barth 70 Opublikowano 9 listopada 2009 Autor Opublikowano 9 listopada 2009 Mały update na NeoGAF'ie, specjalnie pomijam spoilery odnośnie misji, w które koleś grał (sam też ich nie czytałem) i wklejam tylko fragmenty mówiące o gameplay'u: As for gameplay, everyone on those forums are talking about the perks. I guess I kinda used the wrong word. It's not really a perk, but rather a device that you can pick up. You can only carry one at a time. I found 3 different devices in the first 3 missions-Halogram, cloak, and sprint. So it's not really a perk, like you would think from call of duty. They are just devices you pick up and that have cooldowns. The new BR is the 12 round, 1 shot with the scope. I think it's more powerfull than the burst fire BR from halo 3. The sniper rifle has a longer delay between shots (I was upset with this). The gameplay seem VERY similar to the other halos. It still has that "slow" feeling. The enemies also fight the exact same way, even the hunters. The new needler carbine gun is cool. It takes three shots to make the needles explode on someone. However, if that person has a shield, you have to take out the shield before the needles can stick. So this gun can be effective if you shoot grunts and jackals, that way they explode and do more damage. You can't just shoot an elite three times, you have to bring his shield down first, then when you shoot him 3 times when he doesnt have a shield, the needles explode. When you cloak, your radar is jammed, so you see red dots everywhere. Also, you can't hear anything going on. It's like trying to hear someone say something when you are underwater. There is a new worthog that shoots volley missles. It seemed very overpowered, but fun. It would shoot about 4-6 shots and they explode upon contact. Then there is about a 5 second wait. Then you can shoot again (basically a 5 second cooldown for every time you can fire). Czyli jednak okazuje się, ze perki w Halo nie istnieją (na szczęście), zamiast tego mamy znajdowane tu i ówdzie equipementy wielokrotnego użytku, a to da się jeszcze przeboleć . Kerlo, twój rysunek pomimo, że świetny to jest już nieaktualny Cytuj
Pchela 7 Opublikowano 9 listopada 2009 Opublikowano 9 listopada 2009 Podoba mi sie ta nowa BR'ka i wydaje mi się że zwiększony delay między shotami ze snajpy to dobre posunięcie, poczekamy zobaczmy Cytuj
Gość Maiden Opublikowano 9 listopada 2009 Opublikowano 9 listopada 2009 (edytowane) To subforum jest wylęgarnią fanboyów i hejterów. No, ale poniekąd jestem w stanie to zrozumieć. Żale trzeba przecież w jakiś sposób leczyć. Nie podjudzaj i nie wszczynaj zadnych flameow, bo bedziesz leczyl swoje zale "5ka". Masz pelne prawo do wlasnej opinii ale nie wszczynaj zadnych burd - Raptor No ok, po prostu trochę mnie dziwi, że w temacie o Reach wątkiem przewodnim są jazdy na CoD. W temacie o MW2 dyskutujemy wyłącznie o MW2, jakoś nie widziałem by ktoś się pastwił nad dajmy na to ODST. - Julek. Co do screenów: jak już ktoś napisał, są niewyraźnie, więc za wcześnie na wyciąganie jakichkolwiek wniosków. Jednak co na dzień dzisiejszy rzuca mi się w oczy to "pustka" na przedstawionych screenach. Ot ściany i... ściany. Nic więcej. Inna rzecz - po wyglądzie celownika już można wywnioskować, że nie będzie on trójwymiarowy - tzn. nie będzie płynnego przejścia z normalnego widoku na zoom, tylko po prostu "natychmiastowa" zmiana widoku tak jak w H2/3. Ja tam trzymam kciuki, wierzę, że będzie fajnie. @ - Barth: Tak z czystej ciekawości powiedz mi co jest złego w perkach, że tak celebrujesz ich nieobecność w Reach? Jestem zwyczajnie ciekaw :potter: Oczywiście poza faktem, że wywodzą się z najpopularniejszej konsolowej strzelanki ever? 8) Edytowane 9 listopada 2009 przez Maiden Cytuj
barth 70 Opublikowano 9 listopada 2009 Autor Opublikowano 9 listopada 2009 I kolejny update na NeoGAF'ie i tym razem dowiadujemy się, że na 99% screeny są prawdziwe. @Maiden - jak chcesz sobie podyskutować to rób to na PM, a nie zaczynasz robić syf w temacie zarzucając flamebaitem Cytuj
Gość Soul Opublikowano 9 listopada 2009 Opublikowano 9 listopada 2009 Po tych screenach można śmiało napisać, że Halo Reach będzie wyglądać na poziomie, jak na tak słabej jakości screenach, gra prezentuje się b.dobrze, jest AA, wszystko ostre jak żyleta, bump mapping na skałach. Taki "dizajn" ma Bungie, jestem pewien że gra zrobi swoje pod kątem technicznym, a takie pisanie że to wygląda jak Halo 3 jest nie na miejscu, polecam odpalić sobie halo ODST tam takie stwierdzenie pasuje doskonale, ale nie tu. Poczekajmy na screeny w lepszej jakości a przede wszystkim na jakiś filmik z gameplay. Jestem dobrej myśli i mocno wieże w ten tytuł wiadomo coś czy pistol come back ?! Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 9 listopada 2009 Opublikowano 9 listopada 2009 Jak wywniskowales z lekko rozmytych aka robione przez drzace rece fotki, AA, dobre texty, bump,itp? Jak pomniejszych duza fote na rozmiary malych to ci one pokaza AA, itp Cytuj
Gość Soul Opublikowano 9 listopada 2009 Opublikowano 9 listopada 2009 Screeny robione z TV, a na takich najbardziej widać nie do je&*%$ gry. Widać że jest AA, zero ząbków, broń ostra jak żyleta. A tu masz bump mapping. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 9 listopada 2009 Opublikowano 9 listopada 2009 http://image.com.com/gamespot/images/2007/148/reviews/932731_20070529_screen022.jpg original po przerobkach, nagle w grze robi sie AA, wyglada ladniej, podobna rozdzielczowsc do tych wyzej itp Cytuj
barth 70 Opublikowano 9 listopada 2009 Autor Opublikowano 9 listopada 2009 @Soul - Pistol wraca w pewnym sensie: The new BR is the 12 round, 1 shot with the scope. I think it's more powerfull than the burst fire BR from halo 3. @Scorp1on - ty to jakiś jesteś negatywnie nastawiony do grafy w H:R, nawet nic jeszcze nie pokazali oficjalnie, a już kręcisz nosem Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 9 listopada 2009 Opublikowano 9 listopada 2009 (edytowane) Nie bedzie w tej generacji gry bez ząbków, chyba, ze gra z jednym levelem gdzie wychodzi się z pokoju do kibla :-p Ciekaw jestem jak w nowej oprawie będą się prezentowali przeciwnicy, a w szczególności Grunty, małe Critersy ? Edytowane 9 listopada 2009 przez donsterydo Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 9 listopada 2009 Opublikowano 9 listopada 2009 Bart - mieli tyle szans z Halo (3/Wars/ODST) i nigdy nie zobaczlem poprawej grafiki na jaka by przystalo dla takiej marki. Wiec jestem negatywnie nastawiony, moze uda im sie mnie zaskoczyc - 60 kratek + wizualnia MW2 - tyle by mi starczylo by powiedziec ze gra ma dobra grafike, w dodatku 60 co jest zadkim wynikiem w grach na konsole bo na PC takie L4D wyciagnie 60 klatek a na konsoli sie kisi w 30. Cytuj
Uzny 94 Opublikowano 9 listopada 2009 Opublikowano 9 listopada 2009 na dobrym pc wszystko wyciaga 60 Cytuj
barth 70 Opublikowano 9 listopada 2009 Autor Opublikowano 9 listopada 2009 (edytowane) Bart - mieli tyle szans z Halo (3/Wars/ODST) i nigdy nie zobaczlem poprawej grafiki na jaka by przystalo dla takiej marki. Wiec jestem negatywnie nastawiony, moze uda im sie mnie zaskoczyc - 60 kratek + wizualnia MW2 - tyle by mi starczylo by powiedziec ze gra ma dobra grafike, w dodatku 60 co jest zadkim wynikiem w grach na konsole bo na PC takie L4D wyciagnie 60 klatek a na konsoli sie kisi w 30. A nie wydaje Ci się, że masz lekko wygórowane wymagania? No bo bez przesadyzmu, oczekujesz prawie cudu i ponownego nadejścia zbawiciela ludzkości. To właśnie przez takie oczekiwania później odczuwasz taki zawód. A swoją droga to jeśli już nie pamiętasz (albo jeszcze wtedy nie grałeś w Halo) to za czasów pierwszego X'a zarówno H1, jak i H2 zrywały czapki z głów swoją grafiką. H3 siedziało na enginie po sporym updacie, więc już tak różowo nie było (wiadomo, to nie to co nowy silnik pisany specjalnie pod konsolę). Jak widać na screenach nowy silnik zaserwował dużą poprawę pod względem wizualnym (tym bardziej, że to baaardzo wczesna wersja tej gry). Swoją drogą to jak dla mnie Reach może wyglądać dalej jak H3 (bo głęboko i z poważaniem mam pogoń za fotorealistyczną grafiką), byleby w dalszym ciągu miało ten klimat i grywalność. btw. Halo Wars nie było tworzone przez Bungie Edytowane 9 listopada 2009 przez barth 1 Cytuj
Gość Maiden Opublikowano 10 listopada 2009 Opublikowano 10 listopada 2009 A swoją droga to jeśli już nie pamiętasz (albo jeszcze wtedy nie grałeś w Halo) to za czasów pierwszego X'a zarówno H1, jak i H2 zrywały czapki z głów swoją grafiką. O ile Halo 1 było graficznym destroyerem (Silent Cartographer!), o tyle przy Halo 2 Bungie dokonało rzeczy niezwykłej tworząc grę w wielu aspektach brzydszą od poprzedniczki. Ale to tylko moje zdanie. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 18 listopada 2009 Opublikowano 18 listopada 2009 (edytowane) 12 grudnia podczas Video Game Awards zobaczymy jakiś materiał odnośnie Halo: Reach, mówi się o "Światowej premierze". The world premiere of HALO: REACH happens only at the 2009 Video Game Awards, Live 12/12 on Spike. PS. Dzisiaj sobie zrobiłem fajną wyliczankę. MW2 ma attach rate 15% na X360 w tygodniu premiery, jeżeli przyjmiemy, że do premiery Reach baza X360 będzie liczyć 40mln to mając nawet "tylko" taki sam AR na poziomie 15% to sprzeda się spokojnie 6mln w pierwszym tygodniu, a jeśli spojrzymy na to realnie czyli tak 20% AR (Halo 3 miało ponad 30% i do tej pory ma 30%) to Reach może stuknąć nawet 8mln w pierwszym tygodniu. Edytowane 19 listopada 2009 przez donsterydo Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 20 listopada 2009 Opublikowano 20 listopada 2009 Sterydo za dużo w obłokach bujasz, mówię ci Ty i te twoje wyliczanki, hehe Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 23 listopada 2009 Opublikowano 23 listopada 2009 Wspomnisz jeszcze moje słowa 7mln w pięciodniowym pierwszym tygodniu wydaje mi się realne Cytuj
barth 70 Opublikowano 23 listopada 2009 Autor Opublikowano 23 listopada 2009 No rekord był (aż do premiery Twilight: New Moon, które przebiło go w... jeden dzień! Fak! Gry muszą to nadrobić), może Reach osiągnie jakiś pułap Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 Małe zaostrzenie apetytu przed VGA. 12 grudnia ma zostać pokazany materiał z GRY: Geoff Keighley powiedział po zobaczeniu trailera: "At the VGAs, we actually go down on to the Planet Reach and see this game for the first time. It?s all going to be in-game stuff. This is not CG. This is not live-action like all the kids on twitter are speculating. You will get a first glimpse at the world of Reach, which is phenomenal. I think it?s going to be the biggest game of next year by far. Folks love ODST and though it was great but when people see the huge leap forward Bungie is taking with Reach, I don?t know if you seen it yet, but everyone that I talked to that?s been on the team and seen it is incredibly excited about that time." Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 (edytowane) Ciekawy jestem co tam pokażą. Z tą też moje pytanie. O której naszego czasu VGA będzie można obejrzeć? Edytowane 8 grudnia 2009 przez MajorZero64 Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 Na stronie jest licznik: http://www.spike.com/event/vga2009/page/vote/category/34723 Dodajesz ilość godzin, która zostaje ponad ilość dni i z prostego rachunku wychodzi, że VGA09 zaczyna się o 20.00 czasu polskiego Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 Czyli nie będę musiał po nocach siedzieć. Super. Cytuj
pleju 209 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 Będziesz musiał, licznik pobiera dane z twojego kompa, trzeba dodać chyba 7h to wychodzi koło 3:00, a znając życie Reach pokażą na samym końcu(tak jak było z GOW 3 rok temu) Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 (edytowane) Licznik w czasie rzeczywistym odlicza 4 dni od godziny 20.00 czasu polskiego, niby jaka inna godzina miałaby wyjść :-p Edytowane 8 grudnia 2009 przez donsterydo Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.