Skocz do zawartości

Darksiders: Wrath of War


Sanryu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość _Milan_
Opublikowano

Gra wyglada na typowa 9tke, podoba mi sie grafika, bardzo plastyczna, reszta tez bedzie zayebista.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Prawda mowiac recenzja Amera byla...no wlasnie nijaka. Mozliwe, ze jest to powodem:

a)malo czasu na napisanie pozadnej recenzji

b)pisanie pod wplywem choroby

c)moze mi nie przypadla do gustu :P

 

Zainwestuje w Darksiders bo bardzo podoba mi sie design jak i cala otoczka przedstawionego swiata. Mam nadzieje jeszcze przed koncem roku poczytac jakies recenzje by gre "poznac" z perspektywy innych recenzentow.

Opublikowano (edytowane)

Recenzja Amera to jakis chory zart, ktory spowodowal ze mam kolejne zle zdanie nt. tej gazetki i chyba przestane ja kupowac. Gra wyglada niesamowicie, kupuje ja w dniu premiery. Moze to nie jest gra na 10, ale napewno zasluguje na mocne 8 lub nawet 9. Recenzja na nie cale 2 strony i to w dodatku wyglada jak zrobiona na od.pi.er.dol. W sieci znalazlem 20 min. trailer z gameplaya rozpoczynajacego gre - pokazuje intro i gameplay-tutorial. Teraz tylko pozostaje poczekac do 08.01.

Edytowane przez genjuro
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pograłem 3 godzinki i w sumie nie zawiodłem się, dostałem dokładnie to czego oczekiwałem.

Darksiders najlepiej jest przyrównać do klasycznych gier action adventure (najbardziej podobną produkcją wydaje mi się np seria Soul Reaver) - Gier w których idziemy przed siebie (chociaż tutaj można często zboczyć, co prawda sandboxa raczej nie uświadczyłem, ale i tak mamy co zwiedzać) wykonując po drodze różne łamigłówki, elementy platformowe i oczywiście WALKA.

System jest naprawde świetny, to co mi się podoba to gigantyczna frajda z możliwości jakie daje nam WAR - Paczątkowo mamy miecz i pare wachlarzy ciosów, lecz potem zaczyna się rzeźnia (nowe ataki, skille, bronie*,itemy itp).

 

Także gra dla mnie warta zakupu i na pewno dobry wstęp dla lineup'u 2010.

 

Graficznie jakiś posok nie ma (słabiutkie textury, czasem framrate), ale artystycznie mamy tu naprawdę ciekawą produkcję !

Gra mogłaby być jeszcze troche podszlifowana w kwestii mechaniki by czuć jej "solidność", ale to już czepianie się na siłę i oczekiwanie produktu na miarę uber exclusiva (vide GOW3).

 

 

*które te mają osobny slot od broni głównej, możemy zatem używać miecza + kosy + gnata for example, szkoda że nie łączą się w liczniku combo bo bez pauzy przechodzą i mogłoby być naprawde cool :(

Opublikowano

No w końcu jakiś konkret bo już myślałem że w styczniu nie będzie w co grać. :thumbsup: Dzięki czekolada, 2 egzemplarze spłyną na bank ^_^

Co do ocen w PSXE - od pewnego czasu nie pokrywają się kompletnie z opiniami graczy. Niechże wspomnę nieszczęsne 8 dla Stormrise czy może mniej kontrowersyjne zachwyty HIV-a nad Shiftem. Gusta są różne ale czasami jest taki rozstrzał w ich odbiorze...

Opublikowano

Kurde prezentuje się naprawdę zacnie.

 

Powiedzcie mi czy faktycznie można tam trochę poskakać po jakiś platformach? i czy trzeba czasami coś pomyśleć aby ruszyć się dalej?

Opublikowano

Tak tak i jeszcze raz tak :)

Generalnie najwazniejszy aspekt to walka, jednak nie jest to czysty slasher pokroju Bayonetty/DMC/NG (mimo ze system walki jest naprawde zacny i smiem stwierdzic ze Kratos raczej nie zaproponuje niczego glebszego poza wykonczeniami).

Zagadki sa naprawde ciekawe i przemyslane (pozniej napisze jakie w spoilerze, bo mi sie teraz nie chce).

 

Generalnie to taki typ gry ktory pokazuje ze najprostsze rzeczy sa najlepsze, troche tu hybrydy Prince Of Persia, Soul Reavera, Devil May Cry'a (ale uwazam to za troche osobiste zboczenie mainstance'm dzisiejszego rynku, bo czuje ze gram po prostu w klasyczna gra za czasow PS2 czy tam PSX tylko nowego i swiezego).

Poza tym cieszy mnie troche ze gra nie ma w zapowiedzi zadnego DLC ani innego syfu to tylko poteguje wrazenie ze mamy tu "klasyczna" stara/nowa gre.

Opublikowano

Doktorze a powiedz jak wyglada sprawa kustomizacji broni/zbroi. Jak wyglada sprawa drzewkiem umiejetnosci.

Pozatym patrzac na filmiki mam wrazenie ze miasto jest puste, czy biegaja miedzy nami jacys cywile w panice etc.?

 

War wraca na ziemie po 100 latach...ludzie to juz gatunek wymarly.

Moze nie jest to gra na 10(jak sugeruje to naklejeczka 10/10 play us magazine ;) ), ale swietnie sie przy niej bawie. Jest troszke uproszczona, wiec ludzie szukajacych tutaj wyzwan ala NG i DMC ich tutaj nie znajda(gram na "apokaliptycznym" i nie jest jakos specjalnie trudno, choc za mna dopiero z 3h gry :P ). Wielki plus za roznorodnosc przeciwnikow :thumbsup: Minusik, ze QTE sprowadzaja sie do nacisniecia jednego przycisku <_<

"Musisz miec" to nie jest, ale jezeli podoba ci sie swiat gry i miales kiedys ochote na wcielenie sie w jednego z jezdzcow apokalipsy to jest to dobry wybor. Ludzie nie powinni sie zawiesc wszak hype'u na ten tytul nie bylo i reklamy nie atakowaly nas z kazdej strony ;)

Opublikowano (edytowane)

 Dużo zagadek, dużo walki, dużo zbierania, trochę skakania. Super miejscówki do eksploracji, fajny system walki, genialny wygląd mocy (ta paleta kolorów miażdży). Czuć moc Wojny. Ciekawe postacie, zwroty akcji obecne, fabuła do wybitnych nie należy, ale do przeżycia. IMO 8+ po około 14 godzinach.

 

Taka mroczniejsza Zelda.

Edytowane przez estel
Opublikowano

To nie RPG, nie bawimy sie tu w drzewka czy customizacje :P.

Do broni mozemy doczepiac runy z konkretnymi mocami (od wiekszego powera, do wiekszej ilosci kasy jaka wyplynie z wrogow itd), jakis bodaj armor zdobedziemy jak uzbieramy 10 konkretnych itemow.

Nasza postac rozwija sie w sensie potocznym (tak jak w kazdym klasycznym action adventure) wiekszy wskaznik HP (a raczej kilka wskaznikow bo WAR dysponuje kilkoma paskami HP taki z niego h*j) czy many, zbieramy nowe umiejetnosci, bronie czy skille (to ostatnie wraz z itemami mozemy powsadzac w pasek skrotow).

Opublikowano

ja pogralem juz jakies 5-6h

 

bardzo fajnie mi sie gra, duzo ciosow do obczajenia, fajnie urozmaicone i widowiskowe, brutalne

przeciwnicy fajni, nie da sie wszystkiego przejsc machajac sam X, na niektorych wrogow inne taktyki

graficznie nie ma szalu ale jest bardzo przyzwoicie, gra nie tnie, smiga jak ta lala

przeszedlem prawie 2 razy Bayo i teraz to, niby podobne gre ale nie porownuje, bayonetta bardziej jajcarski klimat a tu jest troche powazniej i ciezej

 

jak narazie jestem zadowolony, po tych kilku godzinkach moge dac szczere 8/10

Opublikowano (edytowane)

Nie wie ktos gdzie znajduje sie lokacja "Serpent Tunnels" ? bo juz sie potracilem.

 

Chyba chodzi tobie o przenoszenie sie miedzy lokacjami, wiec podejdz do Vulgrima ;) ...i wcisnij trojkat :P

 

Chodzi mi o tą lokacje gdzie były te puzzle z pociągiem, bosem w tej lokacji był bodajże Griever, nie umiem tego znalezc :( a mozliwe, ze zostawilem tam skrzynie, ktorych nie otworzylem wczesniej, jakby ktos wiedzial niech pisze, bo chodze i za chiny nie umie tej lokacji znalezc grrr.

Edytowane przez Jared

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...