Skocz do zawartości

Fallout: New Vegas


Guti

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

"Wild Card" zdecydowanie ale NCR też nieźle. Z Cesarem jest problem, że za bardzo to się kupy nie trzyma, są brutalni w imię czego? żeby wytepic zło? Sprzeczne :-/

Opublikowano

Mam prośbę

Niech każdy napisze swoją jedną albo dwie ulubione bronie

Otwórzcie swoje zbrojownie :)

 

Z podstawowych to 

Hunting Rifle 308 round + All upgrades jeden głośny strzał i po pacjencie.

 

A z dodatkowych to Medicinie Stick 

Opublikowano

No i cóż mogę napisać po skończeniu ostatniego dodatku. Jednym słowem lipa - wszystkie te DeeLCeki w mojej ocenie są zbędne, nie wnoszą nic ciekawego do uniwersum. Jak grę ogólnie oceniam bardzo dobrze (jeden z lepszych RPGów generacji), tak te dodatki są po prostu cienkie, wszystkie odstają od NV. Wracając jednak do LR, z początku Ulysses mnie intrygował, potem nudził (damn, ile można bełkotać w ten sposób) aż na końcu totalnie rozczarował. Bekowa detonacja głowic, auto-stimpaki, scena zjazdu windą i ogólna "strzelankowość" - co za gameplayowe gawno. Atmosfera z początku fajna, ale oczywiście wraz z poznawaniem tajemnicy i ogólnych powiązań między wszystkimi czterema dodatkami robi się już, delikatnie mówiąc, średnio. Gdyby nie zboczenie z tymi pucharkami (chęć "zrobienia" Fallouta na 100%) to bym autentycznie nie dał rady tego wszystkiego pokończyć. Nie jest to z pewnością must-play dla falloutowca. Szkoda...

Opublikowano

Ja mam wręcz odwrotne wrażenie, DLC z F:NV są kilka klas wyżej od tych z F3. Co mieliśmy w F3? Rąbankę UFO, Pitsburg wielkości Megatony, bagna fajne, ok, VR na Alasce, który też był rąbanką. Aha i Broken Steel, który... też był rąbanką. ;) Poza bagnami to nawet nie było w nich ciekawych lokacji. W F:NV z kolei (ok, poza kanionami) oferowały jakieś unikalne miejsca, rozwiązania gameplay'owe (świetnym przykładem jest kasyno).

Opublikowano

Mógłby mi ktoś powiedzieć czy poziom trudności wpływa na pojawianie się losowych NPC'etów . 

Bo niedawno zacząłem od nowa grę na najtrudniejszym poziomie trudności (ponieważ na poprzednim save "spaprałem" całą grą) i często pojawiają mi się np. patrole Super Mutantów razem z centaurami tam gdzie ich nigdy nie spotkałem na poprzednim save ( wtedy grałem na normalnym)

Opublikowano

Tak, nie powiedziałbym że zmiana jest diametralna ale na najwyższym poziomie za pokonanie wrogów dostajesz też więcej EXP points. A przeciwnicy też potrafią pojawić się tam gdzie ich nie było. Np na terytorium Ghouli widziałem Super Mutanty.

 

Trochę inna gra się robi. Trzeba się koniecznie w czymś wyspecjalizować i się tego trzymać. np. snajperka i walić po nogach z odległości, spowolnić wroga, i gdy będzie pełzł powoli w naszym kierunku to narzucać min pod nogi. Taktyka sprawdza sie w przypadku niemal każdego większego wroga jak Mutanty z Super Sledge i DeathClaw w szczególności. Jak go nie spowolnisz to już po tobie. A na tych co strzelają celnie sprawdza się, Luck na najwyższym poziomie, Wystarczy wejść do VATS i tam wybrać głowę :) 

 

Niby taktyki są ok ale i tak gra jest trudna.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

siema pany, rozpocząłem granie w NV ale jestem zupełnie zielony jesli chodzi o Fallouty, kilka questów zaraz na początku i mam problem z odróżnieniem głównego wątku od zadań pobocznych. Czy zadania poboczne przepadają jeśli udam się gdzies dalej lub jeśli popchnę fabułę do przodu? pytam bo póki co gra się bardzo fajnie i niechciałbym pominąć zbyt wielu rzeczy. pozdro

Opublikowano

Jak już zaliczysz quest główny to te poboczne przepadają. Więc warto porobić te poboczne w pierwszej kolejności, zdobywasz za nie EXP i kapsle. Plus zaliczasz ciekawe lokacje, znajdujesz bronie i inne przydatne rzeczy. Gra jest na prawdę masywna. 

Opublikowano

W New Vegas mamy ogólnie trzy typy zadań:

- Główne, związane z prowadzeniem scenariusza;

- Poboczne/Opcjonalne, ich podjęcie i ukończenie jest zależne od woli Gracza, aczkolwiek często mają wpływ na przebieg fabuły;

- Nieoznaczone, takie mini-zadania, które nie są nigdzie odnotowane.

 

Ogólnie pamiętaj o częstym zapisie ;)

Opublikowano

gierka ukończona i co tu dużo mówić, jest niesamowita. po raz kolejny ( po Mass Effect ) stwierdzam ze gry tego typu to najlepsze co moze być. Gra słowna moze byc duzo bardziej emocjonująca od rozwiązania siłowego. Mozliwość zabicia każdego, możliwość oszczędzenia, szukania rozwiązań. Świat gdzie nikt CI nie narzuca gdzie masz iśc i co masz zrobić. Dla mnie bomba, opędzluje dodatki i zamówię Fallout 3 Goty.

  • Plusik 1
Opublikowano

Tak bardzo chciałbym next-genowego Fallouta. Są jakieś wieści na temat powstawania takowego? Wiem, że Google + Fallout 4 rozwiąże prędzej czy później sprawę, ale trzeba się przebijać przez plotkarskie artykuły.

Opublikowano

Są plotki i to dość wiarygodne: gościu, który w F3 występował jako Dj w radiu, dał cynk, że znów bierze udział w sesjach dla Bethesty. Podobno, nową miejscówką ma być Boston i fpizdu terenu.

Wierzę, że na nową generację i w końcu będzie motywacja na Onea

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...