Opublikowano 26 lutego 201015 l Mnie również demo nie zachwyciło, możliwe że akurat dali jakiś nudny kawałek gry. Co nie zmienia faktu, że do niskiego poziomu dante inferno przy którym pokładałem się ze śmiechu Darksiders troszkę brakuje xD Nówka nope, używka możliwe.
Opublikowano 26 lutego 201015 l A grafikę lepszą miał GoW1 i 2. Tutaj tylko rodziałka jest podbita, jednak nie wiem po co, bo tekstury są tragiczne. Bzdura totalna. Nie wypada żeby ktoś kto w ostatnim czasie obcował z GoW Collection rzucał takim wyświechtanym pustym frazesem Dla jasności - GoW w swoim czasie miał naprawdę niezłą oprawę. Część druga zjadła na śniadanie ówczesną konkurencję, prezentując wyjątkowo wysoki poziom i tego nikt nie kwestionuje. Ale siląc się na tego typu zestawienie (GoW - Darksiders) wystarczy spojrzeć z pokorą na uproszczone modele postaci, czy przyjrzeć się tym wszystkim "cudom" drugiego planu aby zweryfikować mit o królowaniu GoW nad aktualnymi tytułami. Nie przeczę - co jakiś wychodzą crapy z marną grafą, ustępującą dwóm pierwszym przygodom wesołego Kratos'a ale z pewnością Darksiders do nich nie należy. Wrzucanie tej gry do jednego wora z Bayo, DI, DMC czy GoW (czyli z ogólnie pojętymi slasher'ami) to totalne nieporozumienie Ta gra poza solidnym action oferuję równie solidne adventure. To esencja czystego fun'u gdzie co chwilę dostajemy nowego lizaka w postaci umiejętności czy broni (co ciekawe zabawki są naprawdę przydatne, War w odróznieniu od Kratos'a nie cierpi na syndrom "jedynych słusznych ostrz chaosu"). Piszesz o fatalnej kamerze - zgoda, nie ułatwia zabawy ale nie jest też wcale tak tragicznie jak to przedstawiłeś. Kosa + uniki niweluje problem obrywania w plecy, natomiast podczas eksploracji nie stwierdziłem najmniejszych problemów z kamerą. 15 hitów na zwykłego mob'a - śmierdzi mi tu semantycznym nadużyciem Może miałeś na myśli subboss'a jakich w Darksiders nie brakuje. Demko sprawdzałem na najwyższym poziomie i potworki dziwnie szybko padały - wystarczy troszkę inwencji w kręceniu młynków mieczem (wbrew pozorom jest tego sporo) na większe grupki niezawodna kosa. Co do licznika combo - to zwykły bajer, nie będzie noty SS po skończeniu poziomu (od siebie dodam, że po opanowaniu broni bardzo często przekraczałem liczbę 100). Gra Ci nie podeszła spoko, odnoszę jednak wrażenie, że w czasach kultu GoW (hajpah, hajpah!) każda gra (słusznie/niesłusznie) kojarzona z tym tytułem postrzegana jest jako marna namiastka jedynego i słusznego Kratos'a Edytowane 26 lutego 201015 l przez stoodio
Opublikowano 26 lutego 201015 l Ta gra po prostu nie ma czegoś, czego ktoś już nie zrobił. Jest tak asekurancka, że aż boli. Wszystkie jej elementy to sprawdzone, znane i lubiane schematy, na dodatek w połączeniu, które wcale nie jest unikalne. Ja takich gier nie lubię i nie darzę szacunkiem. A ja w zalewie sequeli (które asekuracyjnie oferują to samo, tylko że więcej) doceniam nowy tytuł będący syntezą sprawdzonych rozwiązań, stawiający na różnorodność oraz dostarczający masę fun'u w najczystszej postaci
Opublikowano 26 lutego 201015 l System walki to zrzynka z GoW-a, ja się tak nie bawię. Cienka oprawa i mało funu, z 6 ptaszysk rozwaliłem i za każdym razem taka sama animacja. Masakra jak dla mnie, gra na 7=.
Opublikowano 26 lutego 201015 l A mnie demko zaciekawiło i na bank ją kupię gdy cena używanych kopii spadnie do gdzieś 80-90 zł, bo najważniejszy jest dla mnie teraz GOW 3.
Opublikowano 26 lutego 201015 l Powiem krótko...nie podoba mi się. Gra nie sprawia żadnej radochy. Strasznie nudna.
Opublikowano 26 lutego 201015 l Komuś się gra nie podoba, nie musi, no i klepie jakieś denne argumenty na siłę. Nie ma topowej grafy to fakt ale nie jest to poziom poprzedniej generacji to już przesada. Design świetny i taki Dante's Inferno może się schować ze swoimi kserokopiami. Ta gra jest jakaś i nie udaje "megafakinkul" produkcji która pokona wszystkie slashery świata. Poza tym uwagi o kamerze są dziwne bo mi w pełnej wersji nic nie szalało. Ta gra po prostu nie ma czegoś, czego ktoś już nie zrobił. Świetny text. Można to napisać o 99% gier.
Opublikowano 1 marca 201015 l Dla mnie tragedia, nawet demka nie skończyłem, grafa góra na 6-7/10, pustawo, system walki kompletnie bez powera, jedynie bohater daje rade. Prawie dobra gra, nic więcej.
Opublikowano 2 marca 201015 l Demko nudne. Proste, kwadratowe lokacje, grafa jak z jakiegos launch title'a (kojarzy mi sie z Vikingiem od Segi) . Kamera szaleje, jest pusto, tragiczne sterowanie i w ogole wszystko to juz gdzies bylo (nowych motywow brak). Nie czuje sie zachecony do kupna.
Opublikowano 2 marca 201015 l Oj widze ostro tu jedziecie, a ja wlasnie chcialem wypowiedziec sie nt demka, generalnie wielkie brawa za tak DŁUGIE demo! Gralem chyba 2h i nie skonczylem bo musialem wychodzić, heh, w przypadku dema to mi sie jeszcze nie zdarzyło. A ciesze sie bo gry nie kupię a kawałek czasu pograć mogę. Sporo zapożyczonych schematów, grafa troche nie równa, gameplay troche za prosty ale mam zamiar zagrać jeszcze raz te 2h zeby demo skonczyć. Fajnie. Nie kupie. Tyle. Edytowane 2 marca 201015 l przez humanno
Opublikowano 2 marca 201015 l Fajne to demo, zaskakująco długie jak na wersję demonstracyjną Spodobał mi się przede wszystkim design bossów, dubbing postaci i fajne efekty świetlne. Na minus zaliczyłbym uproszczoną grafikę, czasem dziwnie zachowującą się kamerę i trochę zbyt prosty system walki. Jak stanieje to będzie się można zaopatrzyć w pełną wersję -- Pozdrawiam, Rudiok
Opublikowano 3 marca 201015 l ja kupiłem tylko dlatego, że przypomina mi Soul Reaver'a. :potter: Nie zawiodłem się, gra jest świetna, osobiście nie uświadczyłem ani problemów z kamerą, ani jakiś słabych tekstur itp, nie wchodzę w takie technikalania, a spuszczanie się na grafikę zostawiam dzieciakom.
Opublikowano 3 marca 201015 l Dokładnie, gra jest genialna, dawno nie miałem tyle funu z przechodzenia jakiegoś tytułu. Rozwiązywanie zagadek i system walki, mimo, że na pierwszy rzut oka uproszczony z biegiem czasu wcale nie nudzi. Grafika jak dla mnie całkiem, całkiem, można sobie popatrzeć i nie razi. Na plus ogólny design, z ciekawością przemierza się kolejne lokacje. Jak dla mnie cichy hicior, gra starcza na długo i daje naprawdę MNÓSTWO radochy. Polecam. Edytowane 3 marca 201015 l przez szymen
Opublikowano 6 marca 201015 l Witam panowie ponownie mam mały problem jestem w ostatniej lokacji w tej z kołami do teleportu i mam pytanko (jak co wcisknąć) żeby ludek wyżej skoczył wiem że coś takiego istnieje ale ni chu chu nie wiem jak ,wszystko już próbowałem. Co do dyskusji na co komu grafika skoro gra nie ma grywalności? Jak by zrobili Ruskie jajka w HD to też panowie byście się w niej zatracili? Bo ja nie koniecznie panowie grafika to nie wszysto co do kamery to może czasami drażnić ale ujdzie. rzekłem Edytowane 6 marca 201015 l przez lodziarz
Opublikowano 6 marca 201015 l Musisz naczardżować (heh, niezły twór) teleport aby ten wybił Cię dalej/wyżej a zrobisz to przytrzymując wciśnięty button PS przyjmując, że: A - wejście B - wyjście ładujemy teleport B ofc Edytowane 6 marca 201015 l przez stoodio
Opublikowano 8 marca 201015 l Mi też się gra podoba. Dopiero 5 godzin na liczniku, ale i tak już mogę powiedzieć, że gierka jest świetna. Pachnie Soul Reaverem ( ewentualnie mroczną Zeldą - gdyby Zelda była mroczna :smile: ), oj pachnie. Kamery sobie inaczej nie wyobrażam, jest tak jak powinno być. Oprawa audio-wizualna jest w porządku. Klimat jest. Chce się grać. Dla mnie Darksiders to jedna z lepszych ostatnich pozycji. A że gra ponoć długa to tym bardziej się cieszę. Edytowane 8 marca 201015 l przez Kris Blake
Opublikowano 8 marca 201015 l zgadzam sie w 100%. DI omijacie szerokim lukiem, ale DS koniecznie radze sie zaopatrzyc. Fun z gry przypomina mi ten z przed 10 lat - wprost nie mozna sie oderwac.
Opublikowano 8 marca 201015 l heh mnie z kolei darksiders kompletnie nie podeszlo. racja, bardzo kojarzy sie z soul reaver'em, ale system walki, slaby framerate (jak wczesniej w grach nigdy na niego nie narzekalem, tak po skonczeniu dante's inferno i odpaleniu darksiders widac naprawde duza roznice) i ogolnie feeling jest imo dretwy. 'komiksowa' grafika nie podeszla mi z tego wzgledu, ze prezentuje poziom ps2, gdyby jeszcze gra nadrabiala grywalnoscia... btw. wczoraj znajomy kupil ps1 i rollcage, podczas grania na lcd praktycznie nic nie widac, ale fun z gry jest tak cholernie wysoki jak pamietam grajac w niego za lebka split screen w tej grze jest rownie miodny jak obecnie multi bc2 Edytowane 8 marca 201015 l przez maztika
Opublikowano 10 marca 201015 l panowie pisze poraz kolejny jak do jasnej anielki wyskoczyć wyżej z teleporta jestem podczas walki niby z tym robotem koleżka wyżej napisał że mam nacisnąć buton hm spoko tylko że już wszystkie naciskałem pomożecie? albo jestem ułomny albo mój dżoystick nie ma butona
Opublikowano 10 marca 201015 l albo jestem ułomny albo mój dżoystick nie ma butona Przytrzymaj dłużej :potter:
Opublikowano 17 kwietnia 201015 l Fun z gry jest duży, ale ogólnie bez szału. Tak to jest jak najpierw się grało w GoW III. Darksiders ma dużo plusów(bossowie, ekwipunek, rozwój postaci, długość gry), ale też sporo wad. Po pierwsze grafika jest gów.niana, po drugie o ile system walki nie przeszkadza, o tyle framerate to żenua. No i mogłoby być mroczniej, Ulthane to jakiś żart.
Opublikowano 29 kwietnia 201014 l W końcu zabieram się za Darksiders, polecacie grać na hard? czy są jakieś przegięte momenty ? Można w takcie gry zmienić poziom trudności?
Opublikowano 29 kwietnia 201014 l pierwsze zrob na normal (pamietaj o jednym trofeum w ktorym musisz zabic 150 przeciwnikow lecac) i zbierz sobie wszystkie elementy zbroi. Drugie przejscie w zbroi jest banalne:)
Opublikowano 29 kwietnia 201014 l Ja polecam od razu zacząć na hard - gra się robi bardziej wymagająca (ale bez przesady) a co za tym idzie satysfakcja jest większa
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.