Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow

Featured Replies

Opublikowano

Pewnie zachlysneli sie "RC1", ktory oznaczalby gotowy produkt (juz po becie), gdzie wyszukuje sie ostatnie byki by oznaczyc produkt jako RTM.

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Wyświetleń 167,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Halo Reach jakie jest każdy widzi (bo już jest po premierze właściwie).

  • Gość bigdaddy
    Gość bigdaddy

    faktycznie 30fps po odst widać ale zawsze wydawało mi się że h3 to 60fps. Skoro 30fps będzie to mają duże pole do popisu.   A jest jakiś fpp na x360/ps3 który chodzi w 60fps?

  • korwa, a obiecywalem sobie ze juz sie na zadne halo nie napale

Opublikowano

Nowe artworki do pierwszej zapowiedzianej mapy multiplayer:

Zewnętrze (pokazane już wcześniej):

http://www.bungie.net/images/News/Inline10/x10/Reach-Powerhouse_concept.jpg

 

Wnętrze (z bungie weekly update, tj. świeżutkie):

http://www.bungie.net/images/News/Inline10/022610/Interior_Level1.jpg

 

Za godzinkę lub wiecej przetłumaczę jeszcze bungie weekly update'a ;)

 

PS. Bungie zapowiedziało coś za(pipi)istego, mega i w ogóle tak świetnego że można by o tym zrobić osobne video :potter:

 

 

Poza tym zwróćcie uwagę na jeden szczegół: na lewej krawędzi znajduje się Spartan II! A to podobno mapa multiplayerowa.. :whistling:

Opublikowano
  • Autor

Ten Spartan II jest tam tylko jako wyznacznik skali, nie należy odczytywać w jego obecności nic więcej (oficjalne oświadczenie Bungie). Poza tym już przecież wiadomo, że wygląd postaci z singleplayera będzie przekładał się na multi, a jako że wiadomo, że pogramy jako Spartan III to...

Opublikowano

Szkoda tylko, że mnie multi nic nie obchodzi :P

 

Ale widziałem jak Spartan robił fikołka przez ramię :D

Opublikowano
  • Autor

I'VE GOT JIZZ IN ME PANTIES!!!

Wygląda za(pipi)iście....

Ale - jetpacki? rollowanie? mam nadzieję, że część z tych bajerów będzie dało się wyłączyć.

Snajpa z cooldownem celności rządzi!

Opublikowano

Rozwalił mnie motyw jak na początku jeden Spartan drugiemu sprzedał piąchę w bandzioch :P

Opublikowano
  • Autor

Assassination! :D

 

Ok, po obejrzeniu tego kilka razy:

-jetpacki to AA, więc będzie dało się je wyrzucić w Forge

-mam nadzieję, że rollowanie to animacja kucania w biegu, a nie jakiś chory nowy 'ruch'

-cooldown do celności broni oceniam na tak

-jest kilka nowych broni i kilka starych w nowym wcieleniu (zamiast Splazer jest jakiś Covisowy laser)

-wygląda na to, że będzie można wrzucić na siebie więcej kolorków (ujęcie z zielonym Spartanem biegnącym w stronę ekranu - tylko 'klatę' ma żółtą)

-kilka nowych trybów się znalazło - zobaczymy podczas bety jak działają

-graficznie multi baaardzo przypomina to co było nam dane zobaczyć w H3, ale kto spodziewał się czego innego ten frajer ;)

 

BETO PRZYBYWAJ!!!

Opublikowano

Wg mnie ta snajpa z "cooldownem" jak to Barth nazwałeś to lipa straszna będzie :/ Jedną z rzeczy jakie mi się w halo najbardziej podoba to właśnie "stały" celownik eh...

Opublikowano
  • Autor

to tylko takie uwizualnienie pomysłu znanego z ODST - można strzelać bardzo szybko, ale traci się celność, albo zachować odpowiedni rytm i mieć cały czas doskonałą celność. Masz dzięki temu wybór co zrobić w danej sytuacji. No ale dopiero beta pokaże czy pomysł jest naprawdę dobry.

Opublikowano

cos sie boje ze przekombinuja, po raz 1wszy mam zle odczucia co do kolejnej czesci halo :o, no coz ale trzeba poczekac na bete wtedy wszystko wyjdzie...

Opublikowano

A mnie się podoba! Widać że graficznie i animacyjnie jest tylko trochę lepiej niż w H3 (choc z drugiej strony ta jakość jutubowa więc trudno ocenić), więc hejterzy będą pier.dolić, ale guzik mnie to obchodzi.

 

Podobają mi się patenty w tym multi, miód cieknie z ekranu. Czekam!

Opublikowano

Właśnie czy mi się wydaje, czy multiplayer ma gorszą jakość oprawy wizualnej niż singleplayer ?

Opublikowano

Mam nadzieje, ze jak juz tacy postepowi sa to na LIVE nie bedzie (milo bylo odswiezyc live po ponad rocznej przerwie... -.-) znowu bajzlu z zabijaniem polaczenia ciaglym aby inni lagowali.

Opublikowano

W sumie mam mieszane uczucia...Niby wszystko wygląda jak należy, tzn. jak stare dobre Halo, jednak te fikołki i jetpacki nie napawają mnie zbytnim optymizmem...Graficznie nie robi wrażenia, ale jest ok, ważne żeby było płynnie i żeby była porządna rozdziałka i wygładzanie krawędzi, a nie jak w trójce...No nic, przy okazji bety okaże się czy te zmiany wyjdą na dobre, na tą chwilę zaczynam się zastanawiać, czy przypadkiem nie będzie brakowało BRki...Ale może to bezpodstawna obawa.Zobaczymy.

Opublikowano

Obejrzałem filmik na XBLu, graficznie jest ładnie, ale nie powala nieco lepiej niż H3, jeżeli SP tak będzie wyglądał to ja dziękuje ;( Reszta, prócz jetpacków jak najbardziej OK, Bungie przez 3 ostatnie gry potrafiło trzymać poziom w MP to i tu powinno się im udać :) No nic pozostaje czekać na betę. No i fakt taki że to cały czas alpha.

 

 

 

Pokaż ukrytą zawartość

 

 

http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=Reach_MPTrailer <-HD

Edytowane przez Soul

Opublikowano

Weź se obejrzyj ostatniego vidoca na XBL. Tam masz urywki gameplay'u w najwyższej jakości zapewne wyjęte z wersji alpha. Ogólnie wszystkie trailery i gameplay'e umieszczane na XBL są najwyższej jakości. Pamiętam jak w 2008 roku Bethesda przez premierą F3 wydała pięć filmów przedstawiających gameplay. I to właśnie na XBL można było znaleźć wersje najlepszej jakości daleko wyprzedzające bitratem wersje na GT i Gamersyde.

Edytowane przez Gooral

Opublikowano
  W dniu 12.02.2010 o 18:03, barth napisał(a):

Na zagranicznych forach sporą zadymę powoduje następującą wypowiedź kogoś z Bungie: 'wszystkie mapy multiplayerowe mają swoje korzenie w trybie singleplayer'.

Czyżby więc podobnie Jak w serii CoD mapy z multi będą przerobionymi fragmentami z singla, czy po prostu chodzi o to, że areny będą tworzone w tej samej stylistyce co charakterystyczne miejsca z kampanii?

 

Która mapa w CoD jest "przerobionym fragmentem singla"? Gram już od dawna i nie widziałem takiej.

 

(pytam nie dla flejmu, tylko żeby wyprowadzić kogoś z ewentualnego błędu, bo o ile mi wiadomo, mapy w CoD - tu cytat - "tworzone w tej samej stylistyce co charakterystyczne miejsca z kampanii")

 

A ten trailer bety wygląda wybornie :)

Edytowane przez Velios

Opublikowano
  • Autor

Jasne, że grafika będzie wyglądać gorzej, w końcu to multi, a to jak wiadomo musi przede wszystkim przerzucać info o tym kto gdzie jest i co robi w danym momencie (a nie jaki efekt graficzny wyświetlić). Ale było o tym mówione już pierdyliard razy w tym temacie, więc ludzie, czytajcie posty.

 

@Velios - w samym MW2, które tak lubisz są to następujące mapy: Estate, Favela, Scrapyard i Terminal (aczkolwiek Scrapyard ma w stosunku do singla dodane 2 budynki). W MW1 są to: Backlot, Bog, Countdown, Crossfire, WetWork

Opublikowano

Barth i Soul - weźcie sobie layouty map, które wymieniliście wyżej i porównajcie je z mapami z Singla. Jeśli będą pokrywać się chociaż w połowie, przysięgam - zapłacę Wam po 1000 zł na rękę. Te mapy są, jak to Barth powiedział, tylko stylizowane na miejscówki z Singla - np. Estate - ale w ogóle nie są przeniesione itp. Nawet sam domek w Estate tylko lekko przypomina to, co widzieliśmy w Singlu. Graliście w ogóle w MW2 na tyle, żeby wyciągać takie wnioski? :teehee:

 

I tu nie chodzi o to, co ja lubię, Barth, tylko o kontrowanie takich drobnych

'nieścisłości', lekko mnie drażniących, jako grającego notorycznie w MW2. :rolleyes:

 

Aha i daję głowę tylko za mapy z MW2, chociaż odjąłbym sobie i siusiaka, że z MW jest identycznie.

Edytowane przez Velios

Opublikowano

@ Barth hejterze, chciałem tylko zwrócić uwagę, że sam prowokujesz ludzi do dyskutowania na temat COD.

Pomyśleć, że rok temu warnami groziłeś jak tylko w HALO Arenie przejawiał się skrót COD. Cóż, świadczy to tylko o rosnącej popularności tej serii co tylko może cieszyć . :potter:

 

 

To może zakończmy tę radosną dyskusję a ja wrócę do meritum --> HR: grafik jest OK, i na niej bym się nie skupiał bo ona jest akurat najmniej ważna. Fajny nowy BR, pistol, snajpa. Martwi to co już poruszono: jakieś jetpacki, ciosy kung - fu, i rollowanie. Żeby nie było - samo w sobie jest OK i świetnie sprawdza się np. w Perfect Dark, ale wątpię czy Halo brakowało akurat tego elementu.

Opublikowano

Z jednej strony dobrze, że COŚ zmieniają. Może to wszystko sprawdzi się w praniu, skoro dowalają takimi skillami i ciągle mówią o powrocie do H1. Z drugiej, to wszystko może się z lekka nadawać tylko do matchmaking dla noobków.

 

Najważniejsze, że nie będzie gorzej niż z hitowym ODST :sweat:

Opublikowano
  • Autor

@Maiden - wróć i przeczytaj jeszcze raz, napisałem, że taka sprawa powoduje poruszenie w zagranicznych społecznościach Halo, ale skoro uważasz to za prowokację to już niestety tylko twój problem. Anyway miło znów Cie widzieć (o ile nie zaczniesz znowu jakiejś burdy związanej z CoD'em)

 

 

  Cytat
In Reach, the chemistry (or lack thereof) plays a role in how the members in Noble Team interact with each other. If a character harbors a disliking towards one of the characters he/she might not back that person up in combat." (laughs)

Marcis Lehto dla nowego numeru Famitsu

 

Hmmm... ciekawe. Czy trzeba będzie wspierać członków naszej drużyny bo inaczej nas oleją w sytuacji kryzysowej? Byłoby niezwykle ciekawie :D

Może też chodzić po prostu o zażyłości między np. Kat i Carterem, albo Kat i Jeorgem

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.