Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow


barth

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

no pewnie taki chaingun, będzie wywalony z jakichkolwiek "kompetetiv" trybów :whistling:

 

Barth@ Elity zawsze były większe przecież od ludzi, że arbiter był rozmiarów Czifa na pokazówce z grejwmajndem w H2 to się nie liczy, bo Majster Szef to kawał chłopa w półtonowej Mjolnir Battle Armor Suit czy jak tam to zwał. (Pół tony?! ALE URWAŁ! ALE TO BYŁO DOBRE!)

 

Traktor@ złap za słownik, bo byki walisz co zdanie. A w "morzu" to możesz się najwyżej utopić :potter:

Edytowane przez Zimol
Opublikowano

@Zimol - z tym, że tym razem Elici będą jeszcze więksi niż wcześniej, a Spartanie III odrobinę mniejsi niż 'dwójki'.

@phunkracy - pomniejszenie modelu to multi nie jest takie łatwe jak by się zdawało (potrzeba osobnych tekstur i animacji korzystania z broni), no i dochodzi problem pojemności DVD -chyba, że tak jak w przypadku ODST multi wyjdzie na osobnej płytce

 

btw. z wywiadu 343i z Bungie (który można obejrzeć m.in. na Halo Waypoint) wynika, że tym razem nie będziemy podróżować po galaktyce - całą grę spędzimy tylko na Reach

Opublikowano

@barth wbrew pozorom model postaci nie zajmuje jakiejś gigantycznej ilości pamięci. Tekstur mozna użyć tych samych. Ale to i tak tylko teorie, więc pozostaje czekać na to, co wymyśli bungie ;)

 

@raptor

@44bronx

 

Nie wyobrażam sobie żeby nie pojawił się desant na statek covenantów jak w H1 "Truth & Reconcilation" :ninja:

Opublikowano

@barth wbrew pozorom model postaci nie zajmuje jakiejś gigantycznej ilości pamięci. Tekstur mozna użyć tych samych. Ale to i tak tylko teorie, więc pozostaje czekać na to, co wymyśli bungie ;)

Sam model to nie jest problem (jego rozmiar) nigdy, gdyz zwykly resize parametr/skrypt starcza do tego. Z teksturami podobnie, wiec nie trzeba tego samego razy dwa robic. Downscaling ftw Barth! Problem tekstur i brzydko wygladajacych postaci jedynie ma/mialby miejsce przy upscalling, gdzie postac wygladalaby kanciasto z rozmytymi teksturami.

Nie wyobrażam sobie żeby nie pojawił się desant na statek covenantów jak w H1 "Truth & Reconcilation" :ninja:

Sek w tym, ze zaden z tych spartan w sumie nie opuscil Reach afaik, ale jak sie ta gra skonczy to tylko Bungie wie :P.

Opublikowano

Nowy Weekly Update, a w nim kilka cztery ciekawe informacje, po jednej dla miłośników singla i multi.

 

Zacznijmy od multi:

Gra wchodzi właśnie w stadium Alpha testów trybu sieciowego (siedzą właśnie na wersji RC1) i podobno siła większości broni już jest ustawiona prawie ostatecznie. Najwięcej radości dają podobno dwie bronie - pistol i DMR. Headshoty dają masę satysfakcji, obie są dość silne (chociaż pistol do formy z H1 nie wrócił, ale ponoć jest dużo lepszy niż w H2 i H3) i mają już takie zostać.

 

Coś dla fanów singla:

Urk, autor Update'ów został ostatnio zaproszony do pracowni AI i to co tam zobaczył sprawiło, że lekko się zaślinił. Oto jak opisał rozmowę między dwoma specami od AI, którzy oglądali to co dzieje się na ekranie (w wolnym tłumaczeniu):

 

-Ilu ich teraz jest na ekranie?

-Dwustu, plus

-O, myślałem, że możemy to podwoić

 

Co prawda nie wiadomo jak zaawansowane byłoby AI w takich ilościach działających na raz i nie wiadomo czy chodziło o sojuszników/przeciwników, czy np o ptaki (w tle leciała muzyka 'Lot Trzmiela'.

Wiadomo natomiast, że Elici nauczyli się nowych sztuczek i podobno trudniej ich pokonać niż w poprzednich częściach.

 

 

A na koniec parę 'giftów' od Bungie - ostatnio nagrywana była sesja z 'panem ogłaszającym' tryby itp. Oto kilka przykładów jego pracy (ktoś potrzebuje nowego dzwonka na komórkę?):

 

Cool Spawn Bro

Grifball

Hells Jerome

Skullamanjaro

NIESPODZIANKA

 

Co pochodzi z jakiego trybu to zgadujcie sami ;)

 

 

I na koniec dwie tapetki, które służyły wcześniej za okładki EDGE i Gameinformer'a (tym razem bez logosów i kodów kreskowych):

 

http://www.bungie.net/images/News/Inline10/021910/Bungie_Reach_Cover_Edge.jpg

http://www.bungie.net/images/News/Inline10/021910/GameInformerCover_final_clean.jpg

  • Plusik 1
Gość donsterydo
Opublikowano

@barth: To chyba coś źle usłyszał albo nie mówili o aktywnych jednostkach AI, to jest po prostu nie do ogarnięcia przez konsolę.

Opublikowano

Ale po czym wnioskujesz, że jest nie do ogarnięcia? Cholera wie co jeszcze da się wycisnąć z tego pudła ;).

Ale mogło faktycznie chodzić po prostu o jakieś śmigające po niebie ptaszki, czy sarenki fikające po lesie. Pożyjemy, zobaczymy.

Gość donsterydo
Opublikowano

Mieli podwoić liczbę aktywnych jednostek AI i to było dla nich dużym wyzwaniem.

 

W 200 jednostek naraz nie uwierzę tak samo jak nie mogę uwierzyć w informacje, że screeny z Alan Wake nie są photoshopowane i że gra ma 4xAA :P

 

Niektóre rzeczy po prostu przerastają moje oczekiwania :)

Opublikowano

Zmieniając temat - Bungie udzieliło wywiadu Geoffowi Keighley z GTTV/Spike, dowiadujemy się z niego następujących rzeczy:

- dualwield najprawdopodobniej nie powróci (jak żartuje Brian z Bungie: Spartanie III jeszcze nie nauczyli się trzymać dwóch broni na raz) - ja cieszę się z tego niezwykle;

- w co-op'ie każdy gracz będzie grał swoją 'trójką', nie będzie możliwości wcielenia się w innych członków Noble Team;

- wbrew wcześniejszym informacjom nie jest w 100% wykluczone, że znajdzie się w grze jakaś misja, w której będziemy śmigać np. po orbicie Reach, ale też nie jest to pewne;

Opublikowano

Zmieniając temat - Bungie udzieliło wywiadu Geoffowi Keighley z GTTV/Spike, dowiadujemy się z niego następujących rzeczy:

- dualwield najprawdopodobniej nie powróci (jak żartuje Brian z Bungie: Spartanie III jeszcze nie nauczyli się trzymać dwóch broni na raz) - ja cieszę się z tego niezwykle;

- w co-op'ie każdy gracz będzie grał swoją 'trójką', nie będzie możliwości wcielenia się w innych członków Noble Team;

- wbrew wcześniejszym informacjom nie jest w 100% wykluczone, że znajdzie się w grze jakaś misja, w której będziemy śmigać np. po orbicie Reach, ale też nie jest to pewne;

Pogrubione = Best thing evah normalnie :P

Teraz jeszcze niech bron covenantow ma lekki snare/slow tak jak w jedynce i bedzie bomba :D.

Opublikowano

http://www.bungie.net/images/News/Inline10/021910/Bungie_Reach_Cover_Edge.jpg

http://www.bungie.net/images/News/Inline10/021910/GameInformerCover_final_clean.jpg

 

Jakoś nie mogę przekonac się do wyglądu Spartan III generacji. Dwójki to potężne behemothy, widać na pierwszy rzut oka, że coś z nimi jest nie tak. A trójki to zwykli ludzie, oprócz pancerza, nie wyróżniający się z tłumu. Pewnie książki to jakoś wyjasniły ale ja, nieświadom ich treści, nie rozumiem dlaczego Bungie postanowiło wprowadzić do uniwersum trzecią generację Spartan.

Opublikowano

Projekt Spartan II był cholernie drogi. Wyprodukowanie jednej zbroi MJOLNIR pochłaniało mniej więcej tyle pieniędzy co zbudowanie jednego kosmicznego niszczyciela. Nie mówiąc już o koszcie szkolenia samych 'dwójek'. A i jeszcze najpierw trzeba było najpierw ich znaleźć i porwać (a nadawało się do tego tylko bardzo wąskie groni kandydatów). Dlatego do programu wcielono 75 kandydatów, z czego szkolenia i augumentację przetrwała 33-ka.

Trójki to taka wersja budżetowa Spartan - produkowano ich prawie że masowo (po 300 na grupę), oszczędzano na zbrojach (to co ma Noble Team kolekcjonowane było przez wiele lat - stąd duża różnorodność w ich ekwipunku), brano pod uwagę większe grono kandydatów (przez co byli mniej doskonali) i ogółem oszczędzano gdzie się da. Przez to wszystko mówiło się, że 'trójki' są bronią typu wystrzel-i-zapomnij, oddziałami samobójczymi. A jednak Noble Team ciągle wracało.

Może Bungie zdecydowało się na Spartan III właśnie przez to, że są słabsi - muszą działać w zespole by wykonać misję i przeżyć. Są też przez to bardziej ludzcy.

 

btw. Sorry jeśli napisałem to trochę chaotycznie, ale od kilku godzin kleje coś butaprenem i mogę trochę nie ogarniać ;)

Opublikowano

No, oficjalny blog Halo Reach mówi, że gra weszła dzisiaj w ostateczną fazę Alpha. Kilka tysięcy zaprzyjaźnionych z Bungie ludzi dostanie możliwość przetestowania jej w domu (pieprzeni farciarze). Tymczasem jesteśmy coraz bliżej tak wyczekiwanej przez nas bety :D

Opublikowano

Nie jestem pewien czy dostęp do tego będą mieli tylko posiadacze devkit'ów, czy też alpha będzie chodzić na normalnych serwerach XBL (i ściągać będzie się ją za pomocą kodów). Jak się dowiem to przekażę. Ale dostać się do tego nie będzie łatwo kufa.

 

Przy okazji - Marty O'Donnell jest w L.A., co na tym stadium produkcji Halo Reach oznacza mniej więcej tyle, co nagrywanie głosów do gry. Reach się rozpędza!

Opublikowano

Bo przywalili faila i nie potrafią czytać ze zrozumieniem / nie rozumieją angielskiego? ;)

 

Logika ponad wszystko - dwa dni temu gra miała dopiero kandydata na alphę, a dzisiaj testy skończonej alphy miałyby być już skończone? Da się pracować szybko, ale kufa, nie aż tak.

Opublikowano

Zmieniając temat - Bungie udzieliło wywiadu Geoffowi Keighley z GTTV/Spike, dowiadujemy się z niego następujących rzeczy:

- dualwield najprawdopodobniej nie powróci (jak żartuje Brian z Bungie: Spartanie III jeszcze nie nauczyli się trzymać dwóch broni na raz) - ja cieszę się z tego niezwykle;

- w co-op'ie każdy gracz będzie grał swoją 'trójką', nie będzie możliwości wcielenia się w innych członków Noble Team;

- wbrew wcześniejszym informacjom nie jest w 100% wykluczone, że znajdzie się w grze jakaś misja, w której będziemy śmigać np. po orbicie Reach, ale też nie jest to pewne;

 

- ja w sumie do dual wieldingu nic nie mam, czasem się przydaje, ale może dzięki temu, że tego nie będzie to będzie bardziej skillowo

- coop ma być w końcu na 4 czy na 6 osób, wiadomo coś na ten temat?

- No przecież w Halo musi być coś kosmicznego, wręcz nie wierze, że nic takiego nie będzie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...