pleju 208 Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 Chodziło mi o Halo2. I takie małe pytanie, czy wszyscy Spartanie przebywający na Reach giną?? Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 Master Chief w jakiejś formie na pewno się pojawi. Cytuj
Gość Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 (edytowane) barth- kupiłem już forze 3, mega odtwórcza, cały czas jeździ się samochodami, po liniowych trasach. 3 Uniwersum wspomnianego Mass Effect jest bardziej treściwe i spójne niż Halo, a technologie wykorzystywane przez "naszych" i obcych mają jakiś tam sens. 2 Jest wiele FPP, gdzie broń nie zabija 1-2 strzałami, ale tam jak się ściąga heada ze snajperki, to trzeba w tego heada najpierw wycelować . 1. Najbardziej skillowe jest Unreal T., gwoli ścisłości. Przynajmniej w kategorii "konsolowe FPP" edit. barth, bo nie dosłyszałem co to za "nowe standardy" do dziś wprowadzane przez Halo? Edytowane 13 grudnia 2009 przez Gość Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 (edytowane) Halo kiedys zapoczatkowo pewne standardy ktore wymienil Barth do czasow 2. W H3 z wprowadzenia nowych standardow widze jedynie - coop split/online, i to z glupim rozwiazaniem "party", taki L4D ktory wymaga wiekszego wspodzialania by przetrwac ma wyszukiwanie, nawet dawno temu doszedlem z randomowa grupa do finalu na Expercie, potem zrobili ten sam blad w ODST, FF na Party - i chyba tylko tyle H3 cos wprowadzilo do konsolowych gier, jakos sobie nie moge przypomniec bo FF to Horda w GOW byla pierwsza. Nagrywanie filmikow, edycja "map" czy "mody" to Bungie wymyslilo ale nie spopularyzowalo - jakos zadna gra od polowy 2007 nie miala takiej uslugi - nagrywanie, edycja, wrzucanie na www. Edytowane 13 grudnia 2009 przez Scorp1on Cytuj
Gość Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 Scorp1on barth twierdzi, że Halo do dzisiaj wprowadza nowe standardy (widocznie chodzi mu o H3 i H3 ODST, gry nad wyraz przełomowe). Poszukam definicji "standard", bo chyba jej nie jarzę, albo barth zdradza objawy zaślepionego fanbojstwa (dialog z barthem: "barth, czy Halo ma wady?" "nie"). Cytuj
Ins 5 756 Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 Moze sprobujmy w druga strone. Jakich usprawnien/nowosci oczekujesz i co bys zmienil ? Zarowno w singlu jak i multi. Cytuj
Gość Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 (edytowane) Już napisałem, popatrz powyżej. Halo z połataną fabułą, sensownymi bajerami (można wymieniać bzdurne pomysły Bungie-z "cudownym" warthogiem na czele-, a którymi cieszy się młodzież), przeciwników, a nie mupetów, wyjęciem drużynie sprężyny z okolic miednicy, A.I. na poziomie. Żadna rewolucja, niech sobie gameplay (ogólnie) i misje "zabij wszystich, tylko tym razem w odwrotnej kolejności" zostaną, bo nie są złe. Edytowane 13 grudnia 2009 przez Gość Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 Trudno powiedziec co mogli by wstawic. - przydaloby sie zagranie w koncu jako Brute czy Covenant atakujacy zolnierzy UNSC, inne spojrzenie na historie tzn widzismy rozbity statek, martwa zaloge,itp po chwili wcielami sie w Bruta z Hammerem i robimy zasadzke - (multi) zadnych laczonych list - chce pograc TDM to gram TYLKO w TDM a nie TDM, DM, Rocket TDM - (m) stworzenie jakiegos trybu ala atakujacy + broniacy z podzialem na "klasy" - Sparatanie maja za zadanie przejac 3 stacje, Covy bronic, innym razem Covy bronia swoja baze. Klasy, sniper, soldier,itp cos ala Wolf ET - (s) rozdzielenie drog ala GOW2 - jedna 2 os grupa pomaga innej bo sa uwiezieni gdy gramy w coopie - (s) wieksze bitwy, etapy latajace jak te w SW Rouge Squadron Pewnie dla was smieszne bo liczy sie tylko HALO1 Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 Przynajmniej jakieś konkrety, pomysł z dwoma drogami mi się bardzo podoba i fakt, dziwne, że jeszcze nie ma jakiś trybów do gry Convenantami. A w Halo 3 jakaś misja zaczynała się od latania i strącania przeciwników, a walcząc z tymi dwoma "pająkami" też mogłeś latać :-) I takie małe pytanie, czy wszyscy Spartanie przebywający na Reach giną?? A widziałeś w Halo: CE, Halo 2 i 3 oraz ODST jakiś ? Jak nie było żadnego poza MC to chyba znaczy, że wąchają kwiatki. Już napisałem, popatrz powyżej. Halo z połataną fabułą, sensownymi bajerami (można wymieniać bzdurne pomysły Bungie-z "cudownym" warthogiem na czele-, a którymi cieszy się młodzież), przeciwników, a nie mupetów, wyjęciem drużynie sprężyny z okolic miednicy, A.I. na poziomie. Żadna rewolucja, niech sobie gameplay (ogólnie) i misje "zabij wszystich, tylko tym razem w odwrotnej kolejności" zostaną, bo nie są złe. Czyli generalnie żeby Halo było nie wiem Call of Duty ? A z tym AI na poziomie to pojechałeś, grałeś w Firefight w ODST ? Chyba nie, bo byś widział te małe "mapety" jak od tyłu zachodzą z granatem, albo wielkiego Brute'a z młotem co biega slalomem co byś go nie trafił itp. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 (edytowane) Ja osobiście wieże, że ta gra właśnie tak będzie się prezentować, ewentualnie ciut gorzej, tak jak ma to miejsce w Uncharted 2(cut scenki wyglądają lepiej niż gra). Widać że całość jest na silniku gry( przenikanie poligonów), to nie jest render ala Halo 3, tylko wejście do gry które zawsze wyglądało tak jak właściwa gra. Mam tylko małe pytanie, w ile FPSach ma latać Reach ? W kurza mnie jak ktoś piszę " to na pewno nie będzie tak wyglądać..." i tyle żadnego bo, nie będzie i ch&^. Uncharted 2 na PS3 może tak wyglądać jak wygląda, ale Halo Reach nie może. Edytowane 13 grudnia 2009 przez Soul Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 Na to pytanie nikt Ci nie odpowie bo nie wiadomo, ale nie ma co się łudzić na 60FPS. Cytuj
barth 70 Opublikowano 13 grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 grudnia 2009 (edytowane) barth- kupiłem już forze 3, mega odtwórcza, cały czas jeździ się samochodami, po liniowych trasach. 3 Uniwersum wspomnianego Mass Effect jest bardziej treściwe i spójne niż Halo, a technologie wykorzystywane przez "naszych" i obcych mają jakiś tam sens. 2 Jest wiele FPP, gdzie broń nie zabija 1-2 strzałami, ale tam jak się ściąga heada ze snajperki, to trzeba w tego heada najpierw wycelować . 1. Najbardziej skillowe jest Unreal T., gwoli ścisłości. Przynajmniej w kategorii "konsolowe FPP" edit. barth, bo nie dosłyszałem co to za "nowe standardy" do dziś wprowadzane przez Halo? Powiedz mi proszę, że z tą Forzą robisz sobie jaja. To jakaś ironia tak? Jak nie to kończę tą rozmowę. Ogółem to gratuluję 2-óch rzeczy - porównania Halo i ME (ogółem to obie gry i ich 'wszechświaty' są bardzo dobrze napisane, ale w obu przypadkach książki mają duże znaczenie) i nazwania UT najbardziej skillową grą na konsole. Toż na konsoli w tą grę nie da się grać (wiem, jako fan PC'towej odmiany próbowałem wielokrotnie i wchodziło dopiero po kilku głębszych). No i zgadzam się, w Halo snajpera sama sadzi headshoty, nawet nie trzeba patrzeć na przeciwnika <_< I tak fanbojem jestem i to strasznym, ale jakoś wady zauważam. A jeśli nie widziałeś 'nowych standardów', które wypisałem to albo pomyśl o (mocniejszych) okularach, albo o jakimś kursie czytania ze zrozumieniem. @pleju - z bitwy o Reach wyszło (niekoniecznie cało) coś poniżej 10-ciu Spartan II (dokładna liczba nie jest ustalona) @ MajorZero64 - no MC jako maskotka serii powinien się pojawić, aczkolwiek po ODST i braku chociażby najmniejszej wzmianki o tej postaci jaj sobie za to uciąć nie dam Edytowane 13 grudnia 2009 przez barth Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 Oooo, to jak w grze ktoś przeżyje to może później gdzieś go zobaczymy *ekhm*Onyx*ekhm" Cytuj
Gość Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 (edytowane) Czy ja mam tylko takie wrażenie, czy fani Halo zmiany w serii łączą tylko z podpasowaniem halo pod takie CoD czy inne Killzone? OK. Jeszcze bardziej obrazowo: 1. brak mupetów- niech zastąpią je obcy a'la ME (też są takie z dziobami, a przynajmniej nie wyglądają, jakby na wiosnę z bocianami do Afryki odlatywały), czyli większa powaga w designie. 2. A.I na poziomie- zachodzenie od tyłu i chowanie się przed ostrzałem to chyba nic specjalnego, a pisząc "poziom" mam na myśli coś innego ni,ż gdy mały przykurcz widząc nas wyrzuca broń i zaczyna biegać w kółko (że niby panika), bo wtedy mam ochotę go przytulić. 3. broń i pojazdy- można utrzymać status gry w której należy wpakować przeciwnikowi w mordę 2 tys pocisków(żeby fani skilla nie płakali), by ten raczył paść trupem, ale żeby przy okazji człowiek miał wrażenie, że posługuje się bronią, a nie zszywaczem do papieru. Kto wymyślił nieopancerzony pojazd bojowy? Niech Bungie sprawi, żebym poczuł że toczy się wojna międzyplanetarna, a nie zabawa w piaskownicy! Czy ta gra nadal wyglądałaby jak Halo? Tak, tylko mroczniej ("ciemne"/nocne levele w ODST, to tani zabieg) i z przytupem. Edit. barth- tym razem będzie dużymi literami- JAKIE NOWE STANDARDY (CZYLI JAK WYCHODZI NOWE HALO, POWIEDZMY ODST) WPROWADZA PO DZIŚ DZIEŃ (CZYLI W OSTATNIM CZASIE-MIESIĄC MAX. ROK WSTECZ)? JA NIE PISZĘ O TYM CO WPROWADZIŁO HALO I HALO 2, ALE O TYM CO WPROWADZIŁY(CZYLI ZNOWU TŁUMACZĄC, PRZETARŁY SZLAKI NAŚLADOWCOM) DWIE OSTATNIE GRY, BO CHYBA TO MIAŁEŚ NA MYŚLI PISZĄC POSTA, DO KTÓREGO JA CIĄGLE PIJE? Porównanie świata Halo do świata ME, to jak porównanie malucha(halo) do ferrari(ME). Łączy je tylko, to że oba są pojazdami, więc ja bym nie przyjmował tego, jako komplementu. Mam gdzieś książki, które mają rozwijać wątki z gier, bo wiem jak to wygląda w przypadku Star Wars (zwykle żenada) i zakładam, że w tym wypadku jest podobny poziom. Zresztą piszę tu o grze i o tym jak gra "buduje" swoją rzeczywistość. Grałem w UT na PS3 i nie wiem z czym miałeś tam problem? mychę i klawiaturę da się podpiąć i w ogóle... Edytowane 13 grudnia 2009 przez Gość Cytuj
barth 70 Opublikowano 13 grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 grudnia 2009 (edytowane) Wiesz co pajgi, zrozum najpierw Halo i ogarnij na czym ono polega, proponuję pograć - wtedy zrozumiesz, że większość rzeczy, o których piszesz to zwykłe plotki zasłyszane w necie, a nie fakty. Napiszę raz jeszcze: chcesz dowiedzieć się jakie nowe standardy wyznacza Halo? P-R-Z-E-C-Z-Y-T-A-J M-O-J-E P-O-P-R-Z-E-D-N-I-E P-O-S-T-Y! Jak zmienić przeciwników, kiedy ustalony jest już cały kanon? Tego się nie robi, bo wtedy dostaje się dopiero kopa w dupę od fanów. Że AI jest słabe? WTF? No chyba, że dobre AI to respawnujący się w nieskończoność kolesie, albo przeciwnicy, którzy chowają się za siatką drucianą. Porównanie świata Halo, do świata ME ma właśnie mniej więcej taki sens jak porównywać malucha do Ferrari, dokładnie tak jak mówisz, tylko w inny sposób. ME jest grą RPG, czyli z założenia da się w niej dużo łatwiej przedstawić postacie i otoczenie gracza, poprzez opisy, wydarzenia, sidequesty, itd. Halo jest grą FPP, czyli bieganiem po mapie i eliminowaniem przeciwników. Powiedz panie mądry jak tam upchać taką skomplikowaną fabułę, nie zanudzając graczy? Chyba raczej się nie da. No ale widać, że jednak umiejętność logicznego myślenia zanika w dzisiejszych czasach Ogółem to rezygnuję z dalszej rozmowy. Dziękuję, wystarczy mi słuchania głupot i dziwnych propozycji zmian. A na myszce i klawiaturze to zagra i małpa z downem, o! Edytowane 13 grudnia 2009 przez barth Cytuj
Gość Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 (edytowane) Rezygnuj, wygrałeś moralnie, bo "dziwne propozycje zmian" są be i już . Szkoda, że dyskutując z Tobą ma się wrażenie, że grałeś tylko w Halo i CoDa, bo dziwnie często stawiasz tego drugiego jako przykład ujowni gameplayowej . "Jak zmienić przeciwników, kiedy ustalony jest już cały kanon? Tego się nie robi, bo wtedy dostaje się dopiero kopa w dupę od fanów" Jednak naprawdę słabe jest to uniwersum, skoro nie można "odkryć" planety z "poważnie" wyglądającą rasą obcych Edit. Czytałem Twoje posty i mimo wszystko chciałbym, żebyś jednak odpowiedział ^_^ ? Tak już bez spinki, bo chyba inaczej pojmujemy pojęcie "teraźniejszości". ME to "strzelanka" z elementami RPG . Bardzo byś płakał, gdyby w Halo było coś więcej niż bieganie po mapie i eliminowanie przeciwników (w sumie za(pipi)iste podsumowanie Halo ) ? Jasne, 4 gry to mało na zbudowanie wiarygodnego uniwersum. Faktycznie ujowo u mnie z logicznym myśleniem. Edytowane 13 grudnia 2009 przez Gość Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 Ale to nie przejdzie tak latwo, przeciez H ma komiksy, ksiazki,itp. Predzej bym liczyl na odswiezenei wygladu Covow przez co zrobienie z nich "mroczniejszych" niz tworzenie nowych. Ale pewnie nie ma co na to liczyc Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 tak patrze na komentarze i doszedłem do wniosku że dzisiaj narzekanie na Halo jest trendy @pajgi - co ty tak z tą rewolucją i przełomowymi zmianami? H3 wyszło ponad 2 lata temu, odst bym nie brał pod uwagę bo to jest dodatek za 60% ceny, tworzony przez mała grupę ludzi a nie pełnoprawna duża produkcja. Rewolucja, rewolucje, rewolucje, przełomowe zmiany i odwrócenie gry do góry nogami........żadna gra od czasów geow1,cod4 nie wprowadziła nic rewolucyjnego/ przełomowego to nie wiem czego od nowego halo oczekujesz. A wyskoczenie z mass effect to fail, to oczywiste że gra rpg będzie bardziej rozbudowana fabularnie niż strzelanka fpp. Jak pisałem mi wystarczy bardzo dobra grafika, klimat/kolory jak na trailerze, niezła fabuła i kilka usprawnień i tyle.... Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 pajgi, o co chodziło z "cudownym" Warthogiem ? Cytuj
Gość Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 (edytowane) Czyli "mroczny klimat" w Halo, którego niektórzy fani serii, jednak chcą, ma się objawić zmianą kolorów i....tyle ? bigdaddy, ja nie piszę o rewolucji, tylko o ewolucji. Przejście w CoD 4 (o którym wspominasz) do innych realiów to zdecydowanie większa zmiana niż ja oczekuje od nowego Halo. Seria cierpi na artretyzm i to widać (jak się nie ma klapek na oczach), potrzeba odświeżyć serię. Swój pomysł podałem, ale można to zrobić całkiem inaczej, byleby coś w końcu zmienić! Halo to nie perpetuum mobile i w końcu się zatnie, jak zacięło się już wiele znanych serii. Edit. Keymaker-już tłumaczyłem, ale spoko, podoba mi się ten wątek:). Chodzi mi o oddanie pewnych standardów militarnych, których designerzy Halo nie brali pod uwagę. Takie rzeczy jak wycieczkowe buggy z podpiętym karabinem, rzutują na wiarygodności uniwersum (nie tylko sama fabuła). Nie powiem że warthgog jest brzydki, szpetny, kiczowaty, wygląda fajnie, nieźle się tym jeździ, ale ja bym nikomu nie kazał w nim walczyć Edytowane 13 grudnia 2009 przez Gość Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 (edytowane) POlecam pobranie trailera HD reach z tego źródła: http://www.gamersyde.com/news_halo_reach_trailer-8813_en.html Wysoki bitrate. Wyższy niż na gametrailers. Pajgi na zmiany gameplay'u przyjdzie czas w kolejnej trylogii z MC. A taka na bank zostanie rozpoczęta już na kolejnym Xboxie. ME to "strzelanka" z elementami RPG Nie. To RPG z shooterowym systemem walki TPP. Edytowane 13 grudnia 2009 przez Gooral Cytuj
Gość Soul Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 Na X360 jest w pięknej rozdziałce Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 Odnosisz się tym zdaniem do konkretnego postu w tym temacie czy tak po prostu postanowiłeś napisać z du.py wyjętego oftopa? Chodzi mi o oddanie pewnych standardów militarnych ROTFL Pajgi to tylko gra. Nie każdy developer musi oddawać standardy militarne w swoich tytułach. Szczególnie w grach których akcja dzieje się w futurystycznym czasiei akcji, a konkrenie w 26 wieku. Oni se mogą wsadzać do gry cokolwiek, nawet wózki widłowe z reklamy PZU, byleby grało się w nią przyjemnie. TO jest Halo, fajnie ukazane, nieco mało spójne uniwersum, które i tak jest, przynajmniej dla mnie, tylko tłem dla miodnego gameplay'u. Jak myślę sobie o znakomitym uniwersum to wybieram bramkę z Mass Effectem. Cytuj
Uzny 94 Opublikowano 14 grudnia 2009 Opublikowano 14 grudnia 2009 korwa, a obiecywalem sobie ze juz sie na zadne halo nie napale 2 Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 14 grudnia 2009 Opublikowano 14 grudnia 2009 nie wiem czy bylo, screeny z trailera w hd: http://gamersite.pl/index.php/2009/12/14/screeny-w-hd-z-halo-reach/ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.