barth 70 Opublikowano 23 lipca 2010 Autor Opublikowano 23 lipca 2010 Jak zapewne wiesz te wszystkie ogłoszenia i trailery wyszły z okazji odbywającego się w tej chwili w stanach Comic-Con'u. W niedzielę około 21:00 Halo Waypoint / 343 Industries ma prelekcję, na której ma coś ogłosić Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 23 lipca 2010 Opublikowano 23 lipca 2010 jak patrze na ilość contentu w Reach to można się z lekka obsrać. Forge, Firefight 2.0, nowe wielke mapy, przepotężna customizacja pancerza. Na dodatek wszystko wygląda bardzo łanie - hejterzy grafiki niech się odje.bią. Zaciekawił mnie najbardziej Firefight Versus - left 4 dead jak sie patrzy. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 23 lipca 2010 Opublikowano 23 lipca 2010 Oh that trybik versus w L4D rzadzi "You are becoming a Hunter!" ROAR ME SMASH! Normalnie nonstop bym sie w ten tryb zagrywal Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 23 lipca 2010 Opublikowano 23 lipca 2010 Ciekawe czy będzie można grać Convenantami przeciwko botom. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 23 lipca 2010 Opublikowano 23 lipca 2010 Nosz (pipi)... teraz to nie ma bata, taki zaawansowany forge, ze ja pierdziele. Fajnie jakby dalo rade grawitacje jeszcze ustawiac (ze np mozesz biegac po szescianie w kosmosie - jak mario galaxy) ;P. Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 23 lipca 2010 Opublikowano 23 lipca 2010 Jak tak patrze na neogaf to po tym co pokazało Bungie powstał hype porównywalny z killzonowym. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 24 lipca 2010 Opublikowano 24 lipca 2010 Raper to już w H3 jest :> No, ale nie az tak dopasione? Cytuj
barth 70 Opublikowano 24 lipca 2010 Autor Opublikowano 24 lipca 2010 Jak tak patrze na neogaf to po tym co pokazało Bungie powstał hype porównywalny z killzonowym. Tak, tylko że Halo Reach w przeciwieństwie do KZ ma szanse dorównać hype'owi i spełnić wszystkie obietnice . Cytuj
_Bobek_ 19 Opublikowano 24 lipca 2010 Opublikowano 24 lipca 2010 No, ale nie az tak dopasione? Andrzej - NOPE - sa tylko cannony i gravity lifty ( ), i odnoszac sie do przykladu Rapera NIE da sie czegos takiego w forge'u/h3 zrobic (jezeli tak to mi pokaz ) I z tego co widze na filmiku (HALO:Reach Forge World) bedzie wiecej mozliwosci, mapy beda wygladac teraz bardziej NATURALNIE i oprocz tego bungie na pewno szykuje dla nas mase innych niespodzianek wiec badzmy dobrej mysli, czas pokaze Cytuj
barth 70 Opublikowano 24 lipca 2010 Autor Opublikowano 24 lipca 2010 Z tego co widziałem to budżet jest teraz OLBRZYMI, więc będzie można budować naprawdę skomplikowane struktury. Z gotowych kawałków widziałem oprócz baz z Blood Gulch pocięte elementy Ascnension, Wizard'a, Sanctuary i Lockout'a, więc raczej nie powinno być problemu z odtworzeniem tych map. Wygląda na to, że nawet Prisoner będzie miał szansę zaistnieć. Cytuj
Flaha 25 Opublikowano 24 lipca 2010 Opublikowano 24 lipca 2010 Andrzej - NOPE - sa tylko cannony i gravity lifty ( ), i odnoszac sie do przykladu Rapera NIE da sie czegos takiego w forge'u/h3 zrobic (jezeli tak to mi pokaz ) I z tego co widze na filmiku (HALO:Reach Forge World) bedzie wiecej mozliwosci, mapy beda wygladac teraz bardziej NATURALNIE i oprocz tego bungie na pewno szykuje dla nas mase innych niespodzianek wiec badzmy dobrej mysli, czas pokaze Nie w forge tylko w ustawieniach trybu gry masz ustawienia grawitacji ustawiasz na 25% (chyba tyle było) i skaczesz jak mario po gumijagodach Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 24 lipca 2010 Opublikowano 24 lipca 2010 A mi nie chodzi o to Flaha. Tylko o to, ze masz szescian/kole i dookola biegasz po niej (czyt nie spadasz) . O tego typu grawitacje. Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 26 lipca 2010 Opublikowano 26 lipca 2010 Jak zapewne wiesz te wszystkie ogłoszenia i trailery wyszły z okazji odbywającego się w tej chwili w stanach Comic-Con'u. W niedzielę około 21:00 Halo Waypoint / 343 Industries ma prelekcję, na której ma coś ogłosić No i co wyszło? Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 26 lipca 2010 Opublikowano 26 lipca 2010 Chyba tylko to, że 343 Industries potwierdziło, że kolejne Halo będzie z MC i historia będzie kontynuowana od tego co widzieliśmy w zakończeniu Halo 3 (Legendary). Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 26 lipca 2010 Opublikowano 26 lipca 2010 Co wlasciwie wiadomo o 343 Industries Cytuj
barth 70 Opublikowano 26 lipca 2010 Autor Opublikowano 26 lipca 2010 343 Industries - firma założona specjalnie do nadzoru marki Halo, wewnętrzne studio Microsoftu. Wydają wszystko, od gier (tych jeszcze nie ma), przez filmy (Halo Legends), książki (Cole Protocol, Halo Evolutions, nadchodzące serie o Forerunnerach i im podobne) do figurek. Szefem jest Frank O'Connor, czyli długoletni community manager w Bungie, oraz gość odpowiedzialny za dużą porcję fabuły w pierwszych trzech częściach serii. Oprócz tego studio składa się z samych wielkich tej branży, takich jak np. Ryan Payton (wcześniej pracował nad MGS3 i MGS4) czy Corrine Yu (wcześniej pracowała nad Deus Ex). Dobrzy ludzie, na dobrych stanowiskach. Sama nazwa firmy pochodzi od postaci z uniwersum Halo - 343 Guilty Spark - monitora Instalacji 04. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 26 lipca 2010 Opublikowano 26 lipca 2010 Balem sie ze serie przejma ludzie nie znajacy sie na rzeczy ale mnie uspokoiles. Dzieki za info ^_^ Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 28 lipca 2010 Opublikowano 28 lipca 2010 Czy Firefight będzie bardziej wypierdolony niż w ODST ? Więcej przeciwników, pojazdów, większa rzeźnia ? Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 28 lipca 2010 Opublikowano 28 lipca 2010 będzie bardziej wypjerdolony, z tego co pamiętam to wszystkie te rzeczy o których wspominasz będzie można ustawiać wedle swego uznania. Cytuj
canuks 63 Opublikowano 28 lipca 2010 Opublikowano 28 lipca 2010 A co multi bedzie zupełnie nowe czy nadal to z H3 ? sorry za głupie pytanie ale chcem kupić ODST ale za kilka tyg premiera Reach wiec nie wiem czy się nie wstrzymać i kupić Reach . Cytuj
barth 70 Opublikowano 28 lipca 2010 Autor Opublikowano 28 lipca 2010 Bardzo przebudowane H3 z dużo większą ilością bajerów. Nie oszukujmy się, Halo to Halo, więc musi mieć pewne cechy wspólne z poprzednimi grami z serii. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 28 lipca 2010 Opublikowano 28 lipca 2010 będzie bardziej wypjerdolony, z tego co pamiętam to wszystkie te rzeczy o których wspominasz będzie można ustawiać wedle swego uznania. Nooooo faktycznie w najnowszym wywiadzie z CC facet z Bungie mówi, że w Firefight będzie można właściwie zbudować swój własny tryb gry. Będzie można np. ustawić z jakimi przeciwnikami chcemy walczyć, jak szybko chcemy się poruszać, ile życia będziemy mieli, jakie "czaszki" będą się uruchamiać. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.