 przez Gooral Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.