Opublikowano 12 lutego 201015 l prosze http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=HaloReach_ViDoc
Opublikowano 12 lutego 201015 l Grafika w ViDoc'u prezentuje sie swietnie. Sama roznica w wygladzie marine'a z 3 a Reach pokazuje rozmach graficzny jaki zaserwuje nam Bungie.
Opublikowano 12 lutego 201015 l Autor Dzięki Ci Pawle. O, zaczęło się odszczekiwanie bluzgów na grafikę
Opublikowano 12 lutego 201015 l To sa materialy z alphy, mysle ze ten tytul do czasu premiery nas niejednokrotnie zaskoczy.
Opublikowano 12 lutego 201015 l Ja (pipi)ę - normalnie masakra O_o Zaraz ściągnę sobie w HD, ale już widzę, że technicznie jest za(pipi)iście no i klimat się wylewa - świetnie dobrana paleta barw.
Opublikowano 12 lutego 201015 l W dniu 12.02.2010 o 12:38, 44bronx napisał(a): 60 FPS? Ciekawe gdzie taką bzdurę wyczytałeś... Faktycznie mój fail. Jednak grając w Halo ma się wrażenie 60 Pobieram w HD tego doc'a. Ciekaw jestem jak cholera. Za parę minut będzie na dysku.
Opublikowano 12 lutego 201015 l Zarzuć linkiem, bo ja jak wybieram download to mi otwiera film w okienku :confused:
Opublikowano 12 lutego 201015 l Ha ha ha, no faktycznie Ale takiego prostego zabiegu nie robiłem już od miesięcy, wszędzie teraz jest bezpośredni download po kliknięciu
Opublikowano 12 lutego 201015 l Autor Ten ViDoc mnie zniszczył, leże na ziemi z pianą na pysku. Animacja + kolorystyka + mocap dają radę nieprzeciętnie. Jednak dobrze, że zaufałem Bungie. Beto przybywaj! btw. Brute'y chyba jednak powrócą, polecam sprawdzić 4:33 min.
Opublikowano 12 lutego 201015 l Wygląda to KA-PI-TAL-NIE. Cieszę że w końcu jakieś Halo będzie świetne graficznie a nie tylko dobre. To co widziałem na tym filmiku ze strony Bungie mi absolutnie wystarcza. Dodać do tego epickość bitwy, wiele AI, duże mapy i brak loadingów - majstersztyk. Jako że to alpha to jest szansa ze jeszcze to podkręcą do września IMO powinni popracować nad oświetleniem, nie liczę na poziom Killzone 2 ale mogliby to zrobić lepiej. EDIT: i bedą Brute'y! Edytowane 12 lutego 201015 l przez MaZZeo
Opublikowano 12 lutego 201015 l Bieganie jak w COD :o, oby tylko w singlu , shotgun ladniutki i ten DMR ;]
Opublikowano 12 lutego 201015 l Obejrzałem jeszcze raz tyle, że w HD. Ręce same składają się do braw. Prezentuje się niesamowicie. A w tej walce grupowej brało udział z tego co policzyłem 37-40 jednostek naraz
Opublikowano 12 lutego 201015 l Cytat Jako że to alpha to jest szansa ze jeszcze to podkręcą do września IMO powinni popracować nad oświetleniem, nie liczę na poziom Killzone 2 ale mogliby to zrobić lepiej. Pod względem techniczny HR już teraz przebija KZ2, tu rozchodzi się o "dizajn" a ten w grach Bungie jest taki jak widać. Do września gra na pewno zyska na grafice. KZ2 pod koniec produkcji zyskał naprawdę dużo
Opublikowano 12 lutego 201015 l Wygląda to kapitalnie w ruchu. Trzeba będzie jeszcze raz zakupić ODST
Opublikowano 12 lutego 201015 l Autor @Juan - sprint jest czymś w rodzaju ładowanego Equipement'u z H3, więc na 99% będzie się dało wyrzucić go w Forge'u. @donaterydo - dokładnie jest ich tam 42 sztuki (6ciu Spartan, 8miu żołdaków i 30tu Covenantów). @Soul - no z tą grafiką lepszą niż w KZ2 to bym nie przesadzał, chyba że weźmiemy pod uwagę rozległość poziomów Zastanawia mnie jedno - Bungie po raz kolejny sugeruje, że bohaterów może być siedmiu (a Bungie kocha cyfrę 7)
Opublikowano 12 lutego 201015 l Autor Na zagranicznych forach sporą zadymę powoduje następującą wypowiedź kogoś z Bungie: 'wszystkie mapy multiplayerowe mają swoje korzenie w trybie singleplayer'. Czyżby więc podobnie Jak w serii CoD mapy z multi będą przerobionymi fragmentami z singla, czy po prostu chodzi o to, że areny będą tworzone w tej samej stylistyce co charakterystyczne miejsca z kampanii?
Opublikowano 12 lutego 201015 l Cytat @Soul - no z tą grafiką lepszą niż w KZ2 to bym nie przesadzał, chyba że weźmiemy pod uwagę rozległość poziomów Przecież nigdzie nie napisałem, że jest lepsza grafika, miałem na myśli całość rozległe tereny etc.....
Opublikowano 12 lutego 201015 l Jako że wy podniecacie się, że grafa jest ach och, jest spoko, to ja pominę ten nieistotny przy tej jakości wykonania szczegół, a zajmę się plusami. Jest pistol z dobrym zasięgiem (nie wierzę, że będzie jak w halo: CE, ale nadzieja umiera ostatnia) DMR - podoba mi się jego dizajn i sposób działania. Na minus shotgun, znowu ma mocny autoaim i minimalny zasięg, najlepszy był w Halo1, później to już raczej jakaś porażka:/ Co to za granatnik w 3/4 filmu?? Sprint, bardzo mi się spodobała animacja i sposób działania tej opcji, mam nadzieję, że będzie w multi, a nawet jeśli nie to że MLG nie będzie na tyle skostniałe i nie zrezygnuje z tego bajeru. Daje dużo dodatkowych możliwości (trudniej będzie wykalkulować zmianę pozycji przeciwnika, z pewnością powstanie masa glitchy, które będą "skillowe" slide'y, skróty). Zamiast dupczyć tą skostniałą gadką, pomyślcie, sprint dodałby tej grze więcej dynamiki, czy to w kampanii czy multi. pozdro
Opublikowano 12 lutego 201015 l Muszę zmienić pieluchę A tak na serio, to dużo zmian. Halo Reach będzie najbardziej rewolucyjne, nie chce mi się tutaj wypisywać zmian, bo każdy kto przeszedł Halo 1/2 i/lub 3, wie o czym mówię. Mi się podoba, czekam.
Opublikowano 12 lutego 201015 l Autor Tym razem za multi odpowiedzialny jest koleś który projektował tą opcję w Shadowrun'ie (dla przypomnienia - wzorowa y na H1, bardzo skillowy FPS) i koleś z miejsca wywalił polowe broni. Według nowych załżeń każda broń ma mieć jakiś określony cel i nie ma się dublowac z innymi broniami. Tak więc mamy shotguna jako broń 'na odległość nieświeżego oddechu', AR na close-mid, DMR na mid-far (pistol to szybsza, ale słabsza wersja DeeMeR'a, coś jak w ODST) i snajperów na duże odległości. Do tego kilka broni wypełniających luki i dodających różnorodności (granatnik wygląda na ciekawą alternatywę dla rocketa). Multi może być świerze, ale znajome zarazem. A jeśli chodzi o armor abillities to Molo ma racje, mogą dodać drugiej głębi grze (takiej jakiej miały dodać equipementy) i stać się czymś w rodzaju game changerów na miarę 'rury'.
Opublikowano 12 lutego 201015 l Ale urwał! Ale to było dobre ! Edytowane 12 lutego 201015 l przez Pchela
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.