Gość donsterydo Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Pamiętaj, że jeśli będą chcieli zachować standardy w stylu tego jak wielu wrogów naraz jest wyświetlanych bez przyciny to engine z pewnością nie będzie najbardziej zaawansowany pod względem samej grafiki. Cytuj
TroniC 12 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Przecież na tych obrazkach (pipi) widać, prócz tego ze bronie maja więcej szczegółów... Zapowiadali ze Reach będzie na nowym silniku? Zapowiadali - i tego się trzymamy... Przynajmniej do czasu pokazania obrazków w lepszej jakości. Inna sprawa ze nie takie rzeczy się w Photoshopie robiło (cyt: Barth) Cytuj
barth 70 Opublikowano 5 listopada 2009 Autor Opublikowano 5 listopada 2009 (edytowane) Kiepsko wygląda? Orion, do cholery, gdzie Ty masz oczy? Gdzie ty masz logiczne myślenie? Po pierwsze zdjęcia są w beznadziejnej jakości, a mimo to grafika wygląda co najmniej poprawnie. Po drugie jeśli te obrazki są prawdziwe, to mamy do czynienia z baaaaardzo wczesną wersją gry. Aha, engine pisany jest od 3 lat od podstaw, wystarczy przeczytać gdziekolwiek ogólnodostępne info na temat Reach. W kwestii obrazków i info - ta nowa broń wygląda jak połączenie Carbine'a i Needler'a przez co może być naprawdę ciekawa. Także prototypowa BR'ka (niestety nie pamiętam z książek jakie miała oznaczenie) też wygląda na wypaśną zabawkę, design jest świetny. Chyba jednostrzałową (wnioskuję po ilości amunicji w magazynku), czyli jest jakaś szansa na powrót pistola z H1. To tylko moje odczucia, czy bronie mają stylistykę przypominającą bardziej realne bronie (trochę też te z KZ2)? No i mam nadzieję, że info o perkach w Reach to ściema. Boże jak ja się o to modlę (o ile nie wierząc można się modlić ). Chyba żaden szanujący fan tej serii nie chciałby, żeby Bungie z multi w Halo zrobiło takie niewyważone (pipi) jakie (IMHO) można uświadczyć w najnowszych odsłonach CoD. Edytowane 5 listopada 2009 przez barth Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Mi też wygląda na to, że bronie są bardziej realistycznie robione, to chyba jedyne co można wnioskować po screenach. I tak są perki, facet który udostępnił screeny pisze o 3: sprint, hologram i kamuflaż. Radzę na razie nie wyciągać daleko idących wniosków, do premiery jakiś rok, generalnie to mamy tylko baaardzo słabej jakości zdjęcia monitora. Cytuj
TroniC 12 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 W kwestii obrazków i info - ta nowa broń wygląda jak połączenie Carbine'a i Needler'a Właśnie dlatego podchodzę ostrożnie do tych pic... Czyt: Photoshop Cytuj
barth 70 Opublikowano 5 listopada 2009 Autor Opublikowano 5 listopada 2009 (edytowane) Mi też wygląda na to, że bronie są bardziej realistycznie robione, to chyba jedyne co można wnioskować po screenach. I tak są perki, facet który udostępnił screeny pisze o 3: sprint, hologram i kamuflaż. Radzę na razie nie wyciągać daleko idących wniosków, do premiery jakiś, generalnie to mamy tylko baaardzo słabej jakości zdjęcia monitora. Właśnie dlatego boję się i mam nadzieję, że to fake. Każda gra z perkami jest z założenia skazana na brak wyrównania w multi i nawet tacy mistrzowie jak Bungie nic w tej kwestii nie poradzą niestety. Poza tym z opisu tych rzekomych perków wynika, że byłyby one dość... mało użyteczne, bądź zbytnio rozpieprzające rozgrywkę. Jednym zdaniem - stylistyce mówię stanowcze TAK, perkom mówię stanowcze NIE! Edytowane 5 listopada 2009 przez barth Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 (edytowane) Po to Bungie rozdało już 3 mln kluczy do bety, żeby sprawdzić w praniu jak się sprawdzą ich pomysły, jeśli zaleje ich fala krytyki odnośnie perków to pewnie wywalą je z gry. Co mnie zastanowiło to fakt, że mimo tego, że są to zdjęcia monitora do tego cholernie rozmazane to widać szczegółowość broni, wydaje mi się, że jakbyśmy dostali to samo tylko jako hires screeny z gry to bylibyśmy zaskoczeni in plus. PS. Wiem jak działa nowy needler: "new carbine that shoots needles, and explodes when 3 needles are hit" PS2. Jak to fake to facet jest mistrzem fotoszopa :-p Edytowane 5 listopada 2009 przez donsterydo Cytuj
TroniC 12 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Perki ostatecznie mogą być - byle w edytorze można było je wy(pipi)... MLG coś sensownego z tego ułoży. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Chodzi mi o tą miękkość grafiki po tym wnioskuje, że wygląda podobnie. 4 screen miażdzy jaja i mam nadzieję, że reszta też zmiażdży. Liczę na tą grę. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 (edytowane) Facet chyba znalazł te zdjęcia zaraz po tym jak wypłynęły w sieci i wpisał siebie na zdjęcia bo na necie można już znaleźć te same bez napisów :-) Ciekawe jak zareaguje Bungie jeśli to są prawdziwe zdjęcia. Nie wiem jak wy, ale ja robię w spodnie jak pomyślę, że to może być prawdziwy materiał :-p Edytowane 5 listopada 2009 przez donsterydo Cytuj
orion50 632 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Po dokładny przyjrzeniu stwierdzam, że wygląda dobrze, nawet bardzo. Wygląda na prawdziwe fotki Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 (edytowane) Tutaj gościu w jednym z postów zrobił też słabej jakości screen z Halo 3, można sobie mniej więcej porównać jaka przepaść może dzielić obie gry jeśli to prawdziwy materiał: http://www.mlgpro.com/forum/showthread.php?t=280142&page=31 PS. Na screenie gdzie jest ten armato-needler bardzo dobrze widać jak broń połyskuje w dziennym świetle. Mam tylko nadzieję, że engine zachowa płynność z Halo 3 i ODST. Tutaj oryginalne zdjęcia: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=18366052&postcount=1 Edytowane 5 listopada 2009 przez donsterydo Cytuj
barth 70 Opublikowano 5 listopada 2009 Autor Opublikowano 5 listopada 2009 Z tego co napisali na NeoGaf'ie wynika, że: -najprawdopodobniej będzie można na raz ustawić tylko jednego perka -to małe kółeczko nad radarem to oznaczenie perka -perki będą miały zarówno silne jak i słabe strony (np po odpaleniu camo nasz radar przestaje działać, oraz przestajemy słyszeć/słyszymy zniekszałcone odgłosy, mam nadzieję, ze sprint i halogram też je mają) -BR'ka jest silna, celna i strzela ogniem pojedynczym -najprawdopodobniej będzie można robić drop-in co-op, czyli podłączać się i odłączać się od znajomych w dowolnym momencie -istnieje możliwość, że bronie będzie dało się modyfikować -w dolnym lewym rogu, obok radaru widać imiona i zdrowie naszych teammate'ów (ciekawe czy będzie to też działać w multi?) Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 6 listopada 2009 Opublikowano 6 listopada 2009 (edytowane) nie ma to jak oceniać grafikę na rok przed premierą i na super jakości screenach - hiv podczas recenzji kz2 zaznaczył że wcześniej grał w full bete i że gra nie zachwycała i była na 8 (tak pod względem graficznym na te 3 miesiąca odbiegała od fulla) - to jest halo: czyli 60fps, ogromne mapy, pojazdy, masa rozpierduchy na ekranie i split na 4 graczy - jakbyśmy chcieli super grafę jak w kz2 to cos za cos czyli to samo co w kz2 - 30fps, brak splita i brak ogromnych batalii a moze dostaniemy taką oprawę przy standardach halo? - raczej na pewno te screeny mają coś na rzeczy bo bete nadejdzie w 1 połowie 2010 ps. na ile czasu przed premierą była beta h3 i co to jest ten ,,perk''? Edytowane 6 listopada 2009 przez bigdaddy Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 6 listopada 2009 Opublikowano 6 listopada 2009 Halo zadne nie posiada 60fps Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 6 listopada 2009 Opublikowano 6 listopada 2009 (edytowane) Szkoda ze foty takiej marnej jakosci. Wyglada toto na bardzo wczesny build....w menu zamiast nazw map jest "objective number 1 goes in this space here" Edytowane 6 listopada 2009 przez Magik Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 6 listopada 2009 Opublikowano 6 listopada 2009 faktycznie 30fps po odst widać ale zawsze wydawało mi się że h3 to 60fps. Skoro 30fps będzie to mają duże pole do popisu. A jest jakiś fpp na x360/ps3 który chodzi w 60fps? 2 Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 6 listopada 2009 Opublikowano 6 listopada 2009 Mi też wygląda na to, że bronie są bardziej realistycznie robione, to chyba jedyne co można wnioskować po screenach. I tak są perki, facet który udostępnił screeny pisze o 3: sprint, hologram i kamuflaż. Radzę na razie nie wyciągać daleko idących wniosków, do premiery jakiś rok, generalnie to mamy tylko baaardzo słabej jakości zdjęcia monitora. W ogóle oprawa wygląda na bardziej realistyczną niźli w przekolorowanych Halo 3, Wars i ODST. Jeśli paleta kolorów będzie stonowana i tekstury będa wysokiej jakości oraz wspomniane oświetlenie będzie dodawało realistycznego wyglądu całej grze to mamy graficzny hit robiony TYLKO na Xboxa 360. Modlę się aby reach był ponadto grywalnosciowym mocarzem z mocną fabułą bo czas akcji sprawia, że pole manewru w kwestiach fabuły jest bardzo ograniczone. Moim zdaniem Reach powinno być zrobione w konwencji filmu dokumentalnego (W końcu to co się zdarzyło na Reach jest koneserom Halo doskonale znane). Reach na serio ma wyjść pod koniec 2010 roku? Jeśli tak to założę się, że będzie obsuwa na 2011. Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 6 listopada 2009 Opublikowano 6 listopada 2009 a niby czemu w 2011? jak MS ustali konkretną datę premiery to nie ma bata by było później no i jest tradycja że nowe halo w fpp wychodzą we wrześniu h3 2007 wrzesień odst 2009 wrzesień i pewnie reach wrzesień 2010 1 Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 6 listopada 2009 Opublikowano 6 listopada 2009 (edytowane) Jak ustalił datę Halo 3 to nie było bata. A gra mogłaby być bardziej dopieszczona gdyby została wydana w 2008 roku. Jak ustalił datę premiery Mass Effecta to nie ugiął się pomimo tego że gra nie była skończona pod względem merytorycznym (Zadania poboczne, krótki główny wątek, powtarzalnośc lokacji) jak i technicznym (liczne spadki ilości klatek na sekundę w czasie walk oraz ciągłe doczytywanie danych skutkujące półsekundowymi przycinkami). Widzisz Microsoft ma pod tym względem u mnie wielkiego minusa. Gdyby nie prowadził tak agresywnej polityki wydawania wszystkiego jak najszybciej byle przeskoczyć lub odskoczyć Sony, to może flagowe tytuły wyglądałyby i działały lepiej niż obecnie. BTW nie mam nic przeciwko by każde Halo FPP wychodziło w odstępie dwuletnim. Tak więc wrzesień 2011 pasuje jak ulał Edytowane 6 listopada 2009 przez Gooral Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 6 listopada 2009 Opublikowano 6 listopada 2009 faktycznie 30fps po odst widać ale zawsze wydawało mi się że h3 to 60fps. Skoro 30fps będzie to mają duże pole do popisu. A jest jakiś fpp na x360/ps3 który chodzi w 60fps? COD2/4/5/MW2, innych gier w 60fps nie przypominam sobie Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 6 listopada 2009 Opublikowano 6 listopada 2009 (edytowane) A Left 4 Dead przypadkiem nie chodzi w 60 FPS'ach ? Gooral: Wszystko zawsze można zrobić lepiej, ale fakt, ME chyba najbardziej na takiej polityce ucierpiało. Edytowane 6 listopada 2009 przez donsterydo Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 6 listopada 2009 Opublikowano 6 listopada 2009 Na PC'ta tak, na konsoli limit 30:/ Cytuj
Kerlo 2 Opublikowano 7 listopada 2009 Opublikowano 7 listopada 2009 Z tego co napisali na NeoGaf'ie wynika, że: -najprawdopodobniej będzie można na raz ustawić tylko jednego perka -to małe kółeczko nad radarem to oznaczenie perka -perki będą miały zarówno silne jak i słabe strony (np po odpaleniu camo nasz radar przestaje działać, oraz przestajemy słyszeć/słyszymy zniekszałcone odgłosy, mam nadzieję, ze sprint i halogram też je mają) -BR'ka jest silna, celna i strzela ogniem pojedynczym -najprawdopodobniej będzie można robić drop-in co-op, czyli podłączać się i odłączać się od znajomych w dowolnym momencie -istnieje możliwość, że bronie będzie dało się modyfikować -w dolnym lewym rogu, obok radaru widać imiona i zdrowie naszych teammate'ów (ciekawe czy będzie to też działać w multi?) by Kerlo Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.