YETI 11 004 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Opublikowano 4 sierpnia 2010 http://n4g.com/news/576896/ign-halo-reach-gets-halo-2-map-remakes-and-the-spire Midship, IvoryTower i coś tam jeszcze w akcji. Nowy Midship świetny, no i jest Ivory Tower Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Opublikowano 4 sierpnia 2010 (edytowane) jak to mówią na neogafie: epic skybox is epic. Edytowane 4 sierpnia 2010 przez MaZZeo Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 4 sierpnia 2010 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Jeśli to nie fake to będzie trzeba przez miesiąc czasu uważać na spoilery. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Bardzo fajnie wygląda ta mgiełka w oddali. Nadaje głębi i klimatu. Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Opublikowano 4 sierpnia 2010 (edytowane) Jeśli to nie fake to będzie trzeba przez miesiąc czasu uważać na spoilery. Gość na neogafie dobrze to podsumował Yes, because if I had a copy of Reach I'd totally make a video of the achievement list that everybody already knows, rather than of the game itself. ponoć ten typek ma dać dzisiaj filmik z gry. Aha jasne. EDYTA: Proszę bardzo, ten typek nawet nie spogląda w swoje gierki, tylko wchodzi na czyjś inny profil http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=22677948&postcount=2345 alarm odwołany. Już bez przesady żeby najważniejsza gra roku dla MS miałaby wypłynąć ponad miesiąc przed premierą. Chyba przy okazji premiery Halo 2 się czegoś nauczyli. Edytowane 4 sierpnia 2010 przez MaZZeo Cytuj
Gość Opublikowano 4 sierpnia 2010 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Szkoda, ze fejk, chetnie obejrzalbym jakis gameplay ;/ Cytuj
barth 70 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 4 sierpnia 2010 Nie wiem, czy zdajecie sobie z tego sprawę, ale pomimo tego co pisało część serwisów Halo Reach nie jest jeszcze skończone. Poszło do certyfikacji, czyli jest skończone w 95-98%. Do pełnej wersji (i wycieków) jeszcze chwila. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 4 sierpnia 2010 Opublikowano 4 sierpnia 2010 Jak czytałem różne zapowiedzi to była mowa, że na Reach spotkamy właśnie sporo kosmicznym zwierzów. http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/110/1109806/halo-reach-20100803092846750.jpg patrzcie na to, jestem pewien na 100% że jest to screen z misji w rodzaju działka jak z CoD4 i MW2. To z misji Tip of the Spear. Wielka epicka bitwa w której bierze udział tona pojazdów, będziemy się w tej misji poruszać po kolei innymi pojazdami, w tle ma się toczyć bitwa między statkami powietrznymi. Cytuj
Gość Opublikowano 4 sierpnia 2010 Opublikowano 4 sierpnia 2010 http://uk.xbox360.ign.com/dor/objects/14276699/halo-project/videos/halor_gmp_falcon_0804.html?show=hi Ostrzal z Falcona w multi. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 5 sierpnia 2010 Opublikowano 5 sierpnia 2010 ale ta gra bedzie przekozak ! Nowy X juz na nia czeka ! Mam bardzo wybrakowana liste po dluzszej przerwie, wiec jakbyscie mogli mnie pozapraszac, z checial wroce do formy, nawet przy HALO 3 Cytuj
barth 70 Opublikowano 5 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 5 sierpnia 2010 No, dopiero dzisiaj można śmiało powiedzieć, że HALO REACH zostało ukończone. Co prawda nie są to jeszcze oficjalne informacje, ale podobno Reach przeszło certyfikację, Bungie wprowadziło ostatnie poprawki i wczoraj gra otrzymała status Gold. Oznacza to ni mniej, ni więcej, że teraz zapewne wędruje do tłoczni Cytuj
Ins 5 771 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 http://i35.tinypic.com/2z5ko43.gif http://i33.tinypic.com/9sbjvt.gif http://i37.tinypic.com/2ntiy2q.gif Ivory Tower prezentuje sie po prostu wybornie ^_^ 1 Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 co z tego jak AA śmierdzą fiutkiem Cytuj
waveform 5 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 do 14 września wszyscy siedzimy jak na szpilkach. tęsknię za Powerhouse Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Dzieki Raptor. Szybkie pytanie - czy HALO Reach dziala w pelnych 1080p ? Cytuj
Gość Soul Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Pewno tylko skaluje do 1080p. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Żadne "duże" gry nie chodzą w natywnym 1080p. Cytuj
barth 70 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 6 sierpnia 2010 co z tego jak AA śmierdzą fiutkiem Już musiała znaleźć się jakaś "graficzna dziwka" (nie, to nie jest zwrot obraźliwy), W dzisiejszych czasach masz do wyboru - albo dobra grafika, albo dobry gameplay. Chcesz grafiki - lecisz grać w KZ2, chcesz gameplayu - odpalasz Halo. Cytuj
Gość Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 (edytowane) co z tego jak AA śmierdzą fiutkiem Już musiała znaleźć się jakaś "graficzna dziwka" (nie, to nie jest zwrot obraźliwy), W dzisiejszych czasach masz do wyboru - albo dobra grafika, albo dobry gameplay. Chcesz grafiki - lecisz grać w KZ2, chcesz gameplayu i grafiki - odpalasz Halo. fix'ed Kiedy OST bedzie dostepne? Edytowane 6 sierpnia 2010 przez Gość Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Już musiała znaleźć się jakaś "graficzna dziwka" (nie, to nie jest zwrot obraźliwy),W dzisiejszych czasach masz do wyboru - albo dobra grafika, albo dobry gameplay. Chcesz grafiki - lecisz grać w KZ2, chcesz gameplayu - odpalasz Halo. ja nie zczaiłem o co chodziło bronxowi, ale nie przypadkiem, że jetpacki smierdzą fiutkiem? :| Cytuj
barth 70 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 6 sierpnia 2010 (edytowane) AA - antyaliasing. Chyba, że chodziło o Armor Abilities, ale to trzeba pisać wyraźnie. Mówiłem, że goście z IGN się nie znają i Zaelot ma niewiele wspólnego z Midship'em. Sami dostarczyli dowód. http://xbox360.ign.com/dor/objects/14276699/halo-project/videos/halor_gmp_multi_0805.html Edytowane 6 sierpnia 2010 przez barth Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 ja nie zczaiłem o co chodziło bronxowi, ale nie przypadkiem, że jetpacki smierdzą fiutkiem? :| Oczywiście, że chodziło mi o armor abilities, ja nie wiem jak wy możecie się w ogóle zastanawiać o co mi chodzi, no chyba, że wspaniałe perki w halo wam pasują, jak dla mnie to będzie mega żenada jeśli nie oddzielą zwykłych trybów od trybów z tym ścierwem. Grafa jest dobra i 'nie trza psuć', po graniu x czasu w H3 (w które cioram dalej bo to najlepsze multi i koniec) taki reach to mega wypas graficzny i mi wiecej nie potrzeba. PS: barth, wybaczam Ci Ty 'nie-potrafiąca-się-domyślic-o-co-chodzi-dziwko' (nie, to nie jest zwrot obraźliwy) Cytuj
barth 70 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 6 sierpnia 2010 No problemo. Po prostu gdy co drugi post to wypowiedź graficznego pieniacza - Halo hejtera to człowiek robi się lekko przewrażliwiony Cytuj
Ins 5 771 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Opublikowano 7 sierpnia 2010 (edytowane) Oczywiście, że chodziło mi o armor abilities, ja nie wiem jak wy możecie się w ogóle zastanawiać o co mi chodzi, no chyba, że wspaniałe perki w halo wam pasują, jak dla mnie to będzie mega żenada jeśli nie oddzielą zwykłych trybów od trybów z tym ścierwem. Raczej nie ma sie o co obawiac, juz w becie byl podzial na tryb ze wszystkimi shitowymi perkami i na tryb z DMR/Needle Rifle z tylko jednym w miare sensowym perkiem (szybkie bieganie). Z drugiej strony raczej tez nie ma co liczyc na tryby bez absolutnie zadnego AA, IMO wiekszosc mapek bez sprintu moze sie nie sprawdzic. PS. Edytowane 7 sierpnia 2010 przez Ins Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Sorry Ins, ale nie wiem gdzie ty w becie widizałes tryby z AA oddzielone od zwykłych...Wszystko było pomieszane i w głosowaniu był np. team slayer pro (DMR, bez perków) i zwykły slayer (sretpaki,sraki,niezniszczalni).Sprint powinien byc dostępny w każdym trybie, nawet w tych klasycznych, bo to jest akurat przydatne, nadaje grze dynamiki i nowych mozliwości (mozna dalej skakać ze sprintu).Jeżeli nie oddzielą tego całkowicie to będzie lipa i bedzie rzeczywiście trzeba dalej grać w H3, bo taki burdel na mapach to pozostawmy MW2.Myślę, że tryby z samym sprintem można nazywać spokojnie trybami bez perków. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.