Gość Maiden Opublikowano 5 marca 2010 Opublikowano 5 marca 2010 (edytowane) @ Barth: Nie nazwałem Cię prowokatorem. Napisałem, że prowokujesz ludzi do dyskusji. W tym określeniu nie ma nic pejoratywnego! Edytowane 5 marca 2010 przez Maiden Cytuj
barth 70 Opublikowano 6 marca 2010 Autor Opublikowano 6 marca 2010 (edytowane) Nowy Weekly Update potwierdza jedno - Grunty też już nie mówią po angielsku, teraz używają mieszaniny języka Sangheili (Elite'ów) i szczeknięć/warknięć. A dla chętnychUphill, Both Ways (Multiplayer Madness Remix) - muzyka z ostatniego trailera: Edytowane 6 marca 2010 przez barth Cytuj
phunkracy 1 Opublikowano 6 marca 2010 Opublikowano 6 marca 2010 (edytowane) Czy mi się zdaje, czy muzyka z Halo: Reach to najlepszy soundtrack z całej serii? No posłuchajcie tylko Lone Wolf albo Uphill_Bothways_remix ! Aż poczułem dreszcz na karku jak sobie wyobraziłem jak tego będzie się słuchało podczas gry PS: gdyby dodali soundtrack do multiplayera to już w ogóle bym padł Edytowane 6 marca 2010 przez phunkracy Cytuj
barth 70 Opublikowano 6 marca 2010 Autor Opublikowano 6 marca 2010 ten nowy "Uphill..." to akurat remix utworku z Halo 3 ODST. A czy będzie najlepszy to zobaczymy - na pewno tak jak w przypadku ODST będzie inny, nie będzie korzystał z tematów znanych z przygód Master Chief'a. No i Marty O'Donnell zawsze dawał radę Cytuj
Gość Soul Opublikowano 7 marca 2010 Opublikowano 7 marca 2010 Świetna analiza trailera, dużo nowego 1 Cytuj
Gość Maiden Opublikowano 7 marca 2010 Opublikowano 7 marca 2010 Świetny motyw z nazwami miejscówek. Cytuj
barth 70 Opublikowano 8 marca 2010 Autor Opublikowano 8 marca 2010 Znany poniekąd z Shadowrun'a. Ale dziwnym nie jest, w końcu za multi w HALO REACH odpowiedzialny jest właśnie typ od wspomnianej przed chwilą gry. btw. ten krótki komiks wyjaśnia po co w HALO REACH JetPacki 2 Cytuj
misika 8 Opublikowano 8 marca 2010 Opublikowano 8 marca 2010 Hahahahah to jest dobre. Ale jednak sceptycznie podchodze do tej czesci halo. Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 14 marca 2010 Opublikowano 14 marca 2010 Jeżeli zakupie teraz ODST, to mam szanse załapać się na betę? Cytuj
bountyhunter 78 Opublikowano 14 marca 2010 Opublikowano 14 marca 2010 Oczywiście, betę odpalisz z płyty, więc możesz kupić nawet używkę dzień przed startem Cytuj
Wasyl117 0 Opublikowano 14 marca 2010 Opublikowano 14 marca 2010 A jeżeli grałeś w Halo 2 to możliwe że dostałeś zaproszenie na betę od microsoftu i 400 MP.... Cytuj
barth 70 Opublikowano 15 marca 2010 Autor Opublikowano 15 marca 2010 To zaproszenie dostaje się, jeśli zakładało się swoje konto XBL jeszcze na pierwszym X'ie Cytuj
Wasyl117 0 Opublikowano 15 marca 2010 Opublikowano 15 marca 2010 Napiszę tak... Ja na Xbox'sie jedynce nie grałem ,ale zaproszenie i 400 MP dostałem choć grałem w Halo 2 na Xbox 360... Cytuj
ursus360 0 Opublikowano 17 marca 2010 Opublikowano 17 marca 2010 master chief sie chowa http://i41.tinypic.com/r9g2dg.gif jeszcze 7 miesięcy do reach nieeeeeeeeeeeeeeeeeee reach efekty wody http://downloads.bungie.net/videos/Waterfall.gif http://downloads.bungie.net/videos/dam.gif Cytuj
barth 70 Opublikowano 18 marca 2010 Autor Opublikowano 18 marca 2010 Znalazłem to na REACH.ORG.PL: Shacknews puściło w net kilka ciekawych wiadomości o trybie Matchmaking, oto one: -Active Rooster - mały ukłon w kierunku Halo 2. Po odpaleniu Halo Reach naszym oczom od razu ukaże się lista wszystkich przyjaciół grających w tę grę. Podany będzie tryb w jaki grają, aktualny wynik meczu i ile jeszcze zostało czasu do końca gry. Do tego zaznaczone będzie czy można podłączyć się do ich party i kto już w tym party jest. Używanie Guide Buttona na padzie stanie się zbędne. Dalej nie wiadomo czy powróci opcja założenia własnego klanu. -Queue-Joining - w Halo 3 czasami ciężko było podłączyć się do party znajomych. Albo on aktualnie grał, albo my wpadaliśmy do jakiejś gry i on musiał czekać na nas. Queue-Joining sprawi, że połączymy się ze znajomymi od razu kiedy będzie to tylko możliwe. Czy oznacza to, że gra może nam przerwać trwającą już grę nadal nie wiadomo. -Veto 2.0 - nowy system doboru trybów gry znacznie ułatwia wybranie tego, na który aktualnie mamy ochotę. Po znalezieniu odpowiedniej liczby graczy Halo Reach przedstawi cztery opcje gier/trybów do wyboru. Wygrywa ten, który dostanie najwięcej głosów. Proste i logiczne. Teraz przynajmniej nie będzie problemu z trafieniem jeszcze gorszego trybu po vecie' Arena - było wiele podejrzeń czym może być ów tajemnicza Arena. Okazało się, że będzie to zbiór specjalnych playlist (Slayer i Team Slayer) dla tak zwanych Hardcore'owców. Nie uświadczycie tutaj żadnych trybów Zombies, Rocket Race czy Grifball, czeka was za to ostra, skillowa młócka. Do tego zlikwidowano podział na playlisty Ranked i Social, zamiast tego wprowadzono właśnie Arenę. Będzie ona co miesiąc zbierać od nowa dane o graczach i wystawiać im jedną z pięciu ocen (Steel, Bronze, Silver, Gold, Onyx). Aby zakwalifikować się na którąś z ocen trzeba wypełnić kilka wytycznych (między innymi zagrać odpowiednią liczbę gier w ciągu dnia). Co ciekawe wygrywanie nie jest tak ważne jak zachowanie odpowiedniego ratio i zdobycie dużej ilości asyst (teamplay ma być bardzo nagradzany). Połączone Ranked i Social - tak jak było wspomniane Arena przejmuje większość gier dla kompetetywnych graczy, więc nie potrzeba więcej podobnych podziałów. System będzie też lepiej dobierał party - jeśli wejdziemy do gry grupką trzech osób to gra postara się wystawić przeciw nam podobne party, o podobnym poziomie 'skilla' (tu też będą pewnego rodzaju skill-pointy). To samo w przypadku liczebniejszej grupy ludzi. Jeśli nie będzie się dało inaczej tego rozwiązać to dopiero wtedy party zostanie podzielone. Streamlined Party-Up - w Halo 3 po grze trzeba było wcisnąć klawisz by zostać w party z przypadkowymi ludźmi, na których się trafiło. W Reach system określi pod koniec potyczki czy była ona wyrównana i jeśli stwierdzi, że tak było odpali automatycznie wszystkim 'party-up' (trzeba będzie wcisnąć klawisz by wyjść z tego przypadkowo dobranego party). Ma to zapewnić szybszy dobór następnej gry i możliwość łatwego rewanżu. Nowe Opcje Połączenia 'Social Settings' - w trybach Social do standardowego doboru gry poprzez opcje 'Good Connection', czy 'Language' dojdzie jeszcze kilka alternatyw. Teraz będzie można wybierać następujące opcje, które umilą nam grę i kontakt z innymi graczami: * Teamwork - Team Player vs. Lone Wolf * Motivation - Winning vs. Having Fun * Chattiness - Chatty vs. Quiet * Tone - Polite vs. Rowdy Czyli możliwe, że będzie można zmniejszyć częstotliwość trafiania na amerykańskich nastolatków wypiskujących z siebie co chwila jakieś hasła o matce. I na koniec wśród nowych screenshotów znalazł się mały bonus. Na jednym z nich widać ów Veto 2.0 i wśród map widać nową - Sword Base. Tak patrząc na sam obrazem mam cichą nadzieję na 'duchowego następcę' Prisonera z Halo:CE. U_SC_AI.1707 // DURANDAL Cytuj
B0dz1o 3 Opublikowano 18 marca 2010 Opublikowano 18 marca 2010 Jeśli to będzie tak zaiebiaszcze jak się zapowiada, po premierze rzucam studia Cytuj
Gość Opublikowano 18 marca 2010 Opublikowano 18 marca 2010 Matchmaking wreszcie bedzie intuicyjny, fajnie ze duzo rzeczy uproszczono i ma byc bardziej userfriendly. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 19 marca 2010 Opublikowano 19 marca 2010 I na koniec wśród nowych screenshotów znalazł się mały bonus. Na jednym z nich widać ów Veto 2.0 i wśród map widać nową - Sword Base. Tak patrząc na sam obrazem mam cichą nadzieję na 'duchowego następcę' Prisonera z Halo:CE. Przecież tę mapkę widać na trailerku multi, widać jak koleś wchodzi na ''trampolinę'' i skacze do góry strzelając do gościa z DMRki. Cytuj
barth 70 Opublikowano 19 marca 2010 Autor Opublikowano 19 marca 2010 To może dlatego ten cały Durandal nazywa tą mapę 'duchowym następcą'. Apropo Durandala, REACH.ORG.PL zaserwowało nowego newsa, tym razem rozwinęło temat trybu ARENA Shacknews.com ponownie jako pierwsze podaje garść informacji prosto od źródła ? Bungie. Tym razem poznamy parę faktów na temat wspomnianej wcześniej Areny. Arena ma być rankowanym zestawem playlist skierowanych do bardziej hardcore?owych, czy też kompetetywnych graczy. Będzie się składała jedynie z trybu Slayer. Jest to ciekawe podejście do tematu, gdyż tak naprawdę w trybach typo Objective najbardziej daje się we znaki zgranie drużyny, lub jego brak. Ponadto nie będziemy już nagradzani na podstawie tego, kto pierwszy zdobył docelową ilość fragów; tym razem będzie się liczył stosunek zlikwidowanych przeciwników do naszych własnych śmierci na polu bitwy(k/d ratio, oraz asysty ? pomoc członkom drużyny przy ostrzeliwaniu wspólnego celu. Jedna z map, które zobaczymy w publicznej wersji Beta Arena będzie się składała z jednomiesięcznych sezonów, w których możemy zarówno awansować, jak i spaść do niższych klas (Onyx, Gold, Silver, Bronze i Steel). Żeby system mógł odnaleźć nasze miejsce w rankingu, będziemy musieli rozegrać w ciągu sezonu co najmniej kilka meczów w ciągu jednego dnia, parę razy w ciągu miesiąca. Wygląda na to, że nie jest to niemożliwe do zrealizowania nawet dla graczy ?niedzielnych?. Sniper Rifle Z logicznego punktu widzenia, wprowadzone zmiany mają zarówno swoje wady, jak i zalety. Dotąd zwycięstwo drużyny jako wspólny cel motywowało graczy do pomagania sobie nawzajem, teraz na myśl przychodzą gry typu Call of Duty, gdzie tryby drużynowe przypominały Team FFA ? oprócz nabicia jak największej liczby fragów nie liczy się tam nic. Jednak Bungie nie jest pierwszym lepszym studiem i prawdopodobnie wybrnie z tego w pięknym stylu. Przecież Beta jest po to, żeby sprawdzić, czy nowe rozwiązania działają tak, jak by tego chcieli i gracze, i twórcy. Dodatkowo wiele kontrowersji na oficjalnych forach Bungie wzbudził mały symbol w rogu ekranu ? cR, będący symbolem kredytów, zunifikowanej waluty UNSC. Gracze panikują na temat kupowania broni i umiejętności (Armor Ability), jednak przykładając do tego trochę rozumu można wywnioskować, że Bungie nie może porzucić tego, co przyniosło ich sztandarowemu tytułowi tak wielką popularność na przestrzeni ostatniej dekady ? balansu, równowagi. Najprawdopodobniej kredyty będziemy mogli spożytkować na rzeczy nie wpływające na gameplay ? części zbroi, schematy kolorystyczne itp. Póki co są to spekulacje, z pewnością więcej wyjaśni się jeszcze przed Betą. Przekonamy się 3 Maja. U_SC_AI.4371 // JOYEUSE Cytuj
JuanMag 159 Opublikowano 19 marca 2010 Opublikowano 19 marca 2010 Ciekawe jak zrobia z levelami, albo bedzie tryb Prestige ala MW2 ;] Cytuj
barth 70 Opublikowano 19 marca 2010 Autor Opublikowano 19 marca 2010 Z tego co kapuje to działa to na zasadzie rankingów w ligach sportowych. Raz na miesiąc statystyki są zapisywane w archiwum i resetowane (przy czym zostaje nam ranga z poprzedniego miesiąca) i w ciągu takiego miesiąca-sezonu można podbić lub stracić rangę (albo nawet kilka). Zobaczymy jak to będzie działać w praniu Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 19 marca 2010 Opublikowano 19 marca 2010 (edytowane) Podoba mi się nowy sposób vetowania. Daje graczom większą kontrolę nad tym na jakiej mapie i w jakim trybie będą grali. Brawo Bungie. Edytowane 19 marca 2010 przez Gooral Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 20 marca 2010 Opublikowano 20 marca 2010 Jedno pytanie. Beta rozpoczyna się na początku maja i potrwa do? Cytuj
barth 70 Opublikowano 20 marca 2010 Autor Opublikowano 20 marca 2010 (edytowane) zaczyna się trzeciego maja i potrwa do kiedy potrwa (najprawdopodobniej 2 do 4 tygodni) btw. jeśli interesuje was temat Areny i ogółem kilka nowych informacji odnośnie Reach to zajrzyjcie na stronę znajomych - reach.org.pl Edytowane 20 marca 2010 przez barth Cytuj
Wasyl117 0 Opublikowano 25 marca 2010 Opublikowano 25 marca 2010 Żeby dodać nowe elementy do swojej zbroi (naramienniki, Hełmy itp.) będzie trzeba płacić punktami.Bez obaw, nie MP a punktami zdobywanymi przez odblokowywanie challengy (np.zabij 30 osób podczas jednego meczu, zdobądź 20 asyst)i na dodatek codziennie mogą pojawiać się nowe... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.