Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow


barth

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bigdaddy
Opublikowano

Na razie są jedynie plotki mówiące o gościach od Halo Waypoint lub Gearbox.

 

Bungie mówiło że HR to ostatnia ich gra ze świata Halo na x360, więc na nowego x-a możliwe że oni dalej będą robić Halo albo Industries 343 przejmie pałeczkę.

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

No i pojawiły się nowe artworki i ujęcia w bardziej znośnej rozdzielczości - jest sporo nowych kadrów. Warto nadmienić, że finalna wersja może się w jakimś zakresie różnić, screeny pochodzą z wersji pre-alpha.

 

http://vgchartz.com/forum/thread.php?id=99009&page=1

 

Dla mnie wygląda świetnie. Fajnie się prezentuje ten efekt zamglonego widoku w oddali.

Edytowane przez donsterydo
Gość bigdaddy
Opublikowano

świetny klimat i design leveli/otoczenia, tylko niech poprawią trawę/ziemie bo wygląda to niespecjalnie :)

Opublikowano

Byc moze...chociaz nie spodziewalbym sie mocno widocznych usprawnien....zreszta juz ten pierwszy "gameplayowy" screen prezentuje sie kozacko.

Swoja droga Barth...skad ty bierzesz te informacje :rolleyes:

Opublikowano

Po pierwsze nie śpię. Zamiast tego przeszukuję wszystkie zakątki w sieci, gdzie mogłyby się znaleźć jakieś informacje o Halo.

Po drugie - mój komp jest bezpośrednio wpięty do mojego mózgu (ot taki Matrix) - to usprawnia wszystko.

 

A tak na serio - wiem gdzie szukać. Przeglądam kilka forów (między innymi NeoGAF gdzie zagląda samo Bungie) i czytam Weeekly Update'y na stronie tego developera. Ot cała tajemnica.

Opublikowano (edytowane)

Mam nadzieje ze do multiplayera nie bedzie wykorzystywany Natal (o ile w ogole będzie).

W singlu niech wrzucają co chcą, perki, natala, kasie cichopek, ale od multi precz z tym badziewiem !

Edytowane przez Pchela
Opublikowano

Hehe dokładnie.W sumie to wolałbym, żeby HR w ogóle nie obsługiwało natala, bo z tego co mówi Bungie to gra ma wykorzystywać trzeci rdzeń do grafy, a z tego co wiadomo natal został 'wybebeszony' ze swojego własnego proscesorka i będzie używał właśnie trzeciego rdzenia Xa, więc zamist na grafę, to moc prcka pójdzie na jakiś śmieszny kontroler.Jak wyobrażam sobie sterowanie za pomocą rąk to chce mi się tylko śmiać.Chce mieć pada w dłoniach i walić heady w multi, a nie walczyć z niewygodnym sterowaniem.

Co do nowych screenów z HR, to co można powiedzieć - wszystko prezentuje się świetnie, jeśli naprawdę będzie się działo na ekranie tak dużo jak zapowiada Bungie, przy takiej grafie i przy ogromnych przesterzeniach to gra będzie naprawdę śliczna.Zobaczymy.

Opublikowano (edytowane)

Reach wychodzi jakiś miesiąc - dwa przed samym Natalem, więc jak już to to sterowanie będzie dodatkiem, nie przymusem.

 

btw. Bungie przyznało sie podobno, że ten przestawiony celownik to wina robienia screena w buildzie, który miał lekko walnięty Theater Mode (i tajemnica Natala rozwiązana).

Edytowane przez barth
Gość donsterydo
Opublikowano

Zapomniałeś dopisać, że wygląda tak samo jak Halo 3.

  • Minusik 1
Gość donsterydo
Opublikowano

Jak już to i tak pewnie jakiś teaser, nie ma co się napalać.

Opublikowano

Trailer był, screeny były, pora na gameplay, po za tym MS wie, że ta impreza musi zarządzić, dowalą po maxie.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

bardzo sie ciesze ze w koncu Bungie obudzilo sie z zimowego snu i stwierdzilo ze ich kolejna gra nie moze byc juz taka brzydka jak poprzednie (zadne HALO w momencie premiery nie bylo ładne ...no moze z wyjątkiem jedynki). Wygląd postaci (zwłaszcza spartan) w HALO REACH to masakra (graficznie przebijają wszystkie aktualnie wydane FPPY z duzą iloscią postaci np KZ2 czy BC2),. Gorzej jest z otoczeniem, tzn nie jest ono złe ale nie trzyma takiego poziomu jak postacie, jak dla mnie troche za mało roslinnosci, tzn nawet nie drzew tylko zwyklej trawy i krzaków , moze to poprawią jesli mocy starczy.

 

Jak juz pisałem wczesniej developer w wywiadzie powiedział że porownywanie graficznie HALO REACH do KZ2 i U2 jest niesprawiedliwe, tamte gry mają zamkniętą strukturę, gracz idzie po ustalonej sciezce wiec mozna zoptymalizowac ilosc detali otoczenia jakie aktualnie widzi (developerzy uncharted 2 mowili o tym ze liniowy tryb rozgrywki i czesto ustalona praca kamery pozwolil im na taki przepych graficzny) , w HALO REACH tego nie ma, lokacje są większe niz w poprzednich czesciach HALO, gracz moze w kazdej chwili wsiąsc do Banshee i uniesc sie w powietrze by obserwowac calą akcje z góry, moze tez nagrywac swoją misje i edytowac pozniej te nagrania (tamte gry tego nie mają). Dlatego porownania tych gier są bezsensowne.

 

tutaj wersja po angielsku:

 

Time for a lunch break. After lunch a visit with Marty O'Donnell the composer of all the music in Halo had been scheduled. Before we head of to lunch the folks at Bungie reveal that Uncharted 2: Among Thieves is a big hit in the studio at the moment and that Marty is the one who is most caught up in Nathan Drake's adventure.Lunch was taken at a close by restaurant and while I shoved a mountain of a hamburger down my throat I asked about the graphics. Comparisons to Gears of War 2, Killzone 2 and Bungie favourite Uncharted 2: Among Thieves were unavoidable. Halo: Reach looks great, but its not as visually striking as the games mentioned above.

Marcus Lehto got my message, but felt it was an unfair comparison. All of them are action games, but those games are more limited. You cannot take a Banshee at any time and fly across the whole level, and see all of the action in minute detail. The levels in Halo: Reach are much bigger than in previous Halo titles and still allow for co-operative action for up to four players. Add to this the fact that everything is still recorded while you play, so that you can end your session at any time, view what you have played, edit your own movies and capture stills.

------------------------

 

Nowe screeny ze strony, nie są to screeny z gry tylko obrazki pokazujące postacie, daję linki od razu do wersji HD

 

Jun right

 

Noble six run

 

Carter right

 

Kat right

 

Kat stand

 

Jorge right

 

Emile right

 

Emile right 2

 

Jun left

 

I na deser parę broni z gry (developer w wywiadzie powiedział ze Assault Rifle ma wiecej polygonów niz marines z HALO3)

 

Assault Rifle

 

DMR

 

Needle Rifle

 

 

Musimy uzbroic sie w cierpliwosc akurat w przypadku X-a jest ten paradoks ze jest odwrotnie jak u Sony tzn studia bardziej związane z Microsoftem robią gorsze wizualnie gry niz studia zewnętrzne tworzące gry multiplatformowe ,

Edytowane przez Azakiel
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...