Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow


barth

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ten trailer pełny jest "WTF" :D Kampania jak widać będzie dramatyczna, w jednym z momentów Noble Six trzyma nieśmiertelniki, więc prawdopodobnie co najmniej dwóch naszych kompanów zginie, a może nawet wszyscy. Kadr z miasta był kapitalny.

Muszą zginąć wszyscy. Reach to grób masowy dla wszystkich żyjących, oprócz MC, Spartan. Bungie też już raz mówiło - ta gra to pokazanie tragicznej historii ale zakończenie każdy fan uniwersum zna.

Edytowane przez Gooral
Gość bigdaddy
Opublikowano

nie znam za dobrze historii Halo ale czy w HR będzie można spotkać Majster Cziffa ? ;>

Opublikowano

Zwiastun raczej średni tak samo jak KZ3. No chyba, że to jest zajawka przed czymś większym.

 

Grafika mimo, że dalej plastikowa prezentuje się ładnie. Obiekty i tekstury są dość proste, ale pod uwagę trzeba brać duże tereny oraz niezłe oświetlenie. Muzyka jak zwykle dobra. Ciekawie się zapowiadają etapy kosmiczne.

Opublikowano

Nie przesadzajcie, graficznie jest dobrze, ale do takiego Rage czy nawet Bulletstorm trochę brakuje. Sam trailer słaby, podoba mi się tylko muzyka.

 

PS. Reach już zamówione w ultimie. :)

PS2. Premiera w Stanach 14.09, a u nas dwa dni później?

Opublikowano

jejku - tak mi brakuje tej serii i jeszcze takie trailery dajecie. Klimat, muzyka ! Postanowione Boys - Izi wraca - sprzedaje PSP swoje i odkupuje nowego X'a.

Nie wiecie, czy beda jakies bundle packi z HALO ? :teehee:

Opublikowano (edytowane)

nie znam za dobrze historii Halo ale czy w HR będzie można spotkać Majster Cziffa ? ;>

 

 

@Bigdaddy: Watpliwe, ale kto wie... w koncu rowniez tam byl - mily akcent jesli by sie gdzies tam przewinal.

 

Ja trochę się wgłębiłem w historię Halo i czy to nie było przypadkiem tak, że John 117 był poza Reach w tym czasie? Według halopedii miał on co innego do roboty :>

Edytowane przez MaZZeo
Gość donsterydo
Opublikowano

Może zobaczymy MC w jakimś wspomnieniu któregoś ze spartan albo w jakiejś transmisji z tego statku na którym jest kiedy toczą się wydarzenia na Reach. Nigdy nie wiadomo - Bungie pewnie będzie trudno zrezygnować z takiego smaczku :)

Opublikowano
Ja trochę się wgłębiłem w historię Halo i czy to nie było przypadkiem tak, że John 117 był poza Reach w tym czasie? Według halopedii miał on co innego do roboty :>

 

Halo 1 zaczyna się od upadku planety Reach, czyli dokładnie w momencie zakończenia przygody w nowym Halo (od początku znasz koniec - jak głosi hasło reklamowe). Master Chief wtedy znajdował się na orbicie planety i razem z innymi Spartanami II szykował się do wyruszenia na misję specjalną - porwania jednego z Prophet'ów.

Lepiej, żeby MC nie pojawił się w Reach. Po co niepotrzebnie zawężać uniwersum? Lepiej żeby nie było tak, że każdy zna każdego.

Opublikowano

Cały trailer zmontowany jest z cut-scenek na silniku gry, wszystko to wygląda super, różnica między tym a H3 jest kolosalna, sama gra straci trochę na jakości tak samo było w Uncharted 2 ( tam cut scenki też wyglądają lepiej od gry) Ogólnie jestem zadowolony z tego co nam Bungie pokazało :)

 

Nie przesadzajcie, graficznie jest dobrze, ale do takiego Rage czy nawet Bulletstorm trochę brakuje. Sam trailer słaby, podoba mi się tylko muzyka.

 

Czemu mnie nie dziwią te słowa ? Pod jaki kontem brakuje? Halo ma taki dizajn i tyle.

Opublikowano

Znaczna wiekszosc gier (lacznie z Halo3) podczas gameplayu traci troche na grafie w porownaniu to cutscenek bo filmiki sa w wiekszosci przypadkow prerenderowane (zwykle maja bardziej szczegolowe modele, dodane filtry,AA itp).

Jednak w przypadku Reach takie cos nie powinno miec miejsca. Cutscenki musza leciec real-time chocby z jednego powodu. Tym powdem jest wspomniana przez Bartha kustomizacja naszej postaci.

U kazdego z nas bohater moze wygladac inaczej totez chcac zrobic prerenderowane przerywniki Bungie musialoby przygotowac kilkadziesiat (kilkaset?) wersji tej samej cutscenki.

Opublikowano (edytowane)

No to git, graficznie szykuje nam się KOZAK.

 

Obejrzałem go w HD i widać czarno na białym, że wszystko leci na silniku gry, momentami słabe tekstury i kanciaste obiekty. Także te twarze są in game.

Edytowane przez Soul
Opublikowano

Panie i panowie, oto oficjalna lista achievementów z Halo Reach:

 

01. Completed the Campaign on Normal difficulty.

02. Completed the Campaign on Heroic difficulty.

03. Completed the Campaign on Legendary difficulty.

04. Completed every mission in Halo: Reach alone, on Legendary.

05. Completed the 2nd mission on Normal or harder.

06. Completed the 3rd mission on Normal or harder.

07. Completed the 4th mission on Normal or harder.

08. Completed the 5th mission on Normal or harder.

09. Completed the 6th mission on Normal or harder.

10. Completed the 7th mission on Normal or harder.

11. Completed the 8th mission on Normal or harder.

12. Completed the 9th mission on Normal or harder.

13. Completed the 10th mission on Normal or harder.

14. Cleared the 2nd mission without setting foot in a drivable vehicle.

15. Killed 2 vehicles at once with the Target Locator in the 3rd mission.

16. Hijacked a Banshee during the Reach Campaign.

17. Killed the Elite Zealot before he escaped during the 5th mission.

18. Performed an Assassination against an Elite to survive a fall that would've been fatal.

19. Destroyed the Corvette's engines & escort in under 3 minutes in the 6th mission on Heroic or harder.

20. Finished the 9th mission on Legendary with the Scorpion intact.

21. Earned a Triple Kill while Jetpacking in Campaign, Firefight or Matchmaking.

22. Killed 7 Moa during the 2nd mission of the Campaign.

23. Killed 3 of the anti-aircraft batteries during the 8th mission.

24. Used a Health Pack to replenish life after taking body damage.

25. Performed an Assassination on an enemy.

26. Killed 10 enemies in a Firefight or Campaign session with the M6G pistol.

27. Killed 10 enemies in a Firefight or Campaign session with the DMR.

28. Traded weapons with an AI ally in Campaign.

29. Killed 10 enemies in Firefight or Campaign with a supercombine explosion.

30. Let a teammate spawn on you 5 times in an Invasion Matchmaking game.

31. Earned a First Strike Medal in a Matchmaking game.

32. Won a game of Invasion in the 1st phase.

33. Earned a Killing Spree in multiplayer Matchmaking.

34. Earned a Killionaire medal in Firefight.

35. As an Elite, killed 5 Spartan players in Matchmaking.

36. Scored 15,000 points in Score Attack Firefight Matchmaking.

37. Scored 50,000 points in a Firefight game.

38. Scored 200,000 points in a Firefight game.

39. Scored 1,000,000 points in a Firefight game.

40. Completed a Firefight set on Legendary without dying.

41. Purchased an item from the Armory that required the rank of Lt. Colonel.

42. Reached the rank of Corporal in the UNSC.

43. Reached the rank of Captain in the UNSC.

44. Used the File Browser to upload a file to your File Share.

45. Completed all of the Daily Challenges in a given day.

46. Purchased an item from the Armory.

47. Recommended a file to someone.

48. Advanced a Commendation to a Silver state.

49. Completed a Weekly Challenge.

 

Wygląda na dość łatwy calak.

 

Na koniec ikonki:

achievements.jpg

Opublikowano (edytowane)
Pierwsze spojrzenie

Halo: Reach

 

360 ? autor: "Von Zay" ? opublikowano: 30 lipca 2010 1 2 3

 

Główna opowieść, dla której stworzone zostało uniwersum Halo, dobiegła końca wraz z wydarzeniami przedstawionymi w trzecim odcinku serii. I dobrą rzeczą jest to, że Microsoft nie próbuje (jeszcze) kontynuować jej na siłę, w zamian oferując inne historie z wielkiej wojny między ludźmi a Przymierzem (obcych ? czyli Covenantów). Tym samym, po konsolowym RTS-ie Halo Wars i strzelance Halo: ODST, przyszedł czas na Halo: Reach. A ponieważ na zorganizowanym niedawno pokazie w Monachium dane nam było obejrzeć sam początek ? w materiale tym, by uniknąć suchego podawania przebiegu prezentacji, typu: ?bohater poszedł prosto, prosto, w lewo, zabił dwóch przeciwników i dalej poszedł w prawo?, przypomnę też, o co tak naprawdę w tej grze chodzi.

 

O co tak naprawdę tu chodzi?

 

W skrócie ? w XXVI wieku ludzkość rozprzestrzeniła się po całej galaktyce, kolonizując kolejne światy i raz po raz wpadając na pozostałości najprawdopodobniej wymarłej już (a być może będącej tylko mistrzami zabawy w chowanego) rasy. Ot, sztampa. Oczywiście oprócz tego powstają też spięcia między koloniami zewnętrznymi a starym ziemskim porządkiem. I właśnie idea zaradzenia im jest matką wynalazku pt. superżołnierze, którzy ? zważywszy na bardzo karkołomny proces szkolenia oraz antyczne nawiązania ? ochrzczeni zostali mianem spartan (duży udział miało w tym też zaginięcie statku z transportem mydła z ich rodzimej kolonii).

 

[...]

wiecej na http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=6759

Edytowane przez Raptor
Nie wrzucajcie suchych linkow, dawajcie jakies wprowadzenie.
Gość donsterydo
Opublikowano

Kluczowe zdanie: "...w trakcie kampanii zwiedzimy także miasto (?większe niż w ODST?)."

 

:whistling:

Opublikowano
Pierwsze spojrzenie

Halo: Reach

 

360 ? autor: "Von Zay" ? opublikowano: 30 lipca 2010 1 2 3

 

Główna opowieść, dla której stworzone zostało uniwersum Halo, dobiegła końca wraz z wydarzeniami przedstawionymi w trzecim odcinku serii. I dobrą rzeczą jest to, że Microsoft nie próbuje (jeszcze) kontynuować jej na siłę, w zamian oferując inne historie z wielkiej wojny między ludźmi a Przymierzem (obcych ? czyli Covenantów). Tym samym, po konsolowym RTS-ie Halo Wars i strzelance Halo: ODST, przyszedł czas na Halo: Reach. A ponieważ na zorganizowanym niedawno pokazie w Monachium dane nam było obejrzeć sam początek ? w materiale tym, by uniknąć suchego podawania przebiegu prezentacji, typu: ?bohater poszedł prosto, prosto, w lewo, zabił dwóch przeciwników i dalej poszedł w prawo?, przypomnę też, o co tak naprawdę w tej grze chodzi.

 

O co tak naprawdę tu chodzi?

 

W skrócie ? w XXVI wieku ludzkość rozprzestrzeniła się po całej galaktyce, kolonizując kolejne światy i raz po raz wpadając na pozostałości najprawdopodobniej wymarłej już (a być może będącej tylko mistrzami zabawy w chowanego) rasy. Ot, sztampa. Oczywiście oprócz tego powstają też spięcia między koloniami zewnętrznymi a starym ziemskim porządkiem. I właśnie idea zaradzenia im jest matką wynalazku pt. superżołnierze, którzy ? zważywszy na bardzo karkołomny proces szkolenia oraz antyczne nawiązania ? ochrzczeni zostali mianem spartan (duży udział miało w tym też zaginięcie statku z transportem mydła z ich rodzimej kolonii).

 

[...]

wiecej na http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=6759

 

Fail art? Fail art! Niech żyje wymuszony humor!

Gość donsterydo
Opublikowano

Na jednym ze screenów widać jak jeden ze Spartan chyba skręca kark Gruntowi :P

Widać też kolejny nowy pojazd cywilny. Jest też wózek widłowy :teehee:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...