Skocz do zawartości

DJ Hero


okens

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Przesadzasz Koso - inna sprawa, że podszedłeś do gry bez podniety i DJH zwisał Ci od początku ;)

Twoje utyskiwanie było więc do przewidzenia, zwłaszcza, że lubisz tego typu muzę, a to jedynie "marna namiastka". Ja akurat jestem ubawiony po pachy i zgadzam się z innymi (także w kwestii xfadera, działa znakomicie). A OST jak to w grach muzycznych - trochę crapów, trochę geniuszu.

btw

Edytowane przez Butcher
Opublikowano

Butch, a podchodzenie z podnietą zmienia wartość gry? :)

 

Jaram się jak głupi, ale mam też świadomość dużej liczby irytujących niedociągnięć. To Activision - dlatego łatwo się domyślić, że np. trybu treningowego nie wrzucili, żeby wrzucić go jako DLC bądź w dwójce. Nie cierpię takich zagrań.

 

No i gra jest też hermafrodytą gatunkową, na dodatek niepewną własnej tożsamości. Ani to hh, ani rnb, ani house. Trzeba było iść w jedną stronę, bo jak coś jest do wszystkiego... to wiadomo.

Opublikowano

Jak dla mnie ta duza rozpietosc gatunkowa to jedna z najwiekszych zalet gry. Z jednej strony np.: Rihanna, Gwen Stefani, No Doubt z drugiej Prydz, Fedde Le Grand, Bennassi, PVD no i jeszcze z trzeciej strony 2Pac, Jay-Z, Eminem, Beastie Boys - jest roznorodnie i tak ma byc.

Opublikowano (edytowane)

Przesluchalem OST, jedynie jest fajnych z 20 mixow, pozostale 70 albo jest hoojowo zmixowa lub poszlo na latwizne.Pojawil sie Daft Punk, ktory dal kilka mixow - slabych a nawet bardzo slabych. Nie brzmia jakos sensownie, w Alive potrafili jakos mixowac kilka kawalkow a tutaj maja problemy z jednym. Do dobrych remixow byl zaliczyl Benny vs Black Eyed, Eric vs Tears, Fedde vs , Monkey Wrench vs. Sabotage, Riana vs Somebody Told Me, Public Enemy i ich Bring the Noise czy Gwen.

Edytowane przez Scorp1on
Opublikowano (edytowane)

Przesluchalem OST, jedynie jest fajnych z 20 mixow, pozostale 70 albo jest hoojowo zmixowa lub poszlo na latwizne.Pojawil sie Daft Punk, ktory dal kilka mixow - slabych a nawet bardzo slabych. Nie brzmia jakos sensownie, w Alive potrafili jakos mixowac kilka kawalkow a tutaj maja problemy z jednym. Do dobrych remixow byl zaliczyl Benny vs Black Eyed, Eric vs Tears, Fedde vs , Monkey Wrench vs. Sabotage, Riana vs Somebody Told Me, Public Enemy i ich Bring the Noise czy Gwen.

nie znam sie na mixach, wiec nie mam zamiaru sie sprzeczac z przedmowca - ale - zupelnie inaczej odbiera sie te kawalki kiedy ich nie sluchasz tylko w nich uczestniczysz - grajac.

w guitar hero jest sporo jakichs staroci, ktorych sluchanie doporowadzilo mnie do natychmiastowego zgonu z nudow - jednak jak sie je gra na gitarce to zupelnie inaczej wypadaja.

Edytowane przez jiloo
Opublikowano

Butch, a podchodzenie z podnietą zmienia wartość gry? :)

Jaram się jak głupi, ale mam też świadomość dużej liczby irytujących niedociągnięć. To Activision - dlatego łatwo się domyślić, że np. trybu treningowego nie wrzucili, żeby wrzucić go jako DLC bądź w dwójce. Nie cierpię takich zagrań.

No i gra jest też hermafrodytą gatunkową, na dodatek niepewną własnej tożsamości. Ani to hh, ani rnb, ani house. Trzeba było iść w jedną stronę, bo jak coś jest do wszystkiego... to wiadomo.

Podnieta zmienia wartość gry o tyle, że nie szukasz na siłę wad, tylko cieszysz się faktyczną zawartością - a jest czym. Wytykanie Activision pazerności na DLC czy różnorodności gatunkowej DJH to... sam nie wiem jak to nazwać. Szukaniem wad na siłę? :)

Pokaż mi dzisiaj firmę, która wydaje grę kompletną, nie planując DLC i dodatkowego zarobku. Pokaż mi typowe GH/RB/SingStara, które kręcą się wokół jednego gatunku. Jeżeli takowe powstają (SS Queen, Abba, RB Beatles), to firma z góry wie, że odcina sobie wielki kawał rynku i zamyka się na określona grupę odbiorców. Tego oczekujesz od DJH nr 1? Przecież to gra, która ma pokazać o co kaman, przetrzeć szlaki. Urozmaicenie gatunkowe jest jej zaletą, nie wadą. Poczekaj na DJH D'n'B, DJH House - dajmy im czas, a na pewno będzie. Akurat oni wiedzą jak na nas zarabiać :) A za 2 lata będziesz narzekał, że dostajesz 3 edycje DJH w roku... :P

 

Ewidentnymi wadami DJH jest brak treningu i słabe multi. NIC poza tym, co nie zakrawa na czepianie się na siłę...

Rzekłem.

Opublikowano

GTA4 i ich 2 dodatki, jeden w lutym zas drugi pazdzierniku tego roku zas samo GTA jest z kwietnia 08 :). To cos wiecej niz nowe skorki, 2 mapki do multi, itp Patrzac na inne gry to oni zrobili tak jak powinni - przedluzyli zycie gry, dodali nowa postac, itp w porowaniu do tworzenia DLC podczas produkcji gry czy wypuszczenia kilka dni pozniej dodatkowych mapek. W dodatku cena za te DLC sa idealne do tego co oferuja.

Przy MW2 wiadomo juz ze DLC gotowe, zrobione mapki do multi nie dodali do gry by potem zarobic, podobnie jak zadan do SpecOpa gdzie Robert B gadal ze ten tryb idealnie nadaje sie dla DLC

 

Tutaj jest podobnie rozwiazanie jak w GH ze jesli grajac na Mediumie trafimy co 4 przycisk to przegrywamy czy mozna dalej tyle ze ocena bedzie niska?

Opublikowano

W DJH defaultowo nie ma opcji fail - jak Ci kiepsko idzie, to dostaniesz mało gwiazdek. I tyle.

Nie urwie Ci mixa przed końcem.

 

Dlatego uważam, że opcja trening jest zbyteczna. w DJH nie ma "życia", więc każdy kawałek który odpalimy można "trenować".

 

 

 

Opublikowano
Wytykanie Activision pazerności na DLC czy różnorodności gatunkowej DJH to... sam nie wiem jak to nazwać. Szukaniem wad na siłę? :)

 

To pierwsze widziałem... hej, w Twoich 3gr do GH5 :D

 

Nie wytykam wad na siłę. Swoje spojrzenie na muzykę zrewidowałem po zagraniu wszystkich kawałków - na plus. W każdym razie trudno mieć dobre zdanie o twórcach, którzy nawet o DJ AM piszą w czasie teraźniejszym w jego bio, chociaż facet od sierpnia nie żyje. To tak na marginesie. O psujących się kontrolerach też warto pamiętać.

 

Ewidentnymi wadami DJH jest brak treningu i słabe multi. NIC poza tym, co nie zakrawa na czepianie się na siłę...Rzekłem.

 

Rzekłeś też 10 dla Halo 3*

 

* wiem, podły jestem, ale nie mogłem się powstrzymać ;p

 

Dlatego uważam, że opcja trening jest zbyteczna. w DJH nie ma "życia", więc każdy kawałek który odpalimy można "trenować".

 

Trenowanie w GH polega na odpaleniu określonej sekcji kawałka i w wybranej prędkości, więc nijak się ma do "trenowania" w DJ Hero. Proszę bardzo, odpalcie sobie Groundhoga i nauczcie się go grać - nie chce mi się czekać 2 minuty na naprawdę trudne sekcje, a co dopiero grać je w defaultowej prędkości. Brak treningu to oczywista wada i nie ma co twierdzić, że jest inaczej.

Opublikowano

Zgadzam się z Panem Koso. Gra stanowi fajne urozmaicenie w gatunku produkcji muzycznych, ale brakuje jej ostatniego szlifu. Może to celowe zagranie żeby lista "ficzerów" DJ Hero 2 nie była zbyt krótka.

Opublikowano

Nawet nie wiedziałem, że trenowanie określonej sekcji kawałka w wybranej prędkości jest możliwe, dlatego nie zdawałem sobie sprawy jak pomocny może być dobrze rozbudowany trening. Po obczajeniu GH5 nie mam wątpliwości, trening być powinien.

 

I wyrzuciłbym spike'i na Experta. Nienawidzę.

 

 

  • 8 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...