barth 70 Opublikowano 11 maja 2010 Autor Opublikowano 11 maja 2010 To zależy od broni, każda ma inny auto-aim. Ale ogólnie bliżej do H3 niż H2 (oprócz snajpy) No i gwoli wyjaśnienia - sam jestem fanem Halo, ale interesuje mnie przede wszystkim kampania. Też tak zaczynałem, ale przez mały zakładzik z FiL4 to się zmieniło Cytuj
barth 70 Opublikowano 12 maja 2010 Autor Opublikowano 12 maja 2010 Ta jest, sway'e, swipe'y i ogółem auto-aim included 1 Cytuj
Wojtass 2 Opublikowano 13 maja 2010 Opublikowano 13 maja 2010 widziałem kilka filmików na yt (thx Fil). Nie wyglądało tak najgorzej, jedyne co rzuciło mi się w oczy to wielkie bułki. Jak full będzie git i MLG zrobi coś żeby dało się pykać to wezme ixa dla tej gry. Brakuje mi multi HeyLow. A jak elyta usa Halo wyraża się o reach? Widziałem gameplay Strongsidea z komentarzem. Nie marudził za bardzo, nawet chwalił. PS. jest ktoś z okolic Bolesławca/Lubania z beta reach? stawiam flachę jak da mi pograć. Cytuj
Jaszczur Ojciec 3 Opublikowano 14 maja 2010 Opublikowano 14 maja 2010 Krótko i na temat ocena ricza - porażka - myślałem , że po h3 gorzej być nie może a jednak. Czego spodziewać się po Bungie - to nie ich wina , że są debilami. Obecnie gram sobie w MW2 - fajne RPG - rozwijam swoją postać , zdobywam nowe bronie i zdolności , a i levele podskakują jak szalone ..... ehhhhhhh do czego to doszło Cytuj
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 14 maja 2010 Opublikowano 14 maja 2010 Przez to, że nie można zdobywać lvli i umiejętności TWOIM ZDANIEM seria Halo jest do du.py? Chyba najśmieszniejszy zarzut... Cytuj
Gość Soul Opublikowano 14 maja 2010 Opublikowano 14 maja 2010 Niech zrobią coś z DMrem (3-4 strzały mniejszy bloom, zero randomu), niech nie tykają rakiety, shota i doublemelee i będzie git. Cytuj
barth 70 Opublikowano 14 maja 2010 Autor Opublikowano 14 maja 2010 Double-melee to jakaś (pipi)a porażka! Już w H3 melee było często na drugim miejscu wśród najczęściej używanych broni, teraz często ląduje na pierwszym. Co to, first person shooter, czy first person fighter? Na szczęście Bungie już zapowiedziało, że naprawi to (pipi). Cytuj
Gość Soul Opublikowano 14 maja 2010 Opublikowano 14 maja 2010 (pipi) się tam znasz i szkoda, że Bungie słucha takich jak Ty. Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 14 maja 2010 Opublikowano 14 maja 2010 daj pan spokój, mnie też w(pipi)ia te double melee, 0 skilla. Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 14 maja 2010 Opublikowano 14 maja 2010 no ja już się cholera niestety przyzwyczajam do tej gry. marudzę i gram. gram i marudzę. generalnie jakby wywalić latające bombowce i osłabić granaty to bym mniej marudził. No i jeszcze ta randomowość o której często tu mowa dalej wkurza. Miałem kilka ewidentnie wygranych akcji a i tak po wywaleniu kolesiowi magazynka on do mnie dolatywał i z łokcia. Czasami mam też wrażanie, że samo się gra. żeby było zabawnie to wtedy kiedy kładę lache na celowanie i wale na oślep. ukłon w stronę fartuchów? :> Cytuj
Kerlo 2 Opublikowano 14 maja 2010 Opublikowano 14 maja 2010 (pipi) się tam znasz i szkoda, że Bungie słucha takich jak Ty. Soul, w Halo 1 moze i double melee mialo sens, bo tam musiales celnie uderzac z tego mela... ale nie w Halo Reach, blagam cie. Tutaj uderzasz typa plecami Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 14 maja 2010 Opublikowano 14 maja 2010 Ta nowa mapa w jakim trybie się pojawi? Cytuj
barth 70 Opublikowano 14 maja 2010 Autor Opublikowano 14 maja 2010 (pipi) się tam znasz i szkoda, że Bungie słucha takich jak Ty. Gdyby Bungie słuchało sie jakich jak ja to Reach byłoby Halo CE z elementami H3, a tak są jetpacki i Street Fighter w Halo. @YETI - Generator Defense, albo Network Test 1. Ale to pewnie koło godziny 18 znowu. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 14 maja 2010 Opublikowano 14 maja 2010 Niech zrobią coś z DMrem (3-4 strzały mniejszy bloom, zero randomu), niech nie tykają rakiety, shota i doublemelee i będzie git. Co do bloomu to się w sumie zgodzę, chociaż i tak nauczyłem się strzelać z DMR i 90% strzałów z niej wchodzi mi tak jak chce, ale co do ilości strzałów to juz zgodzić się nie mogę bo 5 strzałów to tak jak trzeba (w MLG niech dadzą 4 i będzie git).Rakiety koniecznie do zmiany bo to teraz super noob friendly rakiety, ja zazwyczaj nawet nie celuje dokładnie, a i tak z nich zabijam, shot jest taki jak trzeba, w końcu zabija jak shot, double melee definitywnie do zmiany.Oby Bungie nie słuchało typów takich jak Ty, bo byłaby niezła żenadka z Halo.A Reach nie jest zły i mimo to, że jest to najłatwiejsza część tej serii to i tak przy takim MW2 jest mega skillowa.. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 14 maja 2010 Opublikowano 14 maja 2010 (edytowane) Ja nic nie piszę, także wasz obawy są zbędne, mi double melee nie przeszkadza, wreszcie jest szansa na zwycięstwo gdy dobry typ zacznie strzelać mi w plecy, dzięki temu mogę też coś zrobić gdy jestem ciepłą frytą. W H3 był właśnie takie problem, że w momencie kiedy byłem ciepły, prócz ucieczki nic więcej nie miałem w H1 był doublemelee w H2 był bxr/bxb czy doubleshot a w HR znowu nic nie będzie, jedyne co powinni zrobić to niech zmniejszą autoaima(przyciąganie) niech odpalą sobie H1 i zobaczą jak to tam działa. Gramy mega wypasionymi Spartanami którzy nie potrafią szybko uderzyć 2x z kolby, żal. Co do rakiety to jest taka ja być powinna, w końcu to rakieta, widać 44bronx mało grał w H1, a jak by tego było mało mógł by sobie darować ten zbędny komentarz, bo dzięki niemu nie którzy czują się bardziej dowartościowani. @Kerlo- co do doublemelee, powinni zmniejszyć autoaima(przyciąganie) niech odpalą sobie H1 i zobaczą jak to tam działa, ja nie mówię, że trzeba to tak zostawić jak teraz jest. Gdyby Bungie słuchało sie jakich jak ja to Reach byłoby Halo CE z elementami H3, a tak są jetpacki i Street Fighter w Halo. Czyli może być tylko gorzej. Edytowane 14 maja 2010 przez Soul Cytuj
Ins 5 771 Opublikowano 14 maja 2010 Opublikowano 14 maja 2010 Niech zmiejsza przyciaganie, poprawia detekcje (mozna zrobic melee w ogole nie uderzajac w kolesia), niech po prostu cos zrobia bo na chwile obecna double melee jest najwieksza porazka tej czesci. 1 Cytuj
barth 70 Opublikowano 14 maja 2010 Autor Opublikowano 14 maja 2010 (edytowane) Niech zrobią coś z DMrem (3-4 strzały mniejszy bloom, zero randomu), niech nie tykają rakiety, shota i doublemelee i będzie git. @Kerlo- co do doublemelee, powinni zmniejszyć autoaima(przyciąganie) niech odpalą sobie H1 i zobaczą jak to tam działa, ja nie mówię, że trzeba to tak zostawić jak teraz jest. Hmmm... Edytowane 14 maja 2010 przez barth Cytuj
Gość Soul Opublikowano 14 maja 2010 Opublikowano 14 maja 2010 Małe sprostowanie, chodziło o to, żeby go nie wywalili, ale i tak go wywalą, więc nie wiem do czego piejesz. Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 14 maja 2010 Opublikowano 14 maja 2010 Przyznaje Soulowi racje, nie to że jestem jakiś tam wyznawca Halo1 4ever ale jednak chyba jestem i tak z każdą częścią się coraz bardziej o tym przekonuje.Tak gra zamiast czerpać z pierwowzoru który ma mega grywalnego to ciągle tylko wykorzystuje bezczelnie jedynie nazwę HALO dając nadzieje innym że coś z tego lepszego będzie ale no cóż dobry marketing robi swoje. A teraz nam pozostało wszystkim czekać w nadziei że wszystko zmienią... Mimo tego ciągle zasiadam i próbuje ale to już chyba sentyment mnie zmusza.. Cytuj
barth 70 Opublikowano 14 maja 2010 Autor Opublikowano 14 maja 2010 Druga godzina lanowania w HALO3 i już jestem pewny, że coś poszło strasznie nie tak przy tworzeniu multi do REACH. Płaczę nad losem mojej ukochanej serii gier. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.