genjuro 82 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 a mi sie wydaje ze ta gra pokaze swoj pazur nie w trybie single tylko w multi... Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 172 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Dopracowanie multi będzie trudne, chodzi głównie o zbalansowanie ras. Nie wiem jak to rozwiążą bo np. z góry wiadomo, że PredAlien jest silniejszy od zwykłego Aliena i siłą rzeczy ten drugi będzie miał mniejsze szanse w starciu z ludźmi czy Predatorami. I może być tak, że każdy będzie wybierał PredAliena. Mimo wszystko single w tej grze też jest bardzo ważny. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 475 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 (edytowane) W AVP2 nie bylo to takie oczywiste . Ja uwielbialem serwery gdzie zaczynalismy facehuggerem .... BTW: Jak powroca Preatoriany, to ten wybryk natury moze najwyzej podskoczyc z sufitu (o ile mu tego nie ucieli). Edytowane 1 Sierpnia 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 172 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Ciekawe czy królową będzie można grać w multi jak było w AVP2 . Na moment Pretorianin się w nią zmieniał jak dobrze pamiętam. A zaczynanie facehuggerem w multi chyba byłoby najbardziej sprawiedliwie. Ale z drugiej strony nikt nie grał by runnerem bo ten wychodzi z psa, a psem nikt nie gra. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 172 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Najnowsze wrażenia z serwisu joystiq Tak jak poprzednicy, AvP zaoferuje nam 3 całkowicie odmienne doświadczenia, zależne od rasy jaką będziemy kierować: Aliena, Predatora, oraz drobnego, bezbronnego człowieczka. Mieliśmy okazję przetestować 2 tryby: jeden z marines w roli głównej, w drugim mogliśmy wcielić się w Predatora. Pomimo siły ognia tych wszystkich dostępnych pukawek, granie jako marine jest naprawdę przerażające. Światła jest jak na lekarstwo, dlatego musimy polegać na słuchu oraz radarze. Obcy są w stanie wypełznąć zewsząd, co czyni ich trudnymi do zauważenia. Gracz może korzystać z kilku przydatnych urządzeń pokroju działka, które rozstawia niemal wszędzie, oraz nieskończonej ilości flar (z tym zastrzeżeniem, że aktywne mogą być tylko dwie naraz). Rzeczywiście podczas gry można było poczuć dreszczyk emocji, ale jednocześnie wszystko było do bólu przewidywalne i niezbyt oryginalne. Oklepany patent z wyskakiwaniem przeciwników z cienia po prostu męczy. Cała gra jest mocno oskryptowana: towarzysze będą znikali wciągani przez obcych albo rozrywani na strzępy przez predatora. Co prawda są to momenty małego rozlewu krwi, ale chcielibyśmy mieć podczas nich jakąś kontrolę. Dajcie nam choć iluzoryczną szansę na pójście z odsieczą, zamiast zaprzepaszczania ich szans na przeżycie wyreżyserowaną cut-scenką. Jeśli towarzysze mogliby zostać uratowani i służyć Ci pomocą w dalszej części gry, czy nie zbudowałoby to większego napięcia? Czy odczuwalne konsekwencje, nie sprawiłyby, że gracz miałby więcej powodów do wzięcia odpowiedzialności za innych, czego doskonałym przykładem był choćby Left 4 Dead. Podczas gdy gra jako człowiek przypomina survival horror, epizod Predatora, jest odrobinę jak skradanka. Gracze mają do dyspozycji zróżnicowany zestaw HUD-ów przypominający to, co widzieliśmy w Metroid Prime - jeden tryb pomaga nam tropić marines, drugi obcych. Byłem pod wrażeniem, z jaką łatwością Predator przemieszcza się po otoczeniu. Specjalny kursor na ekranie ułatwia wybór miejsca, na które ma wskoczyć, dzięki czemu możemy np. umiejscowić się na gałęzi, aby wytropić potencjalnych marines. Po włączeniu kamuflażu, Predator ma w zanadrzu kilka kolejnych sztuczek. Może np. emitować ludzki głos w określonym miejscu mapy, co pomaga zwabić jego ofiary w to właśnie miejsce. Cała sztuczka wydaje się na tę chwilę, aż nazbyt efektywna, gdyż NPC reagują za szybko. Całość prezentuje się mniej więcej na takiej zasadzie: gracz podkłada minę w krzakach, emituje dźwięk, a głupi marines zbiegają się w jedno miejsce co powoduje eksplozję. Działka są w stanie namierzyć nawet zakamuflowanego predatora, co wymusza zmianę strategii w czasie infiltracji dobrze chronionych obozów wroga. Drapieżnik ma do dyspozycji także kilka innych broni, jednak większość z nich jest efektywna jedynie przy bliskim kontakcie z przeciwnikiem. Z ciekawostek dodam, że obcięcie głowy, jako tzw. "Trophy Kill" będzie możliwe. Sega nie chciała powiedzieć zbyt wiele na temat trybu multiplayer. Posiadamy szczątkowe informacje pokroju: "więcej niż 2, a mniej niż 20" graczy będzie mogło się ze sobą zmierzyć w pojedynku online (możliwe że ostateczną liczbą będzie 16). Developer w tej chwili zajmuje się balansowaniem ras, oraz nakładaniem limitów. Co do wersji beta, to na razie się na nią nie zanosi. Aliens vs Predator 3 nie zaskoczył. Kampania singleplayer dla marine i predatora wyglądają dokładnie tak, jak się tego spodziewaliśmy. Podczas gdy samotna przygoda nie jest zbyt ciekawa, wciąż jesteśmy zaintrygowani multiplayerem. Bylibyśmy zachwyceni, gdyby Rebellion uchwycił ducha gry towarzyszącego pierwowzorowi z PC." 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Po przeczytaniu całości muszę stwierdzić, że jest na co czekać. Owszem, autorzy artykułu wymienili kilka drobnych wad, ale chciałbym to w sumie zobaczyć na żywo w akcji. Ciekawie zapowiada się rozgrywka Marines, tudzież "stealth action" jak Predator, nie było tylko niczego o Obcym, a o jego toku rozgrywki póki co wiadomo najmniej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 172 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 (edytowane) Byleby gameplay był równie dobry co w AVP2 (choć obecne możliwości sprzętowe dają większe pole do popisu) i klimat...I jeszcze o multiplayer się martwię.. zbalansowanie ras. Edytowane 14 Sierpnia 2009 przez Lukas_AT 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 475 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 No Rebellion niestety jest trochę "popsute" (a ich kolejny FPS z Dickiem Marcinko w roli głównej to szczyt moich oczekiwań ), są ojcami AVP to prawda ale ... Każdy z nas pewnie życzyłby sobie tak naprawdę Monolith (m'in FEAR) w akcji. Cytuj Odnośnik do komentarza
DJ1988 15 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 (edytowane) AvP3: 18 osobowy multiplayer, Co-op dla 4 osób w stylu Horde mode z GeoW 2. Edytowane 20 Sierpnia 2009 przez DJ1988 Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 (edytowane) Czy ja dobrze wyczytałem? Multiplayer będzie zawierał 18 trybów? Ten Survivor na czterech graczy jawi się konkretnie. Tam było coś o 18 graczach online? Edytowane 20 Sierpnia 2009 przez NEMESIS U.S. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 475 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Zle wyczytales 18 osobowy . Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 W takim razie mój błąd. Jeszcze co do kwestii rozgrywek w sieci, to ciekawi mnie czy na potrzeby trzech ras stworzone zostały jakieś konkretne odpowiednio do każdej. W przypadku AvP byłoby to korzystnym posunięciem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 475 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Nie tyle korzystnym co nic nie wnoszacym . W przeciwnym wypadku mamy krok wstecz w serii. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Jakby nie patrzeć nowego AvP w 100% docenią głównie fani cyklu. Cytuj Odnośnik do komentarza
DJ1988 15 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 http://pic.leech.it/i/ced97/26bc7ebsegascreen.jpg http://pic.leech.it/i/b117a/e5f2176segascreen.jpg http://media.vandal.net/m/10165/200982020338_2.jpg http://media.vandal.net/m/10165/200982020338_3.jpg http://media.vandal.net/m/10165/200982020338_4.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 (edytowane) Ten ostatni screenshot wygląda zabójczo. Co za oświetlenie. No i widać jak może się prezentowac rozgrywka Obcym także na jednym z zamieszczonych screen'ów. Szkoda, że podczas GC nie pokazali nowe trailer'u tylko ten marines. Na tym screenie gdzie widać łapy Obcego trzymające głowę marine, to może chodzić o przyszykowanie na skok dla Facehuggger'a znajdującego się obok? Zapowiada się ciekawie. Edytowane 21 Sierpnia 2009 przez NEMESIS U.S. Cytuj Odnośnik do komentarza
Whisker 1 384 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Za to przed ostatni przypomnia mi Obliviona , grafika trzyma wysoki poziom, szczeglnie w dwch pierwszych fotkach Cytuj Odnośnik do komentarza
KainGorn 2 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 (edytowane) No masz racje:) Ten przed ostatni prawie jak oblivion . Na gierke czekam , coraz bardziej niecierpliwie. Po AvP2 na PieCa licze na wiele, mam nadzieje ze nie zwala tej gry. Trzymam kciuki Edytowane 28 Sierpnia 2009 przez KainGorn Cytuj Odnośnik do komentarza
LiSoQuan 23 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Po obejrzeniu filmów mi sie wydaje że ta część nie dorówna AcP2 na PC niestety, jakis taki wolny i toporny gameplay, ale multi coop może być bardzo fajny, odmiana L4D - 4 marins walczy ze stadem obcych... nieźle. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 475 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 L4D to ty bedziesz miec w Colonial Marines . Cytuj Odnośnik do komentarza
Słupek 2 119 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 http://www.gametrailers.com/video/uk-embrace-aliens-vs/57805 w końcu Alien trailer Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Ci obcy są tak wykonani jakby wyjęto ich prosto z filmu. Fajnie wypadł motyw z atakowaniem za pomocą drugich szczęk Xenomorph'a, nawet Predzio zareagował. Widać, że rozgrywka obcym będzie nastawiona na likwidację z ukrycia bez większych zadym, ale to zgadza się z naturą tej istoty. Bomba. Cytuj Odnośnik do komentarza
Fenikz 89 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 AVP nie wyjdzie w Niemczech i Australii :sad: http://gamersite.pl/index.php/2009/12/05/avp-nie-wyjdzie-w-niemczech-i-australii/#more-1403 Cytuj Odnośnik do komentarza
walek 96 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 AVP nie wyjdzie w Niemczech i Australii :sad: http://gamersite.pl/...alii/#more-1403 I bardzo dobrze. Wyalienowany, niemiecki rzad w kazdej krwawej grze widzi reinkarnacje wasatego Adolfika. ... I niech teraz ktos powie, ze Polska to kraj drapieznie reagujacy na przemoc w grach Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Swoją drogą gracze w Niemczech nie mają za ciekawie w tej kwestii. Wszystko muszą sprowadzać na własną rękę. Dziwi mnie tylko kwestia niedostępności gry w Australii. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.