Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow


barth

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Grafika w ViDoc'u prezentuje sie swietnie. Sama roznica w wygladzie marine'a z 3 a Reach pokazuje rozmach graficzny jaki zaserwuje nam Bungie.

Opublikowano

To sa materialy z alphy, mysle ze ten tytul do czasu premiery nas niejednokrotnie zaskoczy.

Gość donsterydo
Opublikowano

Ja (pipi)ę - normalnie masakra O_o Zaraz ściągnę sobie w HD, ale już widzę, że technicznie jest za(pipi)iście no i klimat się wylewa - świetnie dobrana paleta barw.

Gość donsterydo
Opublikowano

Zarzuć linkiem, bo ja jak wybieram download to mi otwiera film w okienku :confused:

Gość donsterydo
Opublikowano

Ha ha ha, no faktycznie :) Ale takiego prostego zabiegu nie robiłem już od miesięcy, wszędzie teraz jest bezpośredni download po kliknięciu :P

Opublikowano

Ten ViDoc mnie zniszczył, leże na ziemi z pianą na pysku.

Animacja + kolorystyka + mocap dają radę nieprzeciętnie. Jednak dobrze, że zaufałem Bungie.

Beto przybywaj!

 

btw. Brute'y chyba jednak powrócą, polecam sprawdzić 4:33 min.

Opublikowano (edytowane)

Wygląda to KA-PI-TAL-NIE. Cieszę że w końcu jakieś Halo będzie świetne graficznie a nie tylko dobre. To co widziałem na tym filmiku ze strony Bungie mi absolutnie wystarcza. Dodać do tego epickość bitwy, wiele AI, duże mapy i brak loadingów - majstersztyk.

 

Jako że to alpha to jest szansa ze jeszcze to podkręcą do września :) IMO powinni popracować nad oświetleniem, nie liczę na poziom Killzone 2 ale mogliby to zrobić lepiej.

 

EDIT: i bedą Brute'y!

Edytowane przez MaZZeo
Gość donsterydo
Opublikowano

Obejrzałem jeszcze raz tyle, że w HD. Ręce same składają się do braw. Prezentuje się niesamowicie.

 

A w tej walce grupowej brało udział z tego co policzyłem 37-40 jednostek naraz :)

Opublikowano
Jako że to alpha to jest szansa ze jeszcze to podkręcą do września :) IMO powinni popracować nad oświetleniem, nie liczę na poziom Killzone 2 ale mogliby to zrobić lepiej.

 

Pod względem techniczny HR już teraz przebija KZ2, tu rozchodzi się o "dizajn" a ten w grach Bungie jest taki jak widać. Do września gra na pewno zyska na grafice. KZ2 pod koniec produkcji zyskał naprawdę dużo :)

Opublikowano

@Juan - sprint jest czymś w rodzaju ładowanego Equipement'u z H3, więc na 99% będzie się dało wyrzucić go w Forge'u.

@donaterydo - dokładnie jest ich tam 42 sztuki (6ciu Spartan, 8miu żołdaków i 30tu Covenantów).

@Soul - no z tą grafiką lepszą niż w KZ2 to bym nie przesadzał, chyba że weźmiemy pod uwagę rozległość poziomów

 

Zastanawia mnie jedno - Bungie po raz kolejny sugeruje, że bohaterów może być siedmiu (a Bungie kocha cyfrę 7)

Opublikowano

Na zagranicznych forach sporą zadymę powoduje następującą wypowiedź kogoś z Bungie: 'wszystkie mapy multiplayerowe mają swoje korzenie w trybie singleplayer'.

Czyżby więc podobnie Jak w serii CoD mapy z multi będą przerobionymi fragmentami z singla, czy po prostu chodzi o to, że areny będą tworzone w tej samej stylistyce co charakterystyczne miejsca z kampanii?

Opublikowano
@Soul - no z tą grafiką lepszą niż w KZ2 to bym nie przesadzał, chyba że weźmiemy pod uwagę rozległość poziomów

 

 

Przecież nigdzie nie napisałem, że jest lepsza grafika, miałem na myśli całość rozległe tereny etc.....

Opublikowano

Jako że wy podniecacie się, że grafa jest ach och, jest spoko, to ja pominę ten nieistotny przy tej jakości wykonania szczegół, a zajmę się plusami.

 

Jest pistol z dobrym zasięgiem (nie wierzę, że będzie jak w halo: CE, ale nadzieja umiera ostatnia)

DMR - podoba mi się jego dizajn i sposób działania.

Na minus shotgun, znowu ma mocny autoaim i minimalny zasięg, najlepszy był w Halo1, później to już raczej jakaś porażka:/

Co to za granatnik w 3/4 filmu??

Sprint, bardzo mi się spodobała animacja i sposób działania tej opcji, mam nadzieję, że będzie w multi, a nawet jeśli nie to że MLG nie będzie na tyle skostniałe i nie zrezygnuje z tego bajeru. Daje dużo dodatkowych możliwości (trudniej będzie wykalkulować zmianę pozycji przeciwnika, z pewnością powstanie masa glitchy, które będą "skillowe" slide'y, skróty).

Zamiast dupczyć tą skostniałą gadką, pomyślcie, sprint dodałby tej grze więcej dynamiki, czy to w kampanii czy multi.

 

pozdro

Opublikowano

Tym razem za multi odpowiedzialny jest koleś który projektował tą opcję w Shadowrun'ie (dla przypomnienia - wzorowa y na H1, bardzo skillowy FPS) i koleś z miejsca wywalił polowe broni. Według nowych załżeń każda broń ma mieć jakiś określony cel i nie ma się dublowac z innymi broniami. Tak więc mamy shotguna jako broń 'na odległość nieświeżego oddechu', AR na close-mid, DMR na mid-far (pistol to szybsza, ale słabsza wersja DeeMeR'a, coś jak w ODST) i snajperów na duże odległości. Do tego kilka broni wypełniających luki i dodających różnorodności (granatnik wygląda na ciekawą alternatywę dla rocketa). Multi może być świerze, ale znajome zarazem.

A jeśli chodzi o armor abillities to Molo ma racje, mogą dodać drugiej głębi grze (takiej jakiej miały dodać equipementy) i stać się czymś w rodzaju game changerów na miarę 'rury'.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...