Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow


barth

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Spokojnie panowie po przejrzeniu bungie forums 90% graczy a jest tego naprawde masa, która również narzeka na blooma oraz DMR i nie tylko.

Co oznacza że raczej chyba to w końcu zmienią czyż nie?

 

A jak by co to zapraszam się wypowiadać, narzekać na temat broni czy perek w ogólnym forum bungie pod tym adresem http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=43856011&viewreplies=true&postRepeater1-p=63#end ;)

Edytowane przez Salwador
Opublikowano

"Bungie has tweetted that Invasion mode will be added to the Halo: Reach beta at "around 11am PDT" today"

 

Czyli o ile się nie mylę okolice 20tej..

Opublikowano

Tryb invasion slayer jest bardzo niezbalansowany (elici maja za duzą przewagę), zas samo invasion da sie grac. Jak ma się ekipę w jednej druzynie (bo uwaga, zdarza się czesto ze rodziela party dając np 4 osoby do elitów, a 2 osoby do spartanów) to się gra bardzo przyjemnie.

Opublikowano

Te gwiazdki przy ksywie to ranking Areny.

Jest pięć dywizji (od najgorszej do najlepszej)

Steel - 1

Bronze - 2

Silver - 3

Gold - 4

Onyx - 5

Trzeba zagrać przez 5 dni przynajmniej po 3 gry, wtedy wbija się dywizja. Ot taka nowa wersja leveli. Dywizje resetują się co miesiąc i wbija się je na nowo. W karcie gracza pokazywać będzie się kilka ostatnich miesięcy dywizji.

 

I specjalnie dla Insiaka i Kerla wzór na rank z Areny

Kille+Asysty-(Deathy podzielone przez 3)-Betreyale

Wyjściowo zaczyna się od 1000pkt (bo tak jest łatwiej policzyć systemowi), potem wartość rośnie albo spada. Im wyżej tym lepiej.

 

Aha, do dywizji liczą się tylko 3 NAJLEPSZE gry rozegrane danego dnia w Arenie i pięć NAJLEPSZYCH dni (czyli w teorii wynik można poprawiać, ale można i stracić dywizję, jeśli inni gracze podbiją wyniki).

Opublikowano

Tryb invasion slayer jest bardzo niezbalansowany (elici maja za duzą przewagę), zas samo invasion da sie grac. Jak ma się ekipę w jednej druzynie (bo uwaga, zdarza się czesto ze rodziela party dając np 4 osoby do elitów, a 2 osoby do spartanów) to się gra bardzo przyjemnie.

 

Wczoraj pograłem dłużej w Invasion i nie jest tak źle, o dziwo nie narzekałem na to, że elici mają przewagę nad spartanami, padali z DMR jak trzeba.Co prawda na 10 meczy w tym trybie zagrałem może 2 mecze w zwykłym slayerze, więc może dlatego nie zauważyłem przewagi eliteów, bo w meczach z objectiveami Spartanie starują z lepszych pozycji przez co może przewaga eliteów nie jest tak widoczna.Tryb nie jest zły i dla mnie to jest jedyny tryb, w którym te AA nie są żenujące i można spokojnie z nimi grać.W zwykłych meczach AA to totalna porażka i tyle.

Opublikowano

Kerlo, ale wczoraj jak graliśmy z murzynem to ten Invasion Slayer wydawał się bardziej zbalansowany niż normalny. No chyba, że ci Elici to jakieś straszne balasy były.

Opublikowano

Powinniśmy zebrać 8 osób, stworzyć grupę, załączyć sociala i sobie 'postrzelać' i 'pokombinować' na spokojnie we własnym gronie a nie w randomowych grach

Opublikowano

Kerlo, ale wczoraj jak graliśmy z murzynem to ten Invasion Slayer wydawał się bardziej zbalansowany niż normalny. No chyba, że ci Elici to jakieś straszne balasy były.

To jest tak, jezeli w przeciwnej druzynie sa burgerskie dzieci, ktore biora tylko i wylacznie miecze,to trudno uznac ze tryb jest zbalansowany. Jak gralem wczesniej z np. insem, i sie wzielo needle rifle, to nie dosc, ze jak sie wzielo needle rifle to mozna bylo bez problemowo ubic typa na drugim koncu mapy, to dodatkowo latwosc przejecia dropa za pomocą turlania (unikanie granatow) powodowala, ze spartanie nie mieli nawet żadnego power weapona. Nie mowiac tu o klasach jakie posiadaja spartanie i elici. Jak elici maja miecz, to maja do niego turlanie się, by moc szybko przedostac się do miejsca gdzie mozna zaczac sieke. Zas spartanom do shotguna dają armor locka, a wyglada to tak, ze gdy elite cie zobaczy a ty postawisz armor locka, to po wyczerpaniu się go masz dookola siebie juz nie jednego ale 6 elitow, ktorzy teabagują cie zywcem. Podobnie jest z klasą trzecią, mianowicie needler-granatnik. Spartanie do granatnika dostają (jezeli sie myle, to poprawic) sprint, podczas gdy elici do needlera posiadają jetpack, a ze needler w tej czesci jest troche mocny, to na jetpacku jest to istny rozpierdziel. Zle zrobione klasy pod ten tryb, daja duza przewagę elitom, ale jezeli graja nimi tak jak powiedzialem amerykanskie dzieciaki z mieczami, to raczej nie wygra sie przeciw spartanom z dmrami, pff, co ja mowie, nawet sie do nich nie zbliżą :)

Opublikowano

No kurde muszę to normalnie znaleźć w swoim filmiku akcja stulecia jak dla mnie lepsze niż te headshoty co w H3 sniperką nie zabijały.

Shoutgun zabija dwoma strzałami z 3-4metrów to już chyba każdy wie ale dlaczego gdy kolesiowi centralnie pod nogi rzucam bułe która niby jest potężna odbija kolesia lekko w powietrze a następnie dostaje odemnie shouta z 2 metrów dla pewności że będzie trup.A tu nic nie dość że przeżył to mnie zabił i pobiegł se dalej hahaha...

Opublikowano (edytowane)

IMO Invasion jest zdeka niezbalansowane, jeśli na drugim etapie ktoś ogarnięty wejdzie do Scorpiona to Elici nie mają większych szans by przenieść rdzeń, poza tym Spartanie mają tam w bazie od groma laserów i rakiet, jak tu coś zrobić covenantowym pojazdem?

 

Invasion Slayer jest niezbalansowane szczególnie na Tier 3, uważam że Needler Rifle jest lepszy od DMR'a, jeśli dodamy do tego miecz i fikołki to się okaże, że na tym etapie Elici potrafią odrobić nawet 10fragową przewagę i to z nawiązką :(

Edytowane przez MaZZeo
Opublikowano

Tak, krótko podsumowując, to w końcu dobrze, że Halo wzoruje się na CoD, czy źle :thumbsup: ?

Gość Soul
Opublikowano

Nie dość, że się na nich wzorują, to robią to o wiele gorzej.

Opublikowano

Widać brakuje im już nowych standardów, które mogliby wprowadzać do swojej serii :rolleyes: .

Koledzy grają w betę, ja sobie poczekam do fulla, bo nie lubię się znęcać nad niedokończonym produktem. Niemniej bardzo cieszy, że pogardzane przez Halo brać patenty z CoDa, stają się "za(pipi)istymi gameplayowi nowinkami w nowym Halo" według co poniektórych fanboi Bungie i przez to Reach bardziej rządzi niz H3 :turned:

Gość Soul
Opublikowano

Gra się fajniej ale jest wiele do zrobienia dużo więcej niż przy becie H3, oby Bungie wyciągnęło odpowiednie wnioski z tej bety.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...