Gość donsterydo Opublikowano 4 lutego 2010 Opublikowano 4 lutego 2010 Wojtass: Lepiej oblukaj screeny i nie pleć głupot, kogo obchodzi jaki to silnik skoro gra wygląda kapitalnie. Nie rozumiem tej logiki... Cytuj
Gość Opublikowano 4 lutego 2010 Opublikowano 4 lutego 2010 (edytowane) W wyobrazni pokutuje wizerunek 3, sam za bardzo nie moglbym sobie wyobrazic jak wrazenie moze zrobic teraz przebudowany silnik z tej gry. Screeny pokazuja ze moze. Lepszy oglad na sytuacje rzuca zapewne gameplaye. Edytowane 4 lutego 2010 przez Gość Cytuj
barth 70 Opublikowano 4 lutego 2010 Autor Opublikowano 4 lutego 2010 Pozwólcie, że strzelę taką analogię: Jest sobie silnik w samochodzie, ma powiedzmy 70 koni mechanicznych. Rozwiercamy w nim tłoki, wymieniamy kilka części na lepsze jakościowo i lżejsze, wymieniamy filtr powietrza, dokładamy turbo i mamy 300 koni. To samo można zrobić z silnikiem w grze (co najlepiej pokazuje Unreal Engine stosowany prawie w każdej grze dzisiaj), wystarczy wymienić odpowiednią liczbę elementów na nowe/lepsze i nie da się poznać jak wyglądał oryginał. To samo mamy w przypadki Reach - został sam szkielet silnika trzymający wszystko w kupie, reszta jest nowa. Cytuj
jaszczoor 42 Opublikowano 4 lutego 2010 Opublikowano 4 lutego 2010 ale ze starego styranego silnika z malucha silnika porshe nie zrobisz : | choć nie mówie tego jako analogii do reach ...mam nadzieję heh Cytuj
Wojtass 2 Opublikowano 4 lutego 2010 Opublikowano 4 lutego 2010 Trójka w momencie premiery nie robiła grafiką i skoro wtedy 'nie robiła' to jak może zrobić dziś ?. Nie znam się na programistycznych sztuczkach ale jak pomalujesz kupe na złoty kolor, posypiesz brokatem, popsikasz perfumami to mimo wszystko dalej będzie kupą, rajt ? @Donsterydo - na screenach to se może wyglądać jak chce. Jak bez gameplay`u można mówić o grafice. Nie rozumiem tej logiki... Cytuj
barth 70 Opublikowano 4 lutego 2010 Autor Opublikowano 4 lutego 2010 Poczekaj do X10, tam podobno ma być gameplay i możliwe, że zapowiedź terminu bety Cytuj
Flaha 25 Opublikowano 5 lutego 2010 Opublikowano 5 lutego 2010 Trójka w momencie premiery nie robiła grafiką i skoro wtedy 'nie robiła' to jak może zrobić dziś ?. Nie znam się na programistycznych sztuczkach ale jak pomalujesz kupe na złoty kolor, posypiesz brokatem, popsikasz perfumami to mimo wszystko dalej będzie kupą, rajt ? Jak bez gameplay`u można mówić o grafice. Nie rozumiem tej logiki... Wojtku sam sobie odpowiedziałeś :> 1 Cytuj
Uzny 94 Opublikowano 5 lutego 2010 Opublikowano 5 lutego 2010 "GamePro summarizes: Halo: Reach has the look and feel of Halo 3, combined with the very best elements of Halo 1 (big levels, feeling of freedom) and Halo 2 (fights)." hołpsy w dol 1 Cytuj
jaszczoor 42 Opublikowano 5 lutego 2010 Opublikowano 5 lutego 2010 będzie to samo tylko bardziej szaro bure : | Cytuj
Wojtass 2 Opublikowano 5 lutego 2010 Opublikowano 5 lutego 2010 Wojtku sam sobie odpowiedziałeś :> Andrzeju ja sie fkorwiam że silnik jest stary ;] Cytuj
Pchela 7 Opublikowano 5 lutego 2010 Opublikowano 5 lutego 2010 (edytowane) Wojtass, umarłeś ? do tematu: tak jak powiedział wyżej Paweł, "hołpsy w dół" - czuje to samo Edytowane 5 lutego 2010 przez Pchela Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 5 lutego 2010 Opublikowano 5 lutego 2010 "Stary" mocno zmodyfikowany i uaktualniony. Cytuj
barth 70 Opublikowano 5 lutego 2010 Autor Opublikowano 5 lutego 2010 Nie ma co się gimnastykować, widać wszystko musi być 'nowe i błyszczące', żeby zrobić jakiekolwiek wrażenie. Nawet jeśli H:R będzie wyglądać dobrze to i tak będzie narzekanie w stylu: 'ale na nowym silniku mogłoby być jeszcze lepiej' . Cytuj
Zimol 85 Opublikowano 5 lutego 2010 Opublikowano 5 lutego 2010 Co nie zmienia faktu, że Bungie rozpuszczało pierwsze newsy o istnieniu H:R z naciskiem też na to, że powstaje na nowym engine, a to jest taki nowy engine nie-do-końca I tak najważniejszy w tym wszystkim będzie multi, tylko żeby to miało jakiś klimat, a nie odtrącało jak ODST:/ Cytuj
barth 70 Opublikowano 5 lutego 2010 Autor Opublikowano 5 lutego 2010 Bungie mówiło, że ma nowy silnik graficzny, nie nowy silnik, czyli sam moduł silnika odpowiedzialny za grafikę może być całkowicie nowy. Cytuj
ursus360 0 Opublikowano 5 lutego 2010 Opublikowano 5 lutego 2010 widze ze co nie którzy zapomnieli o zdolnościach bungie do tworzenia dobrej grafiki. a wystarczy przypomniec rewolucje jaka sie dokonała od h1 do h2. nikt wtedy nie przypuszczał, ze xboxa na coś takieg stać. ja mam nadziej ze to samo pokarzom w tej generacji xa. a nawet jak nie bendzie to killer graficzny to i tak zakupie te gre dla samej fabyły , która napewno bendzie świetna. Cytuj
Bieniu 5 Opublikowano 5 lutego 2010 Opublikowano 5 lutego 2010 Ja już od pierwszych zapowiedzi obawiam się najgorszego... ale nie tak jak Wam się może wydawać Powiem tak: dla mnie i dla wąskiego grona forumowiczów (H3 crew) ważne jest tak naprawdę tylko multi. Dla mnie ta gra mogłaby mieć samo multi. Mam głęboko w poważaniu pogląd, że wszystko musi teraz wyglądać jak uncharted 2 lub nowy cod. Prosta analogia: co z tego, ze nowy top-seller od Infinity Wards jest widowiskowy co z tego, że ma fajna grafe (na starym silniku btw) co z tego, że smiga w 60 klatkach i ma takie wypasy jeśli chodzi o customizacje, że proszę siadać skoro... multi nie nadaje się do poważnej gry. I nie jest to moja opinia, ja lubię sobie w to popykać. Jedyne czego wymagam od Bungie to solidne mutli, grywalne i wyważone. Spekulowanie Wojtassa, że nie wróci do halo "bo oszukali mnie łobuzy" jest dość zabawne... Poczekajcie do bety, ocenicie. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 6 lutego 2010 Opublikowano 6 lutego 2010 (edytowane) Ja też główny nacisk kładę na multi, bo to właśnie ten tryb będzie głównym mięskiem H:R, w który będe zapewne ciorał do następnej części tej serii.SP też jest dla mnie ważny, ale wiadomo przejdzie się kilka razy i nigdy do niego nie wróci.Co do grafy to nie wymagam żeby H:R wyglądało najlepiej na rynku, czy tak, żeby fanboje obu konsol spierali się, kótra gra jest najładniejsza, więcej czasu spędzając na kłóceniu się na forach, niż na graniu w gry, o które się kłócą.Nowe Hejloł ma wyglądać dobrze, porawiając ewnidentne słabości poprzedniczki.Najważniejszy jest gameplay, a nawet fotorealistyczna grafa nie obroni ch.uj.owe.go gameplayu.Chociaż wcale nie obraziłbym się, jakby Reach wyglądał przekozacko. Edytowane 6 lutego 2010 przez 44bronx Cytuj
ONE! 0 Opublikowano 6 lutego 2010 Opublikowano 6 lutego 2010 a ja mam nadzieje, ze na multi do zabicia kogos nie trzeba bedzie wladowac pol magazynku jak w Halo 3, tylko troszke mniej, I ze bedzie znowu firefight Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 6 lutego 2010 Opublikowano 6 lutego 2010 Jak chcesz zabijac dwoma strzałami to graj w MW2, w Halo trzeba było zawsze wpakować i tak ma pozostać. Cytuj
barth 70 Opublikowano 6 lutego 2010 Autor Opublikowano 6 lutego 2010 DMR= 3 shots to kill?! OBY! Obstawiam 4-5 strzałów, trochę jak Pistol w H3 (tyle, że z większą częstotliwością strzałów). Nie wiem czy było już o tym mówione, ale w Reach celność broni będzie zależeć od prędkości strzelania, tak jak w ODST - tzn. im szybciej się strzela tym bardziej nosi celownikiem, ale jeśli złapie się odpowiednie tempo to celownik nie drgnie. IMO to jest rozwiązanie skillowe Cytuj
pleju 209 Opublikowano 6 lutego 2010 Opublikowano 6 lutego 2010 widze ze co nie którzy zapomnieli o zdolnościach bungie do tworzenia dobrej grafiki. a wystarczy przypomniec rewolucje jaka sie dokonała od h1 do h2. nikt wtedy nie przypuszczał, ze xboxa na coś takieg stać. ja mam nadziej ze to samo pokarzom w tej generacji xa. Nie chce cie martwić ale przed premierą H2 wyszły Chronicles of Riddick i Ninja Gaiden które wyglądały wyraźnie lepiej Orientuje się ktoś o której zaczyna się X10 San Francisco i pokaz HR?? Mam nadzieję że nie będę musiał znowu czekać do 3:00 Cytuj
Gość Opublikowano 6 lutego 2010 Opublikowano 6 lutego 2010 Zeby nie bylo jak z VGA, ze sie do poznych godzin czeka i chu.j z tego wynika. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 6 lutego 2010 Opublikowano 6 lutego 2010 Nie chce cie martwić ale przed premierą H2 wyszły Chronicles of Riddick i Ninja Gaiden które wyglądały wyraźnie lepiej Owszem wygladaly, ale lokacje byly zdecydowanie mniejsze, mniejsza widocznosc + mniej sie dzialo na ekranie (obie gry przeszedlem - tak aby nie bylo watow). Obszary, ktore byly wieksze w Riddicku byly puste i za.sra.ne tymi samymi teksturami (koncowe levele - white sleep room jest dobrym przykladem). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.