Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Wyświetleń 167,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Halo Reach jakie jest każdy widzi (bo już jest po premierze właściwie).

  • Gość bigdaddy
    Gość bigdaddy

    faktycznie 30fps po odst widać ale zawsze wydawało mi się że h3 to 60fps. Skoro 30fps będzie to mają duże pole do popisu.   A jest jakiś fpp na x360/ps3 który chodzi w 60fps?

  • korwa, a obiecywalem sobie ze juz sie na zadne halo nie napale

Opublikowano

 

Jeśli to nie fake to będzie trzeba przez miesiąc czasu uważać na spoilery.

Opublikowano
  W dniu 4.08.2010 o 15:59, donsterydo napisał(a):

 

Jeśli to nie fake to będzie trzeba przez miesiąc czasu uważać na spoilery.

 

Gość na neogafie dobrze to podsumował

 

  Cytat
Yes, because if I had a copy of Reach I'd totally make a video of the achievement list that everybody already knows, rather than of the game itself.

 

ponoć ten typek ma dać dzisiaj filmik z gry. Aha jasne.

 

EDYTA:

 

Proszę bardzo, ten typek nawet nie spogląda w swoje gierki, tylko wchodzi na czyjś inny profil

 

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=22677948&postcount=2345

 

alarm odwołany. Już bez przesady żeby najważniejsza gra roku dla MS miałaby wypłynąć ponad miesiąc przed premierą. Chyba przy okazji premiery Halo 2 się czegoś nauczyli.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Szkoda, ze fejk, chetnie obejrzalbym jakis gameplay ;/

Opublikowano
  • Autor

Nie wiem, czy zdajecie sobie z tego sprawę, ale pomimo tego co pisało część serwisów Halo Reach nie jest jeszcze skończone. Poszło do certyfikacji, czyli jest skończone w 95-98%. Do pełnej wersji (i wycieków) jeszcze chwila.

Opublikowano
  W dniu 4.08.2010 o 13:27, MaZZeo napisał(a):
Jak czytałem różne zapowiedzi to była mowa, że na Reach spotkamy właśnie sporo kosmicznym zwierzów.

 

http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/110/1109806/halo-reach-20100803092846750.jpg

 

patrzcie na to, jestem pewien na 100% że jest to screen z misji w rodzaju działka jak z CoD4 i MW2.

 

To z misji Tip of the Spear.

Pokaż ukrytą zawartość

 

Opublikowano

ale ta gra bedzie przekozak ! Nowy X juz na nia czeka !

Mam bardzo wybrakowana liste po dluzszej przerwie, wiec jakbyscie mogli mnie pozapraszac, z checial wroce do formy, nawet przy HALO 3 :thumbsup:

Opublikowano
  • Autor

No, dopiero dzisiaj można śmiało powiedzieć, że HALO REACH zostało ukończone. Co prawda nie są to jeszcze oficjalne informacje, ale podobno Reach przeszło certyfikację, Bungie wprowadziło ostatnie poprawki i wczoraj gra otrzymała status Gold. Oznacza to ni mniej, ni więcej, że teraz zapewne wędruje do tłoczni :D

Opublikowano

Dzieki Raptor.

Szybkie pytanie - czy HALO Reach dziala w pelnych 1080p ? :teehee:

Opublikowano

Pewno tylko skaluje do 1080p.

Opublikowano

Żadne "duże" gry nie chodzą w natywnym 1080p.

Opublikowano
  • Autor
  W dniu 6.08.2010 o 06:34, 44bronx napisał(a):

co z tego jak AA śmierdzą fiutkiem :D

 

Już musiała znaleźć się jakaś "graficzna dziwka" (nie, to nie jest zwrot obraźliwy),

W dzisiejszych czasach masz do wyboru - albo dobra grafika, albo dobry gameplay. Chcesz grafiki - lecisz grać w KZ2, chcesz gameplayu - odpalasz Halo.

Opublikowano
  W dniu 6.08.2010 o 10:42, barth napisał(a):
  W dniu 6.08.2010 o 06:34, 44bronx napisał(a):

co z tego jak AA śmierdzą fiutkiem :D

 

Już musiała znaleźć się jakaś "graficzna dziwka" (nie, to nie jest zwrot obraźliwy),

W dzisiejszych czasach masz do wyboru - albo dobra grafika, albo dobry gameplay. Chcesz grafiki - lecisz grać w KZ2, chcesz gameplayu i grafiki - odpalasz Halo.

 

fix'ed

 

Kiedy OST bedzie dostepne?

Edytowane przez Gość

Opublikowano
  W dniu 6.08.2010 o 10:42, barth napisał(a):
Już musiała znaleźć się jakaś "graficzna dziwka" (nie, to nie jest zwrot obraźliwy),

W dzisiejszych czasach masz do wyboru - albo dobra grafika, albo dobry gameplay. Chcesz grafiki - lecisz grać w KZ2, chcesz gameplayu - odpalasz Halo.

 

ja nie zczaiłem o co chodziło bronxowi, ale nie przypadkiem, że jetpacki smierdzą fiutkiem? :|

Opublikowano
  • Autor

AA - antyaliasing. Chyba, że chodziło o Armor Abilities, ale to trzeba pisać wyraźnie.

 

Mówiłem, że goście z IGN się nie znają i Zaelot ma niewiele wspólnego z Midship'em. Sami dostarczyli dowód.

 

http://xbox360.ign.com/dor/objects/14276699/halo-project/videos/halor_gmp_multi_0805.html

Edytowane przez barth

Opublikowano
  W dniu 6.08.2010 o 11:18, MaZZeo napisał(a):
ja nie zczaiłem o co chodziło bronxowi, ale nie przypadkiem, że jetpacki smierdzą fiutkiem? :|

 

Oczywiście, że chodziło mi o armor abilities, ja nie wiem jak wy możecie się w ogóle zastanawiać o co mi chodzi, no chyba, że wspaniałe perki w halo wam pasują, jak dla mnie to będzie mega żenada jeśli nie oddzielą zwykłych trybów od trybów z tym ścierwem.

Grafa jest dobra i 'nie trza psuć', po graniu x czasu w H3 (w które cioram dalej bo to najlepsze multi i koniec) taki reach to mega wypas graficzny i mi wiecej nie potrzeba.

 

PS: barth, wybaczam Ci Ty 'nie-potrafiąca-się-domyślic-o-co-chodzi-dziwko' (nie, to nie jest zwrot obraźliwy) ;)

Opublikowano
  • Autor

No problemo. Po prostu gdy co drugi post to wypowiedź graficznego pieniacza - Halo hejtera to człowiek robi się lekko przewrażliwiony :P

Opublikowano
  W dniu 6.08.2010 o 18:41, 44bronx napisał(a):

Oczywiście, że chodziło mi o armor abilities, ja nie wiem jak wy możecie się w ogóle zastanawiać o co mi chodzi, no chyba, że wspaniałe perki w halo wam pasują, jak dla mnie to będzie mega żenada jeśli nie oddzielą zwykłych trybów od trybów z tym ścierwem.

 

Raczej nie ma sie o co obawiac, juz w becie byl podzial na tryb ze wszystkimi shitowymi perkami i na tryb z DMR/Needle Rifle z tylko jednym w miare sensowym perkiem (szybkie bieganie). Z drugiej strony raczej tez nie ma co liczyc na tryby bez absolutnie zadnego AA, IMO wiekszosc mapek bez sprintu moze sie nie sprawdzic.

 

PS.

 

Clooney259.jpg

 

:lol:

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Sorry Ins, ale nie wiem gdzie ty w becie widizałes tryby z AA oddzielone od zwykłych...Wszystko było pomieszane i w głosowaniu był np. team slayer pro (DMR, bez perków) i zwykły slayer (sretpaki,sraki,niezniszczalni).Sprint powinien byc dostępny w każdym trybie, nawet w tych klasycznych, bo to jest akurat przydatne, nadaje grze dynamiki i nowych mozliwości (mozna dalej skakać ze sprintu).Jeżeli nie oddzielą tego całkowicie to będzie lipa i bedzie rzeczywiście trzeba dalej grać w H3, bo taki burdel na mapach to pozostawmy MW2.Myślę, że tryby z samym sprintem można nazywać spokojnie trybami bez perków.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.