Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow


barth

Rekomendowane odpowiedzi

Gość donsterydo
Opublikowano

Pamiętaj, że jeśli będą chcieli zachować standardy w stylu tego jak wielu wrogów naraz jest wyświetlanych bez przyciny to engine z pewnością nie będzie najbardziej zaawansowany pod względem samej grafiki.

Opublikowano

Przecież na tych obrazkach (pipi) widać, prócz tego ze bronie maja więcej szczegółów... Zapowiadali ze Reach będzie na nowym silniku? Zapowiadali - i tego się trzymamy... Przynajmniej do czasu pokazania obrazków w lepszej jakości.

Inna sprawa ze nie takie rzeczy się w Photoshopie robiło (cyt: Barth)

Opublikowano (edytowane)

Kiepsko wygląda? Orion, do cholery, gdzie Ty masz oczy? Gdzie ty masz logiczne myślenie?

Po pierwsze zdjęcia są w beznadziejnej jakości, a mimo to grafika wygląda co najmniej poprawnie. Po drugie jeśli te obrazki są prawdziwe, to mamy do czynienia z baaaaardzo wczesną wersją gry.

Aha, engine pisany jest od 3 lat od podstaw, wystarczy przeczytać gdziekolwiek ogólnodostępne info na temat Reach.

 

W kwestii obrazków i info - ta nowa broń wygląda jak połączenie Carbine'a i Needler'a przez co może być naprawdę ciekawa.

Także prototypowa BR'ka (niestety nie pamiętam z książek jakie miała oznaczenie) też wygląda na wypaśną zabawkę, design jest świetny. Chyba jednostrzałową (wnioskuję po ilości amunicji w magazynku), czyli jest jakaś szansa na powrót pistola z H1.

To tylko moje odczucia, czy bronie mają stylistykę przypominającą bardziej realne bronie (trochę też te z KZ2)?

 

No i mam nadzieję, że info o perkach w Reach to ściema. Boże jak ja się o to modlę (o ile nie wierząc można się modlić ;) ). Chyba żaden szanujący fan tej serii nie chciałby, żeby Bungie z multi w Halo zrobiło takie niewyważone (pipi) jakie (IMHO) można uświadczyć w najnowszych odsłonach CoD.

Edytowane przez barth
Gość donsterydo
Opublikowano

Mi też wygląda na to, że bronie są bardziej realistycznie robione, to chyba jedyne co można wnioskować po screenach. I tak są perki, facet który udostępnił screeny pisze o 3: sprint, hologram i kamuflaż.

 

Radzę na razie nie wyciągać daleko idących wniosków, do premiery jakiś rok, generalnie to mamy tylko baaardzo słabej jakości zdjęcia monitora.

Opublikowano (edytowane)

Mi też wygląda na to, że bronie są bardziej realistycznie robione, to chyba jedyne co można wnioskować po screenach. I tak są perki, facet który udostępnił screeny pisze o 3: sprint, hologram i kamuflaż.

 

Radzę na razie nie wyciągać daleko idących wniosków, do premiery jakiś, generalnie to mamy tylko baaardzo słabej jakości zdjęcia monitora.

 

Właśnie dlatego boję się i mam nadzieję, że to fake. Każda gra z perkami jest z założenia skazana na brak wyrównania w multi i nawet tacy mistrzowie jak Bungie nic w tej kwestii nie poradzą niestety.

Poza tym z opisu tych rzekomych perków wynika, że byłyby one dość... mało użyteczne, bądź zbytnio rozpieprzające rozgrywkę.

 

Jednym zdaniem - stylistyce mówię stanowcze TAK, perkom mówię stanowcze NIE!

Edytowane przez barth
Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Po to Bungie rozdało już 3 mln kluczy do bety, żeby sprawdzić w praniu jak się sprawdzą ich pomysły, jeśli zaleje ich fala krytyki odnośnie perków to pewnie wywalą je z gry.

 

Co mnie zastanowiło to fakt, że mimo tego, że są to zdjęcia monitora do tego cholernie rozmazane to widać szczegółowość broni, wydaje mi się, że jakbyśmy dostali to samo tylko jako hires screeny z gry to bylibyśmy zaskoczeni in plus.

 

PS. Wiem jak działa nowy needler: "new carbine that shoots needles, and explodes when 3 needles are hit"

 

PS2. Jak to fake to facet jest mistrzem fotoszopa :-p

Edytowane przez donsterydo
Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Facet chyba znalazł te zdjęcia zaraz po tym jak wypłynęły w sieci i wpisał siebie na zdjęcia bo na necie można już znaleźć te same bez napisów :-) Ciekawe jak zareaguje Bungie jeśli to są prawdziwe zdjęcia.

 

Nie wiem jak wy, ale ja robię w spodnie jak pomyślę, że to może być prawdziwy materiał :-p

Edytowane przez donsterydo
Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Tutaj gościu w jednym z postów zrobił też słabej jakości screen z Halo 3, można sobie mniej więcej porównać jaka przepaść może dzielić obie gry jeśli to prawdziwy materiał:

 

http://www.mlgpro.com/forum/showthread.php?t=280142&page=31

 

PS. Na screenie gdzie jest ten armato-needler bardzo dobrze widać jak broń połyskuje w dziennym świetle.

 

Mam tylko nadzieję, że engine zachowa płynność z Halo 3 i ODST.

 

Tutaj oryginalne zdjęcia:

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=18366052&postcount=1

Edytowane przez donsterydo
Opublikowano

Z tego co napisali na NeoGaf'ie wynika, że:

-najprawdopodobniej będzie można na raz ustawić tylko jednego perka

-to małe kółeczko nad radarem to oznaczenie perka

-perki będą miały zarówno silne jak i słabe strony (np po odpaleniu camo nasz radar przestaje działać, oraz przestajemy słyszeć/słyszymy zniekszałcone odgłosy, mam nadzieję, ze sprint i halogram też je mają)

-BR'ka jest silna, celna i strzela ogniem pojedynczym

-najprawdopodobniej będzie można robić drop-in co-op, czyli podłączać się i odłączać się od znajomych w dowolnym momencie

-istnieje możliwość, że bronie będzie dało się modyfikować :/

-w dolnym lewym rogu, obok radaru widać imiona i zdrowie naszych teammate'ów (ciekawe czy będzie to też działać w multi?)

Gość bigdaddy
Opublikowano (edytowane)

nie ma to jak oceniać grafikę na rok przed premierą i na super jakości screenach :rolleyes:

 

- hiv podczas recenzji kz2 zaznaczył że wcześniej grał w full bete i że gra nie zachwycała i była na 8 (tak pod względem graficznym na te 3 miesiąca odbiegała od fulla)

 

- to jest halo: czyli 60fps, ogromne mapy, pojazdy, masa rozpierduchy na ekranie i split na 4 graczy

 

- jakbyśmy chcieli super grafę jak w kz2 to cos za cos czyli to samo co w kz2 - 30fps, brak splita i brak ogromnych batalii a moze dostaniemy taką oprawę przy standardach halo? :turned:

 

- raczej na pewno te screeny mają coś na rzeczy bo bete nadejdzie w 1 połowie 2010

 

ps. na ile czasu przed premierą była beta h3 i co to jest ten ,,perk''?

Edytowane przez bigdaddy
Opublikowano (edytowane)

Szkoda ze foty takiej marnej jakosci.

Wyglada toto na bardzo wczesny build....w menu zamiast nazw map jest "objective number 1 goes in this space here" :sweat:

25hpjih.jpg

Edytowane przez Magik
Gość bigdaddy
Opublikowano

faktycznie 30fps po odst widać ale zawsze wydawało mi się że h3 to 60fps. Skoro 30fps będzie to mają duże pole do popisu.

 

A jest jakiś fpp na x360/ps3 który chodzi w 60fps?

  • Plusik 2
Opublikowano
Mi też wygląda na to, że bronie są bardziej realistycznie robione, to chyba jedyne co można wnioskować po screenach. I tak są perki, facet który udostępnił screeny pisze o 3: sprint, hologram i kamuflaż.

 

Radzę na razie nie wyciągać daleko idących wniosków, do premiery jakiś rok, generalnie to mamy tylko baaardzo słabej jakości zdjęcia monitora.

W ogóle oprawa wygląda na bardziej realistyczną niźli w przekolorowanych Halo 3, Wars i ODST. Jeśli paleta kolorów będzie stonowana i tekstury będa wysokiej jakości oraz wspomniane oświetlenie będzie dodawało realistycznego wyglądu całej grze to mamy graficzny hit robiony TYLKO na Xboxa 360. Modlę się aby reach był ponadto grywalnosciowym mocarzem z mocną fabułą bo czas akcji sprawia, że pole manewru w kwestiach fabuły jest bardzo ograniczone. Moim zdaniem Reach powinno być zrobione w konwencji filmu dokumentalnego (W końcu to co się zdarzyło na Reach jest koneserom Halo doskonale znane).

 

Reach na serio ma wyjść pod koniec 2010 roku? Jeśli tak to założę się, że będzie obsuwa na 2011.

Gość bigdaddy
Opublikowano

a niby czemu w 2011? jak MS ustali konkretną datę premiery to nie ma bata by było później :teehee: no i jest tradycja że nowe halo w fpp wychodzą we wrześniu h3 2007 wrzesień odst 2009 wrzesień i pewnie reach wrzesień 2010

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Jak ustalił datę Halo 3 to nie było bata. A gra mogłaby być bardziej dopieszczona gdyby została wydana w 2008 roku. Jak ustalił datę premiery Mass Effecta to nie ugiął się pomimo tego że gra nie była skończona pod względem merytorycznym (Zadania poboczne, krótki główny wątek, powtarzalnośc lokacji) jak i technicznym (liczne spadki ilości klatek na sekundę w czasie walk oraz ciągłe doczytywanie danych skutkujące półsekundowymi przycinkami). Widzisz Microsoft ma pod tym względem u mnie wielkiego minusa. Gdyby nie prowadził tak agresywnej polityki wydawania wszystkiego jak najszybciej byle przeskoczyć lub odskoczyć Sony, to może flagowe tytuły wyglądałyby i działały lepiej niż obecnie.

 

BTW nie mam nic przeciwko by każde Halo FPP wychodziło w odstępie dwuletnim. Tak więc wrzesień 2011 pasuje jak ulał :)

Edytowane przez Gooral
Opublikowano

faktycznie 30fps po odst widać ale zawsze wydawało mi się że h3 to 60fps. Skoro 30fps będzie to mają duże pole do popisu.

 

A jest jakiś fpp na x360/ps3 który chodzi w 60fps?

COD2/4/5/MW2, innych gier w 60fps nie przypominam sobie

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

A Left 4 Dead przypadkiem nie chodzi w 60 FPS'ach ?

 

Gooral: Wszystko zawsze można zrobić lepiej, ale fakt, ME chyba najbardziej na takiej polityce ucierpiało.

Edytowane przez donsterydo
Opublikowano

Z tego co napisali na NeoGaf'ie wynika, że:

-najprawdopodobniej będzie można na raz ustawić tylko jednego perka

-to małe kółeczko nad radarem to oznaczenie perka

-perki będą miały zarówno silne jak i słabe strony (np po odpaleniu camo nasz radar przestaje działać, oraz przestajemy słyszeć/słyszymy zniekszałcone odgłosy, mam nadzieję, ze sprint i halogram też je mają)

-BR'ka jest silna, celna i strzela ogniem pojedynczym

-najprawdopodobniej będzie można robić drop-in co-op, czyli podłączać się i odłączać się od znajomych w dowolnym momencie

-istnieje możliwość, że bronie będzie dało się modyfikować :/

-w dolnym lewym rogu, obok radaru widać imiona i zdrowie naszych teammate'ów (ciekawe czy będzie to też działać w multi?)

 

rage.jpg

by Kerlo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...