Skocz do zawartości

Thief


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na razie mam bardzo podobne uczucia. Pierwszy rozdzial ze wszystkimi znajdzkami, calym lootem, na poziomie mistrz bez alarmow, killi, nokautow to bylo wyzwanie...  :obama:

 

Po zakonczeniu rozdzialu czas przejscia to czysty gameplay bez powtorzen czy caly czas wraz z restartami od checkpointow?

Opublikowano

Ja Thiefa ostatnio ledwo napocząłem (ale nie Pluso  :cebula: - kupiłem pudełeczko), jednak musiałem odstawić na później, bo mnie cała masa innych tytułów pochłonęła.

Wrażenia z wersji PS3 całkiem OK, choć loadingi długie, sterowanie lekko specyficzne, a animacja potrafi znacząco chrupnąć (no i brak synchronizacji dźwięku z wydarzeniami na ekranie podczas cut-scenek). Poza tym klimacik jest i na pewno będę się dobrze bawił. Nie wiem czy tak dobrze, jak przy genialnym Dishonored, ale chętnie się przekonam :)

Opublikowano (edytowane)

Ja Thiefa ostatnio ledwo napocząłem (ale nie Pluso  :cebula: - kupiłem pudełeczko), jednak musiałem odstawić na później, bo mnie cała masa innych tytułów pochłonęła.

Wrażenia z wersji PS3 całkiem OK, choć loadingi długie, sterowanie lekko specyficzne, a animacja potrafi znacząco chrupnąć (no i brak synchronizacji dźwięku z wydarzeniami na ekranie podczas cut-scenek). Poza tym klimacik jest i na pewno będę się dobrze bawił. Nie wiem czy tak dobrze, jak przy genialnym Dishonored, ale chętnie się przekonam :)

W moich oczach watpie, zeby Thief przebil Dishonored. Jest tutaj co prawda wiecej mozliwosci jezeli chodzi o sam gameplay i klimat tez jest swietny, natomiast tam prowadzila mnie do przdo fabula bo byla ciekawa, a tutaj juz czuje, ze jest slabiej pod tym wzgledem.

 

Ale gierka jak najbardziej zacna.

Edytowane przez Voytec
Opublikowano

Dishonored to geniusz w swojej kategorii. Tam na początku panuje dezorientacja bo chodzimy po Dunvall i w sumie niczego się nie dowiadujemy od samej gry - to my sami musimy poznać historię tego świata - prawie jak detektyw. Każdy dokument to element fabuły.

  • Plusik 1
Opublikowano

Tez pokrywam lecz na PC bo jakieś pół roku temu nabyłem. I w zasadzie pograłem i zrezygnowałem bo na klawie i myszce mało wygodnie. Teraz podłączyłem ds3 do Pc i gram nadal, bo jest znacznie lepiej. Grę na plusie tez odpaliłem i jedynie trochę ostrości tekstur brakuje, ale grafika fajna. Jest klimatycznie i nawet taki bump mapping jest na bruku. Niestety ta synchronizacja napisów na filmikach to wręcz zaskoczenie, bo to jest zwykły filmik. Ale co tam na pc póki nie ustawiłem v-sync filmy cięły.

 

Gra sama w sobie ekstra i z klimatem. Poczekajcie do rozdziału piątego. Survival horror wymiękają tak jest gęsto. Taki wątek tez był w poprzedniej części. Szkoda ze tak jakie thuef 3 lokacje małe. Wtedy powodem był Xbox na ktory gra wyszła teraz ps3 i Xbox. Wielka szkoda go pierwsze dwie części a w szczególności druga mięły wielkie lokacje. Szkoda, ze w grze nie trzeba nakraść na dana kwotę, która sie zwiększa z poziomem trudności. Tak było w pierwowrzorze i znacznie podnosiło poprzeczkę:)

Opublikowano (edytowane)

Klimat na plus, graficznie nie jest źle, ale trochę szaro buro i bez polotu, muzyka trochę nie pasuje do klimatu, małe poziomy i sporo loadingów. Za to dla miłośników zbieractwa to istny raj :) dobrze że w plusie ;)

 

PS Za wyłączające losowo się dźwięki i muzykę oraz rozjechane dialogi w cutscenkach dział QA powinien zostać zesłany do fabryki śrubek na min. rok. Masakra jak na grę z 2014.

Edytowane przez Rudiok
  • Plusik 1
Opublikowano

 

PS Za wyłączające losowo się dźwięki i muzykę oraz rozjechane dialogi w cutscenkach dział QA powinien zostać zesłany do fabryki śrubek na min. rok. Masakra jak na grę z 2014.

 

To pikuś. Najbardziej razi pocięte miasto i okropnie długie loadingi.

Opublikowano

Pytanie za 100 punktów:

 

Odkrywajac wszystkie ukryte miejsca, wiem, ze niestety w statystykach nie da sie sprawdzic ile w jakim miejscu nam ich zostalo. Wiec spisuje dokladnie te, ktore pominalem. Z powodu braku strzal ze sznurem w rozdziale 2 i 3 pominalem po jednej takiej lokacji. Czy po przejsciu gry wracajac do wybranych rozdzialow, kiedy dojde do tych ukrytych miejsc i uslysze metaliczny dzwiek bede musial skonczyc cala misje, zeby mi sie ona zaliczyla na poczet wszystkich odkrytych czy bede mogl przez menu glowne wrocic do miasta nie konczac jej?

Opublikowano

Tak, możesz przez menu główne wyjść z misji od razu kiedy usłyszysz ten dźwięk. Zresztą tak samo jest ze znajdźkami, nie musisz kończyć misji, gra zapamiętuje. Jak ja nie lubię braku informacji w statystykach takich rzeczy... :angry:

Opublikowano

Szczegolnie w takiej grze jak Thief, a sekretne lokacje sa w zasadzie jak znajdzki....


Tak, możesz przez menu główne wyjść z misji od razu kiedy usłyszysz ten dźwięk. Zresztą tak samo jest ze znajdźkami, nie musisz kończyć misji, gra zapamiętuje. Jak ja nie lubię braku informacji w statystykach takich rzeczy... :angry:

Ale procedura postepowania:

 

Odkrycie lokacji -> Metaliczny dzwiek -> Zapis reczny -> Wyjscie do menu ? :)

Opublikowano

Chetnie gram w thiefa nawet last of us leży i czeka choc jestem w połowie. Do tego stopnia ze na PC jestem pod koniec, a na ps3 skończyłem pierwszy rozdział. Grając tak trochę mocno odczuwam te 30 fps na konsoli szczególnie jak ba pc mam 60-100 fps. Ale po pół godziny na konsoli juz tego nie czuć. Gra ma pewne ułomności jak np dialogi mieszkańców małej różnorodności co więcej zapętlanie sie tak ze stojąc w miejscu w koło jest ten sam dialog. Niektórym mogą przeszkadzać małe lokacje ale nie psuje to aż tak rozgrywki. Mnie sie nie podoba sposob kradzieży. Garett tak rzuca sie na szuflady ze robi hałas gdy jestesmy za daleko. Wczesniej kradł powoli choc tu doszedł ten ruch szybkiego przemykania. Co ma swoje plusy i pokazuje ze nasza postać jest zwinna. Minusem dla mnie jest ropa arrow. Ale taki design wiąże sie z ograniczenie swobody ruchu. Wiele jest miejsc gdzie mozna założyć ze Garett by sie dostał na zasadzie Assassins Creed niestety twórcy poszli na łatwiznę i w zasadzie gra w tym względzie jest do tylu w stosunku do poprzednich części. To jest jednak rezultatem ogólnie robienia samograjek i chodzenia po szynkach. Np brak swobodnego skoku, a jedynie reagowanie na miejsca czyli wspięcie sie bądź przeskok.

Na pewno gra jest bardzo klimatyczna i chwała twórcom nie utracili klimatu choc martwić mozna ze nie ma sie uczucia ze idzie sie ukrasc cos fajnego raczej Garett ma po prostu fabule do ukończenia a nie jest jakby przypadkiem lub przez los wplątany czy uwikłany w intrygę. Jakos trudno sie zżyć z historia, która sie toczy.

Niestety także rożne strzały wydają sie nie potrzebne. W pierwszych dwóch częściach ekwipunek był dość trudny do uzyskania a jego wykorzystanie wręcz konieczne.

  • Plusik 1
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Pytanie do użytkowników, którzy posiadają grę Thief na konsoli Xbox One. Czy macie możliwość w opcjach zmianę poziomu jasności? Ja po wejściu w tą opcję widzę komunikat, że mam przesunąć pasek tak, żeby logo gry było ledwo widoczne - problem w tym, że nie da się tego zrobić i druga połowa ekranu jest cała czarna a żadnego paska do przesuwania nie ma. Czy to błąd gry? Próbowałem każdym przyciskiem w każdą stronę kilkakrotnie ruszać i naciskać i nic, ani drgnie - reaguje tylko na przycisk "B" czyli wstecz i przenosi mnie do głównego menu. Czy na waszych konsolach Xbox One to działa? Bardzo proszę o odpowiedź - jestem sfrustrowany bo gra jest o wiele za ciemna a nie mogę tego zmienić - wiem, że taki klimat - ale moja jest kompletnie ciemna! Pomyślałem, że jedynym sposobem będzie rozjaśnienie telewizora na czas gry w Thief. Proszę o pomoc!

  • 1 rok później...
Opublikowano

Czemu ja dopiero teraz to odpaliłem. Kupiłem od kabiego w folii sto lat temu, aż od niechcenia i w przerwie od JC3 w końcu rozpakowałem w celu sprawdzenia czy działa :wujaszek:

To ma klimat taki, że głowa mała. Burza, deszcz, skradanie się między strażnikami. Gaszenie świeczek, by po cichu plądrować łupy w mieszkaniu. I o dziwo, wygląda dla mnie (na PS4) bardzo ładnie. Albo coś poziom grafiki w obecnych grach opadł, ale wygląda to ładniej niż nowe demo Resident Evil 7. Nie wiem co ludzie tak psioczą, że to brzydactwo techniczne.

Stealth jest, ogłuszanie wrogów jest, przenoszenie ciał w cień - checked. No kurde, 2,5h za mną, a czuję, że szykuje się niespodziewanie dobry tytuł.

Opublikowano

Dla mnie to jest niezła gierka. Fabularnie zapowiadało się spoko, ale coś się popsuło. Hub mi średnio odpowiadał, ale klimat za to kozacki. Możliwości w przechodzeniu misji też na plus, ale o wiele bardziej mi się podobało Dishonored i tak sobie wyobrażałem nowego Thiefa. 

Opublikowano

ja przeszedłem tego thiefa z przyjemnością nawet myslałem aby ponownie przejśc bo w goldzie mam. Gdyby nie ilość gier do ogrania pewnie bym to zrobił. Gra nie ma fabuły ale gra się dobrze. Okradanie sprawia masę frajdy a misja w banku poezja 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Czy ta misja w banku to DLC z kodu? Miałem nówkę, więc kodzik niezużyty, ale wolę mieć pewność, że to o ten dodatek chodzi.

Gra kozak. Gdyby nie to doładowywanie kolejnych lokacji (wieje dwiema generacjami wstecz) to byłoby idealnie. Klimat jeden z lepszych.

Edytowane przez _Red_
Opublikowano

Tak dokładnie, właśnie wpisałem kod i misja bankowa pojawiła się jako punkt na mapie (side quest). Będę teraz musiał sprzedać grę o 5 zł taniej :beksa: :tabelka: :bilans:

Opublikowano

Trójka pewnie pójdzie mi na lapku spokojnie, będę musiał obadać. Jedynkę to kojarzę jeszcze z czasów Pentium II 350 MHz 128MB RAM :D


Dziś by już trochę ciężko było mi to przełknąć.

Opublikowano (edytowane)

Gierka już dostępna za groszę, wiec kupiłem i zobaczę ile tego hejtu na nią wylanego było czymś podparte. W sumie ostatnia strona tematu to głownie pozytywy. Liczę na fajna skradnakę.

 

No i coś faktycznie lipa z ta grą jest. Poziomy małe, liniowe f(pipi), AI wszystko widzi, potrafi dostrzec pierdoły ale jak ukradniesz świecidełka, to nic nie zareaguje. Za mało grałem ale już widać, że poziomy też robione na jedno kopyto. W dwójce każdy etap to był majstersztyk, co pozostawały w pamięci. Atmosfera też raczej słaba. Jedynka i dwójka klimatem stały. Powoli zaczynam dostrzegać to, za co gra dostawała baty od graczy. Dishonored jest znacznie lepszym Thiefem.

 

Edit

Rozkręciła się giereczka. Rozdział 2 to jak stary dobry Thief. Autentycznie sprawia mi przyjemność granie w nią. Gdyby dali swobodę, jak z Dishonored to była bajka. Gram i chcę więcej.

Edytowane przez Papaj
  • Plusik 1
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Ograłem prolog na PS4pro i jestem mega zniesmaczony. Nie chodzi mi bynajmniej o mechanikę samej gry, co o jej techniczną warstwę. Matko jak to tnie i skacze. W najlepszych wypadkach mam około 20 klatek. Thief w wersji cyfrowej. Żaden inny tytuł nigdy tak nie klatkowal. Ciekawe, jak będzie dalej, oraz czy jest to problem natury pro, czyli złej optymalizacji? Kurde nie widzę innego wytłumaczenia.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...