Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow


barth

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Odświeżyłem sobie troszkę H3 i zauważyłem że pistol z tej części przypomina nieco BR-ke z Reacha ...5 strzałów w podobnym tempie ubija typka...that`s just wird...To może w następnej części trzeba będzie spędzić 5min na zabicie jednego kolesia 10-strzałami?

Czy są może jakieś nowe informacje o zmianach po becie?

Edytowane przez Salwador
Opublikowano

Też tego nie czaje skoro rzecz się dzieje przed H1, to czemu pistol nie zabija trója? Albo DMR ? 5 strzałów to zdecydowanie za dużo.

Opublikowano

Ustawisz sobie siłę broni na 110-120% i już będzie zabijać na mniej.

Dzieje się przed H1, ale to nie są te same bronie, w H1 lataleś z wyposażeniem UNSC Navy, tutaj biegasz z zabawkami UNSC Army.

Poza tym korwa, od kiedy multi musi trzymać się kanonu?

IMHO im walka trwa dłużej tym lepiej. Przynajmniej trzeba mieć jakiegoś skilla, żeby kogoś zabić, a nie strzelać seriami na przypał i liczyć na szczęście.

Opublikowano

Tak i będę grał sam ze sobą ;]

Od zawsze, bo dzięki temu kanonowi, Halo ma to co ma, gdy by nie takie H1, ta gra by się obsrała.

IMHO jak zwykle gadasz bzdury widać, że taki z Ciebie halo player jak z koziej dupy worek na mąkę, w H1 zabijałeś trójką i nikt nie gadał na lewo i prawo, że, liczy na szczęście. H1 udowadnia, że można wszystko ze sobą kapitalnie pogodzić, szybko i skillowo.

Opublikowano

W H1 nie zabijało się szybko, tylko właśnie zajmowało to trochę czasu.

A powiedz mi, jak grasz w Halo to grasz w MM, czy w Customy? :/

 

Faktycznie, masz rację, nie znam się na Halo. Sorry miszczu.

Opublikowano

No trójka z pistola faktycznie zajmowała trochę :laugh:

Gram customy, ale tam nie zmieniają damgu broni, także wątpię, że by panowie odpowiedzialny za zasady MLG zrobili trójkę/czwórkę DMR'a.

Daruj sobie takie komentarze.

Opublikowano

No trójka z pistola faktycznie zajmowała trochę :laugh:

Gram customy, ale tam nie zmieniają damgu broni, także wątpię, że by panowie odpowiedzialny za zasady MLG zrobili trójkę/czwórkę DMR'a.

Daruj sobie takie komentarze.

 

No to jak grasz customy MLG i jesteś takim super doinformowanym prosem to powinieneś wiedzieć, że tam jest 110% damage broni. Co więc stoi na drodze, by MLG dopasowało i Reach bardziej do swoich preferencji (no chyba, że oni też wolą by walka między graczami trwała trochę dłużej niż w pewnym popularnym aktualnie pseudo-milsimie, którego nazwy wolę nie wymieniać).

Opublikowano (edytowane)

W H1 nie zabijało się szybko, tylko właśnie zajmowało to trochę czasu.

A powiedz mi, jak grasz w Halo to grasz w MM, czy w Customy? :/

 

Faktycznie, masz rację, nie znam się na Halo. Sorry miszczu.

 

Raczej bardzo szybko zależy od wersji ponieważ ta właściwa to NTSC, jeśli byłeś dobrym graczem to mogłeś samemu trzepać triple kille jak i nie więcej.

 

Historia pro borni w moich oczach :D:

 

Halo 1 - pah,pah,pah - pah,pah,pah - pah,pah,pah -- TRIPLE KILL no to lecimy z koksem dalej!

 

Halo 2 - pah,pah,pah,pah - pah,pah,pah,pah - pah,pah,pah,pah -- o nikt jeszcze mnie nikt nie pacną to lecimy dalej!

 

Halo 3 - pah,pah,pah,pah - pah,pah,pah,pah - pah,pah,pah,pah -- o kurde gdzie ja se zregeneruje shilda i dlaczego kolesie są kulo-odporni?

 

Halo Reach - pah,pah,pah,pah,pah - pah,pah,pah,pah,pah - PAH im dead (JETPACKI Z PODKRĘCONYMI AR!)?

 

Tobie to widzę, że team harcore pasowałby w reachu i zabijanie jednym strzałem.5 strzałow z DMR jest ok, w MLG pewnie zrobia 4 i też będzie ok i może przestaniesz narzekać.

 

To już jest i się zwie Team Swat..

 

No to jak grasz customy MLG i jesteś takim super doinformowanym prosem to powinieneś wiedzieć, że tam jest 110% damage broni. Co więc stoi na drodze, by MLG dopasowało i Reach bardziej do swoich preferencji (no chyba, że oni też wolą by walka między graczami trwała trochę dłużej niż w pewnym popularnym aktualnie pseudo-milsimie, którego nazwy wolę nie wymieniać).

 

Możliwość dostosowania damage do odpowiedniej rozgrywki będzie istnieć? czy po prostu to już będzie specjalnie dopasowane do trybu mgl?

Im not so pro więc pytam ponieważ osobiście jestem nie doinformowany ;)

 

Oraz Soul ma racje jeśli większość będzie trzaskać 5ki to nie będzie sensu samemu grać chociaż pewnie się znajdzie 1 osoba na 100 chętna do takiej gry;)

Edytowane przez Salwador
Opublikowano

Że Wam też się po tylu latach kłótnie o pierdoły nie znudziły Panowie xD jestem pełen podziwu :)

 

A co do DMRa to wydaję mi się, że głównym problemem z nim nie była prędkość zabijania (czy tam ile strzałów trzeba oddać), ale raczej ten pro bloom, przez niego gubiło się strzały, a w konsekwencji walka trwała dłużej.

 

 

Wydaję mi się, że zmniejszą/zlikwidują blooma i będzie cacy, a na 110% dmg to już w ogóle orgia zniszczenia :):):)

Opublikowano
Możliwość dostosowania damage do odpowiedniej rozgrywki będzie istnieć? czy po prostu to już będzie specjalnie dopasowane do trybu mgl?

Im not so pro więc pytam ponieważ osobiście jestem nie doinformowany ;)

 

Oraz Soul ma racje jeśli większość będzie trzaskać 5ki to nie będzie sensu samemu grać chociaż pewnie się znajdzie 1 osoba na 100 chętna do takiej gry;)

 

H3 ma już tyle lat i Ty dalej nie wiesz, że tam da się dostosować siłę broni, prędkość poruszania się, grawitację, itp, itd?

A to wszystko (i jeszcze więcej) pojawi się też w Reach.

 

btw. Filmik z gry na Reflection. Odzyskuję wiarę w multi.

Opublikowano
No to jak grasz customy MLG i jesteś takim super doinformowanym prosem to powinieneś wiedzieć, że tam jest 110% damage broni. Co więc stoi na drodze, by MLG dopasowało i Reach bardziej do swoich preferencji (no chyba, że oni też wolą by walka między graczami trwała trochę dłużej niż w pewnym popularnym aktualnie pseudo-milsimie, którego nazwy wolę nie wymieniać).

 

Nie gram, kiedyś grałem i nie jestem takim super doinformowanym prosem jak Ty, bo dla mnie H3 to kibel, w którym rozgrywka jest nudna jak w flaki z olejem.

Ja nie twierdze, że coś stoi na przeszkodzie, napisałem, że wątpię aby DMR zabijał 3/4, może i w H3 zrobili to całe 110% ale i tak nie skróciło to czasu strzelania z BR'a i jeszcze te granaty na których można sobie podskakiwać...... Nie wiem o co chodzi z tym atakiem na COD'a, my tu o Halo a ten dalej swoje.....

Opublikowano (edytowane)

btw. Filmik z gry na Reflection. Odzyskuję wiarę w multi.

 

To zły filmik podałeś gdzie koleś biega prawie przez pół meczu z rocketami i rypie dwa heady ze snajpy 2:32 oraz 2:52 po których przeciwnik dalej sobie biega (kulo-odporni)??

 

No cóż w najgorszym wypadku pozostanie Team Swat :P

 

Dla porównania pistola z 1ki można przyjrzeć sie temu filmikowi, zabawa z nim zaczyna się od 4min.

 

Edytowane przez Salwador
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

No jest nieco lepiej ale muszę przyznać że na chwile obecną najbardziej mnie kręci nowy forge..Zrobienie starego dobrego Prisonera czy chillouta na mecze 2v2 było by czymś pięknym :D

 

Forge Filters

 

Some forge filters are limited to Halo: Reach only. Below is a list of the ones that Bungie has confirmed.

 

* Colorblind - Available in Halo 3 and Reach. It makes all the map to look in Grayscale.

* Next Gen - Available in Halo: Reach only. It makes the environment have slightly darker colors.

* Juicy - Available in Halo 3 and Reach. Makes the environment look more vivid, as it increases saturation.

* Nova - Available in Halo 3 and Reach. Makes the environment look really bright and blurry.

* Olde Timey - Available in Halo 3 and Reach. Olde Timey makes the entire map appear to be an old movie.

* Pen and Ink - Available in Halo 3 and Reach. Turns the environment to look as if it was drawn with an ink pen.

* Purple - Available in Halo: Reach only. It turns the environment Purple, thus giving the effect of night.

* Green - Available in Halo: Reach only. It turns the environment Green. Useful for Infection game types, as it makes the environment look scarier.

* Orange - Available in Halo: Reach only. It turns the environment orange, thus giving the effect of a sunset.

* Gloomy - Available in Halo 3 and Reach. It makes the environment darker and gloomier.

 

* Pen and Ink <-- to dość ciekawie się zapowiada :D

Edytowane przez Salwador
Opublikowano

Juan faceci nie płaczą :> A mi się tam podoba ten gameplay, jeśli możliwości customizacji trybów będą bardziej rozległe niż w Halo 3 a z tego co bungie mówi to będą to będzie dobrze!

Opublikowano (edytowane)

Fajne oczoyebki :)

Anyway... jeszcze tylko miesiac do premiery! :D Normalnie nie moge sie juz doczekac :ninja:.

 

Cholera ja też. Zarówno na SP jak i MP. Mam nadzieję że ten drugi starczy na drugo - narazie jeśli chodzi o X360 to najbardziej mnie wciągnął GoW2, trochę mniej BC2, ale beta mnie tak najarała na multi, że masakra.

 

Aha i pier.dolicie na te AA - ja jakoś pro nie jestem a na te cwaniaczki z armor lockiem jakoś nie hejtowałem tylko biłem bułami i tyle.

Edytowane przez MaZZeo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...