Mejm 15 332 Opublikowano 7 grudnia 2023 Opublikowano 7 grudnia 2023 Tam nadal se achivmenty za czytanie portalu i inne aktywnosci? Chyba wtedy ostatni raz tam zagladalem. I czy mi sie wydaje, czy byl jakis cykliczny konkurs na poczatku, tylko nie pamietam na jakich zasadach ale szybko ludzie zaczeli je obchodzic. Cos z czytaniem wpisow, pisaniem komentarzy? Nie wiem. Cytuj
LeifErikson 1 110 Opublikowano 7 grudnia 2023 Opublikowano 7 grudnia 2023 Ostatnio jak wchodziłem zalogowany to były, bo nawet jakiś mi wskoczył. To też właśnie jest dobrze pomyślane pod kątem przyciągania ludzi do portalu i nabijania licznika. 1 Cytuj
BRY@N 1 522 Opublikowano 7 grudnia 2023 Opublikowano 7 grudnia 2023 Tylko tej strony nie da się normalnie przeglądać. Milion reklam wyskakujących okienek Dodatkowo te filmiki w małych okienkach, które same się odpalają to samo co wkurwiało mnie na probaskecie Cytuj
LeifErikson 1 110 Opublikowano 7 grudnia 2023 Opublikowano 7 grudnia 2023 Prawda, ale to też nie jest wyjątek we współczesnym necie. Cytuj
krzysiek923 1 675 Opublikowano 7 grudnia 2023 Opublikowano 7 grudnia 2023 1 godzinę temu, LeifErikson napisał: portal wygląda dla mnie jak agregator growych i okołogrowych bajtów zebranych z całego internetu Odpowiadając na pytanie Mejma, właśnie dlatego. Oczywiście, że to wszystko jest zerżnięte żywcem z innych miejsc. A nawet dobre portale o gierkach nie mają u siebie literalnie wszystkiego. Cytuj
Square 8 617 Opublikowano 7 grudnia 2023 Opublikowano 7 grudnia 2023 1 godzinę temu, BRY@N napisał: Tylko tej strony nie da się normalnie przeglądać. Milion reklam wyskakujących okienek To adblock w ruch. Cytuj
Bzduras 12 645 Opublikowano 7 grudnia 2023 Opublikowano 7 grudnia 2023 Ale z adblockiem jakość artykułów spada w dół, Roger tak pisał i ja mu wierzę. Cytuj
Square 8 617 Opublikowano 7 grudnia 2023 Opublikowano 7 grudnia 2023 Bardziej spaść się nie da chyba, ale nie korzystam więc pewności nie mam. Cytuj
number_nine 1 330 Opublikowano 7 grudnia 2023 Opublikowano 7 grudnia 2023 (edytowane) 18 godzin temu, Mejm napisał: Mi jest ciezko uwierzyc, ze po tylu latach i stylu funkcjonowania tego portalu inteligentne osoby w ogole go jeszcze odwiedzaja. Już kiedyś o tym pisaliśmy. PPE sprawdza się idealnie do czytania nagłówków, a treść dostarcza beki i dlatego warto czasem przeczytać wypociny Gruchy aka Iza Łęcka. Btw, ktoś kiedyś wrzucał na forum linka do jakiejś strony z newsami, z której kradną inne portale bo bardzo dużo rzeczy tam było, kojarzy ktoś? edit: dobra już sobie przypomniałem, chodzi o n4g Edytowane 7 grudnia 2023 przez number_nine Cytuj
Mejm 15 332 Opublikowano 7 grudnia 2023 Opublikowano 7 grudnia 2023 No i spoko, jak ktos lubi albo robi to dla beki to ok. Ja pisze o przypadkach, ktore wiedza co to za tresci, kto je tworzy, ale wchodza tam cyklicznie a potem zadaja pytania "no ale jak to tak mozna pisac? kto na to pozwala?". Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 7 grudnia 2023 Opublikowano 7 grudnia 2023 Totalne govno, wchodzą tylko na główną by zobaczyć treść newsów bo jednak dość sprawnie pojawiają się tam aktualne informacje, zaraz potem zamykam stronkę i po treść i szczegóły udaje się na zagraniczne fora i strony. Poziom tekstów na stronce to totalna spjerdolina, ale co się dziwić jak tam nawet ofi prowadzi jakiegoś govno bloga Cytuj
number_nine 1 330 Opublikowano 8 grudnia 2023 Opublikowano 8 grudnia 2023 W dniu 6.12.2023 o 17:03, LukeSpidey napisał: Teraz czeka nas codziennie 5-6 newsów o GTA VI i to tak debilnych Iza <3 1 Cytuj
Bzduras 12 645 Opublikowano 8 grudnia 2023 Opublikowano 8 grudnia 2023 2 minuty temu, Square napisał: No ile? A widzisz, masz adblocka i nie wiesz, a jakbyś wyłączył to byś się dowiedział. Jednak Roger nie kłamał. Cytuj
Kmiot 13 709 Opublikowano 8 grudnia 2023 Opublikowano 8 grudnia 2023 Też właśnie mnie to jebło. Człowiek wchodzi, żeby obczaić na szybko co tam na VGA było, a Iza dalej grzeje temat GTA6. I to w jakim stylu! Trochę śmiechu z rana mi raczej nie zaszkodziło, dzięki Iza [poklepuje po głowie]. Cytuj
Bzduras 12 645 Opublikowano 8 grudnia 2023 Opublikowano 8 grudnia 2023 3 minuty temu, Square napisał: Nie widzę związku. Cytuj
LeifErikson 1 110 Opublikowano 8 grudnia 2023 Opublikowano 8 grudnia 2023 No i tak jak mówiliśmy wcześniej, ten news to tłumaczenie z jakiejś zagranicznej stronki (źródło: Insider Gaming) Cytuj
michal 558 Opublikowano 8 grudnia 2023 Opublikowano 8 grudnia 2023 dobra skadinad w zawartości informacji gazeta sygnuje swoim brandem taki chujowy portal. Niepojete. Cytuj
next THE flex 17 Opublikowano 8 grudnia 2023 Opublikowano 8 grudnia 2023 (edytowane) W dniu 7.12.2023 o 09:50, BRY@N napisał: to samo co wkurwiało mnie na probaskecie Już dawno powinieneś przenieść się na jedyny słuszny portal - szostygracz Edytowane 8 grudnia 2023 przez next THE flex 1 Cytuj
krzysiek923 1 675 Opublikowano 2 stycznia Opublikowano 2 stycznia Cytat [...] jeśli dotychczas nie kupiliście cyfrowej wersji, to pozostaje Wam jedynie sięgnięcie po edycję w edycji fizycznej Sony wcześniej nie informowało o tej sytuacji, ale 1 stycznia z PlayStation Store zniknął Gran Turismo Sport – grę nie możemy już kupić, by sprawdzać zawartość lub cieszyć się rozgrywką offline. Cytuj
Ryuk 1 485 Opublikowano 20 stycznia Opublikowano 20 stycznia Quote Według przecieku z Reddita, do którego ktoś dokopał się na 4chanie, Sony ma w tym roku wypuścić aż 5 tytułów na pecetach, wśród których znajduje się nawet startowy hit PS5 - Demon's Souls Remake. Co jeszcze zobaczymy na PC? Według pracownika Nixxes (a przynajmniej za takowego podaje się autor wpisu), możemy zobaczyć nawet Infamous: Second Son. https://www.ppe.pl/news/334360/sony-zamierza-przeniesc-na-pc-takze-stare-gry-w-sieci-pojawila-sie-lista-gier-z-playstation-5-i-playstation-4.html Czy ta strona moze jeszcze nizej upasc? Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. ProstyHeker 1 878 Opublikowano 1 lutego Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 1 lutego (edytowane) Aż włączyłem komputerek, żeby pochylić się nad recenzją Persony 3. @Roger, ja wiem, że masz dużo na głowie i nie będziesz w stanie sprawdzać każdego tekstu, a korekta generuje koszty. Ale na Zeusa, są darmowe narzędzia (nie wspominając o AI), które zrobią chociaż częściową korektę tekstu, jak chłop ją napisze. Albo niech to AI napisze cały tekst, przynajmniej nie będzie aż tylu błędów. Przypieprzę się do niektórych fragmentów, ale tekst, jako całość, jest dramatycznie zły. Ja wiem, że wydawca dał kod, a dla Was najważniejszy jest wyścig w Google News, ale to jest po prostu okropne. Nie chcę jechać personalnie autorowi, daleki jestem od personalnych wycieczek, ale no... Przeczytaj całą recenzję Persony i powiedz, co tak szczerze o tym myślisz. Najpierw składnia i zrozumienie (nad interpunkcją nawet nie będę się pochylał, bo też leży w całym tekście) Cytat Niestety jak można się było spodziewać po materiałach przedpremierowych, trafiająca na półki sklepowe Persona 3 Reload, poza jednym czy dwoma wyjątkami, nie otrzymała dodatkowej zawartości z wersji FES oraz Portable. Wzbudza to z pewnością ambiwalentne uczucia wśród fanów, lecz nowa wersja gry wciąż ma wiele do zaoferowania od siebie, by zbytnio nie boleć nad tym faktem. Cóż, przyznać należy iż Atlus wie jak wyciągać od wielbicieli serii pieniądze, więc można zakładać, że nie powiedziano w tym temacie ostatniego słowa. Ten fragment to ciężkostrawna klucha - doskonale wiesz, że teksty publikowane w Internecie powinny być proste, lepiej unikać wielokrotnie złożonych zdań, nieprzystępnego słownictwa, strony biernej. Nie warto na siłę dodawać mądrze brzmiących słów, bo tekst zaczyna wyglądać jak stworzony w mieszarce SEO lub, co najwyżej, napisany na stronę zapleczową przez początkującego copywritera. Co w ogóle znaczy "zbytnio boleć nad tym faktem"? Cytat Przyznaje, że poprzednia była bardziej mroczniejsza i niepokojąca, ale tej nowej w barwach błękitu i bieli też trudno odmówić walorów artystycznych, o których będzie jeszcze mowa w dalszej części recenzji. Cytat Pamiętać jednak należy, że pierwotna Persona 3 ujrzała światło dzienne w 2006 roku, więc wirtualne realia końca pierwszej dekady XXI wieku nie do końca będą odpowiadać rzeczywistym. A może Persona 3 pierwotnie ujrzała światło dzienne w 2006 roku. Jakie wirtualne i rzeczywiste realia - czy autor w tak zagmatwany sposób próbuje powiedzieć, że świat gry i zawarta w niej technologia mogą być dla współczesnych graczy czymś... oldschoolowym? Staroszkolnym? Zdezaktualizowanym? Z minionej epoki? Nieświeżym? Archaicznym? Cytat Co w tym takiego wyjątkowego? Fakt, że uczelnię zbudowano na sztucznej wyspie (wtedy nowoczesna technologia) oraz tzw. „godzina mroku”, kiedy wszyscy ludzie śpią w swoich trumnach, a pechowcy poza nimi stają się nieświadomymi ofiarami istot zwanych Cieniami. Mordo, sztuczne wyspy stawiali nasi przodkowie 5 tys. lat temu. I dalej składnia/logika, spójrz: fakt, że tak zwana godzina mroku, kiedy wszyscy ludzie śpią w swoich trumnach, a pechowcy (...). Cytat Przyznaje, że potrafił zaboleć brak rozbudowanego epilogu The Answer Cytat Pochylono się też nieco bardziej nad pewną trójcą postaci zwaną STREGA, by rozwiać pewne niedopowiedzenia. Skoro już w recenzji pochylono się nad trójcą postaci, to niech chłop chociaż napomknie, kim oni są. Albo lecimy z opisem fabuły, albo w ogóle pomijamy i dajemy ludziom samodzielnie poznać historię. Cytat Owszem jedni dają się bardziej lubić niż inni dla przykładu osobiście bardziej ceniłem nieco chwiejną emocjonalnie Takebę czy wesołego Junpei’a niż „jej chodzącą doskonałość” Mitsuru czy upartego Akihiko. Cytat Recenzowane Persona 3 Reload to zresztą miks elementów charakterystycznych dla japońskich RPG i visual-novelek, aczkolwiek w odnowionej odsłonie. W porównaniu do pierwowzoru, te ostatnie mają dominujące znaczenie. Ino roz - recenzowana. Ino dwo - nie bardzo rozumiem, jak mechaniki visual-novelowe wówczas nie miały znaczenia, a teraz mają. Przecież połowa gry opiera się na rozmowach i klikaniu next w dialogach. Dalej czytamy: Cytat Wciąż znaczną część czasu spędzimy w szkole lub na mieście nawiązując nowe znajomości, czyli social-linki/więzi, bądź korzystamy z uroków miejskich atrakcji rozwijając trzy cechy naszej osobowości: oczarowanie, nauka czy odwaga, by mieć dostęp do coraz większego wachlarza interakcji. Te oczywiście pozwalają tworzyć mocniejsze i skuteczniejsze Persony. Wszystkie nawiązane znajomości wciąż pozwalają nam poznać multum nietuzinkowych mieszkańców miasta i bardzo szybko się w nie angażujemy, czy będzie to kolega ze szkoły, mała dziewczynka, pijany mnich, nieśmiała laska z samorządu szkolnego bądź menedżerka klubu sportowego oraz wiele innych. Co ciekawe twórcy postanowili się ulitować i dorzucili obecny w P3P social-link z Aigis, którego brak ciężko by mi było znieść. W P3R jeszcze nie grałem, ale czy z grubsza... tak nie było też w oryginale? Cytat Cieszy fakt, że wszystkie więzi otrzymały w Persona 3 Reload pełen podkład głosowy, a ponadto będzie nam o ich dostępności przypominał nasz wirtualny telefon komórkowy, pozwalający błyskawicznie przenieść się do wybranego znajomego. Tutaj jednak zachowałbym liczbę mnogą, wszak więzi jest wiele, a wszystkie z nich mają odrębne podkłady głosowe. Można też by odnieść się do tego, że nie wszystkie linie dialogowe w oryginalnej Personie 3 były udźwiękowione, co raczej ułatwiłoby zrozumienie tego skrótu myślowego. Wirtualny znów pojawia się w tekście - chyba nie ma potrzeby za każdym razem podkreślać, że powiadomienie wyskoczy na telefonie w grze, nie w kieszeni. Cytat Wachlarz dostępnych aktywności uległ zwiększeniu, aczkolwiek dotyczy to jedynie naszego akademika. Uległ zwiększeniu - sformułowanie idealne do komunikatu PAP lub postu Piechocińskiego na X. Do tego biłem na początku. Czy nie lepiej brzmi proste zwiększył się? Cytat Wracając do szkoły, niektóre pytania lekcyjne zostały nieco zmodyfikowane i potrafią być naprawdę wymagające. Ani w tym, ani w poprzednich dwóch akapitach nie było nic o szkole, prócz wzmianki, że można przeczytać lektury szkolne, a właściwie to czytać dostarczone przez szkołę książki. Cytat Pozostajemy teraz w recenzji nadal w tematyce szkoły, lecz w innych klimatach. Liceum, bowiem podczas godziny mroku zamienia się w wielki loch – Tartarus. Tu chyba nie potrzeba komentarza. Cytat Zdarza się też spotkać innych adwersarzy jako strażników poszczególnych sekcji niż w normalnej Personie 3. Dalej wygląda też dość jednostajnie, o czym jeszcze w recenzji napiszę. Tu też. Cytat Owszem wszędzie biegają sobie Cienie, z którymi kontakt oznacza walkę. Co Cytat Sprawne zaliczanie poszczególnych pięter ułatwia też brak efektu zmęczenia członków drużyny, więc bez problemu da radę wyznaczoną przez fabułę część wieży zaliczyć w ciągu jednej nocy. Zasadniczo mamy księżycowy miesiąc (28 dni), w którym musimy się zmieścić, by później powalczyć z bossem. Tłusty, ciężkostrawny pasztet. Zasadniczo. Cytat Mnie osobiście rezygnacja ze zmęczenia przypadła do gustu, poprawiając wrażenia z zabawy, chociaż wiem, że dla wielu był to jeden z filarów całej rozgrywki, więc spora grupa graczy zadowolona nie będzie. Czytając błędy w tekście, ProstyHeker złapał się za pozbawioną włosów głowę. Te takie słowa z końcówką -ąc, raczej w takich sytuacjach się wykorzystuje. Cytat Większe usprawnienia otrzymał natomiast w Persona 3 Reload system walki zapożyczając kilka rzeczy z wersji Portable oraz Persony 5. Przykładowo jesteśmy teraz w stanie bezpośrednio kontrolować całą drużynę bądź zrzucić to na sztuczną inteligencję. Jak ktoś jeszcze nie grał w część czwartą bądź przenośną odsłonę będzie to dla niego świetne rozwiązanie. To zapożyczył z P3P, P5 czy P4? A może, tak w ogóle, przykładowo, to kontrola drużyny była już... w P1 i P2? Cytat Persona 5 natomiast wnosi nam do gry bardzo pożyteczną mechanikę Baton Pass, nazwana po prostu shift, pozwalająca podczas „1 more” zamiast ponownie zaatakować wroga przejąć kontrolę nad innym członkiem drużyny bez straty kolejki. Wspomniane 1-more, czyli dodatkowa tura nadal rzecz jasna zyskujemy wykorzystując słabości przeciwnika podczas ataku, a obalenie wszystkich pozwala wyprowadzić zbiorowy atak zakończony indywidualną animacją i obrazkiem dla postaci na modłę P5 Royal. Nazwaną nie nazwana, pozwalającą nie pozwalająca, przecinki zjedzone. Ja ze 3 razy przeczytałem ten fragment, by zrozumieć, o co chłopu chodzi. Cytat Usprawnień jest jednak więcej bowiem pojawił się nowy, mający mocne umocowanie w fabule element a jest nim Teurgia. Mocne umocowanie w fabule, nom. Cytat To niedostępny wcześniej, indywidualny finiszer bazujący na stanie emocjonalnym danego wojaka zbliżony do showtime’ów z P5R. Jak widać nawet opaska SEES na coś się może przydać. Wskaźnik Teurgi nie wzrasta tylko za pokonanych wrogów, ale też za wykonywanie konkretnych działań, przypisanych danej osobie, co zachęca do wykorzystywania całego spektrum możliwości. W której części kraju mówi się "nie wzrasta tylko za pokonanych wrogów"? Cytat Zastosowana wizja artystyczna sama w sobie zła nie jest, dużo jest miejsc i momentów wywołujących opad scenki a sama gra przypomina interaktywne anime. Scenka rodzajowa - chłop nie przeczytał tekstu przed kliknięciem guzika "opublikuj". Cytat Naprawdę doceniam to, co nowe w oprawie graficznej i wysoką jakoś technicznego wykonania, ale z tyłu głowy trochę brak mi tej starej atmosfery i widoku spod kąta kamery zamiast obecnego w pełni zza pleców protagonisty. Co to jest widok spod kąta kamery? Jakoś technicznego wykonania tego tekstu jakoś mi nie pasuje. Cytat Szkoda też, że nie pokuszono się o obdarzenie większymi szczegółami Tartarusa, który pomimo poprawek wygląda wciąż naprawdę biednie. Litości, kto, kiedy, w jakiej rzeczywistości, powiedziałaby o "obdarzeniu większymi szczegółami" w kontekście otoczenia gry. Cytat Obiektywnie bez zarzutu, nadal obecne są dawne wpływy hip-hopu i pop-punku, ale subiektywnie nie słyszę w nich tej iskry co dawniej, starsze melodie były szybsze i bardziej motywujące do działania, chociaż te w we współczesnej aranżacji również wpadają w ucho. Ale byłaby faza, gdyby tutaj gdzieś w połowie postawić kropkę i stworzyć dwa przeciętne zdania w miejscu jednego okropnego. W ogóle, jak zastanawiam się nad tym, że nadal obecne są dawne wpływy hip-hopu, to mam w głowie jakiś zgrzyt. Cytat Odnośnie aktorów głosowych to fanów z pewnością ucieszy fakt, że japońska obsada pozostała ta sama natomiast angielska została niemal całkiem zmieniona, lecz nie ma obawy - odnajdują się w wyznaczonej roli. Instytut Literaturoznawstwa i Językoznawstwa UJK Kielce - ODNOŚNIE DO problemu czy *odnośnie(?) problemu Cytat Na koniec recenzji coś co jest największą niespodzianką dla nas. Persona 3 Reload jest dostępna w języku polskim! Nie jest to wprawdzie pierwszy jRPG w naszej rodzimej mowie, ale takowe można policzyć na palcach jednej ręki. Przecinki to tam kij. W rodzimej mowie? No kto tak mówi Cytat Ja też nie jestem purystą językowym, ale myślę że przy takiej produkcji można było się lepiej postarać. Jestem dokładnie tego samego zdania! Tego jest więcej, ale sam wyłapiesz podczas czytania. Pozdro Edytowane 1 lutego przez ProstyHeker 11 1 Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 1 lutego Opublikowano 1 lutego Wygląda jak wypracowanie z gimnazjum gdzie używało się fikuśnych słówek żeby tylko najebać więcej tekstu nie ma co się chyba zbytnio rozwodzić nad ppe i jakością. To żyje tylko po to żeby wzbudzać takie emocje. Ty się wkurzysz, yebniesz posta, kilka osób z ciekawości wejdzie na ppe zobaczyć całą recke i pyk Grucha ma nowe lambo Cytuj
Fafensky 147 Opublikowano 2 lutego Opublikowano 2 lutego Widać, że Grucha zdobył również serca czytelników na Facebooku. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.