Gooral 9 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 (edytowane) Artykuł jest teraz wolny od błędów językowych (mam nadzieję wszystkich) i został wyposażony w kilka nowych informacji dotyczących chronologii wydarzeń, więc zapraszam do ponownego przeczytania i podzielenia się ze mną spostrzeżeniami. ERPEGOWNIA NR 3: HISTORIA FALLOUTA PS: Dzięki Boro, dzięki. Edytowane 12 Października 2010 przez Gooral Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Właśnie znalazłem info na The Vault mówiące, że perki będą możliwe do wzięcia co drugi poziom! Zaj.ebista informacja, po prostu fantastyczna. Jakim cudem ja tego wcześniej nie znalazłem? Nie mam pojęcia ale dobrze, że później niż wcale. http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas_perks Muzyka pustkowi Mohave Cytuj Odnośnik do komentarza
Les777 124 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Dobra Gooral nie spamuj linkami. Jeszcze parę dni wytrzymaj. Wszyscy zainteresowani przekonają się z pierwszej ręki i podzielą się wrażeniami. Albo opisz chociaż te linki i napisz co to tym myślisz. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Ale jak spamuje, co mam wytrzymać? Ja tam się nie boje spoilerów i im więcej wiem o mechanice nowego erpega przed zakupem tym dla mnie lepiej. Takie Orzeszki tylko wymiękają i nie wchodzą do tematów o Falloucie tuż przed premierą Mi się humor poprawia jak czytam takie linki jak ten o muzyce. Bardzo pozytywna informacja mówiąca o miksie muzyki Morgana z F1 i 2 z nowymi kawałkami Inona Zura oraz tymi najlepszymi z Fallouta 3, które również stworzył Zur. Czytanie coraz większej ilości konkretnych info mnie coraz bardziej pozytywne przygotowuje do grania z FNV. I nigdy nie pomyślałem o tym, że psuję sobie odczucia z grania. Przed F3 też chłonąłem każde info i nie popsułem sobie o gry bo i tak to była kropla w morzu tego co dowiedziałem się spędzając z nią 200 godzin. I mówię tutaj zarówno o kwestiaich fabularnych jak i mechanice rozgrywki. Wywiad z Sawyerem i nowy gameplay Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek87 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 (edytowane) No niestety, kumpel podesłał mi linka z jutuba gdzie jest 9-minutowy gameplay. ogólnie nic ciekawego poza psem-cyborgiem, łezka sie kręci po k-9 bulletproof dog z fallouta2 ogólnie nie mogłem oderwać wzroku od gierki ehh jeszcze tydzień katorgi. moze wczesniej przyjdzie do mnie :confused: edyta:własnie o tym gameplayu mówiłem edyta 2: nie jednak to nie to :potter: Edytowane 15 Października 2010 przez Orzeszek87 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Orzeszek warto obejrzeć film z linka. Jest na nim, mędzy innymi, pokazane wnętrze Vault 22 i... windy które do działania potrzebują odpowiednich wymagań. W tym przypadku aby ja naprawić trzeba było mieć naprawę na 50. Ale znając historię będą pewnie windy, które zmusić do działania będziemy mogli dzięki eleketronicznemu wytrychowi lub kart dostępu. Ogieńdym. No i z tego filmiku wyniosłem jeszcze jedną ważną informację. Gra dosyć poważnie traci klatki/s. W pewnym miejscu na otwartym terenie i walce z ghulami jest ich mało (tak na oko i doświadczenie ze 20-25). Myślałem, że to wina filmu ale gdy gra została odzoomowana i kawałek telewizora pozostał w ujęciu gościu grający był filmoway z odpowiednią ilością a gra w tle działała w takiej samej małej ilości klatek co przy full screenie. To jest dowód na to, że mamy jeden wielki zgrzyt w FNV. Powtórka z Mass Effecta. (pipi)a! Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek87 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Sawyer pokazał za(pipi)isty sposób korzystania z lockpicka widzę śmiało można olać ten skill skoro przy 15% otworzył zamek very hard. kolejna sprawa.. czy mnie oczy nie mylą? te gazetki od skilli dają kopa +20pkt do umiejętności?! i to tak na stałe? no i fajnie ze sporo unikalnych broni. a poza tym myślałem że to coś co grało w fnv to kobieta :potter: Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Po aferze z podnoszeniem skilli wyłącznie za pomocą książek, których Bethesda umieściła setki (nie wiadomo po co) Obsidian doszedł do wniosku, że książki podnoszą skill zaledwie czasowo (pewnie z godzina i to w growej skali). A czemu aż o 20? Nie wiem i też wydaje mi się to za dużo. Ponadto jak zauważyłem na the vault jeden conajmniej skill jest nadal tak idiotycznie przyporządkowany do nieodpowiedniego atrybutu. Broń Energetyczna do percepcji i za ch.uja nie mogę pojąć dlaczego percepcja ma odpowiadać za wykszkolenie bojowe. Jak sama nazwa wskazuje jest atrybutem, który modyfikować ma postrzeganie (ważne dla snajpera przy strzałach na duże odległości oraz to jak daleko ujrzymi niebezpieczeństwo. Ponadto pomocną powinna byc przy otwieraniu zamków, rozbrajaniu min itp rzeczy), a nie naszą biegłość w używaniu konkretnego rodzaju broni. Oczywiście winię po części Obsidian a głównie Bethesdę bo ona wprowadziła tą głupią zależność wraz z Falloutem 3 (Bo wyszła z założenia, że każdy atrybut powinien mieć mniej więcej równe obłożenie umiejętnośi, za które odpowiada). Co jeszcze ciekawego zostało opublikowane w ostatnich kilkunastu godzinach? Lista perków: PERKI A oprócz tego lista cech z dokładnymi opisami ich działania: CECHY Kto nie umie angola niech sobie przetłumaczy te strony w translatorze google. Tak wygląda maciora Deathclawa w FNV: A tak KAYsar czyli w naszym języku Cezar - założyciel Legionów Cezara: GAMEPLAY Jakis debil w to grał. Skakał na początku jak (pipi).any Halo freak z multi. Strzelał do geckosów z tak daleka, że każdy normalny człowiek by się domyślił, że nie ma sznas na skuteczne trafienie przeciwnika. Ale nie ten gościu. On przez cały film napier.dalał z tej myśliwskiej strzelby z 200 metrów i z prędkością światła wciskał na marne przycisk od VATS tylko po to by zobaczyć, że ma szanse na trafienie 12%. Po czym wychodził z VATSa i jak gdyby nigdy nic celował z muszki i strzelał. Jakby w real timie mu się szansa na trafienia zwiększyła. Kiep kur.va. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wiolku 1 592 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Gracie na hardcore chłopaki? Bo ja mam taki zamiar. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Dla mnie inny tryb nie będzie istniał. Tryb normal jest dla dziewczynek, nie obrażając dziewczynek ofcorz. Cytuj Odnośnik do komentarza
Spyker 59 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 (edytowane) NV nie zwalił mnie z nóg...wszystko prawie to samo, były głosy że grafika nawet troche gorsza. Ale klimat zachowany i Vegas w postapokaliptycznym wydaniu spełni wymagania graczy. Chyba jest też troche trudniej od poprzednika, nie mówiąc już o hardcore. Edytowane 17 Października 2010 przez Spyker 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 (edytowane) On nie ma zwalić z nóg takich jak ty. On ma zwalić z nóg takich jak ja, Ausir, Orzeszek, Stoodio czy Danielskii. Koneserów starych Falloutów. Edytowane 17 Października 2010 przez Gooral 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Spyker 59 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 (edytowane) To raczej was nie zwali. Trójka, tylko że w Vegas, słabo... Edytowane 17 Października 2010 przez Spyker Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 (edytowane) Jeżeli dla ciebie ten sam HUD, animacja postaci, tryby kamery, wykorzystanie części modeli graficznych i silnik są synonimem powtórki z Fallouta 3 to masz prawo tak nazywać FNV. Interesująca mnie zawartość jest NOWA i sprawia, że Fallout 3 wygląda przy najnowszej grze Obsidianu jak ubogi, niepełnosprawny krewny. W żadnym wypadku nie nazwałbym tej gry DLC do F3. To rozwinięta, usprawniona i bardziej skomplikowana wersja Fallouta pokazująca jak trójka powinna wyglądac by mogła być nazywana sukcesorem słynnych poprzedników. Śmiga ona leciwym silniku, który już dawno nie powinien być w użytku. Wiele osób będzie kręciło nosem już po wstępnym obczajeniu archaiczności Gamebryo AD 2010 i dzięki jego obecności będzie wystawiało negatywne noty Falloutowi NV. Edytowane 17 Października 2010 przez Gooral Cytuj Odnośnik do komentarza
Hela 1 962 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Ciekawe chociaż czy się postarali i zlikwidowali z gamebryo buga ze sklepem. Jak nie, to pewnie sporo osób właśnie dzięki niemu skończy FNV na hardcore. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek87 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 (edytowane) planuje na początku przejść gre na easy/very easy by wchłonąć jak najszybciej fabułę i możliwości gierki jak bedzie dobrze hardcore. Poza tym myśle ze jak nie spieprza tego jak w f3 gdzie na 3 levelu zdobyłem alien blastera, gra na very hardzie juz nie była większym wyzwaniem. Edytowane 17 Października 2010 przez Orzeszek87 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Ciekawe chociaż czy się postarali i zlikwidowali z gamebryo buga ze sklepem. Jak nie, to pewnie sporo osób właśnie dzięki niemu skończy FNV na hardcore. Jakiego buga? Co on dawał? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek87 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 też jestem ciekaw. Jesteśmy skazani na wiedze i przebiegłości Heli, bo nawet google tego nie wiedzą (chyba że źle szukam) Cytuj Odnośnik do komentarza
Hela 1 962 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Sprzedawało się i odkupywało 3 razy ten sam przedmiot (w sklepie musi być przynajmniej jeden taki sam, ale o innej wartości procentowej kondycji) i za ostatnim razem dostało się ten przedmiot w idealnym stanie (100%). Można go było takiego sprzedać, do odkupienia pojawiał w pierwotnym stanie więc kosztował dużo mniej i tym samym zarabiało się różnicę i tak w nieskończoność aż w sklepie skończą się kapsle. edit: W każdej grze na gamebryo to działa podobno. Cytuj Odnośnik do komentarza
Just Boro 2 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 planuje na początku przejść gre na easy/very easy by wchłonąć jak najszybciej fabułę i możliwości gierki jak bedzie dobrze hardcore. Poza tym myśle ze jak nie spieprza tego jak w f3 gdzie na 3 levelu zdobyłem alien blastera, gra na very hardzie juz nie była większym wyzwaniem. Orzeszek nie wiem czy warto marnować czas na Easy, szczególnie przez takiego speca jak ty. Ja planuje przejść i zwiedzić wszystkie miejscówki na Normalu a potem zagram na Hardcore. A wy jak planujecie grać? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 (edytowane) Ja bym w życiu nie grał na Easy by poznać na szybko historię głównego watku. Cudownym uczuciem będzie delektowanie się każdą sekundą jaką da tryb hardcore i jednoczesny brak wiedzy o pozostałej, nieodkrytej cześci gry. W tym również wątku głównego i reszty pobocznych questów. Granie na hardcorze wiedząc o grze dużo to już nie to samo. Ja zagram w FNV tylko w tym trybie. Zarówno pierwsze jak i następne przejścia. Jak dla mnie mogliby dać acziwa za przejście gry trzy razy w trybie hardcore. Edytowane 17 Października 2010 przez Gooral Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek87 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 (edytowane) Ogólnie jestem "zajętym człowiekiem" nie moge sobie pozwolić juz nawet na 1h grania dziennie, przy takim pożądanym tytule musze pójść na kompromis. niestety dla mnie piorytetem jest fabuła. zestarzałem się. teraz gry niestety "zaliczam" niż "gram" : fallout bedzie wyjątkiem od reguły. najwyżej mnie wy(pipi)ią z pracy przed świętami btw wiadomo czy będzie otwarte zakończenie? tzn po przejściu głównego wątku bedzie można grać dalej? Edytowane 18 Października 2010 przez Orzeszek87 Cytuj Odnośnik do komentarza
Hela 1 962 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Nie będzie można, ale gra ma nas poinformować kiedy dojdziemy do miejsca bez powrotu żeby każdy mógł zrobić save'a do kręcenia się po świecie. Ciekawe chociaż czy się postarali i zlikwidowali z gamebryo buga ze sklepem. Jak nie, to pewnie sporo osób właśnie dzięki niemu skończy FNV na hardcore. Ktoś na neogafie potwierdził działanie tego buga w NV, podobno nie działa z każdym przedmiotem, ale na niektórych wciąż można z niego korzystać. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 (edytowane) Ja osobiście nie wiedziałem o jego istnieniu do wczoraj. A nawet jak już wiem to nie będzie mnie korcić by go używać. Cheatowanie nie jest dla mnie. Nie miałbym żadnej przyjemności z dalszego grania używając tego błędu. PS: Ciebie Hela będzie korciło by użyć tego buga? Dlatego się tak przejmujesz istnieniem jego w FNV? Edytowane 18 Października 2010 przez Gooral Cytuj Odnośnik do komentarza
Hela 1 962 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Śmieszy mnie po prostu jego istnienie, ponieważ znany jest od lat i jest świadectwem (w dodatku nie jedynym) tego, że gamebryo musi odejść. Wiadomo, że w Falloucie najważniejsza jest warstwa merytoryczna, ale kulejąca strona techniczna może napsuć nerwów, zwłaszcza w tak rozbudowanej grze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.