Skocz do zawartości

Thief


Rekomendowane odpowiedzi

Tyle lat, brak koncepcji i próba uczynienia z Garetta bohatera mas. Czy to się może udać ? Wątpię. 

 

Najlepiej jakby Thief został w niezależnych rękach i powstawał ze wsparciem np. Kickstartera. To po prostu nie jest bohater, produkcja która przyciągnie miliony, spełni wygórowane wymagania finansowe gigantów.

Edytowane przez Sebastian Ś.
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Przyjęcie jest bardzo chłodne. Wymienię sprawy o które jest burza i które moim zdaniem to niewypał :

 

- HUD

- daremny Focus i nie ważne czy opcjonalny czy nie

- EXP!!!! i dana ich ilość za unieszkodliwienie typów. Żałość i tragedia.

- ręce wyciągnięte jak u zombie

- paskuda czerwona kulka nad rywalami symbolizująca ich zainteresowanie

- za duża, denerwująca winieta

- jakiś dziwaczny poślizg robiony nawet jakby z miejsca

- kiepska animacja kradzieży kieszonkowej

- wyskakujące na ekran symbole ile złota wpadło

- combosy !!!!! OmG.

 

 

Negatywny szum jest duży a to tylko ledwo 5 minutek pokazane. Z pierdół to jeszcze widać , że grafa będzie max dobra i nic więcej. 

Edytowane przez Sebastian Ś.
Odnośnik do komentarza

- ręce wyciągnięte jak u zombie

 

- za duża, denerwująca winieta

 

Z pierdół to jeszcze widać , że grafa będzie max dobra i nic więcej.

Rece sa wyciagniete bo koles kuca. Jak kucasz tez wyciagasz rece zeby zlapac balans.

 

Winieta?!

 

Grafika jest ladna i klimatyczna.

 

Nikt dzisiaj nie zrobi Thiefa 1, ktory byl przelomowy ale w epoce, ktora (niestety) nie wroci.

Odnośnik do komentarza

Długi gameplay z E3 :

 

 

 

Już lepiej ale Focus i tak popsuł grę. Byle gimbon może już zdobywać 100 % lootu co w tej serii jest nie do pomyślenia. Jeśli nie będzie poziomu trudności z wyłączonym Focusem na sztywno ale dzięki temu o wiele więcej zadań ( jak w T1, T2, T3 ) i bonusów z tego płynących to lipa. A nie będzie czyli lipa. Przeklinam durni którzy wprowadzili skanowanie i teraz jest to wpakowywane do co drugiej gry.

Edytowane przez Sebastian Ś.
Odnośnik do komentarza

Według oficjalnej strony to tylko PC,PS4,XONE.

 

Twórcy Thiefa mają tylko jedną szansę…

Thief zapowiada się znakomicie i na ten moment, mimo niezbyt optymistycznych wieści sprzed kilku miesięcy, nic nie wskazuje na to, by ekipa Eidos Montreal miała nie podołać zadaniu. Stephane Roy poszedł o krok dalej i w rozmowie z redaktorami serwisu Joystiq stwierdził, że... to po prostu musi się udać.

 

Jak powiedział:

 

Nie możemy powiedzieć: "O, przepraszamy, nie udało się, spróbujemy znowu". Nie, to nie działa w ten sposób. Dlatego też, nie możemy iść na kompromisy, musimy dostarczyć dobry produkt, musimy pracować zgodnie z

marketingiem, by mieć pewność, że kampania informacyjna na temat tej produkcji jest jasna i klarowna.

 

Roy stwierdził, że jego zespół ma "jeden strzał" i w żaden sposób nie może zmarnować tej szansy. Nie pozostaje nam nic innego, jak wierzyć, że deweloperom uda się spełnić wszystkie obietnice, a marka Thief ostatecznie odrodzi się w glorii i chwale.

http://www.ps3site.pl/tworcy-thiefa-maja-tylko-jedna-szanse/157736

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza

Thief wyjdzie również na PS3 i X360.

 

Yep, it’s official! Thief is now confirmed for PS3 and Xbox 360 – in addition to PC, PS4 and Xbox One! And, as importantly, the game will ship for ALL platforms simultaneously.

 

http://community.eidosmontreal.com/blogs/Thief-Generations?theme=thief

 

W sumie nie dziwie się, graficznie nawet dzisiaj wygląda to co najwyżej przeciętnie, a i jakichś ogromnych, sandboxowych poziomów na tych gameplayach wyżej nie widać.

Edytowane przez Kre3k
Odnośnik do komentarza

Przynajmniej nie będzie przegiętych wymagań na PC. Chociaż kto ich tam wie ; d Oby tylko nie popsuli doczytywania w locie, w Deusie było to denerwujące i dopiero jakiś patch to naprawił.

 

Dodatkowo widać gdy otwiera okno łomem , że wtedy jest ostry zjazd czy nawet stop klatka. Mam obawy , że jak będzie duży teren to znowu nie będzie wyrabiał z doczytywaniem danych w locie. Na szczęście to nie jest dynamiczna gra, gdzie szybko się przemieszczamy, więc nawet jeśli, to do przełknięcia. 

Edytowane przez Sebastian Ś.
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
Wersja na PC będzie obsługiwać wszystkie graficzne funkcje konsol nowej generacji, ale z wieloma innymi usprawnieniami, wliczając w to lepszy antyaliasing, wyższą rozdzielczość cieni i wsparcie dla wielu monitorów. Thief w wersji na komputery będzie też w pierwszej grupie gier obsługujących nową technologię AMD Mantle – powiedział Jean-Normand Bucci. 

 

 

Stary engine a tu takie jajca, nie mam słów. Aż takie słabe te konsole ? Teraz jeszcze czekać na info o 30 klatkach. Dopiero będzie beka.

Edytowane przez Sibian
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...