Opublikowano 22 lutego 201015 l Pewnie zachlysneli sie "RC1", ktory oznaczalby gotowy produkt (juz po becie), gdzie wyszukuje sie ostatnie byki by oznaczyc produkt jako RTM.
Opublikowano 27 lutego 201015 l Nowe artworki do pierwszej zapowiedzianej mapy multiplayer: Zewnętrze (pokazane już wcześniej): http://www.bungie.net/images/News/Inline10/x10/Reach-Powerhouse_concept.jpg Wnętrze (z bungie weekly update, tj. świeżutkie): http://www.bungie.net/images/News/Inline10/022610/Interior_Level1.jpg Za godzinkę lub wiecej przetłumaczę jeszcze bungie weekly update'a PS. Bungie zapowiedziało coś za(pipi)istego, mega i w ogóle tak świetnego że można by o tym zrobić osobne video :potter: Poza tym zwróćcie uwagę na jeden szczegół: na lewej krawędzi znajduje się Spartan II! A to podobno mapa multiplayerowa..
Opublikowano 27 lutego 201015 l Autor Ten Spartan II jest tam tylko jako wyznacznik skali, nie należy odczytywać w jego obecności nic więcej (oficjalne oświadczenie Bungie). Poza tym już przecież wiadomo, że wygląd postaci z singleplayera będzie przekładał się na multi, a jako że wiadomo, że pogramy jako Spartan III to...
Opublikowano 3 marca 201015 l Szkoda tylko, że mnie multi nic nie obchodzi Ale widziałem jak Spartan robił fikołka przez ramię
Opublikowano 3 marca 201015 l Autor I'VE GOT JIZZ IN ME PANTIES!!! Wygląda za(pipi)iście.... Ale - jetpacki? rollowanie? mam nadzieję, że część z tych bajerów będzie dało się wyłączyć. Snajpa z cooldownem celności rządzi!
Opublikowano 3 marca 201015 l Rozwalił mnie motyw jak na początku jeden Spartan drugiemu sprzedał piąchę w bandzioch
Opublikowano 3 marca 201015 l Autor Assassination! Ok, po obejrzeniu tego kilka razy: -jetpacki to AA, więc będzie dało się je wyrzucić w Forge -mam nadzieję, że rollowanie to animacja kucania w biegu, a nie jakiś chory nowy 'ruch' -cooldown do celności broni oceniam na tak -jest kilka nowych broni i kilka starych w nowym wcieleniu (zamiast Splazer jest jakiś Covisowy laser) -wygląda na to, że będzie można wrzucić na siebie więcej kolorków (ujęcie z zielonym Spartanem biegnącym w stronę ekranu - tylko 'klatę' ma żółtą) -kilka nowych trybów się znalazło - zobaczymy podczas bety jak działają -graficznie multi baaardzo przypomina to co było nam dane zobaczyć w H3, ale kto spodziewał się czego innego ten frajer BETO PRZYBYWAJ!!!
Opublikowano 3 marca 201015 l Wg mnie ta snajpa z "cooldownem" jak to Barth nazwałeś to lipa straszna będzie Jedną z rzeczy jakie mi się w halo najbardziej podoba to właśnie "stały" celownik eh...
Opublikowano 3 marca 201015 l Autor to tylko takie uwizualnienie pomysłu znanego z ODST - można strzelać bardzo szybko, ale traci się celność, albo zachować odpowiedni rytm i mieć cały czas doskonałą celność. Masz dzięki temu wybór co zrobić w danej sytuacji. No ale dopiero beta pokaże czy pomysł jest naprawdę dobry.
Opublikowano 3 marca 201015 l cos sie boje ze przekombinuja, po raz 1wszy mam zle odczucia co do kolejnej czesci halo :o, no coz ale trzeba poczekac na bete wtedy wszystko wyjdzie...
Opublikowano 3 marca 201015 l A mnie się podoba! Widać że graficznie i animacyjnie jest tylko trochę lepiej niż w H3 (choc z drugiej strony ta jakość jutubowa więc trudno ocenić), więc hejterzy będą pier.dolić, ale guzik mnie to obchodzi. Podobają mi się patenty w tym multi, miód cieknie z ekranu. Czekam!
Opublikowano 3 marca 201015 l Właśnie czy mi się wydaje, czy multiplayer ma gorszą jakość oprawy wizualnej niż singleplayer ?
Opublikowano 3 marca 201015 l Mam nadzieje, ze jak juz tacy postepowi sa to na LIVE nie bedzie (milo bylo odswiezyc live po ponad rocznej przerwie... -.-) znowu bajzlu z zabijaniem polaczenia ciaglym aby inni lagowali.
Opublikowano 3 marca 201015 l W sumie mam mieszane uczucia...Niby wszystko wygląda jak należy, tzn. jak stare dobre Halo, jednak te fikołki i jetpacki nie napawają mnie zbytnim optymizmem...Graficznie nie robi wrażenia, ale jest ok, ważne żeby było płynnie i żeby była porządna rozdziałka i wygładzanie krawędzi, a nie jak w trójce...No nic, przy okazji bety okaże się czy te zmiany wyjdą na dobre, na tą chwilę zaczynam się zastanawiać, czy przypadkiem nie będzie brakowało BRki...Ale może to bezpodstawna obawa.Zobaczymy.
Opublikowano 3 marca 201015 l Obejrzałem filmik na XBLu, graficznie jest ładnie, ale nie powala nieco lepiej niż H3, jeżeli SP tak będzie wyglądał to ja dziękuje ;( Reszta, prócz jetpacków jak najbardziej OK, Bungie przez 3 ostatnie gry potrafiło trzymać poziom w MP to i tu powinno się im udać No nic pozostaje czekać na betę. No i fakt taki że to cały czas alpha. http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=Reach_MPTrailer <-HD Edytowane 3 marca 201015 l przez Soul
Opublikowano 4 marca 201015 l Weź se obejrzyj ostatniego vidoca na XBL. Tam masz urywki gameplay'u w najwyższej jakości zapewne wyjęte z wersji alpha. Ogólnie wszystkie trailery i gameplay'e umieszczane na XBL są najwyższej jakości. Pamiętam jak w 2008 roku Bethesda przez premierą F3 wydała pięć filmów przedstawiających gameplay. I to właśnie na XBL można było znaleźć wersje najlepszej jakości daleko wyprzedzające bitratem wersje na GT i Gamersyde. Edytowane 4 marca 201015 l przez Gooral
Opublikowano 4 marca 201015 l Na zagranicznych forach sporą zadymę powoduje następującą wypowiedź kogoś z Bungie: 'wszystkie mapy multiplayerowe mają swoje korzenie w trybie singleplayer'. Czyżby więc podobnie Jak w serii CoD mapy z multi będą przerobionymi fragmentami z singla, czy po prostu chodzi o to, że areny będą tworzone w tej samej stylistyce co charakterystyczne miejsca z kampanii? Która mapa w CoD jest "przerobionym fragmentem singla"? Gram już od dawna i nie widziałem takiej. (pytam nie dla flejmu, tylko żeby wyprowadzić kogoś z ewentualnego błędu, bo o ile mi wiadomo, mapy w CoD - tu cytat - "tworzone w tej samej stylistyce co charakterystyczne miejsca z kampanii") A ten trailer bety wygląda wybornie Edytowane 4 marca 201015 l przez Velios
Opublikowano 4 marca 201015 l Autor Jasne, że grafika będzie wyglądać gorzej, w końcu to multi, a to jak wiadomo musi przede wszystkim przerzucać info o tym kto gdzie jest i co robi w danym momencie (a nie jaki efekt graficzny wyświetlić). Ale było o tym mówione już pierdyliard razy w tym temacie, więc ludzie, czytajcie posty. @Velios - w samym MW2, które tak lubisz są to następujące mapy: Estate, Favela, Scrapyard i Terminal (aczkolwiek Scrapyard ma w stosunku do singla dodane 2 budynki). W MW1 są to: Backlot, Bog, Countdown, Crossfire, WetWork
Opublikowano 4 marca 201015 l n/p Estate. http://mikeandcheese.com/2010/03/03/the-analysis-of-halo-reach-multiplayer-trailer/ Edytowane 4 marca 201015 l przez Soul
Opublikowano 4 marca 201015 l Barth i Soul - weźcie sobie layouty map, które wymieniliście wyżej i porównajcie je z mapami z Singla. Jeśli będą pokrywać się chociaż w połowie, przysięgam - zapłacę Wam po 1000 zł na rękę. Te mapy są, jak to Barth powiedział, tylko stylizowane na miejscówki z Singla - np. Estate - ale w ogóle nie są przeniesione itp. Nawet sam domek w Estate tylko lekko przypomina to, co widzieliśmy w Singlu. Graliście w ogóle w MW2 na tyle, żeby wyciągać takie wnioski? I tu nie chodzi o to, co ja lubię, Barth, tylko o kontrowanie takich drobnych 'nieścisłości', lekko mnie drażniących, jako grającego notorycznie w MW2. Aha i daję głowę tylko za mapy z MW2, chociaż odjąłbym sobie i siusiaka, że z MW jest identycznie. Edytowane 4 marca 201015 l przez Velios
Opublikowano 4 marca 201015 l @ Barth hejterze, chciałem tylko zwrócić uwagę, że sam prowokujesz ludzi do dyskutowania na temat COD. Pomyśleć, że rok temu warnami groziłeś jak tylko w HALO Arenie przejawiał się skrót COD. Cóż, świadczy to tylko o rosnącej popularności tej serii co tylko może cieszyć . :potter: To może zakończmy tę radosną dyskusję a ja wrócę do meritum --> HR: grafik jest OK, i na niej bym się nie skupiał bo ona jest akurat najmniej ważna. Fajny nowy BR, pistol, snajpa. Martwi to co już poruszono: jakieś jetpacki, ciosy kung - fu, i rollowanie. Żeby nie było - samo w sobie jest OK i świetnie sprawdza się np. w Perfect Dark, ale wątpię czy Halo brakowało akurat tego elementu.
Opublikowano 4 marca 201015 l Z jednej strony dobrze, że COŚ zmieniają. Może to wszystko sprawdzi się w praniu, skoro dowalają takimi skillami i ciągle mówią o powrocie do H1. Z drugiej, to wszystko może się z lekka nadawać tylko do matchmaking dla noobków. Najważniejsze, że nie będzie gorzej niż z hitowym ODST
Opublikowano 4 marca 201015 l Autor @Maiden - wróć i przeczytaj jeszcze raz, napisałem, że taka sprawa powoduje poruszenie w zagranicznych społecznościach Halo, ale skoro uważasz to za prowokację to już niestety tylko twój problem. Anyway miło znów Cie widzieć (o ile nie zaczniesz znowu jakiejś burdy związanej z CoD'em) In Reach, the chemistry (or lack thereof) plays a role in how the members in Noble Team interact with each other. If a character harbors a disliking towards one of the characters he/she might not back that person up in combat." (laughs)Marcis Lehto dla nowego numeru Famitsu Hmmm... ciekawe. Czy trzeba będzie wspierać członków naszej drużyny bo inaczej nas oleją w sytuacji kryzysowej? Byłoby niezwykle ciekawie Może też chodzić po prostu o zażyłości między np. Kat i Carterem, albo Kat i Jeorgem
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.