Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow


barth

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Ja chciałem wspomnieć tylko o dwóch rzeczach:

 

Po pierwsze, wiele serii przy zmianie generacji konsol ulega swoistej dewaluacji, developer nie potrafi lub nie uznaje za stosowne iść z duchem poprzednich części... albo po prostu chcą być nowatorskim psuje coś. Już Halo 3 zarówno jeśli chodzi o grafikę i sam gameplay było dla mnie troszkę mdłe, co nie znaczy, że nie grywalne. Z Reachem jest inaczej, kilka lat po premierze systemu oczekuję gry dopracowanej i dobrze wyglądającej, a jak jest, każdy widzi... póki co mi się nie podoba i chyba nie tylko mi, więc jeśli multi nie ulegnie zmianie to po prostu znak, że Bungie nie ma pomysłu lub sposobu na obecną generację konsol. Ja nie płaczę za pesem czy tekkenem, po prostu pogrywam w fife i street fightera/VF. Tak to już bywa ;)

 

Z końcem poprzedniego akapitu wiąże się mój drugi apel: poczekajmy do pełnej wersji z werdyktem, a przed wszystkim nie kłóćmy się po raz enty w temacie cod vs halo, bo to śmieszne :P

 

Jak się komuś nie podoba beta (vide ja) to niech po prostu nie gra i poczeka z nadzieją do jesieni :)

 

Pozdrawiam z Marek, krainy bez internetu :D :D :D

 

Bieniu

Edytowane przez Bieniu
Opublikowano

Przez to, że nie można zdobywać lvli i umiejętności TWOIM ZDANIEM seria Halo jest do du.py? :teehee:

Chyba najśmieszniejszy zarzut...

... nie zupełnie. Wypowiedz ograniczyłem tylko do mojej oceny co do niniejszego tytułu , pomijając powody dla jakich jest ona taka a nie inna.

 

Double-melee to jakaś (pipi)a porażka! Już w H3 melee było często na drugim miejscu wśród najczęściej używanych broni, teraz często ląduje na pierwszym. Co to, first person shooter, czy first person fighter? Na szczęście Bungie już zapowiedziało, że naprawi to (pipi).

... nic dodać nic ująć. Kolejny krok na drodze parodii epickiej serii wykonany...

Opublikowano

wojtass ja jestem z jeleniej gory mozesz wpasc pograc XD

 

A teraz to co ja mysle:

Rozegralem 380 meczy wiec juz wiem co mnie denerwuje i innych graczy.

 

 

Dmr- nie czaje czasem jak ta bron dziala gosc pada po 3 strzalach jak biegnie a czasem K**** strzelam 2 magazynki i nic

Melle- to co wszyscy 2 meele mnie wku%%%%

I mapa sword base moj boze istna kampa i nic innego.

A sama reszta map jest fajna ladna.

Opublikowano

Niby jest ale nie da się pograć bo lagi są straszne, a tryb nie nazywa się Generator Defense tylko Network Test1 więc coś tam sprawdzają, tyle, że trwa to już od piątku i troche mnie to wkurza.Inne tryby chodzą normalnie, a tu jakieś dziwne opóźnienie jest.No ale trzeba przyznać, że mapa jest bardzo ładna, chyba najładniejsza w całej becie.Przestrzeń robi wrażenie.

Opublikowano

Ta mapa jako jedyna pochodzi całkowicie z singla (tzn. nie została zaprojektowana specjalnie dla multi tak jak wszystkie inne). Z tego powodu wnioskujemy wspólnie z bratem, że Network Test 1 sprawdza w rzeczywistości internetowe połączenie co-op dla singla. Nasze przypuszczenia zdaje się potwierdzać to, że gra czasami 'czeka' na innych graczy, tak jak to robiła w co-op'ie w HALO 3.

Gość Soul
Opublikowano

No ponoć każda mapa MP to jakieś 70% tego co ma do zaoferowania SP, jeżeli tak jest i w tym przypadku, zapowiada się ciekawie :thumbsup:

Opublikowano

Ten gif pięknie prezentuje jakim Reach jest randomem (dla tych co nie rozumieją - 4ry odpalone na 'odwal się' pociski kleją się do 4rech kolesi, bez przycelowania, bez namierzenia)

Opublikowano

Zacny frag, i też nie kumam o co wam chodzi, jak rakieta zabija z 5 metrów to jest git, a jak ten plasma coś tam przyklei się do typka to już noob friendly. Poza tym jeśli o tą broń chodzi to trzeba mieć mega wyczucie by nią kosić.

 

btw. też się zdziwiłem lagami na tym nowym trybie, cholera a mapka wygląda tak ładnie, mam nadzieję że nie będzie tak do końca bety i dadzą pograć :|

 

btw. 2 widziałem waszą ekipę przed chwilą na Invasion, fajnie się grało, Elity ogarnęły dość dobrze, rzadko niestety widzę takie zgranie bo przeważnie głupie randomy latają za fragami zamiast donieść rdzeń na miejsce.

 

btw. 3 czy tylko mnie w(pipi)ia coś takiego, że właśnie na Invasion podczas matchmakingu potrafili mnie 5-6 razy z rzędu wrzucić mnie do Elitów, by potem 5-6 razy z rzędu wrzucać mnie do Spartanów? Irytuje mnie to zdeka, zastanawiam się czy to od czegoś zależy.

Opublikowano (edytowane)

No i sfarciło mu się, zdarza się, prawda? To filmik z theatre więc nie będzie widać czy mu namierzyło wszystkich czeterch czy może tylko pierwszego, nie wiem dokładnie czy ta broń w razie większej ilości wrogów rozdziela te plazmy, sądząc po tym gifie jednak tak jest. Trudno więc żeby ich wszystkich nie wybił, skoro szli w praktycznie idealnym sznurku. Aczkolwiek taka łatwa ta broń nie jest, jak tylko się na Swordbasie respawnuje to próbuję nią coś działać i jak do tej pory to raz udało mi się zabić dwóch, a przeważnie to na jednym się kończy, jak dobrze trafię.

 

Jakby gościu użył Spartan Lasera albo rakiety to też by wszystkich wybił.

 

EDIT: znalazłem cały ten filmik - http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileDetails.aspx?fid=1047353 no co, piękny fart jakich wiele się trafiało w multi Halo.

Edytowane przez MaZZeo
Opublikowano

Ta broń namierza się tylko na jednego przeciwnika.

Coś w tym Halo hamburgery ciągle farcą (nie ma to jak rzucony na przypał granat, który zabija na jeden wybuch - pomijam, że w nowym systemie tarczy jest to niemożliwe), przez co ciężko coś ugrać.

Opublikowano

Ano dlatego niemożliwe, że w systemie tarczy/życia w Reach są one osobne. Tzn damage z jednego nie przechodzi na drugie.

Na przykładzie:

Dostajesz 2 strzały na twarz i potem melee. W H3 już dawno dostałbyś po życiu, w Reach jeśli miałeś tarczę to wszystko weszło w tarczę, nie ruszając życia (wyjątkiem jest snajpa, rocket i sticki). Więc jeśli granat padnie Ci pod nogi to ściąga samą tarczę, nie ruszając życia. No chyba, że jeden granat hamburgerów równa się dwóm naszym.

Opublikowano (edytowane)

Dobrze wymierzony granat powinien zabijać a nie jedynie zdejmować tarcze dobry technik od granatów może was poduczyć aka Flaha ;)

Co nie zmienia faktu że koleś stojący na granacie powinien ginąć a nie ginie (ultra hamburger) a mnie zabija będąc metr od niego mając pełen shild oraz full life.

 

Ciekawe co zmienią.Pocieszam się tym że jest tam pro slayer oraz team swat, mam nadzieje ze ffa na podobnych zasadach też dodadzą.

Edytowane przez Salwador
Opublikowano (edytowane)

Przez REACH wróce chyba do przechodzenia HALO tylko w singlu :/.

Jeśli H:R w dniu premiery będzie tak randomowe jak jest teraz to skończę tą grę, zbiorę wszystkie achievementy i zbroje, po czym wrócę do grania w multi H3.

W takim stanie w jakim ta gra jest teraz to raczej nawet MLG niewiele może poprawić.

Płaczę codziennie w poduszkę nad losem mojej ukochanej serii, została zamerykanizowana (znoobowana) do granic możliwości.

 

EDIT: ale jakby co to preordera na Halo Reach Legendary Edition już złożyłem na Ultimie ;)

Edytowane przez barth

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...