Gooral 9 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Nie ma co się dziwić - normalka w tym uniwersum. Bez jedzenia, bez wody, bez powietrza, zasypany piachem na pustkowiu, gdzie w okolicy bandyci, stalkerzy, szakale, mutanty i inne dupąogniosrające mrówki łażą i pewnie szukają łupu lub pożywienia ... ale spox - to świetnie wpasowuje się w konwencję. A komuś tu Latarenka przeszkadzała 8) Nie szyderuj Miłosz Oczywiście, że Latarenka to idiotyzm. A odkopywanie naszej postaci miesiąc po strzale... to jeszcze większy idiotyzm. No bo jak miałby przeżyć zakopany po szyję bez jedzenia i przede wszystkim picia. Tak byłem podniecony openingiem, że nie obejrzałem do końca gdy zacxzynał się urywek znany z trailera i nie zwróciłem uwagi na "one month later". Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek87 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 są dwa wyjścia: to jest jakiś inny gość oberwał kulkę lub druga opcja IMO jakiś z dupy tyn napis miesiac później. jakoś odnoszę wrażenie że to taki jakiś fake bo nie pasuje mi połaczenie tego filmiku z tym trailerem. i zapachali dziurę one month later. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 (edytowane) Poczytaj komentarze na The Vault http://fallout.wikia.com/wiki/User_blog:Ausir/Fallout:_New_Vegas_intro_revealed Edytowane 10 Września 2010 przez Gooral Cytuj Odnośnik do komentarza
milekp 78 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Nie szyderuj Miłosz To miał być sarkazm a nie szyderstwo Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 (edytowane) I szyderstwo i sarkazm to wyraz pogardy do czegoś lub kogoś. Edytowane 11 Września 2010 przez Gooral Cytuj Odnośnik do komentarza
milekp 78 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Mylisz się - pisząc to miałem tylko w sobie pokłady lekkiej złośliwości, kpiny i dystansu do tematu. W żadnym wypadku, w moich wypowiedziach nie powinno doszukiwać się wyrazu pogardy do kogoś lub czegoś. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 (edytowane) No ale skoro uważasz swoją wypowiedź za sarkastyczną to musisz się liczyć z faktem, że sarkazm może być odbierany jako pogarda do danej osoby lub zdania tej osoby. Nie ma co się dziwić - normalka w tym uniwersum. To zdanie to podręcznikowy przykład... ironii. "Nie szyderuj" było więc jak najbardziej na miejscu. A tak na marginesie - zakończmy rozważania o języku polskim bo to nie temat do takich pląsów. Dobrze Miłek? Edytowane 11 Września 2010 przez Gooral Cytuj Odnośnik do komentarza
BoroBoro 161 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 ten dodatek do fallouta 3 będzie PL na premierę ? Cytuj Odnośnik do komentarza
ksztyrix 6 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Jaki dodatek? Cytuj Odnośnik do komentarza
BoroBoro 161 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 sry nowa gra fallout new vegas Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 (edytowane) Poznajcie towarzyszy, których możemy zwerbować w trakcie naszej wędrówki po Mohave Wasteland: http://fallout.wikia.com/wiki/User_blog:WorstUsernameEver/Meet_the_Fallout_:_New_Vegas_companions! PS: Lily mnie rozpier.doliła kompletnie Edytowane 15 Września 2010 przez Gooral Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek87 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 "Rose of Sharon Cassidy (aka Cass), 37, is a water merchant and owner of Cassidy Caravans. Cass is the daughter of John Cassidy, a companion of the Chosen One." No i fajny Akcent druga sprawa, nie ma Marcusa jako NPC (przeżyje) no i pojawiła sie nowa krypta numer 17. aby tylko npc w pełni działał a nie przeszkadzał lub znikał. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Marcus jest jako NPC (Non Player Character). Nie ma go jako companion character Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek87 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 pardon, chory jestem i na gripeksie jade od tygodnia. Cytuj Odnośnik do komentarza
Les777 124 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Poznajcie towarzyszy, których możemy zwerbować w trakcie naszej wędrówki po Mohave Wasteland: http://fallout.wikia...gas_companions! PS: Lily mnie rozpier.doliła kompletnie Patrząc po perkach, nastawiam się na Reksia i Raula (ciekawe jak wypadnie Danny Trejo). Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Nie patrzyłem wcześniej ale muszę przyznać, że bardzo użyteczne są perki Raula i Rexa. Ja osobiście preferuję Lily, która jak mówiłem jest fenomenalnym pomysłem na towarzysza oraz Rexia bo ED-E wydaje się być słabszy w walce (bo co tak naprawdę może nam zaoferować w walce Eyebot?). Gdyby można było mieć dwóch humanoidów bez wahania wziąłbym, obok Lily, Arcade Gannona, kórego postać wydaje się być bardzo intrygująca. Szczególnie jego powiązania z FotA. DEV DIARY 1: The Story Cytuj Odnośnik do komentarza
Les777 124 Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Zamula mi. Coś ciekawego? Ty podobno wiesz wszystko o Falloutach , to weź mi powiedz, jak to będzie z tymi stopniami trudności. Wiem, że ma być easy, normal, hard itd., a Hardcore ma być osobnym trybem. Tylko czy będzie on tak jakby rozwinięciem very hard? Chodzi konkretnie o zadawane i otrzymywane obrażenia. Zagrałbym na hardkorze od początku, ale jak obrażenia będą takie jak na very hard, chyba podziękuję. Chyba że stopnie trudności rozwiążą lepiej, niż w trójce. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 (edytowane) Nic mi na ten temat nie wiadomo, a nie chcę gdybać. Zobaczymy po premierze, do której pozostał tylko miesiąc. Edytowane 19 Września 2010 przez Gooral Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Zapowiedź z francuskiego magazynu. Poczytajcie tego quote'a. Jest fajnie LINK A tutaj link do opisu tego preview: NMA Canard PC Preview Powiem tak - niby banalne i nudne zadanie ale to tylko pozory. Po przybyciu na miejsce pierwszy zonk a drugi gdy odkrywamy iż zadanie można rozwiązać gadając z liderem "niewidzialnych monstrów" z piwnicy. Po prostu ogieńdym. FNV coraz bardziej mi się podoba. Coś czuję, że będzie ostre, wielogodzinne szarpanie w listopadzie. Zacytuję końcówkę: Journalist's impressions One important note : he's an absolute fan of the first two episodes, but hated the third one (gave it an overall mark of 4/10 if my memories are correct). Then, his point of view differs from the regular video game press, what is rather interesting. While he played the four hour-long demo, he first believed and feared that New Vegas would be another copy of Fallout 3. Nevertheless, the more he played the game, the better it get. According to him, the game is very deep : the quests are well-written (better than FO1&2's !), the characters and dialogues are pretty good, and so is the music. The Repcon Quest was deep and complicated and could be solved in numerous ways. For instance, you could manage to set every group (cultists/Nightkin/ghoul sniper) against each other and end up in a general fight. Jesus fucking christ. This is awesome! Nowy footage: Developer Diary No. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 (edytowane) Poczytajcie sobie JE Sawyera o zbalansowaniu rozgrywki. I znowu ich (Obsidiana) system jest o wiele bardziej skomplikowany i bardziej logiczny niż system zaproponowany przez Bethesdę. Otóż w F3 czynnikiem zapobiegającym używania super potężnych broni (w skrócie SPB) przez nisko poziomowe postacie była kondycja tychże broni. W FNV mamy oczywiście kondycję a ponadto wymagania odpowiednio wysokiej siły i umiejętności odpowiadającej za broń, której chcemy użyć. Mając zbyt małą siłę i zbyt nisko rozwiniętą umiejętność, SPB będzie rażąco nieskuteczna, szybciej może się uszkodzić lub utrudnione będzie celowanie przy pomocy takiej broni. Ogólnie trzy czynniki zamiast jednego. Tak się robi dobre erpegi. FNV jawi się coraz bardziej jako porządny przedstawiciel tego gatunku. I wygląda coraz lepiej jako Fallout. http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1117044-some-new-gameplay-footage/page__st__120__p__16411539entry16411539 Edytowane 27 Września 2010 przez Gooral Cytuj Odnośnik do komentarza
Les777 124 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Tylko że siła jest niezależna od poziomu, więc jak ktoś weźmie na początku zbyt mało siły, to nawet jak będzie kozakiem w używaniu broni, będzie mógł się cmoknąć w pompkę, a i tak nie uniesie miniguna czy czegoś tam cięższego. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 (edytowane) Modelowanie atrybutów to element, który pokazuje jakim chcesz kierować bohaterem. Jeśli więc weźmiesz siłę 3 to jasne jest dla mnie, że będziesz grał złotoustym pacyfistą, który nie używa cięzkich broni (Poczytaj w linku posty Sawyera, będziesz wiedział że i taki heros może posługiwać się bronią ale mniejsza). Jak się Tobie odmieni w czasie przygody i nagle zechcesz mieć komandosa... cóż pozostanie Tobie jedynie puknąć się w główkę. Na tym polega urok systemu Fallouta. Modelujesz postać pod kątem konkretnej specjalizacji i nie ma bata byś nagle w trakcie gry zmienił wyszkolenie (skille) lub uwarunkowania (Atrybuty i traity). W poprzednim poście pisałem tylko o blokowaniu skutecznego używania SPB przez niskolevelowe postacie, któe na wyższym poziomie chcą być tymi komandosami. To swego rodzaju zabezpieczenie. Edytowane 28 Września 2010 przez Gooral Cytuj Odnośnik do komentarza
ksztyrix 6 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 A więc miodzio, nie będzie już tak jak w F3 że do 12lvl grałem wygadanym elektronikiem - specjalistą od small guns, a przy 20lvl byłem już praktycznie uniwersalnym żołnierzem od wszystkiego poza unarmed i bronią białą. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek87 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Modelowanie atrybutów to element, który pokazuje jakim chcesz kierować bohaterem. Jeśli więc weźmiesz siłę 3 to jasne jest dla mnie, że będziesz grał złotoustym pacyfistą, który nie używa cięzkich broni (Poczytaj w linku posty Sawyera, będziesz wiedział że i taki heros może posługiwać się bronią ale mniejsza). Jak się Tobie odmieni w czasie przygody i nagle zechcesz mieć komandosa... cóż pozostanie Tobie jedynie puknąć się w główkę. Na tym polega urok systemu Fallouta. Modelujesz postać pod kątem konkretnej specjalizacji i nie ma bata byś nagle w trakcie gry zmienił wyszkolenie (skille) lub uwarunkowania (Atrybuty i traity). W poprzednim poście pisałem tylko o blokowaniu skutecznego używania SPB przez niskolevelowe postacie, któe na wyższym poziomie chcą być tymi komandosami. To swego rodzaju zabezpieczenie. przy perku który podnosi +1 do cech głównych, bubbleheadach/żetonach które podnoszą też główne umiejętnosci, questach (one! opcja plus 1 do siły), i power armor mozna smiało olac siłe =P zobaczymy czy tak samo bedzie w fnv. w f3 miałem prawie wszystkie statsy na 10-9 poza charyzmą na 2. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 (edytowane) Oby nie. maksymalna liczba atrybutów to 70. W F3 można zdobyć pulę 68 co jest absolutnym przegięciem. I ten głupkowaty Intense Traing nie mający najmniejszego sensu przy perkach co poziom. W F2 był podobny perk zwany Gain... i nazwa atrybutu. Ale w F2 mieliśmy wybór perka co trzeci poziom więc eliminowało to szybkie podnoszenie atrybutów bo wzięcie wszystkich siedmiu wiązałoby się z olaniem jakiegokowliek innego perka aż do 21 poziomu. W F1 było nieporównywalnie mniej możliwości podnoszenia głównych statystyk. Trait Gifted (W F2 też jest). Operacje dawały +1 do pięciu z nich. Pozostałe czyli szczęście i charyzmę można było podnieść u chucka w adytum oraz natrafiając na special encounter (Na który nigdy nie trafiłem!). Edytowane 28 Września 2010 przez Gooral Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.