Opublikowano 2 kwietnia 201015 l Autor Sam się zdziwiłem, że coś takiego powstało. Kto jest za to odpowiedzialny? Niejaki Durandal i niejaki Joyeuse. Kto to jest dokładnie nie wiem, poprosili mnie o wsparcie w projekcie promującym HALO, więc pomagam btw. w HALO REACH zagra max 16 graczy na raz - no i luz
Opublikowano 8 kwietnia 201015 l Na takich mapach przyjdzie nam grać w becie. ewolucja z alphy do bety Edytowane 14 kwietnia 201014 l przez Soul
Opublikowano 17 kwietnia 201014 l Czyli nowe materiały z kampanii dopiero po becie. Będzie trzeba poczekać :-)
Opublikowano 17 kwietnia 201014 l Jestem zadowolony z tych zmian, zaraz mnie zjedzą pewnie pro, ale wolę wybieranie klas/broni na starcie niż bieganie i szukanie co to lepszych pukawek jak w stylu Quake'a. Zauważyłem też że auto-aima nie ma takiego perfidnego jak to momentami bywa w Halo 3, ale to może mi się wydawać, filmik jest dość dynamiczny. Ogólnie jestem podjarany.
Opublikowano 17 kwietnia 201014 l Jestem zadowolony z tych zmian, zaraz mnie zjedzą pewnie pro, ale wolę wybieranie klas/broni na starcie niż bieganie i szukanie co to lepszych pukawek jak w stylu Quake'a. Chyba przespałem kilka ostatnich newsów albo wprowadzasz mnie w błąd, będzie coś takiego jak wybieranie klas i respawnowanie się z przypisaną do klasy bronią?
Opublikowano 17 kwietnia 201014 l Klasa jest równoważna tylko i wyłącznie zestawowi broni, z jakimi się pojawisz, poza tym, nie będzie między nimi żadnych różnic
Opublikowano 17 kwietnia 201014 l Widziałem wlasnie filmik, no w sumie ciekawe rozwiązanie, ale i tak jak będzie granie MLG to pewnie tryb będzie zmieniony i nawet jakby zostawili wybór broni to 90% ludzi będzie brało ten odpowiednik BR'a, a bronie zostaną dorzucone na mapę pewnie. Dobrze, żę bungie daje taką możliwość customizacji.
Opublikowano 17 kwietnia 201014 l Z tymi klasami chodzi tylko o to, że by noobiki mogły sobie postrzelać ze wszystkiego i że by nikt Cie nie zabijał bo przed chwilą podniosłeś snajperkę, a przecież to on chciał zrobić. Co do nowych materiałów, wygląda to obiecująco, szybko płynnie dynamicznie, fajne animacje melee i odznaki brudne jak cholera Jestem nakręcony pozytywnie, mam jeszcze mało pytanko, czy nie miało być tak, że w becie będziemy mogli sprawdzić sobie jakiś poziom z SP?
Opublikowano 17 kwietnia 201014 l A gdzieś była taka plota, że ma to być największa beta ever i przyjdzie nam sprawdzić też SP
Opublikowano 17 kwietnia 201014 l Największa - chodziło o największą liczbę uczestników, a nie contentu, bo z betą pierwszego lepszego mmo nie mogliby się równać Edit:Wiadomo już, jakie tryby będą dostępne w becie: Slayer, CTF, KotH i nowe: Headhunter, Stockpile, Generator Defense i Invasion Źródło Edytowane 18 kwietnia 201014 l przez B0dz1o
Opublikowano 18 kwietnia 201014 l Autor Pomieszaliście trochę. Nie będzie każdej broni na starcie, po prostu każdy tryb będzie miał przygotowane kilka wariantów startowych z podstawowymi broniami (tzw. Loadouts) i jakimiś Armor Abilities, np: 1.AR+Mag+Jetpack 2.DMR+Mag+Sprint 3.Grenade Launcher+Mag+Camo 4.Shotgun+Mag+Armor Lock itp. Na mapie dalej leżą inne bronie. Nie będzie możliwości startu z Rocketem, albo Snajpą od razu (chyba, że w specjalnych trybach). W customach będzie można ustawić swoje Loadout'y, albo nawet je wyłączyć i zrobić tylko jeden zestaw startowy. Za każdym razem kiedy się umrze można wybrać inny Loadout.
Opublikowano 18 kwietnia 201014 l czyli niewidzialny sobie nie polata ani nie pobiega.... czy to nie jest rasistowskie?
Opublikowano 19 kwietnia 201014 l Autor No nie no albo latasz, albo biegasz, albo znikasz. Inaczej ni-dy-rydy.
Opublikowano 21 kwietnia 201014 l Jeszcze tylko dwa tygodnie do testów...a może AŻ dwa tygodnie żeby nie było offtopa: http://www.gametrail...ep=89&ch=1&sd=0 20 minutowy gameplay z wywiadem. Edytowane 21 kwietnia 201014 l przez 44bronx
Opublikowano 22 kwietnia 201014 l Nowy Vidoc http://www.vgarabia.com/2010/04/22/halo-reach-multiplayer-vidoc-released/
Opublikowano 22 kwietnia 201014 l Prezentujemy wszystkie 3 wersje Halo: Reach jakie będą w sprzedaży http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&cid=25773 A co do nowego filmu to nie wiem, muszę nerkę sprzedać i kupić 40" TV wtedy bym miał szansę coś trafić, a tak na 22" to nawet nie mam co odpalać multi Edytowane 22 kwietnia 201014 l przez donsterydo
Opublikowano 22 kwietnia 201014 l Ostatnia gra w uniwersum Halo. Bungie przełamuje bariery, wyjmuje bezpieczniki. Się przygotujcie! http://www.ppe.pl/news-736-Natal_nie_nadaje_sie_do_Halo_Reach.html Edytowane 22 kwietnia 201014 l przez Gooral
Opublikowano 22 kwietnia 201014 l uuu ciekawe kogo MS da robienia kolejnych Halo. Wypuszczenie Bungie to strzał w stopę.
Opublikowano 22 kwietnia 201014 l Właśnie nie. MS bardzo dobrze zrobił. Gdyby nie było woli ze strony studia to MS by tego nie zrobił. Lepiej rozstać się w dobrych stosunkach i mieć przychylne sobie studio zewnętrzne niż je na siłę trzymać, bo co wtedy by się stało, kontrakty by się pokończyły i ludzie by uciekli ze studia sami. Poza tym Bungie jako studio nie posiada żadnych znaczących IP.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.