Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow


barth

Rekomendowane odpowiedzi

jak patrze na ilość contentu w Reach to można się z lekka obsrać. Forge, Firefight 2.0, nowe wielke mapy, przepotężna customizacja pancerza. Na dodatek wszystko wygląda bardzo łanie - hejterzy grafiki niech się odje.bią. Zaciekawił mnie najbardziej Firefight Versus - left 4 dead jak sie patrzy.

Odnośnik do komentarza
No, ale nie az tak dopasione?

 

Andrzej - NOPE - sa tylko cannony i gravity lifty (

), i odnoszac sie do przykladu Rapera NIE da sie czegos takiego w forge'u/h3 zrobic ;) (jezeli tak to mi pokaz :P)

 

I z tego co widze na filmiku (HALO:Reach Forge World) bedzie wiecej mozliwosci, mapy beda wygladac teraz bardziej NATURALNIE i oprocz tego bungie na pewno szykuje dla nas mase innych niespodzianek wiec badzmy dobrej mysli, czas pokaze ;)

Odnośnik do komentarza

Z tego co widziałem to budżet jest teraz OLBRZYMI, więc będzie można budować naprawdę skomplikowane struktury.

Z gotowych kawałków widziałem oprócz baz z Blood Gulch pocięte elementy Ascnension, Wizard'a, Sanctuary i Lockout'a, więc raczej nie powinno być problemu z odtworzeniem tych map. Wygląda na to, że nawet Prisoner będzie miał szansę zaistnieć.

Odnośnik do komentarza
Andrzej - NOPE - sa tylko cannony i gravity lifty (
), i odnoszac sie do przykladu Rapera NIE da sie czegos takiego w forge'u/h3 zrobic ;) (jezeli tak to mi pokaz :P)

 

I z tego co widze na filmiku (HALO:Reach Forge World) bedzie wiecej mozliwosci, mapy beda wygladac teraz bardziej NATURALNIE i oprocz tego bungie na pewno szykuje dla nas mase innych niespodzianek wiec badzmy dobrej mysli, czas pokaze ;)

Nie w forge tylko w ustawieniach trybu gry masz ustawienia grawitacji ustawiasz na 25% (chyba tyle było) i skaczesz jak mario po gumijagodach

Odnośnik do komentarza

343 Industries - firma założona specjalnie do nadzoru marki Halo, wewnętrzne studio Microsoftu. Wydają wszystko, od gier (tych jeszcze nie ma), przez filmy (Halo Legends), książki (Cole Protocol, Halo Evolutions, nadchodzące serie o Forerunnerach i im podobne) do figurek. Szefem jest Frank O'Connor, czyli długoletni community manager w Bungie, oraz gość odpowiedzialny za dużą porcję fabuły w pierwszych trzech częściach serii. Oprócz tego studio składa się z samych wielkich tej branży, takich jak np. Ryan Payton (wcześniej pracował nad MGS3 i MGS4) czy Corrine Yu (wcześniej pracowała nad Deus Ex). Dobrzy ludzie, na dobrych stanowiskach. Sama nazwa firmy pochodzi od postaci z uniwersum Halo - 343 Guilty Spark - monitora Instalacji 04.

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

będzie bardziej wypjerdolony, z tego co pamiętam to wszystkie te rzeczy o których wspominasz będzie można ustawiać wedle swego uznania.

 

Nooooo faktycznie w najnowszym wywiadzie z CC facet z Bungie mówi, że w Firefight będzie można właściwie zbudować swój własny tryb gry. Będzie można np. ustawić z jakimi przeciwnikami chcemy walczyć, jak szybko chcemy się poruszać, ile życia będziemy mieli, jakie "czaszki" będą się uruchamiać.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...